Menu

czwartek, 14 stycznia 2016

#Reklamy#1

Witajcie!
Dziś chcę rozpocząć serię o reklamach tzn. będę upodabniać  nasze MovieStar do postaci ze znanych reklam. Możecie pisać w komentarzach jakieś śmieszne reklamy, a ja je pokażę i opiszę.   Mam nadzieję, że  Wam się spodoba. Wybrałam 3 reklamy.  Pierwsza z nich to "Nju mobile"!

Nju mobile to marka usług telefonii komórkowej, działająca w sieci Orange. W reklamach często występuje ta oto postać. Przypomina mi żółtego ziemniaka xD  Teraz to ogólnie większość rzeczy jest ziemniaczane.  Postać, jak już pisałam jest bardzo żółta, posiada również wyjątkowe oczy z równie pięknmi rzęsami. Dodatkowo postać ma zęby na nosie, nie znalazłam takiej twarzy. Nasz ziemniaczek najwyraźniej wygrał Miss Polonia 2015 i cieszy się swoją wygraną.

To jest upodobniona Ms.
Włosy:  Wybrałam je dlatego, iż jest ich mało. Są podobnego koloru i wyglądają ładnie.
Góra:  Sukienka sama w sobie nie podoba mi się, jednak zakrywa ona dużą część ciała MovieStar.
Obuwie: Są to sandały/klapki koloru czarnego. Sądzę, że wyglądałaby lepiej, gdyby miała jakieś męskie buty.  Niestety nie znalazłam takich.
Dodatki: Z tym było najtrudniej, nie mogłam znaleźć szarfy *możecie znaleźć ją w kategorii "Sweet 16"* Dodałam także koronę z tego motywu.
Ogólnie postacie wyglądają dosyć podobnie pomijając, że nju mobile jest chodzącym ziemniakiem. Koszt stroju to 11 diamonds i 1275 sc. Czy warto go kupić? Tak, jeżeli nie patrzymy na cenę, której nie można zmienić jeżeli chcemy uzyskać to podobieństwo. Paleta kolorów:


Czarny: buty
Niebieski: szarfa
Żółty (jaśniejszy): włosy i sukienka
Żółty (ciemniejszy): korona

Jak widzicie drugą reklamą będzie również znana reklama "Play".  *Jestem Ewa, jestem w plej  mam stan darmowy!Na zdjęciu widzimy  blondynkę  ubraną w fioletową bluzkę z  kołnierzem, szarą spódnicę i czarne szpilki.  
Włosy: Kobieta nie ma długich włosów, jednak są one kręcone więc uważam, że te będą najbardziej odpowiednie.
Góra: Koszulka jest śliczna, ma kołnierz i guziki - idealne dopasowanie.
Dół: Szara, neutralna spódnica pasuje do looku, lecz nie dodaje mu podobieństwa.  Wybrałam ją, ponieważ nie mogłam znaleźć  nie za długiej  spódnicy ze stanem.
Obuwie: Są ta buty z paskiem i niskim obcasem.  Nie mają one zbyt dużego znaczenia w stroju więc myślę, iż się nadają.
Paleta kolorów:

Buty - czarny
Włosy - ciemny żółty
Koszula - fioletowy
Spódnica - szara

Ostatnią reklamą będą Lody Nestlé Schöller.  Nie znacie jej?

Dziewczyna jest ciągle w innym stroju, wybrałam ten, ponieważ jest na początku i na końcu nagrania. Ma różową bluzkę a pod nią  błękitno - żółty biustonosz (?). Nie widać, jakie ma spodnie, czy w ogóle je ma?  Można również zauważyć grube, białe kozaki. Nie za gorąco jej w nich? *Nie.*

Włosy: Wyglądają jakby dziewczyna dopiero  się obudziła. Jest to afro  w kolorze rudym. Mogłam użyć fryzury wampira za  200 sc.
Góra: Wybrałam tę bluzkę, bo  można w niej pokolorować szelki i nie jest dla VIP-ów.
Dół:  Jako że na teledysku nie widać koloru spodni wykolor pasujący do kozaków - biały.
Obuwie: Butów nie musiałam szukać, jest takich mnóstwo, a te przypadły mi do gustu.
Nie widzę dużego podobieństwa - 5/10. Koszt to 2275 sc. Warto go zakupić? To zależy od osoby - takie ubranie może przydać się do filmu czy artbook'a.
Paleta kolorów:
Biały - buty i spodenki
Żółty - szelki od biustonosza
Różowy - koszulki
Pomarańczowy - włosy
                                                                                      ~~~~~~~~


Dziękuję  osobom piszącym miłe komentarze  do moich notek, jednej osobie uważającej mnie za najlepszą redaktorkę. Chcę jeszcze podziękować osobie, która jakimś cudem znalazła mojego FB i wytłumaczyła mi dlaczego jestem najgorszą z najgorszych :).
~Sof




13 komentarzy:

  1. Pierwsza?

    Tam przy nju napisałaś,że kosztuje 11 diamonds i 1 sc.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 sc XD Nestle szeler dla ochłody to cos więcej jest niż lody!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak za 1 sc to biere B)
    Spoko post XDD

    `Invio
    >> chamska reklama - sposob-na-msp.blogspot.com WPADNIESZ? <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Błąd poprawiony, są tu strażnicy nocy? :)
    ~Sof

    OdpowiedzUsuń
  5. Jam jest strażnik nocy B)
    Oto nadchodzi Nate.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna notka.
    Hehe, najbardziej podoba mi się odwzorowanie tej laski z "Play".
    NESTLE SZELER DLA OCHŁODY, TO COŚ WIĘCEJ JEST NIŻ LOOODY! XDD
    Piękne logo masz.
    ~Marta/Jednorożec ♥
    ~Martorożec 8)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post.
    NESTLE SZELER DLA OCHŁODY TO COS WIĘCEJ JEST NIŻ LODY!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rób trochę bardziej rozbudowane opisy. :-) Pokazuj skład. Super odwzorowania! Zajebisty pomysł na serię. 8)

    OdpowiedzUsuń
  9. I zauważyłam, że na końcu widać spodnie (reklama lodów), jak ona wlatuje z powrotem na leżak xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post, jednak radziłabym Ci robić więcej zdań w opisie i opisywania poszczególnych części outfit'ów. Zauważyłam taki mały błąd przy tej dziewczynie z reklamy lodów - przy opisie napisałaś ''wykolor'' chyba zamiast ''wybrałam kolor''. ;)


    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)