Menu

środa, 13 stycznia 2016

Ubraniomania! #1 + Dodatkowo...

Hej, hej! Witajcie w kolejnym poście z mojej strony! Cieszę się, że nadal dostaję od Was tyle miłych, oraz pozytywnych komentarzy. Ogromnie się cieszę, że macie o mnie dobre zdanie i zawsze jesteście ze mną (nie tylko na tym blogu).
Dzisiaj temat można by to tak ująć ,,zgapiony''. Od kogo? Od blogerki, a zarazem mojej realnej przyjaciółki Rejczel. Kim jest, owa osóbka? Bodajże około miesiąc temu dostała się na bloga km (kreatywne msp), gdzie stworzyła serię właśnie taką jaką ja Wam tutaj przedstawię. Od razu mówię, że Rejczel osobiście wyraziła zgodę na publikację takiego posta, więc nie piszcie, że odgapiam itd. Powiem tak, że rozmawiając z nią czasami na skype często robiłyśmy, owy ,,challenge'' i pokazywałyśmy sobie co nam wyszło.
Dobra, ale teraz do rzeczy. O co chodzi? Co to w ogóle jest?
Zacznę od nazwy, którą zamieściłam w temacie. Nazwa może tak ,,z dupy'', ale nie potrafiłam wymyślić lepszej. Może wy macie jakiś pomysł? Swoje propozycje piszcie w komentarzach! Seria będzie skupiała się na mojej wirtualnej garderobie, w której mam różnorodne ciuszki, buty, oraz elementy zdobiące. Z racji tego, że Rejczel zrobiła taką serię jako pierwsza to ona będzie mi losowała numerki. Więc wylosuję np. numer osiemnaście, oraz numer cztery. Co dalej z nimi robię? Otóż wchodzę w ,,Przebierz się'' i znajduję stronę numer osiemnaście i z niej wybieram np. bluzkę z numerkiem cztery. Chyba rozumiecie, prawda? Oczywiście każdy element opiszę i spróbuję sobie przypomnieć w jakiej sytuacji kupiłam daną rzecz. Look końcowy, także ocenię. W każdym poście będą dwie stylizacje. Nie potrafię tłumaczyć, więc za wszelkie powtórzenia i błędy składniowe najmocniej przepraszam.
Zapraszam do czytania!
Rejczel podała mi już wcześniej numerki na skype, które teraz wykorzystam.
Włosy:
Strona - 7
Numer włosów - 2 
Nie mogę sobie przypomnieć do czego kupiłam te włosy, lecz są one śliczne! Kolor czarny zakrywa wszystkie niedoskonałości, które kiedyś tutaj mi się nie podobały. Ponadto włosy są zakończone ,,poszarpanymi'' końcówkami, które bardzo mi się podobają! Grzywka jest bardzo ułożona i nie sprawia wrażenia ulizanej, czy tym podobnej. Czapka...no co tutaj dużo mówić, cud, miód i malina/y. Ogólnie nienawidzę tego plątającego się wszędzie brokatu, ugh! Czy oni muszę tego tyle rysować? To, aż razi. Poza tym nie jest źle.
Góra:
Strona - 1
Numer góry - 12
Sukienka jest śliczna! Kupiłam ją, bodajże w końcowych dniach tegorocznych Świąt, gdy już nie miałam pomysłu na Wigilijne, bądź też Świąteczne ciuchy. Jest ona po prostu urzekająca. Wydaje mi się, że dodano ją właśnie w jakimś Świątecznym konkursie, ale nie mam stu procentowej pewności co do mojej myśli. Wydaje mi się, że przedstawiona tutaj sukienka jest połączeniem zwykłej koszuli z piękną rozkloszowaną spódniczką. Wokół talii jest owinięta czarna wstążka zakończona ogromną kokardą. Podoba mi się!
Dołu nie będzie, ponieważ mamy już zastosowaną sukienkę i nie ma to najmniejszego sensu.
Obuwie:
Strona - 1
Numer obuwia - 8
Są to jedne z nowszych butów w mojej garderobie. Bardzo mi się podobają! Niby zwykłe, różowe trampki, a jednak mają w sobie ,,to coś'' co czyni je...wyjątkowymi? Chyba tak. Kupiłam je do stroju, w którym uchwyciłam różowego bandytę rili kul. Jak już wspomniałam wcześniej są one różowe, lecz oprócz, owego koloru mamy tutaj jeszcze biel, która zachowała się na sznurówkach, oraz podeszwach.
Akcesoria:
Strona - 3
Numer akcesoria - 3
Z tego co pamiętam to przedstawioną rzecz kupiłam jakoś dwa dni przed Wigilią. Do tego dobrałam piękną bluzkę z ciastkiem. Bardzo spodobał mi się ten kapelusz i, uważam, że jak na swój sposób jest całkiem oryginalny. Kolor jaki posiada to czerwony, oraz kremowy. Można dojrzeć tutaj, również biel, oraz ciemny odcień szarości. Niby dużo kolorów, a i tak wygląda to przecudnie! Ten kapelusz posiada swojego sobowtóra tylko w innej wersji kolorystycznej. Uwielbiam go!
Efekt końcowy:
Wow, pierwszy raz od kilku dobrych miesięcy blogger przetworzył mi zdjęcie w dobrej jakości.
Co do looku jest OKROPNY! Ale, czegóż to się mogłam spodziewać po losowo dobranych ciuchach? Zacznijmy od głowy. Widnieją na niej dwa kapelusze (beka) innego koloru. Nie dość, że nie pasują do siebie kolorystycznie to jeszcze są na sobie. Pierwszy jak już pisałam jest dołączony do włosów, lecz drugi jest jedynie dodatkiem, o którym, także pisałam. Poza tym brokat razy dwa, przez to, że oba te akcesoria zawierają ,,błyskotliwe'' elementy. Zjedźmy troszkę niżej (proszę, bez skojarzeń) i przyglądnijmy się sukience, oraz trampkom. Tutaj, także nie widzę żadnego spokrewnienia kolorystycznego, ani stylistycznego. Uważam, iż takiego rodzaju buty w żaden sposób nie pasują do eleganckiej sukienki. Róż + ciemny turkus ze sobą nie współgrają, niestety. Przynajmniej czarne włosy pasują do czarnej kokardki. Look nie jest wstanie się niczym obronić, więc przyznaję tutaj 2,5/10 punktów, czyli, jeżeli miałabym przeliczyć to na ocenę szkolną...+1.
Teraz czas na kolejne i już ostatnie zestawienie losowych rzeczy! Rejczel podała mi kolejne liczby, więc zacznijmy.
Włosy:
Strona - 9
Numer włosów - 4
Włosy są śliczne, lecz nie podobają mi się już tak bardzo jak w chwili dokonania ich zakupu. Nie pamiętam kiedy je kupiłam, lecz wiem do jakiego kompletu były zastosowane. Był to look, w którym panowały tylko takie kolory jak na włosach. Ogólnie był niesamowity! Tak, nie ma to jak chwalić swoje ,,dzieła'', lecz na prawdę bardzo mi się podobają. Są to dwa czarne kucyki związane wyblakło-różowymi wstążeczkami. Można zauważyć tutaj grzywkę na wprost, która jest mega słodka!
Góra:
Strona - 5
Numer góry - 10
O ile się nie mylę ta bluzka jest unikatowa. Nie przypominam sobie, żebym kupowała ją np. na tygodniu unikatów, także wnioskuję, iż ktoś mi ja dał, ja otworzyłam prezent i nawet się nie skapnęłam co dostałam. W każdym bądź razie dziękuję osobie, która dokonała podarunku. Bluzeczka, o której mowa jest czarna z malutkimi prawie, że niewidocznymi, malutkimi elementami. Podoba mi się, aczkolwiek nie założyłabym jej do żadnej z moich stylizacji. Jakoś nie w moim guście, ale może być.
Dół:
Strona - 2
Numer dołu - 1
Są to kremowe rajstopki, które kupiłam do całego kremowego kompleciku. Nie pamiętam dokładnej nazwy, na pewno były cyferki (wszystkie moje looki je posiadają). Rajtki są ,,podziurawione'', że to tak ujmę i wyglądają fantastycznie. Stanowią piękny dodatek do sukienek, także gorąco polecam!
Obuwie:
Strona - 10
Numer obuwia - 12
Są piękne, nieprawdaż? Nie pamiętam już nawet do jakiego stroju je kupiłam, eh zdarza się. Są takie kocie ♥ Ich kolor to czerń. Są one na wysokim obcasie co dodaje im takiej...ponętności! Znów się błyszczą, jestem zła.
Akcesoria:
Strona - 7
Numer obuwia - 3
Jest to czarna korona z napisem ,,HAPPY BRITHDAY'', którą otrzymałam, gdy zakupiłam vipa na miesiąc. Nic dodać, nic ująć, jest po prostu doskonała! Oczywiście znów jakiś błyszczący element, lecz akurat tutaj on pasuje, gdyż jest to przedmiot typowo urodzinowy, imprezowy. Owa korona jest w stylu opaski co też jest bardzo dobrym pomysłem.
Efekt końcowy:
Powiem, że wyszło dość kolorystycznie i pasująco do siebie. Jak na losowo dobrane rzeczy look jest wspaniały. Tutaj, także zacznijmy od głowy, którą zdobi kilka elementów. Wszystko do siebie pasuje oprócz oczywiście kokardek, lecz jest to akurat taki akcesor, że nie mogę się chyba przyczepić. Wszystko tutaj wygląda REWELACYJNIE! Znów zejdziemy w dół i zobaczymy bluzkę, lub sukienkę (sama nie wiem), oraz kremowe rajtuzy. Piękne dopasowanie, w szczególności z kocimi butami. Powiem Wam, że całość wygląda tak jakbym po prostu robiła looka bez losowania. Efekt końcowy na prawdę bardzo mi się podoba! Wystawię tutaj 9/10, czyli -5! Gratuluję. sobie, czy look'owi?

Tym właśnie kończymy pierwszą część posta. Jaka jest następna? Och, jest to tylko dodatek, który będzie strasznie krótki, lecz mam nadzieję, że dzięki temu Wam coś przekażę.
Wchodząc dzisiaj na moviestarplanet dostrzegłam, że mam nową wiadomość. Otworzyłam. Zobaczyłam, że pochodzi on od dziewczyny, o nicku cool lucy56 i brzmi następująco...
Brawo kreatywności skopiowanej z netu, oraz tego mega-super-hiper fajnego hashtagu. A zapomniałam napisać, że bardzo dziękuję, to bardzo miłe. No, więc co chciałam Wam przekazać poprzez ten fatalny obrazek stworzony z kilku znaków klawiszowych? Nigdy, pod żadnym pozorem nie trudźcie się, aby robić komuś coś na złość, jakąś przykrość, bowiem, albo go to w ogóle nie ruszy, albo w najgorszym przypadku będzie czuł się poszkodowany i nie daj boże popełni samobójstwo. Oszczędźcie sobie takich tanich zagrywek, bo nie są fajne.
Mam takie coś głęboko w czterech literach i nawet pięknie to wyszło tylko, że droga dziewczynko musisz popracować nad palcami, bo kiepsko wyszły. Życzę miłej drogi twórczej!

To, by było już na tyle. Co myślicie o nowej serii? Dajcie znać w komentarzy. Jak w tym czasie się z Wami żegnam! Pa :*
~M a j u $ k a
~Nate

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wygrałaś stos ziemnioruff 8)
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  2. Pierwsza! xD Zjedźmy trochę niżej (bez skojarzeń) xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak cb zapraszalam do znay miałaś chyba tez strój różowego bandyty XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz jakie miałaś szczęście 8) xD
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  4. Seria jest megaa. <3 Świetny post, bardzo dopracowany! Jednak zauważyłam błąd, napisałaś "trampką", zamiast "trampkom". :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Przepraszam, nie zauważyłam ;) Już poprawiam!
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  5. Świetny pomysł na serię, szkoda że nie wpadłam na to pieerwsza. XD
    Drugi look rzeczywiście jest fajny jak na dobierane przypadkowo ubrania.
    .C

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! Zauważyłam mały błąd - przy opisywaniu unikatowej bluzki napisałaś dwa razy słowo ''malutkie''. ;) Jeju, ta wiadomość jest.. szkoda gadać..

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasze pomysły :*
    Pozdrawiam!
    ~0Rachela0
    ~Rejczel

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)