Menu

sobota, 2 stycznia 2016

Stare czy nowe MSP - które wolisz?

Heju!
Na początek życzę Wam wszystkim szczęśliwego Nowego Roku. Wczoraj post się nie pojawił, gdyż musiałam jak każda inna osoba zwyczajnie odpocząć po Sylwestrze i wszystkim innym. Trzymam też kciuki za tych, którzy dołączyli tutaj niedawno bądź zgłosili się w konkursie na redaktora. Nie jestem zadowolona z obecnego zarządzania blogiem, ale to odrębna sprawa i każdy ma swoje własne poglądy, dlatego uszanuję zwyczajnie decyzje zarówno Nat, jak i Lanche i pozostawię tę sprawę w ich rękach. Przerwę to tak w połowie zdania. Od razu chciałabym podkreślić, że nie miałam zamiaru nikogo urazić lub postawić go w cieniu swoich oskarżeń o zepsucie tej strony, bo jej nikt na razie nie zepsuł.

-


Dzisiejszy post jest pisany dla Was dzięki pewnej osobie, która podsunęła mi pomysł przeprowadzenia pewnej ankiety. Chodzi tu o stare i nowe MSP. Tak, zgadza się. Powracam do tematyki, w której od dawna się zagłębiałam, i o której kocham się rozpisywać. Teraz jednak powierzę wszystko dla użytkowników naszej gry i spytam się ich o to, którą wersję MovieStarPlanet preferują bardziej. Każdego z nich poproszę też o odpowiedź na jedno, unikatowe pytanie, które dla każdego będzie inne. Zapraszam!


Które wydanie MSP spodobało Ci się bardziej - stare czy to odrobinę nowsze?
Nie widziałam starego, ale raczej stare. xD 

Zgadzasz się z tym, że moderatorzy powinni przywrócić roślinki? Mimo, że raczej nie miałaś okazji żadnej posiadać, skoro nie grałaś w czasach, kiedy były dostępne w sklepach, to jestem pewna, że widziałaś je kiedyś na screenshot'ach w internecie.
Tak, roślinki widziałam u jednej osoby. Są spoko, mogliby przywrócić.



Które wydanie MSP spodobało Ci się bardziej - stare czy to odrobinę nowsze?
Nowsze. :)

Popierasz pomysł moderacji z Tygodniem Unikatów?
Tak. :3


Które wydanie MSP spodobało Ci się bardziej - stare czy to odrobinę nowsze?
Trudno odpowiedzieć, ludzie mają różny gust, trudno swój pogląd narzucać.

Gdybyś mogła, jakie zmiany wprowadziłabyś, aby ulepszyć MSP?
Zlikwidować bany, albo za niesłuszne oskarżenia blokować IP.

Te nogi xD
Które wydanie MSP spodobało Ci się bardziej - stare czy to odrobinę nowsze?
Osobiście wolałam to starsze.

Podzielasz zdanie, że dawniej gracze byli bardziej uczciwi i częściej sobie pomagali?
Jak najbardziej. Pamiętam, że w statusach ludzie proponowali pomoc w lvl.


Które wydanie MSP spodobało Ci się bardziej - stare czy to odrobinę nowsze?
Zdecydowanie odrobinie nowsze. Podoba mi się oczywiście stare, lecz nowe aktualizację również są dobre.

Wolałaś, gdy moderatorzy osobiście lecz wolniej odpowiadali na wiadomości od użytkowników, czy, kiedy tak jak raz na tego typu wiadomości odpowiadają specjalnie zaprogramowane komputery?
Uważam, iż byłoby to po prostu uciążliwe. Wiem, że moderatorzy nie mają aż tyle czasu, aby odpisywać na każdą wiadomość osobiście. Ponad to, większość pytań zapewne się powtarza. W tych ważniejszych sprawach, mogliby to robić rzeczywiście osobiście, lecz przy sprawach normalnej wagi, to raczej niepotrzebne.

-


Dziękuję z całego serca wszystkim, którzy poświęcili swój czas na odpowiedzi na pytania. Jak widać, większość osób preferuje stare MSP od tego nowszego. Ja powiem szczerze, że gdyby osoby były takie same jak kiedyś, nie miałabym nic przeciwko, gdyby obecna szata graficzna została. Podobają mi się jednak strasznie roślinki, i chciałabym, żeby kiedyś wróciły. Miłego dnia życzę każdemu, i powodzenia wszystkim w naborze.
/Kellow

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi to w sumie bez różnicy jakie MSP jest, oby były te same osoby.

      Usuń
    2. Nie grałam na starym msp ale bylo lepsze... Dzis jedna dziewczyna mnie obrażala bo nie dalam jej prez ;_;

      Usuń
    3. Skoro nie grałaś na starym to skąd możesz wiedzieć czy było lepsze? Według mnie było gorsze. Słaba grafika i wgl, a teraz ludzie są tacy sami, czyli jedni pomagają, a inni nie.

      Usuń
  2. Haha, te nogi XD Śliczny logos (już to Ci mówiłam). Fajny post i pomysł B) ^^

    ~Wiesz kto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga B)
    Świetna notka!
    Ja wolę Stare MSP ze względu na użytkowników.
    'Olssie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka! Ja osobiście bardziej wolę Nowe MSP, zmieniła się tylko szata graficzna (jak to brzmi XD), a w czasach Starego nie potrafiłam grać i nudziło mnie to. Haha, te nogi są świetne. xDD

    ~ Emi Caffe/Emka ♥
    ' Stefan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę Cię. Przecież one są dowodem na to, że modzi są perfekcyjnonistami i idealnie dopracowują animki, które tworzą. xD

      Usuń
  5. Kellow!!!!!!
    Jeszcze mi za aspirynę nie zapłaciłaś ;c
    Ja specjalnie z Norwegii dla Ciebie aspirynę przywiozłam! ;c
    Należy się 5,57 zł. c;

    Nie widziałam starego MSP jedynie z google grafika i blogów. Tak! Roślinki są super! Chamscy moderatorzy ._.
    Widziałam dzisiaj chomiczka ^^ na ulicy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam nogi mojej MS XDDD

    /Britney

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna notka.
    Mi się podoba Nowe MSP, ale na Starym ludzie byli milsi. Faktycznie - w statusach sami proponowali pomoc w Levelu, nie trzeba było prosić. A teraz?
    No, teraz niektórzy myślą tylko o sobie, jak im Pozdra nie dasz, grafa czy prezentu, to odrazu "DLACZEGO MI NIE DASZ??!?! ZGŁOSZE CIE!!"..
    A tak poza tym, roślinki były fajne, bardzo fajne. C:
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze było tak, że na świecie istniały osoby pomocne oraz te aroganckie (+dzieci 5-8 lat xd).

      Usuń
    2. Od czasu kiedy Msp zostało reklamowane w telewizji ludzie bardzo sie zmienili ;)

      /Britney

      Usuń
  8. Nie mogę znależć tych pierwszych włosów ! Pomoże ktoś ?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)