Menu

sobota, 2 stycznia 2016

Poznajmy się!

~Gutenjour!

 Możecie być lekko zdziwieni, iż owa notka ma taką nazwę, lecz... Jestem nową osobą na tym blogu. Lanche/Luiza dostała rangę administratora i mnie oraz kilka innych osób dodała na bloga bez konkursu. Na początku chcę Wam napisać, że NA PEWNO Was nie zawiodę, a posty ode mnie pojawiać się będą regularnie. No dobrze, skoro już się napisałam, to teraz czas na opisanie siebie! Zapraszam do czytania.

O MNIE
 Nazywam się Julia, jednak przyjaciele mówią do mnie Invio bądź Miska. Mam 12 lat i pochodzę z Kielc. Moje hobby to rysowanie, blogowanie oraz fotografia. Lubię luźną, czasami sportową stylizację. Najczęściej ubieram legginsy i ciepły sweter. Do pisania postów inspiruje mnie... Wszystko! Czasami inne bloggerki, kiedy indziej nawet zwykły look na MSP. O owym blogu dowiedziałam się już ponad rok temu, nie wiem czy nie dwa lata. Miałam jeszcze Nat w znajomych, ona reklamowała swój blog, więc weszłam i od tego czasu zaglądam tu codziennie. Bloguję od 5 grudnia 2014, więc mam doświadczenie. Obecnie piszę na 8 blogach łącznie z tym. Tak, na 8. Czy to nie przesada? Owszem, zdaję sobie z Tego sprawę. Mam zamiar odejść z kilku blogów, jednak coś mnie do nich ciągnie. 

NOTKI
 Postaram się pisać jak najczęściej, przewiduję posty ode mnie mniej więcej co 2 dni. Aby nie było - będą dość długie oraz, tak myślę, dopracowane pod każdym względem.  
  
KONTAKT
Jeżeli chcielibyście się ze mną skontaktować, nie ważne, czy chodzi o MSP, sprawy blogowe etc. To znajdziecie mnie tu:
MSP - juLLia888
GG - 55135237 (numer do spraw blogowych, lub MSP'owych), 56930669 lub 57223500 (numery do zwykłego kontaktu, popisania)
ASK - Shaanntee
Oraz znajdziecie mnie na tych blogach:
filmowe-msp.blogspot.com
ta-z-msp.blogspot.com
conves-star-planet.blogspot.com
jestesmy-z-jednej-beczki.blogspot.com 
colorfull-unicorn.blogspot.com
  
***
Myślę, że tyle informacji powinno Wam wystarczyć. Jeżeli chcecie jeszcze coś wiedzieć, wyżej macie wymienione miejsca, na których mnie znajdziecie. Zanim skończę, chcę życzyć KAŻDEMU, KTO SIĘ ZGŁOSIŁ do konkursu powodzenia! <3 Każde zgłoszenie jest wspaniałe, więc macie duże szanse. Pewnie pod tym postem pojawią się hejty, trudno. Dziękuję za przeczytanie, myślę, że miło mnie przyjmiecie.
 ~`Inviolka.

11 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)