Menu

sobota, 30 stycznia 2016

Unikaty, czyli stare msp. #2

Hej, hej!
Z tej strony Nate.
Parę osób w komentarzach zapytało mnie się, czy zrobiłabym drugą część o wycofanych rzeczach z moviestarplanet. Skoro chcecie to niech zostanie to serią, która będzie pojawiała się od czasu do czasu w miarę często i myślę, że regularnie. Już teraz możecie podsyłać mi w komentarzach pomysły o czym zrobić następną część. Oczywiście, jeżeli w pierwszej odsłonie występowały ciuchy w kolejnej, także mogą, ponieważ staram się to równomiernie porządkować.
Skoro wyjaśnienia mamy z głowy chyba pełnoprawnie mogę zaprosić Was do miłego i oczywiście radosnego czytania!

Motywy:
Na początek zajmiemy się wycofanymi motywami. Rzeczy z, niektórych konkursów zachowały się jeszcze w sklepie, lecz nie możemy już bezpośrednio do nich przejść klikając ,,Motywy''. Jest ich na prawdę dużo, lecz przyrzekłam sobie i przyrzekam teraz Wam, że będę robiła trzy rzeczy do jednej kategorii. Przejdźmy już do pierwszego motywu jakim jest ,,Military competition''. Tutaj akurat zrobię analizę tylko dwóch konkursów.
Czy Wy widzicie to samo co widzę ja? Wtedy to były fajne konkursy a nie to co teraz. Chodzi mi bardziej o mały dodatek różu. Powiem Wam, że chciałabym powrócić do czasów tego motywu i kupić dosłownie wszystkie rzeczy! Przetłumaczyłam nazwę tego konkursu i odkryłam, że chodzi tutaj o ,,konkursy wojskowy'', czy coś w tym stylu. Jak widzicie wszystko jest utrzymane w wojennym klimacie. Tuż po lewej stronie widnieje postura różowo-żółto-czarnowłosej dziewczyny. Nosi ona na swej głowie zgniło-zieloną chustę, która jest ostatnimi czasy bardzo modna na polskim moviestarplanet. U jej dołu widnieje piękna, wojskowa bluzeczka na grubych ramiączkach. Na, owej bluzeczce możemy zauważyć jakąś srebrną plakietkę, która jest chyba czymś w rodzaju przepustki wojskowej, ale nie jestem pewna. Poprawcie mnie w komentarzach. Spodenki naszej moviestars są pokroju flagi Usa o ile się nie mylę. Niestety nie widzimy tutaj butów, także nie ma czego opisywać. Obok naszej panienki możemy dostrzec namiot, w którym zapewne śpią ludzie z załogi (oczywiście nie wszyscy, bo to nie możliwe). Nie wiem, czy jest im tam wygodnie, czy też nie. Oczywiście przedstawiony namiot jest tego samego koloru co reszta rzeczy na obrazku. Przechodząc do prawej strony zacznę może od tego bjuti chłopaka, który jest cały zielono-szary z drobniutkimi elementami czarnego. Na głowie ma tę samą chustę co dziewczyna obok i również posiada podobną bluzkę na grubych ramiączkach. Teraz pora na trochę inny element garderoby jakim są długie, wojskowe spodnie. Wracając do twarzy i ogólnie głowy możemy zaobserwować tutaj krótkie brąz włosy, które należą do tych ,,neutralnych''. Na policzkach maluje się wojskowy znak, lub co to tam jeszcze może być, ale podoba mi się. W tle widzimy helikopter, samolot, oraz piękne tło, które jest bardzo ciemne. Podoba mi się efekt jaki zastosowali tutaj graficy. Oczywiście standardowo na samej górze rozciąfa się napis ,,Military competition'', żadna nowość.  10/10
Przed Wami prezentuje się konkurs, z którego prawie wszystkie rzeczy zostały wycofane. Skąd to wiem? Ja co chwilkę łażę po sklepie i spenetrowałam już go całego, także... ekhem, ekhem. Zacznę może standardowo od przetłumaczenia tej pięknej nazwy. Każdy kto nie ma problemu z ingliszem powinien z łatwością stwierdzić o co tutaj chodzi. ,,Życzymy Wesołych Świąt''. Bardzo ładny napis i widzicie jak prosto i spójnie można wyrazić swoje uczucia za pomocą jednego, tygodniowego motywu? Kiedyś to było możliwe moi drodzy.
Zacznę standardowo od lewej strony, na której widnieje piękna, zielona, iglasta choinka przyozdobiona kolorowymi bombkami i światełkami. Tuż pod nią znajdują się ładnie zapakowane prezenty, które czekają na ich rozpakowanie.  Obok naszego iglastego drzewka stoi ruda dziewucha. Jej włosy zdobią brązowe rogi renifera, które przymocowane są na ciemno-zielonej opasce. Możemy rozróżnić tutaj jeszcze dwie kokardy ,,robiące'' za gumki do włosów. U dołu widzimy czerwoną sukienkę z czarnym paskiem i złotą klamerką przyczepioną do niego. Na sukience rozróżniamy jemiołę, która pełni funkcję przypinki. Na końcach materiału można dostrzec biały puch, który ewidentnie kojarzy nam się z Mikołajem. Z racji tego, iż jest zimno moviestar ma na sobie zielono-białe rajstopy, które (tak myślę) nie mają zakończenia. Na nogach są zielone buty z jakąś dziwną czerwoną ozdobą. Po prawej stronie widzimy sraczkowato-włosego chłopaka. Nosi on na głowie mięciutkie nauszniki, które są koloru czerwonego jak i zielonego. Ma on na sobie brązową bluzkę z przeróżnymi wzorkami koloru zielonego i czerwonego. Jego spodnie, także zrobione są z brązowego materiału. Sprawiają one wrażenie bardzo starych co świadczą te łaty, którymi zakryte są niedoskonałości i dziury. Jego buty, także mają taki sam kolor jak pozostałe elementy jego garderoby. Spójrzcie teraz na dół pomiędzy dziewczynę a chłopaka. Można dostrzec tutaj unikatowego już boonie, którego nie znajdziemy niestety w sklepie. Jest on koloru białego a jego głowę zdobią dwa różowe różki. Ma on piękny liniowy, czarny uśmiech, oraz dwa czarne oczka pod, którymi malują się różowe rumieńce. Na samej górze naszego obrazka standardowo mamy tytuł całego motywu.

Zwierzaki:
Pamiętacie te małe, fikuśne i urocze zwierzaczki, które wyglądem przypominały normalne zwierzęta? Pamiętacie? Jeżeli nie to ja jestem tu po to, aby Wam to przypomnieć. Niektóre osoby wywodzą się z pokolenia po usunięciu zwierzaków, także tym bardziej nie mają o nich zielonego pojęcia. Nie bójcie się w następnych częściach na pewno pojawi się taka kategoria jak ,,Boonie''.
Tak prezentuje się pierwszy zwierzak jakiego mam Wam do pokazania. Niestety o żadnym z nich nie zdobyłam informacji kiedy zostały stworzone, ale przynajmniej opiszę.
Jak widzicie jest to wilk, lub pies, ale obstawiałabym tutaj bardziej na tego wilka. Jest on szary, lecz możemy wyróżnić u niego, także kolor biały, np. na mordce, na zębie, na końcu ogonka, lub chociażby na łapach. Jego języczek jest w kolorze różowego matu, z resztą tak samo jak środek uszu. Jego oczy są bardzo duże, ale to chyba cecha charakterystyczna u każdego starego zwierzaka. Są one kolory fioletowego.
Tenże zwierzak pochodzi już z późniejszego okresu i nawet nie wiem, czy nie został stworzony kilka dni przed wycofaniem tych słodziaków, lecz pomyślałam, że o nim, także warto wspomnieć. Miałam go na usuniętym już koncie. Dostawało się go z magazynu moviestarplanet wpisując kod na naszą grę. Jest on niebieski, choć podchodzi to troszkę pod błękit. Jego grzywka, także ma specyficzny, niebieski kolor, lecz już troszkę ciemniejszy. Jego duże oczy, także są fioletowe, a nosek pięknie różowy. Jego uszy, język, oraz brzuszek również stosują, owy kolor i nawet pięknie to wygląda. Przechodzimy teraz do chyba najdziwniejszej części zwierzaka, czyli opaski z gałami ocznymi! Jest ona fioletowa a na niej wbudowane są dwie żółte sprężynki. Na nich z kolei wyrastają duże białe gały ,,obrośnięte'' krwiakami. Tęczówki są niebieskie tak jak cały zwierzak.
Piękny! Jest on w kolorze czerwonym, lub ciemno-różowym, lecz zostańmy przy tej pierwszej opcji. Ma on biały pysk, końcówki uszu, łapki, oraz kawałek ogonka, czyli standardowo tak jak u innych, nieunikatowych zwierząt. Ma on niebieskie oczka. Jego brzuch, oraz środek uszu przyierają kolor matowego różu. Niestety screen został wykonany przez kogoś, gdy zwierzak otwierał buzię. Przynajmniej możemy się dowiedzieć, że jest ona w środku cała czarna. 

To już, by było na tyle. Jak podoba Wam się nowa seria? Wyrażajcie swoje opinie w komentarzach a ja się z Wami już żegnam i życzę udanego wieczoru, pa! ;) 
~M a j u $ k a
~Nate


20 komentarzy:

  1. 1! Super post!
    msp-razem-z-agnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Zerknę na bloga.
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  2. Supi posteł
    Fashion-nay.blogspot.com
    Zapraszam ❤ trwa nabór v.v

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten niebieski krolik jest z gazetki MSP XDDDDDDDDDDDD Mam je wszystkie (gazetki), takze znam sie na tym. Jak cos, to ja mam 20 tych starych zwierzakow (w sumie mam ich 22, lol), wiec zapraszam do mnie po screeny tych slodziakow XD Fajny post c:

    `Invio
    ~ jullia888

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwracaj uwagi na to pierwsze zdanie xd

      Usuń
    2. Haha, miałam napisać już, że o tym pisałam, ale widzę, że skapowałaś xD A mogłabyś wysłać mi screeny na maila? natalisko10@wp.pl
      Ocztwiście w każdym dopiszę, że to od Ciebie :D
      Z góry dziękuję.
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
    3. No za bardzo nie mam jak, ale jakoś sobie poradze (y)

      Usuń
  4. D: MIALAM TRZECIEGO ZWIERZAKA, TEGO LISKA! ŹLI MODZI USUNELI MI GO HANIEBNIE JAK WSZYSTKIE MOJE UNIKATY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. D: Mojej koleżance też usunięto ;/
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  5. Świetny post. c: Ładny ten ostatni zwierzak. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka! ♥ Ah, te motywy ze Starego MSP!.. Pamiętam niektóre, wtedy naprawdę graficy byli kreatywni.

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post!
    Hah, a ja mam takiego booniesa (czy jak to tam się pisze xD) ze starego MSP. B)
    ~Marysia/Liliana Amo. ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna notka!
    Ja mam takiego brązowego pieska, mogę Ci dać jego screen. C:

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jestem z czasów różowego MSP, a konkurs, podczas którego założyłam konto to chyba "Punk Royal" xD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)