Menu

sobota, 23 stycznia 2016

Tag: 40 przypadkowych pytań

Grate!
Postanowiłam napisać post w którym będzie tag z pytaniami, ale nie takimi normalnymi. Jest tu wiele dziwnych tematów, które poruszono. Przejdźmy więc dalej.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1) Gdzie byłaś 3 godziny temu?
Siedziałam w domu i nasłuchiwałam zabawę moich sióstr i kuzynek w rodzinkę. Świetna forma spędzenia wolnego czasu, czyż nie?



2) Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?
Szczerze nie, ale prawie. Tak to jest z młodszą siostrą.



3) Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak, niestety. Ściany salonu są w kolorze różu. Normalnie tu nie siedzę, ale w tym momencie jest to moje jedyne źródło internetu. Nie, chwila znalazłam mój telefon :D



4) Czy masz na sobie skarpetki?
Tak, chcesz zobaczyć? Nie to nie.



5) Czy byłeś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Nie, rzadko chodzę do kina. Wolę na laptopie podłączonym do telewizora.



6) Czy jest Ci gorąco?
Nie, zimno. Byłam przed chwilą na dworze. Pff, chciałam napisać nad morzem. Zdecydowanie potrzebne mi są wakacje.
 
7) Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Herbatkę.



8) Co ostatnio jadłaś?
Hlepki z masłem. (Błąd specjalnie).



9) Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
Czekaj, sama nie pamiętam... Hm...

W domu. Oglądałam szpital, a w tej sekundzie drapałam się po uchu.



10) Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Kuzynka Oliwia, kuzynka Maja, ciocia Agnieszka, wujek Piotrek.



11) Czy tesknisz za kimś teraz?
Przypomniała mi się sytuacja w szkole. Przeczytajcie:
-Powiedzcie komu i za co chcecie podziękować- powiedziała polonistka.
Wszyscy wymieniali normalne rzeczy, a tu rodzicom, a tu nauczycielom.
- A ty (tu było imię lecz nie zdradzę) komu chcesz podziękować?
- Hm... Przyjaciół i kolegów nie mam, rodzice mnie nie kochają...
- A masz chociaż psa?
- Zdechł mi.
- Naprawdę nikomu nie chcesz podziękować?
- A tak! ( tu było nazwisko) mi podłożył nogę na korytarzu.


12) Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Nie mam żadnych :c


13) Który ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u, Naszej-Klasie itp. portalach?
Chwila... Jeszcze trochę...
Ja xD


14) Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Nic, co ma się wydarzyć, wydarzy się . W przyszłości i tak się dowiem.


15) Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Aktualnie nie mam i to właściwie nigdy.


16) Byłaś w tym roku u lekarza?
Nie. Ten rok dopiero się zaczął, jak mogłabym tak szybko zachorować?


17) Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
W jej domu, a właściwie niewiem.


18) Czy masz opaleniznę?
Nie, nigdy nie miałam. Taka skóra. Kiedyś chciałam mieć i zostałam na słońcu za długo. Poparzyłam się...


19) Czego teraz słuchasz?
Hm... Odgłosów MSP.


20) Czy kolekcjonujesz coś?
Niewiem... Czasem z koleżankami kamienie, które trzymam w domu. Chcecie, to zrobię zdjęcie i pokażę ^_~


21) Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policje?
Nigdy, przenigdy.


22) Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę?
Tak! Lepiej smakuje.


23) Co ostatnio napisałaś w ostatnim smsie?
" Pa!" napisałam do... siebie. Czasem gdy mi się nudzi piszę do drugiej karty.


24) Lubisz ostre przyprawy?
No jasne, ale mama nie pozwala mi takowych jeść.


25) Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?
Dzisiaj, a co? Twierdzisz, że nie?

26) Czy jesteś bogata?
A po ci to?


27) Jaka jest u Ciebie pogoda?
A jaka pogoda może być w zimę? Śnieg, śnieg i śnieg. Wystarczająco określeń?


28) O której godzinie budzisz się rano?
O piątej rano. Zawsze wtedy czytam książki.


29) Jaki film ostatnio widziałaś?
Igrzyska Śmierci


30) Jaki masz dzwonek w telefonie?
Miauczenie kotów.


31) Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Tak, w Słowacji, na kolonii, i w Niemczech na Zielonej Szkole.


32) Ile masz rodzeństwa?
Czworo. Dwóch braci i tyle samo sióstr. Ich imiona: Dominik, Basia, Bartosz, Asia.


33) Komputer stacjonarny czy laptop?
Wolę laptop, gdyż można go przenosić.


34) Co planujesz dziś robić?
Spać i opublikować ten post.


35) Kiedy ostatni raz płakałeś?
Dzisiaj, ale to są moje prywatne sprawy.


36) Jakie jest twoje ulubione radio?
Lubię słuchać RMF FM.


37) Co wolisz? hamburgera czy kebaba?
Kebaba, hamburgery są niedobre.


38) Jaki jest Twój kolor oczu?
Niebieski, jedyna w rodzinie z babcią. Dziwne c'nie?


39) Co robiłeś o 24:00 w nocy?
Oglądałam film o końcu świata. Był bardzo smutny, a także wzruszający.


40) Czy masz zwierzęta?
Psa. Reszta zginęła. Szkoda opowiadać...



Post, mam nadzieję, był interesujący i dowiedzieliście się wielu rzeczy. Tag oczywiście można skopiować. Piszcie pytania do Q&A, na które odpowiem za tydzień.


~ Marti
~ mate9666

15 komentarzy:

  1. Chyba też zrobię ten TAG, ciekawy ^^ Odpowiedzi także, fajny post :D

    Przepraszam za spam, ale na blogu www.przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com trwa nabór! Może się zgłosisz? Pzdr *-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! :D Fajne pytania, takie inne! Też lubię pikantne przyprawy, tyle że rzadko moja mama używa ich w kuchni. Zdecydowanie woli kurkumę i zioła. Ja mam w swoim pokoju różowe ściany, ale kolor jest bardziej brudnoróżowy i elegancki.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag, może kiedyś go wykorzystam (zrobilabym to od razu, ale ostatnio Abieska żyje tylko tagami jeśli chodzi o moje posty xD). Czy tylko mi zrobiło się smutno, jak przeczytałam tę historię ze szkoły? :-(
    .C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrazu mówię, że to było powiedziane na żarty xD

      Usuń
  4. Ja niewiem co to będzie
    Pozdrawiam tych którzy wiedzą o co chodzi XD
    ~Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy posteł!


    →Na blogu szalonemspimy.blogspot.com trwa konkurs na redaktora. Chętnych zapraszam i przepraszam za reklamę. ←

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka! C: Ciekawy ten TAG. Tylko proszę, zapamiętaj, że "nie wiem" pisze się oddzielnie, a przed "w którym" stawiamy przecinek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! W ogole swietnie piszesz, wiesz? Milo sie czyta Twoje notki, czekam na wiecej. (:

    `M~S // in-the-whirl-of-life.blogsot.com < wejdziesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! ^^ Też uwielbiam ostre przyprawy! B) Pozwolisz, że zrobię ten tag na blogu Zosi?

    ~ Wiki/Wicky

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe odpowiedzi.
    szalonemspimy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę wykorzystać tag na skarpetach? :D
    Od razu zadam pytanka:
    1. Rodzice wiedzą że blogujesz?
    2. Jak sobie mnie wyobrażasz w realu? (Wygląd, charakter)
    3. Lubisz placki? xD
    4. Ulubiona piosenka?
    5. Ile masz wzrostu?
    6. Gdybyś miała teraz umrzeć, to jaką śmierć
    byś wybrała?
    7. Wolisz stracić wszystkie stare wspomnienia czy je zachować, ale nie móc zapamiętać rzeczy które spotkają Cię w przyszłości?
    8. Co chcesz robić w przyszłości?
    9. Jak skutecznie masło?
    10. Czy ty też się zastanawiałaś w dzieciństwie gdzie sika pani z kiosku? xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post.
    Na Twoim miejscu jednak zrobiłabym te Q&A trochę później, bo dwa posty z pytaniami, czyli czymś co nie tyczy się kompletnie Msp to za dużo. To tylko moje zdanie oczywiście.

    /Iv

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, ciekawy post.
    Fajne pytania i odpowiedzi..
    Ja nienawidzę pikantnych przypraw po tym, gdy koleżanka namówiła mnie do zjedzenia Chili. Pozdrawiam inteligentną koleżankę! ;-;
    ~Martorożec.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)