Menu

sobota, 2 stycznia 2016

Ostatni post?

Witam.
Tak, dzisiaj bez mojego przywitania. Przyszedł w końcu taki czas, czas na pożegnanie z Wami jak i z blogiem. Nie, to nie jest żart... Postanowiłam zmienić coś w swoim życiu (gdy myślę o tej grze, bo na niej opiera się blog, to co właśnie napisałam jest w jakimś sensie dla mnie śmieszne). Mamy nową administratorkę,  która dodała tutaj nowe osoby przed konkursem na redaktora, który jest właśnie organizowany. Do czego zmierzam? Już zwyczajnie nie jestem tu potrzebna. Ten blog się zmienił, dla mnie za bardzo. Kiedyś było inaczej... Lepiej. Nie udało mi się dorwać na tej witrynie całego roku, ale (około) 7 miesięcy, to chyba jak na "teraz", "te czasy" nie jest tak mało.
W tej chwili zapewne siedzę w swoim pokoju i rozmyślam - czy nie wrócić do tej gry? Odpowiedź brzmi nie. Za dużo czasu na nią zmarnowałam. Post jest ustawiony na autopoblikację, a gdy będę już mieć internet (będę w domu, bo tutaj mam jedną kreskę i zapisuję go co chwilę w obawie, że się skasuje)  usunę się z "redaktorów" .
Hm, o czym jeszcze miałam Wam napisać? Wiem! Przede wszystkim dziękuję za wszystkie komentarze pod moimi postami, za opinie  i te negatywne i pozytywne.  Mam nadzieję iż macie jakieś postanowienia noworoczne (ja właśnie jedno realizuję) i wytrwacie w nich do końca.
Nie podałam jeszcze konkretnego powodu dla czego kończę z grą, to proste - SZKOŁA. Pierwszy semestr zwykle nie jest dla mnie tak ważny, lecz w drugim mam zamiar przyłożyć się do nauki.
Zastanawiam się teraz, jak wiele jest blogerek/ów, którzy zarzekali się, że ta gra im się znudziła jednak nadal piszą na blogach o niej... To nie ma sensu.
Dlaczego kończę z blogiem? Tutaj też nie jestem do końca szczera bo jest jeszcze kilka powodów, ale o nich mogę powiedzieć tylko jednej osobie. Wiem, że mogę jej ufać, zrozumie mnie. Może i podzieli moje zdanie.
Dobrze, wypadałoby chyba kończyć. Jeśli macie ochotę wyładować złość lub coś w tym stylu zawsze możecie mnie pohejtować (jakie słowo 😂).
                             (Kocham ❤👌)
~`. A
Jesy <3
(Stary podpis...)

PS: Większość nagród z konkursu/maratonu już rozdałam. Kiedy będę mieć internet rozdam pozostałe.
PSS: Piszę z telefonu... Wybaczcie mi ewentualny brak przecinków itp.
PSSS: Ten bloga ma szansę odzyskać stare statystyki, ale już nigdy nie będzie taki jak dawniej.

http://my-mysterious-land.blogspot.com/ <-- mój blog o życiu

33 komentarze:

  1. Pa. Z tymi ostatnimi słowami... Zgadzam się. To... Hej.

    OdpowiedzUsuń
  2. A założysz blog o życiu? Myślałam, albo pisze Lyene, albo ty.. :(. Załóż blog o życiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogi o życiu to nie moja bajka, poza tym wtedy nim bym się zajęła, a tutaj chodzi o skupienie się na nauce itd.

      Usuń
  3. Szkoda, byłaś moją ulubioną redaktorką.
    ~ jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłaś jedną z moich ulubionych blogerek, zawsze czytałam Twoje posty. Ale od pewnego czasu widziałam, że nie masz już ochoty na MSP ani na blogowanie o niej. Najważniejsze, żeby dla Ciebie było najlepiej.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam ten post w roboczych. Było mi naprawdę przykro. Pamiętam moment w którym się dostałaś. Byłaś pełna energii i pomysłów. Wiele osób uważało Cię za taki wzorzec. Często Twoje notki były kopiowane, ponieważ ludzie zazdrościć Ci takiej pomysłowości i talentu do pisania. Rozumiem jednak, że chcesz zająć się życiem na poważnie. Ja próbowałam wielokrotnie odejść, ale widzę, że nie ma sensu zmierzając do tego na siłę. Poczekam na odpowiedni moment. Teraz poznałam za dużo wspaniałych osób, aby tego dokonać. Niestety wszystko ma swój koniec. Twoja przygoda się zakończyła. Kiedyś zakończy się też moja i innych. Nasze miejsce zastąpią inne osoby. Trochę to przykre, ale taka jest kolej rzeczy.

    Życzę Ci samych sukcesów, dobrych ocen. Wróć kiedyś do blogowania. Stwórz może blog o życiu? Chętnie bym wpadała <3

    /Iv

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥ Będziemy pamiętać, rozumiem Cię.
    Powodzenia w nauce, we wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętaj, zawsze będziesz dla nas najlepszą redaktorką ♥
    Kochamy Cię! Au revoir! c:
    'Chloé

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie, a może dla nas wszystkich, będziesz i jesteś najlepszą redaktorką tego bloga, mimo, że nie ma Cię nawet teraz w redaktorach. Jest mi cholernie smutno, a zarazem przykro i szczerze mówiąc, to nie mam pojęcia, co w tej sytuacji mam jeszcze powiedzieć... Twoje notki były cudowne, bardzo dopracowane, miło się je czytało. Wanny ZAWSZE będą mi się kojarzyć z tą Jesy, Angeliką, od której jak Iwona powiedziała, mnóstwo ludzi kopiowało Twoje notki, bo ZAZDROŚCILI Ci TALENTU. Wielkiego talentu, naprawdę. Byłaś dla mnie wzorem do naśladowania w kwestii pisania postów, które uwielbiałam czytać, dzięki Twoim poradnikom logowym nauczyłam się wiele rzeczy. No cóż, na mnie też kiedyś przyjdzie czas, na Ciebie już niestety przyszedł. Rozumiem Twoją decyzję, bo jest dla Twojego, hmm... dobra. Zresztą, ja też zauważyłam, że MSP i to wszystko Cię już nie kręci. Co do tych blogów o życiu - jeśli to nie Twoja bajka, OK, rozumiem, chociaż mam nadzieję, że zmienisz zdanie, bo z chęcią czytałabym Twoje notki.
    Życzę Ci powodzenia w życiu, jak najlepszych ocen w szkole i spełnij wszystkie swoje marzenia, te małe i duże. Gdy czytałam ten post, zakręciła mi się łezka w oku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże Luiza... Bo się zaraz po płacze... Czuję, że po policzku spływa mi łza... Dwie.
      Idę obejrzeć jakiś film Reziego z GTA na YouTube. Ew, może to mi poprawi humor.

      Usuń
  9. Jejku. Może to tylko strona o grze, ale chyba każda redaktorka może powiedzieć, że byłaś świetna. Zawsze ten blog kojarzyłam z tobą, mimo, że nie mamy jakiś kontaktów, czasem w komentarzach. Jak zobaczyłam ten post na stronie głównej, myślę: ,,A, to na pewno nie Angelika". Czytam, potem patrzę na autora i. I poczułam taką pustę, która jest dość dziwna. Z jednej strony mówię, że jasne, szkoła itp. A z drugiej - właśnie straciliśmy najlepszą redaktorkę. Zawsze czytając twój post, myślałam - jezu, ale ona w to wkłada serce. I każda kopia twojego posta przez innego redaktora, była niepowodzeniem. Bo takiego posta, skopiować się nie da. I pamiętam, że na jakimś blogu napisałaś, że kiedyś brałaś ze mnie przykład, coś takiego. I ja w to nie dowierzałam, że taka osoba, z takim talentem, zauważyła taką Martynę, która do blogowania się nie nadaję. Ale jak przeczytqłam ten komentarz, pomyślałam, że też coś umiem. Na każdego przychodzi czas, jasne. Ale nie pomyślałam, że to będzie TWÓJ czas. I, wiesz, każdy twój post, czy komentarz pod moją pracą, był taką motywacją. Że ty też dasz radę. I myśl, że tracimy Jesy, Agę, nie przechodzi mi przez głowę. Mam jedynie mała nadzieję, że czasem gdzieś będziesz. Gdziekolwiek. Czy to komentarz, czy coś innego. Powodzenia w życiu prywatnym, nauce.

    Czekamy na Ciebie, Aga. :)
    *YT'berzy zawsze poprawią humor, eh.*
    'W.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wierzę. No po prostu kurka nie wierzę.
    Byłaś na tym blogu moją ulubioną redaktorką. Cały czas myślę, że to tylko jakiś żart i że jak wejdę tutaj jutro, zobaczę twój post, cudowny jak zawsze.
    Rozumiem cię... Każda przygoda się kiedyś kończy. Na ciebie przyszedł czas, na innych też w końcu przyjdzie - nie możemy tego odwlekać, prędzej czy później tak się stanie.
    Życzę ci powodzenia. Wanny zawsze będą kojarzyć mi się głównie z tobą.
    .C

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdy pisałam pierwszego komentarza pod tym postem, nie dotarło do mnie jeszcze, że odchodzisz i już nigdy nie zobaczymy Twojego wpisu na tym blogu. Byłaś super blogerką, pisałaś świetne, dopracowane i ciekawe notki. Nawet nie wiesz, ile ja się dowiedziałam o unikatach itd. Właśnie od Twoich serii z ciekawostkami o MSP! Podziwiałam Cię i nadal będę to robić. To dzięki Twoim postom i jeszcze kilku innych redaktorek dostałam takiego energetycznego kopa, żeby się poprawić w pisaniu. Rozumiem, że masz swoje obowiązki, szkoła i wszystko, ale jeśli byś chciała, to załóż bloga o życiu, chętnie bym wpadała. Dziękuję, że miałam okazję Cię poznać, że mogłam z Tobą porozmawiać i za nasze śmieszne rozmowy! :*


    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy tylko ja się popłakałam? :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłaś świetna redaktorką, rozumiem cię. Bywaj!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę uwierzyć... :/ Będziemy o Tobie pamiętać, bez Ciebie blog nie będzie taki sam, eh. To jest jak części układanki - brakuje jednego elementu i koniec...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem, że w każdą notkę wkładałaś serce, były dopracowane, ale jak najbardziej Cię rozumiem, bo wiem, że już kiedyś pisałaś, że ta gra Cię nie kręci jak dawniej. Nadal jesteś wzorem do naśladowania, wiele ludzi Ci najzwyczajniej zazdrości OGROMNEGO talentu, ciągle czerpię z Ciebie wiele inspiracji. BYŁAŚ I JESTEŚ NAJLEPSZĄ REDAKTORKĄ, która pisała dopracowane, świetne notki, które zasługiwały na pełen podziw. Jak czytałam ten post i komentarze spłynęły mi łzy, ale wiem, że powinno się robić czegoś z przymusu. Nie ma lepszej redaktorki niż Ty, bo pamiętam jak czytałam tego bloga w kwietniu/maju i był zimowy nagłówek. Pamiętam Twoje WSPANIAŁE loga, które były dopracowane. Rozumiem Cię w stu procentach, bo sama nie potrafię robić czegoś co nie sprawia mi takiej radości jak kiedyś. Trochę, a nawet bardzo mi przykro, że nie mogę czytać TWOICH postów.

    To zupełna racja, że ten blog nie będzie taki jak kiedyś. Niestety przestanę go po części czytać, a tak naprawdę nie czytałam go od jakiegoś czasu - po prostu nie czułam tego co czułam kiedyś.

    ~Martyna/Mala Tyna ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że odchodzisz, bo..
    Jesteś jedną z najlepszych redaktorek. Pamiętam, pamiętam, jak zaczęłam czytać tego Bloga, wtedy.. Podziwiałam Cię. Podziwiałam. "Zajebisty styl pisania.." - myślałam.
    Rozumiem Cię, iż drugi semestr jest bardzo ważny, rozumiem, że szkoła, nauka, sprawdziany i masa, masa zadań domowych, ale naprawdę.. Jesteś świetną redaktorką. Wiem - ten Blog już nie będzie taki jak kiedyś, bo się zmienił. Wszystko się zmienia, a zmiana tego Bloga to może jeden z Twoich powodów dlaczego odchodzisz. Miałaś i MASZ OGROMNY talent do Bloggowania, pisania.. Twoje loga. Twoje wszystkie loga, takie dopracowane, cudowne.
    Wzór do naśladowania.
    Będzie mi Ciebie tutaj brakować. Bardzo brakować. Ale będę wspominać. Będę wspominać te początki Bloga, które były wspaniałe...
    Żegnaj. Szanuję Twoją decyzję.
    ~Marta/Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowita bloggerka, osoba, moja idolka.. Odchodzi? Nie mogę się poskładać w całość. Jest to okropne uczucie. Rozumiem, szkoła. Sama zaniedbałam mojego bloga, ale.. Jakimi postami najbardziej będę się teraz interesować, jak nie Twoimi?

    ~`M.

    PS. Tak, jesteś moją idolką, tak, wspaniałą osobą dla mnie.
    Choć czasem się "pokłóciłyśmy", to chciałaś ratować mojego bloga, wspierać go, i chociaż nie znamy się tak dobrze, nigdy się nie widziałyśmy, to jesteś jedną z lepszych osób, które znam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytam posta, mając nadzieję, że to jakiś żart, że na końcu wszystko się wyjaśni, że to cholerny żart. A to prawda. Będzie mi Ciebie brakować na tej stronie, ogólnie wchodziłam tutaj po to, by czytać Twoje posty, wanny, ten blog kojarzył mi się z Tobą. A Ciebie teraz tutaj nie będzie, będzie inaczej. Też odniosłam to wrażenie co Ty, że ta strona nie jest taka, jaka była. Zmieniła się, nadeszły inne czasy. Mimo to, mam nadzieję, małą nadzieję, że jeszcze kiedyś będę mogła przeczytać Twój post, Andżeliko.

    /t

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...
      Ja... Ja może kiedyś tu wrócę... nieprędko (może i nigdy).
      Może wystarczyłaby tylko przerwa, ale cóż - już za późno.

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Serio? Tylko tyle potrafisz napisać? "Spoko", aha. Dziewczyna tu pisze cos, co poruszylo każdego, a ty odpowiadasz żałosnym Spoko.

      Usuń
  20. Na początek- wanny bez Ciebie.. nie istanieją. Jesteś, byłaś i będziesz najlepszą redaktorką. Podobnie jak inni- wchodziłam tu, by czytać posty twoje i Luizy. Innych nie czytałam i prawdopodobnie czytać nie będę.

    W notki widocznie wkładałaś serce. Za to Ci dziękuję. Będzie mi Ciebie bardzo brakować, ponieważ twoje posty były świetne, więc... blog najzwyczajniej w świecie będzie pusty...
    Powodzenia! :)
    ~`N

    OdpowiedzUsuń
  21. *Nikola płakaczem* DLACZEGO?!DLACZEGO MI TO ROBISZ?! Ostatni i pierwszy raz to napiszę #POR FOREVER.

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie mi przykro. Ten blog bez Ciebie nie będzie taki jak dawniej...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten blog nie będzie taki sam bez Cb... Kto się ze mną zgadza? :C

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, zgadzam się po części 😂
      (Tak czytałam ten kom wcześniej)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)