Menu

niedziela, 17 stycznia 2016

#Reklamy#2

Witajcie!
jestem dziwkom ktoś edytuje mój post. i Postanowiłam kontynuować serię o reklamach. Jeżeli chcecie zobaczcie pierwszą część: http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/2016/01/reklamy1.html#comment-form. Do tego postu też wybrałam 3 reklamy.
Zacznijmy od reklamy Tesco: https://www.youtube.com/watch?v=Ng9gnu1yqwc

"W Tesco codziennie czeka na Ciebie szeroka oferta produktów o wysokiej jakości.".  Czy w Tesco są takie produkty? *Bóg wie* Zdjęcie przedstawia kobietę ubraną w różową bluzkę z kołnierzem, szarą spódnicę z fartuchem i czarne buty. Na głowie ma krótkie, rude włosy, które wyglądają lepiej niż na reklamie lodów Nestle Sholler.  Stoi w spiżarni, w której trzyma słoiki i jedzenie dla swojego męża z reklamy. Myślę, że to najładniejsza reklama...  Przejdźmy do upodobnienia.
Włosy - Wybrałam je dlatego, że ogólnie pasują do twarzy i ładnie się prezentują. To są włosy, które kupiłam jako jedne z pierwszych. Następnie sprzedałam je na punkty, bo myślałam, że te rzeczy to unikaty.
Góra - Składa się ona z dwóch rzeczy.   Bluzka... po prostu ją kocham! Pasuje do każdego look'u, a w tym zgrała się z resztą. Fartucha szukałam przez większość czasu, wystarczyło tylko zobaczyć na dodatki w "inne"...  Połączenie tych dwóch rzeczy jest wspaniałe.
Dół - Dołem jest koronkowa spódnica w kolorze szarym.  Dodaje uroku do całego stroju.  Mogłam wybrać inna, bo w tej widać nogi naszej Movie Star.
Obuwie - Są to typowo męskie buty. Nie przepadam za nimi, ale chciałam żeby look był niedrogi. Nie pasuję zbytnio do stroju przez połysk. Większość rzeczy się błyszczy. Zabiję moderatorów! 
Mogłyby także zakrywać większą część nogi - jest niestety jak jest. 
 Paleta kolorów:

*Mój różowy* Rzeczy, które użyłam:
Ogólnie strój jest podobny do człowieka ze zdjęcia. Jest spójny, dopasowany. Mogłam zmienić niektóre ubrania, ale są też dobre strony. Look kosztuje 3100 sc  jak dla mnie to przeciętna cena kompletów na MSP. Czy warto go kupić? Nadaje się do filmów, art'ów ogólnie jest przydatny, a rzeczy można dodać do innych look'ów. Drugą reklamą jest....
Dla niektórych z Was pojawia się pytanie "Co to jest?". Jest to reklama Oreo "Co się stanie, gdy oreo dam dziś wilkowi, jestem ciekaw sam, czy to będzie srogi ryk, czy się zakumpluję w mig, ze świnkami ,które pragną zjeść, będzie niezły jazz, co się stanie, gdy oreo dam". 

https://www.youtube.com/watch?v=J7I003I36rg

Włosy - Nie ma co opisywać. Według mnie to nie włosy, to jakaś czapka, maska, cokolwiek tylko nie włosy! Są dosłownie takie same jak na zdjęciu z teledysku. Kosztują tylko 200 sc, więc warto było je wybrać.
Akcesoria - W upodabnianiu nie używam dodatków tym razem zrobiłam wyjątek, ponieważ zauważyłam czerwony nos. Zamiast niego mogłam użyć również wąsy.  Bardzo mi przypomina rudą wieśkę czy ziemniaka.  Wygląda z nim dużo lepiej niż bez niego.
Góra - Jest to sukienka, którą użyłam w przypadku reklamy "nju mobile", heh w tamtym przypadku była idealna. Jak już wspomniałam to... zabiję moderatorów za te błyszczenia!!! One zepsuły cały strój. 
Obuwie - Nie zmieniłam ich od tamtego look'u. Są nadal przez to, że wampir jest mężczyzną, a te buty są męskie... Jednak są za niskie co niszczy cały efekt.
Paleta:

Rzeczy:
Możemy zmienić sukienkę na jakąś koszulkę ze spódnicą, bądź spodniami. Podobieństwo? Gdyby można dodać jeszcze wąsy i zmienić kolor skóry mógłby być jego klonem. Jak na razie jest mocne 7/10. Wampir kosztuję 1125 sc i 5 diamonds. Czy warto go kupić? To zależy od Was, ja nie kupiłabym go, ale ktoś inny mógłby.
Ostatnia reklama to...
*Muzyka w tle* *Zawód społeczeństwa..*
Przedstawiam dobrze znaną reklamę Media Expert w roli głównej Ewelina Lisowska. Lubiłam ją, dopóki nie zobaczyłam tego... tego... czegoś. Reklama została stworzona po to by ludzie odwiedzali sklep albo po to, by przyciągnąć uwagę ludzi, a tym samym zbierać pieniążki na wyżywienie potrzeb Eweliny.
https://www.youtube.com/watch?v=A7QfFEd-oww
Jak widać na filmie ludzie biegną do sklepu i zadeptują biedną piosenkarkę .
Jaka jest rzeczywistość? Szara, nudna i zupełnie inna. 

Włosy - Pasują do wszystkiego! Są takie naturalne, żadnego brokatu, różu, pasemek, kokard, chust etc. Nie wyglądają jakby dziewczyna nie umiała się czesać tylko po prostu jak nastolatka. Co do zdjęcia mają one za dużą objętość, Ewa z plej ma gorsze.
Góra - Jest to sukienka w kolorze czarnym. Pomimo swojej ceny warto ją kupić - jest prześliczna. Jest krótka i zakończona falbankami, dokładnie tak jak na zdjęciu. Może być wspaniała w upodobnieniu, a jednocześnie pasować do innych stroi. Jedyną jej wadą jest cena - 6 diamonds.
Obuwie - Są to buty z przed dwóch motywów. Są śliczne, zresztą jak większość rzeczy, która się nie błyszczy. Pasują do tego stroju i dodają mu dekolor. 
Paleta:
Jest tu użyty tylko kolor czarny więc nie potrzeba palety.
Rzeczy:

Strój jest śliczny. Są do siebie podobne, gdyby puścić muzykę byłoby 10/10 jak na razie 9,99/10. Zrobiłam lepszą wersję Eweliny. Ceny nie można zmienić, ponieważ użyte ubrania są  niepowtarzalne. Cena to 1325 sc i 6 diamonds. Czy warto go kupić? Jak najbardziej. Mnie przypadł do gustu i chętnie go zakupię, gdy będę mieć diamenty. 
~~~~
Doszliście do końca postu. 
Po odejściu Agnes skończył się okres próbny, jak obiecałam na początku, gdy on się skończy dodam swoje zdjęcie. 
Oto one:

Proszę, hejtujcie jeżeli chcecie.
~Sof


dupo zjebana cipo ktoś edytuje mój post.
jestes zjebana i nic nie zrobisz huju
ten kto to piszę niech przestanie.

235 komentarzy:

  1. Ale afera z tą edycją postów :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Reklama Oreo. *-* Jezu, to już się staje nudne. Stwierdzam ostrą dysmózgię u tego kogoś. :') Umiesz tylko przeklinać? Nie no, brawa. *Do tego pieprzonego anonimka, który edytuje Wam posty*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, co ludzi napada z tym edytowaniem..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chce być złośliwa czy coś, ale czy Ty naprawdę masz 13 lat? Jak dla mnie wyglądasz na nieco starszą. Poza tym na swoim profilu napisałaś, że jesteś szesnastoletnią dziewczyną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi się łezka w oku zakręciła...
    No- wszystko fajnie, ale czy nie uważasz, że jak na "trzynastolatkę" wyglądasz tutaj na 16+?
    Masz trzynastkę i tak się malujesz.. ohoho.. Dobra, nie ściemniaj, bo to żałosne, ok?
    A teraz będę bardzo wredna i rzucę prosto z mostu- To Ty zmieniasz te posty? Przyznaj się, bo moja cierpliwość została wyczerpana. Dwa posty usunąć pod rząd... co ja Wam ku*wa zrobiłam? Mam już serdecznie dość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na swoim profilu Google napisała, że jest szesnastoletnią dziewczyną. Zobacz...

      Usuń
    2. Laarie - jak zrobiłaś te | w nazwie? Bo u mnie nie można.

      Usuń
    3. Ona ma profil Bloggera, a ty masz chyba Google+, więc dlatego nie możesz mieć tego |.

      Usuń
  6. Wyglądasz na dużo starszą...

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze, to nie chcę mi się wszystkim odpowiadać więc odpowiem teraz na wszystko.
    Ponieważ większość nie bierze trzynastolatek na poważnie.
    Co, malować się nie wolno, jakaś dyskryminacja?
    Nie, nie zmieniam postów, nie potrzebuję zmieniać komuś posta. Nie zrobiłabym komuś czegoś, czego sama bym nie chciała.
    *Dziękuję za komentarze*
    ~Sof

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ym, ok. Ale jeszcze na jedno pytanie nie odpowiedziałaś. Ile masz w końcu lat? 13 czy 16?

      Usuń
    2. Na profilu pisałaś godzinę temu, że masz 16 lat. Zdecyduj się człeku.

      Usuń
  8. Jestes ladna i powinnas prowadzic swojego bloga
    ja hyba wiem kto to zmienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Może ją też wyrażę opinię.
    Każdy potwierdzi to, że na pewno nie masz 13 lat, a 16 lub więcej. Tutaj nas nie oszukasz, ponieważ sama już to zdradziłaś. W profilu G+ napisałaś, iż jesteś szesnastoletnią dziewczyną. W tym momencie oszukujesz samą siebie. A może to zdjęcie jest z neta i serio masz te 13 lat? To również jest bardzo możliwe. Pomyśl, czy warto.
    Druga rzecz - prawdopodobnie to ty niszczysz te posty. Zauważ, iż w Twojej notce zostały DOPISANE zdania, a u innych usuwane połowy wpisów, usuwane pojedyncze zdania i modyfikowane na niestosowne. Na razie za dużo nie wiem, także no.

    `Invio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah..
      W takim razie Trish- poprosiłabym o więcej zdjęć, bo wiesz... to chyba nie problem? O, czy mam wymagania? Tak, bez make-up i uwydatnionych brwi. Ciekawe czy znajdziesz taką cover modelkę w necie. :')

      Usuń
    2. Jeśli znajdzie to będzie wskazywać też na to, że kłamała i ma te 16 lat. Oj, nie ładnie.
      Flerie, masz gg?

      Usuń
    3. Myślcie sobie o mnie co chcecie, mało mnie to obchodzi. Tak mam więcej zdjęć, proszę. Nie musicie mi w nic wierzyć. Ja mam swoje posty zapisane i mogę je wkleić jeżeli cokolwiek by się stało.

      Usuń
    4. Tak, mam GieGie c;
      A tak btw. Sophie- tak? Na swoim blogu pisałaś, że masz 14 lat.. wtf?

      Usuń
    5. Invio, jak chcesz to tutaj masz nr- 57431415 c;
      Jestem obecna prawie zawsze. :)
      (Jak ktoś jeszcze chce to niech zaprasza, chętnie popiszę!)

      Usuń
  10. Być może dlatego, że zaczął się nowy rok?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie.. post tamten był z bodajże 26 września, więc jestem pewna, że nie było to z powodu tego, że nowy rok nastał. ;)
      Koleżanka, nie potrafi zdecydować ile w końcu ma lat, no ale cóż...
      Ok, ja się więcej na temat "Sophie" nie wypowiadam, bo nie widzę w tym sensu. C':
      Ja chcę tylko wiedzieć kto miesza w postach i je kasuje.

      Usuń
  11. O jaaa... ;') Piszcie na GG: 57300381

    OdpowiedzUsuń
  12. Media expert,właczamy niskie ceny! (niewiem czy to to ale to w telewizji widziałam ro chyba jest to)

    OdpowiedzUsuń
  13. WAŻNE!
    Na chacie była jakaś ,,dupa keloł'', która podała swój nick Lady Fature. Jest ona dziwna i ma w statusie nazwę bloga ,,jeździectwo(coś tam)'', a Sophie zmieniła sobie potem nazwe na chacie na ,,Sophie ,,jeździectwo (coś tam)''. Podejrzane.
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah. Teraz został usunięty opis na koncie Google. Bardzo mądre. Daj nam dowód ze to nie ty. Daj. My ci daliśmy powody. Bylo ze masz 16, 14, 13... Zastanów się. To w końcu ile masz lat? Nic nie zmieni faktu ze klamiesz. Tu na pewno jest jakies kłamstwo. Czekam na dowody ze to nie ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze posty byly zmieniane w calosci. A tu? Tylko dwie dopiski. Podejrzene no nie?

      Usuń
  15. Ja osobiscie uwazam, ze owa reaktorka zminia posty innych. Juz bylo widac jak przeczytalo sie caly post :) Jest prawie caly... Wiecej nie mam nic do wypowiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże, te edytowanie postów zaczyna mnie za przeproszeniem wkurwia.

    Bardzo lubię tą serię. Jest oryginalna i ciekawa. Świetne te odwzorowywania. Najbardziej spodobał mi się Look tego Wampira z reklamy "Oreo".
    WŁĄCZAMY NISKIE CENY! WŁĄCZAMY NISKIE CENYY! MEDIA - EXPERT, WŁĄCZAMY NISKIE CEEEENYYY!
    Ja i mój tata tak kochamy tę reklamę.. Ach. :')
    ~Martorożec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkurwiać*
      PS. Masz ładne fioletowe oczy. xd

      Usuń
    2. Podpisujesz się ksywką wymyśloną przeze mnie

      Usuń
  18. Tak wgl to fajnie sobie kolor tęczówek zmieniłaś. XD Tak trochę nieudolnie, ale nie żeby coś. XD
    Zdjęcie z Internetu, kolor oczu zmieniony (Jak przybliżycie to zobaczycie, że jej na powieki wchodzi tęczówka XD)
    Ciekawe komu z fb (czy skąd ro masz) zdjęcia kradniesz. Pf.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobra, Trish- Nie kłam mi tutaj. To byłaś Ty.
    Przyznaj się...
    No!
    Przyznaj się - COMBO x1000, bo będzie źle. Xd

    Na nic zda się twa obrona.

    OdpowiedzUsuń
  21. Od razu widać, iż Twoje oczy wcale nie są prawdziwe. Bawiło się w photoshopa, co nie? XDD Jaki rażący kolorek, jestem pod (złym) wrażeniem. Najwidoczniej źle ''rozlałaś'' pigment koloryzujący i przez to kilka fragmentów oczu nie jest w tej samej barwie. Oj. W dodatku te Twoje kłamstewka. Najpierw piszesz tutaj, że masz 13, na blogu 14, a w profilu 16. Dziewczyno, zdecyduj się! :') Sama wpadłaś w jakiś sposób w swoje sidła, bo masz napisane w poście ''ten, kto to pisze, niech przestanie''.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To 14 - to jak dla kogo, ale ja np. czasami mówię, że mam 10, a czasami, ze 11. Np. dla przyjaciół w internecie mówię, że mam 10 lat, ale wiele osób przy innych osobach pisze/mówi, że ma o rok więcej. Tzw. rocznikowo. Jednak to 16, no to... ;D Ale czy to, że zmyśla od razu świadczy, że zmienia posty? Ja też czasami sobie zmyślam, zakładam jakieś konta, czasami nawet założyłam blog na którym kłamałam, że mam inaczej na imię itd. XDD

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się. To podejrzane, wcześniej posty były usuwane w całości, a tu dwa zdania, reszta całkowicie w porządku... Hmm...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ukradlas biednej dziewczynie twarz, a w dodatku zmienilas jej tenczowki. Jak teraz aie ona czuje? XD

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobra, przyszedł czas abym ja w końcu się w tej sprawie wypowiedziała. Może najpierw zacznijmy od sprawy z wiekiem Trishy?
    Dużo osób juz zauważyło, że Sof pisała na swoim profilu iz ma 16 lat, na blogu 14, a tutaj raptem obniżyła swoj wiek i napisała, że ma 13. Sama tego nie rozumiem. Niech się ona w końcu zdecyduje, ile ma lat. Strasznie kręci.
    Druga sprawa to zdjęcie Trishy. Nie wygląda mi to na zdjęcie z internetu, ale faktycznie, te oczy wyglądają na przerobione. Może rzeczywiście są takie przypadki, ze ktoś rodzi się z fioletowymi oczami, nie wiem.
    No i najważniejsze. Sama mam wrażenie, że to Trisha przerabiała te posty. Jednak muszę wziąć pod uwagę iz ta osoba mogła wrobic Trishe (dla innych usuwali polowe zdan, a dla Sof juz nie).
    Nie chce oskarżać Yolacza, ale zauważmy ze dla niej jakoś nikt nie grzebal w postach. Na dodatek Yolacz dziwnym trafem zniknęła tzn. ostatnio nie pisze postów. Trochę dziwne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogla sobie przeciez przerobic w programie oczy, makijaz tez jest dorobiony. Sama mialam podobna apke

      Usuń
    2. Przecież widać, że te oczy są przerobione. Tęczówka wchodządzi na kreskę eyelinera.
      Nazwa pliku (jakieśnumerki_n) wskazuje na to, że zdjęcie zostało pobrane z Facebooka, więc najpewniej jest jej.

      //kawai

      Usuń
    3. To napisałam na górze:
      ,,WAŻNE!
      Na chacie była jakaś ,,dupa keloł'', która podała swój nick Lady Fature. Jest ona dziwna i ma w statusie nazwę bloga ,,jeździectwo(coś tam)'', a Sophie zmieniła sobie potem nazwe na chacie na ,,Sophie ,,jeździectwo (coś tam)''. Podejrzane.''
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
    4. http://discoverliteratury.blogspot.com/

      Na tym blogu pisze, że ma 15 lat. Oesu. Która wersja jest prawdziwa?

      Usuń
    5. Nate - bo ona ma takiego bloga: jezdziectwotonietylkosport.blogspot.com, więc go reklamowała. Skoro nick był podany w statusie Lady Fature, może to jej konto albo owa Lady chce ją za wszelką cenę wrobić.

      Usuń
    6. Luiza, możesz mieć rację...

      Usuń
  26. Bez urazy, ale jeśli masz 13 lat (wnioskuje po wyższych komantarzach) to czy to nie jest za ostry makijaż? Wygląda, jakbyś dorysowała go w paincie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistrzu Painta, coś nie wyszło. Nikt nie ma oczu, które wchodzą na kreskę bo tak się nie da! A tak w sumie - lubiłam Cię, ale z tym wiekiem to już gruba przesada.

      Usuń
    2. To jest apka na telefon i to samo sie dodaje wiec ona tylko kliknela zeby zrobily sie kreski i tyle.

      Usuń
  27. Ja także myślę, że to ona edytuje te posty. Może tym wiekiem chciała się jakoś ukryć?

    OdpowiedzUsuń
  28. to z jej profilu "Jesteście zjebani, oskarżacie ludzi bez dowodów. Tak, mam SZESNAŚCIE lat, lepiej Wam? Może jeszcze będziecie chcieli wiedzieć dlaczego? Otóż dlatego, . W czym? Biedni jesteście, sama nigdy bym tego nie robiła nawet przez to, że NIGDY nie miałam tam konta, a ona nie umie poprawnie napisać jednego zdania. Pozostają pytania. Pierwsze to dlaczego 13? Być może dlatego, że ona ma tyle lat. A drugie w sprawie edycji. Nie EDYTOWAŁAM POSTÓW. Lecz zarazem wiem kto to zrobił, a @** zastanawiajcie się dalej i dlaczego. Niech Wam ten blog szczęście przynosi.. I gówno mnie obchodzi czy to czytacie, czy też nie. Zapomniałabym :} Moje oczy... Są takie jakie są... Czyli? Tak, czarne $#@ Ci w #$%^ do widzenia. Nikt nie musi mi wierzyć. "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kim jest ona? Ta ONA, która napisała, że ma 13 lat? Może wtedy Trisha na blogu faktycznie napisała, że ma 16 lat, a ten blogowy włamywacz zmieniał jej dane i stąd to nieporozumienie? I do Sof: kto edytował te posty? Powiedz, skoro wiesz.

      Usuń
    2. Po co mam pisać skoro i tak nigdy, nikt nie nie uwierzy?
      Możecie sobie siedzieć i pisać posty, patrząc jak pewny Pan je zmienia.

      Usuń
    3. Skoro nie chcesz powiedzieć to oznacza, że to właśnie Ty ;)

      Usuń
    4. http://www.gg.pl/dysk/DAQ2yuEyCgI0DQQ2yuE6n6E/Screenshot_2016-01-17-20-26-40.png
      Screen z jej konta G+
      .C

      Usuń
    5. Flora zjadła ważne zdanie, stąd nieporozumienie.

      Usuń
    6. Pan? Na blogu nie ma zadnego chlopaka.

      Usuń
    7. Też widziałam ten opis, trochę podejrzane :o

      Usuń
    8. Może kiedyś dojdziesz do tego gdy każdy post będzie edytowany.

      Usuń
    9. Kolejny podejrzany komentarz.

      Usuń
  29. No tak, każdy się rodzi z fioletowymi tęczówkami na powiekach pomalowanych Eyelinerem!


    Leję.


    OdpowiedzUsuń
  30. to kto to edytuje
    a ona na fb ma zdjecia z chyba prawdziwymi fioletowymi oczami

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. I tu ją mam. Na fb nie ma soczewek z Painta!!

      Usuń
    2. Tori - gdybys przynajmniej przeczytala komentarze

      Usuń
  32. Skoro wszystko wiesz i wiedzialas to czemu wczesniej tego nie powiedzialas? Nie bylo by tagiego zajscia pod notka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialabym pogadac na spokojnie. Ja tam Ci troche wierze, jezeli twierdzisz, ze nie to nie. Po tych wszystkich negatywnych komenarzach nadal darzysz do prawdy oraz celu ;) Podziwiam Cie.

      Usuń
    2. Może jej chodziło o to, żeby było takie "zajście pod notką"? Odziedziczyła to po Szymonie :') PS. Nie zapomnijcie, że Szymon kiedyś chwilowo pisał na tym blogu, więc na Bloggerze na telefonie może mieć dostęp do postów. A on już włamał się na Emily, więc taka akcja byłaby najpewniej w jego stylu... I może to Szymon był tym panem, o którego chodziło Trishy? Sophie, jeśli to czytasz, powiedz czy to właśnie on albo podaj GG.

      Usuń
    3. Wiesz z tym Panem tez podejrzewalam Szymona.

      Usuń
  33. Ona soczewki miala a nie photoshop!! Ludzie... -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ciekawe, jak jej soczewki weszły na eyeliner.

      Usuń
    2. A to tez ciekawe, ale eyeliner mogla dorobic w programie, ale ze to soczewki sama na fb napisala.

      Usuń
    3. W takim razie po co pisała, że jej oczy są filetowe ;_; Kłamstwo w kłamstwie.

      Usuń
  34. Od razu rozwinę wątpliwości z soczewkami. Gdyby rzeczywiście miała je nałożone, jej tęczówka nie wchodziłaby na eyeliner. Sama kreska też wydaje się sztucznie dodana w programie do obróbki, ale to może być tylko wina aparatu. Reszty nie skomentuję, bo nie jestem obeznana w szczegółach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znam sie na makijazach i photoshopach, wiec ja tego nie odrozniam.

      Usuń
    2. Soczewki, po prostu eyeliner dodala w Youcam makeup, bo sama wiem jak on czasem dziala. Ale nie rozumiem po co sie uczepili wszyscy makijazu. Dobra, dodala sb ale czy to swiadczy o tym, ze ona zmienia posty?

      Usuń
    3. Nie uczepiłam się niej. Zresztą nie wspominałam ani raz o tym, że oskarżam ją o zmienianie treści postów dziewczyn. Czy w którymkolwiek moim komentarzu była o tym mowa? Chciałam jedynie napisać, jaki jest mój wgląd na całą sytuację.

      Usuń
    4. Wiem, to nie było do ciebie tylko do tych co się jej uczepili.

      Usuń
    5. Ja nie wiem co o tej sprawie myslec. Wrocilam na ten blog po 3 miesiacach a tu burza z powodu edytowanych Notek. Nie wiem po co ogolnie w tej sprawie sie uczestniczylam? Oceniam osobe o ktorej nic nie wiem...

      Usuń
  35. EJEJEJ, CZY WY (NIEKTÓRZY) MYŚLICIE, ŻE TO MOŻE BYĆ SZYMON? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może Sophie to Szymon? *Wszystko jest możliwe*

      Usuń
    2. Ja trochę tak myślę. Julka z Iwoną, co wy tak iksdełujecie?

      Usuń
    3. Masz dobry trop XD Invio, podaj GG

      Usuń
    4. Niezła myśl z tym Szymonem, od ma z tysiąc wcieleń. Raz Diana, raz on... Może to siedmiogłowy smok, którego każda głowa ma inne imię, i część to chłopaki, a reszta dziewczyny? Co łączy głowy..? Charakter i styl pisania.

      Taka rozkmina, do dalszego rozmyślania i snucia niestworzonych teorii. Może napiszę o tym opowiadanie, co wy na to? Wiem, nie jestem zbyt zamieszana i pewnie większość mnie nie zna, ale rozkminy zawsze spoko.

      ~ Tori

      Usuń
    5. Ale w Twoim przypadku trochę podejrzane. Jakbyś wiedziała o tej sprawie coś, czego my nie wiemy... związanego z Szymonem.

      Usuń
    6. 55135237 - macie to GG, dzieci kochane

      Usuń
    7. Hm. Jako special detektyw (XD nie?) jestem pomiędzy tej teorii.

      Usuń
  36. Drodzy państwo moglibyście zauważyć, iż na telefonie, na zresztą bardzo starym telefonie (Tak, mówię ze swojego doświadczenia) po odejściu z blog'a każdy były redaktor ma wgląd do postów, co także oznacza, iż może go edytować. W takim razie ten pan był kiedyś tu na blog'u i pisał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzicie? Mówiłam, że to SZYMON! Tak naprawdę to na ten trop wpadłam dzięki Inde, hyhy

      Usuń
    2. Znacie jakies Pana co tu pisal.Ja znam jednego; Szymona XD

      Usuń
    3. Ej, no bez kitu, to serio Szymon?
      .C

      Usuń
    4. Ale on nawet o tym pewnie nie wiedział.

      Usuń
    5. To, ze pierwsza to napisalas to nie oznacza, ze pierwsza myslalas.

      Usuń
    6. A ja dzięki Pomarańczy, chain reaction. B)
      .C

      Usuń
    7. No weź żelekowy parasol, to ja powiedziałam pierwsza w całym tym wszechświecie że to Szymon! (Zaraz po Inde.) Nie zgapiaj ode mnie teorii XD

      Usuń
    8. I pierwsza tak myślałam, wiesz kobito (do żelekowy parasol)

      Usuń
    9. Wiedział, komentował usunięte posty Luizy i krytykował ją jako nową adminkę. Dlaczego to nie może być on? Po zajściu na Emily wiemy już, że ma takie odpały. Czemu miałby nie zaszkodzić Lanche?
      .C

      Usuń
    10. Eee... Nikt nic nie pisał, że to na 100% Szymon. Poza tym gdyby rzeczywiście to zrobił, to pewnie napisałby o tym Alicji.

      Usuń
    11. Kurde, sprawa jest jeszcze bardziej uwikłana... Idę na ręczną, lol.
      .C

      Usuń
    12. Wiem bo znam swój mózg kobito.

      Usuń
    13. Nie dlugo prawda wykdzie na jaw XD

      Usuń
    14. A moze ty nie masz mozgu? XD Nie, to ja nie mam XD

      Usuń
    15. Polecam także przeczytać historię edytowania posta.

      Usuń
    16. Może niektórym wydać się to idiotyczne, ale zaczynam podejrzewać, że to rzeczywiście Szymon. Zgadzam się z Cordelie.

      Usuń
    17. I umieć język oprogramowania.

      Usuń
    18. Jak już sprawdzicie to wyślijcie mi screeny.

      Usuń
    19. Ja mam screen i mogę się bim podzielić.

      Usuń
    20. Skąd masz screen? Przecież nie jesteś adminem. Dziel się na moim GG: 56809859

      Usuń
    21. Tam jest zapisany jedynie rejstr zmian i edycji. Nie ma tam nic wspomniane o ich autorze.

      Usuń
    22. Taki mały.. błąd? XD Nie mam GG możesz mnie zaprosić na Facebooku.

      Usuń
    23. Właśnie, a poza tym jak to sprawdziłas, skoro podobno tylko admin to może? Zaprzeczasz sama sobie.

      Usuń
    24. A ja nie mam Facebooka, serio haha.

      Usuń
    25. Czyli, że mam wam pisać o rzeczach, których tak naprawdę nie rozumiecie? Okej, po co ja się tu w ogóle udzielam...

      Usuń
    26. Skąd wiesz, że ich nie rozumiemy? Młodsi nie muszą być głupsi.

      Usuń
    27. No okej proszę, podaj mi Fb to wyślę Ci tego skrina.

      Usuń
    28. Hahahahahahaha napisałam że nie mam Fb xDDDDDDDD a Ty tego skrina wysyłałaś Lanche?

      Usuń
    29. Masz może możliwość wrzucenie screena na tinypica, czy jakąś tego typu stronę?

      Usuń
    30. Trisha, wyślij mi na FB. Powiedz jak się nazywasz to zaproszę ;)

      Usuń
    31. Lorelei Moufferage.
      Tak, wysyłałam.
      Mam, ale z niej nie skorzystam.

      Usuń
  37. Szymon albo ona. Tylko to jest możliwe. Ona ma na sumieniu kłamanie w kwestii wieku, przerabianie zdjęć i wściekło granatowe soczewki z Paint'a. Ale on bije wszystkich na głowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem co powiedzialas CD ale ok.

      Usuń
    2. To są prawdziwe soczewki.

      Usuń
    3. Ja nie mam sumienia po pierwsze.

      Usuń
    4. Zuzanka - prawdziwe soczewki odbijają się od światła i nie wchodzą na kreskę, czy jak to się tam nazywa.

      Usuń
    5. Zuzanka, weź ty się już odwal od tych soczewek. My już o czym innym gadamy, heloł!

      Usuń
    6. To kreska wchodzi na soczewke bo jest dorobiona w apce youcam makeup, sama ja mam i tak jest w tej apce.

      Usuń
    7. Inde, odwzajemniam miłość. <3

      Usuń
    8. Tak, ja też Was kocham <33

      Usuń
  38. Foto szopa, haha! 😂😂😂

    Fajna zajebista soczewka, spójrzcie sobie na jej oko to obok grzywki.

    Światło takie zajebiste, haha XD

    I wgl to nie widzicie kontrastu? Ślepi?

    Haha.

    OdpowiedzUsuń
  39. No właśnie. Trisha, skąd Ty się dowiedziałaś, że to Szymon edytował posty? Mówił Ci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnice, wyjawianie prawdy...

      A tak serio, też mnie to ciekawi xD

      Usuń
  40. JA NIGDZIE NIE NAPISAŁAM, ŻE TO SZYMON!
    Do tego w historii edycji pisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GDZIE TY MASZ TĄ HISTORIĘ EDYCJI?!

      Usuń
    2. A pisałaś, że to tylko administrator może sprawdzić :))))))))))

      Usuń
    3. Ale wiedziałaś, że chodzi o pewnego pana, więc wiedziałaś kto edytował.

      Usuń
    4. *Bądź człowiek, który zna się na programach, oprogramowaniach i innych takich.*

      Usuń
  41. Błagam, nie srajcie się już tak o te soczewki, bo to serio nie o to chodzi. Nawet jak je ma lub nie ma - co z tego? Są poważniejsze problemy na blogu, także no.
    .C

    OdpowiedzUsuń
  42. Apap.
    Na noc czy na dzień?
    2 złote.
    Dziękuję!
    Zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwaga, to ostatni komentarz napisany 17-tego stycznia, haha

    OdpowiedzUsuń
  45. Wiem, jestem troszkę zacofana, ale kk. Jeśli podejrzewacie Szymona, mnie wydaję się to niemożliwe, bo jak ja usunęłam sięz bloga na telefonie nie mogłam na nim pisać itp. Z tego co wiem, na komputerze/laptopie nie można (jako redaktor/ka) zmieniać postów, ale na telefonie się da. Nie podejrzewam nikogo, ale nie rozumiem PO CO. Do Ciebie, do tego co to piszesz.. Słuchaj, po co? Szukasz zasranej zemsty? Ku*wa po co? Niszczysz innym ich czas, marzenia.. Jesteś bezczelny/a! To jest bezsensowne. Przyznaj się, wtedy.. Luiza może Ci wybaczy, a tak będziemy to ciągnąć, i ciągnąć w nieskonczonosc (i w tym momencie w telefonie zepsuly mi sie znaki polskie, super). Sluchaj... prosze, jedyne moge tylko prosic.. (o już mam polskie znaki) agresją niczego nie załatwimy, ludzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 06:21..

      Z tą zmianą postów prawda, blogger na telefony jest zwalony.

      Usuń
    2. Już nie spałam. Tak, jest :/

      Usuń
    3. Nie chce się wtrącać, nie jestem po żadnej stronie, ale czy nie wydaje Wam się, ze Trisha specjalnie odbiegła od oskarżania JEJ i chamsko zrzuciła, ze to Szymon? Jeżeli zrobił tyle zła to czemu by nie dołożyć mu jeszcze włamu na wanny. Poza tym z tego co widzę, to Trishy nie ma w redatorach..(przynajmniej nie widzę jej tam) - nie wydaje Wam się to podejrzane? Zwykłe uciekanie od problemu.
      Od razu pisze, ze ja nikogo nie oskarżam, tylko pisze to co ja o tym myślę :)
      Florka

      Usuń
    4. No wow, już wczoraj pisałam że Trishy nie ma w redaktorach XDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  46. Dobra. Wreszcie czas coś napisać... muszę. (PRZEPRASZAM ZA WSZYSTKIE POWTÓRZENIA :/// )
    Ja tam się nigdy raz nie mieszałam, bo się nie znam i wgl. nie piszę na żadnym blogu, nie znam się tu z nikim. Ta sprawa jest mega dziwna. Nie jestem po żadnej stronie, bo nwm czy to Szymon, czy kto i wgl. nic nwm, tylko tyle wiem, co napiszecie w postach i komach. Ja tam się troszku pogubiłam w tym wszystkim. Ja uważam, że Kellow nie ma nic z tym wspólnego *moje zdanie*, ktoś ją chciał wrobić specjalnie by została wywalona. A co do tej osóbki, do której należy post - mam kilka teorii:
    ~` Może pomaga Szymonowi nwm
    ` Pomaga komuś innemu
    ` tylko wie, kto to zrobił, ale tej osobie nie pomaga. Coś było, że zna "język oprogramowania" xd.
    ` ta Sof. to Szymon XXXDDDDDDDDDDDDDD
    ` i jeszcze kilka, ale sobie daruje xd
    Wiem coś, co nikt nie wie, ale boje się powiedzieć, bo ktoś by wyskoczył "to może tyyy?????!!", mimo że ja bardzo mało angażuje się na blogach, tylko wchodzę prawie codziennie,nie komentuje i wychodzę :)))
    Ale dzięki temu co wiem, albo co odkryłam, może *chyba* zrobić to każdy na komórce :') nie tylko osoby co są redaktorami czy adm.
    Wole nie mówić, bo będzie, że nie potrzebnie kręcę, bo to co odkryłam nie jest potwierdzone i nwm czy ktoś też to miał i czy to tylko błąd na komórkach, który nic nie robi. (po chińsku to wszystko napisałam, wiem)
    MSP: Mów mi szalona
    (tak, rly mój nick ;-; xd)
    ~`x Melody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, Sophie to nie może być Szymon, bo dodała swoje zdjęcie. I to nie jedno. No chyba, że Szymon to tak naprawdę dziewczyna... XDDDD

      Usuń
  47. Ktoś pogada ze mną o tej sprawie :v?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEJKA MOW MI SZALONA TU JULLIA888 MAM CIE W ZNAJ XXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    2. Hejka naklejka, wiem XXDDDDDDDDDDDDDDDDD
      Mam takom zajebioza nazwę, że wszyscy w śmiech 8)))
      A tak serio to jej nie cierpię XDDDD
      WIEM ZE TOTY BOJA ZNAM WSZYSTKICH A MNIE NIKT ELO

      Usuń
  48. Ale jak? Szymon został juz dawno wyrzucony :/ Nie możliwe ze to on. Zreszta mowil kiedys ze tego bloga nie tknie. To bylo chwile po akcji na Emily. Raczej Sof zgania na Szymona. To tez prawdopodobne. Jakie sa dowody ze to nie ona?

    OdpowiedzUsuń
  49. Racja. Szymon mówił, że go nie tknie bo on lubi Nat, ale czy można mu wierzyć? Wiemy jakie świństwa już zrobił więc no... :'). Ta Sof. - może ona jest kimś innym,lub nie i chce się zemścić? Ale jeśli tak, to za co???
    No i tez mi się wydaje, że ona na niego zwaliła, bo on już dużo narobił i większość jak zobaczyła "Pan" to od razu na Szymona a mogła równie dobrze na niego zwalić by na nią nie było :'). Jeszcze się usuneła. Gasz ja nwm co myśleć...
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uważam..może to on, ale Trish mogła tez wykorzystać fakt, iz Szymon zrobił wiele zła i zwalic na niego jeszcze wlam na wanny :)

      Usuń
    2. Właśnie o to mi chodziło :)
      x

      Usuń
    3. Trzeba czekać. Okaże się jak ktos napisze następnego posta.

      Usuń
  50. Ja sie pogubilam w tym wszystkim XD Tylko wiecie mam teraz mieszane uczucia, kto klamie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Przywrócili mi internet, wchodzę, patrzę - wielka burza.
    Boże.
    Śmieszycie mnie, mam w tej sprawie swoje zdanie, którego nie zmienię i nie wyrażę, bo jak widać są tu osoby, które oblałyby mnie hejtami.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)