Menu

sobota, 2 stycznia 2016

♥ Post powitalny ♥


HOLA A TODOS!
Z tej strony Iwona. Pewnie jesteście trochę zdziwieni, ponieważ na tym blogu nie ma osoby o takim imieniu. Otóż jestem tutaj nowa. Nie będę pisała o tym jak się tu dostałam, bo zapewne już wszystko wiecie. W związku z tym skupie się dzisiaj na własnej osobie, mojej przygodzie z moviestarplanet oraz blogowaniem.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
O MNIE
  • Mam na imię Iwona.
  • Uczęszczam do drugiej klasy gimnazjum, z czego możecie wywnioskować, że mam 14 lat.
  • Jestem wysoką szatynką o dużych, brązowych oczach.
  • Interesuje się fotografią oraz grafiką komputerową.
  • Nie ma zielonego pojęcia czym będę się zajmować za parę lat, ponieważ nie ma jakiegoś konkretnego celu.
  • Z natury jestem osobą pomocną, miłą, kreatywną, ambitną oraz z dużym poczuciem humoru.
  • Mam też oczywiście sporo negatywnych cech, ale przeważnie wymienia się te pozytywne, więc oszczędzę trochę czasu, hah.
MOJA PRZYGODA Z MOVIESTARPLANET

O grze dowiedziałam się od koleżanki. Na początku nie spodobała mi się jakoś szczególnie. Po tygodniu przypomniałam sobie o niej, ponieważ bodajże na Cartoon Network, pojawiła się reklama polecająca właśnie moviestarplanet. Stworzyłam wówczas swoje pierwsze konto. Zmieniałam je nawet po dwa razy w tygodniu. Często widziałam różne fajne nazwy użytkowników, więc co chwile chciałam mieć inną. W końcu stwierdziłam, że grając ciągle na różnych postaciach nie znajdę daleko. Postanowiłam wchodzić tylko na jedno - Misia 1289 (obecnie ma 22 level). Założyłam je we wrześniu 2011 roku. Wtedy moja przygoda zaczęła się na poważnie.  Na wakacjach założyłam Laarie. Konto posiada 12 level. Nie zależy mi na 'fejmie' na różowej gierce, więc nie wchodzę często. Posługuje się nim ogólnie tylko do spraw blogowych.

BLOGOWANIE

Moja historia związana z blogowaniem nie jest zbyt ciekawa, więc nie będę się na ten temat zbytnio rozpisywać. Powiem tyle, że obecnie pisze tutaj oraz na blogu Tyny (ta-z-msp.blogspot.com). Jestem tam jedną z administratorek, z czego bardzo się cieszę.

SERIE JAKIE BĘDĘ PROWADZIŁA
  • ,,Wszystko o logo" - na początku z pewnością przedstawię podstawy tworzenia, które pewnie już znacie. Chce jednak, aby to wszystko miało sens. Potem będę ściągała różnego rodzaju programy, i przedstawiała różne ciekawe opcje, które możecie w nich znaleźć.
  • ,,Hot or Not" - z tego co mi wiadomo nikt nie prowadzi tej serii na tym blogu. Sądzę, że obejdzie się bez tłumaczenia zasad. Jeśli jednak ktoś ją prowadzi to proszę napisać.
>Prócz tych serii będą się również pojawiały inne posty<

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Zgłaszajcie się do HoN i po logo jeśli ktoś jest chętny.
Mam nadzieję, że miło przyjmiecie mnie na blogu. Zależy mi na tym, abyście mi zaufali.
Teraz muszę się z Wami niestety pożegnać.

Do następnego!


/Iv

KONKURS NA REDAKTORA >KLIK<

14 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)