Menu

sobota, 30 stycznia 2016

♥ Odwzorowywanie twarzy dwóch gwiazd + wywiad + tapeta na komputer ♥


HOLA A TODOS!

Jak Wam mija weekend? U mnie nic specjalnego się nie dzieje, siedzę w domu, oglądam telewizję i ogarniam blogi. Ogólnie miałam plany. Moja koleżanka miała mieć w niedzielę urodziny, ale rozchorowała się, dlatego będą dopiero w przyszłym tygodniu. Na dzisiaj przygotowałam dla Was odwzorowywanie twarzy gwiazd, wywiad oraz tapetę na komputer, którą sama zrobiłam. Zaczniemy oczywiście od odwzorowywań. Mam nadzieję, że spodobają się Wam.

 ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬

Odwzorowywanie twarzy gwiazd


Selena Gomez


Oczy - Selena Gomez ma dość małe oczy. Są lekko przymknięte, tajemnicze. W tym wypadku nie musiałam ich zmieniać, ponieważ moje obecne bardzo pasowały. Mogłam ewentualnie nadać im ciemnobrązowy kolor, lecz na screenie wyglądają na czarne, więc przyjmijmy, że właśnie takiej barwy są jej tęczówki.
Cienie do powiek - Użyłam jednych z nowszych, a mianowicie tych trzecich, do których są 'doczepione' sztuczne rzęsy. Ich cena wynosi 350 starcoins. Należą do jednych z droższych.
Usta - Dość trudno było mi znaleźć podobny kolor do oryginału, ponieważ Sel ma błyszczyk, a nie szminkę. Mimo wszystko ten odcień różu przypadł mi do gustu. Jest dziewczęcy i subtelny.
Nos - Są dwie wersje tego nosa - z piegami i bez z piegów. Jak widać, zdecydowałam się na drugą, ponieważ ona ich nie posiada, choć istnieje możliwość, że bez tapety je ma.
Cera - Ma dość opaloną skórę, więc taką postarałam się i znaleźć. Jest w miarę podobna. Problem jest tylko taki,  że u nas nie można wybrać bronzera ani żądnych tego typu kosmetyków.

Ariana Grande




Oczy - Myślę, że są prawie identyczne, jeśli chodzi o kształt. Na zdjęciu lekko je przymknęła, ale gdyby tego nie zrobiła, to zauważylibyście podobieństwo. Wybrałam te same, co w przypadku pani Gomezównej, ale ze względu na brak cieni, wyglądają zupełnie inaczej. Szczerze powiedziawszy miałam użyć innych, ale przystałam na tych z powodu brwi.
Cienie do powiek - Użyłam tutaj cieni za jedyne 100 wirtualnych pieniędzy. Może niektórym ciężko to dostrzec, ale moim zdaniem ma ewidentnie pomalowane powieki na jasny, brzoskwiniowy kolor.
Usta - Tutaj był szczególny kłopot. Ariana nie ma praktycznie wcięcia w górnej wardze. Chyba wiecie o co chodzi. Na starych zdjęciach widać, że jednak ją posiada, ale od pewnego czasu maluje te miejsce. Sądzę, że nie wygląda to naturalnie, ale to jej sprawa.
Nos - Wybrałam mały, zgrabny nosek, bo w końcu taki ma. Uważam, że jest on najładniejszy z tych dość niedawno dodanych.
Cera - opalona.


 ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬

Wywiad z jullia888 / Invio


1. Co skłoniło Cię do założenia konta na moviestarplanet?
Bardziej 'kto'. Moja mama, a któżby inny! Widziała gdzieś reklamę i zaproponowała mi założenie konta na MSP.

2. Od kiedy grasz?
Moje pierwsze konto na polskim serwerze powstało 15 sierpnia 2012r, zaś swego pierwszego użytkownika założyłam w 2009 roku na duńskim MovieStarPlanet.

3. Co najbardziej lubisz robić na msp?
Kocham tworzyć outfit'y. Lubię eksperymentować ze stylami (byłam już "EMO", Goth, Plastik, "normals". Obecnie preferuję styl Pastel Goth), a co za tym idzie - moje look's są coraz to bardziej urozmaicone.

4. Od jak dawna blogujesz?
Od 5 grudnia 2014 roku. Zaczęłam na moim własnym blogu (napisałam tylko jeden post, hehe), jednak pisać na poważnie zaczęłam dopiero w czerwcu 2015.

5. Skąd wzięłaś pomysł na nick?
 Mama mi wymyśliła XDDD Na początku miało to być jullia999, ale źle wpisałam i jest jullia888.

6. Opowiedz krótko o swojej przygodzie na msp.
O Jezu, nie umiem opowiadać D: Ale ok, niech będzie *show must go on*! Swoje pierwsze konto założyłam w sierpniu 2012 mając 9 lat. Przy wymyślaniu loginu pomogła mi mama, bo to, co wymyśliłam było zajęte (brałam zwykłe imiona). Z początku byłam sceptycznie nastawiona do fioletowej gry - wszystko było takie sztuczne. Logowałam się codziennie. W 2014 roku zakupiłam pierwszy raz VIP'a na tydzień. I wtedy zaczęła się era EMO. Same czarne i białe ubrania. Pamiętam, że bardzo podobał mi się takowy styl. Po skończeniu miałam 5-cio miesięczną przerwę. Wróciłam do gry i znów kupiłam VIP, ale tym razem był czas na Plastik. Ów dodatek zakupuję do dziś (miałam ich ok. 40, lol). Podczas mojej kariery miałam wiele przerw. Trwały zazwyczaj kilka minut. Od pewnego czasu w ogóle nie wchodzę na MSP (czytelnicy Tego bloga powinni wiedzieć, czemu?). <- Ta historia chyba miała być krótka, ale wyszła jak zawsze - długa i bez sensu.

7. Lubisz Walentynki?
 Szczerze, nie obchodzę tego święta. Nie mam tzw. "drugiej połówki", więc nie mogę za bardzo wyrazić swej opinii na ten temat.

8. Masz jakieś zainteresowania poza grą?
Wielbię rysować, kolorować. Myślę, że to jedyna rzecz, jaką mnie odpręża. Czasami porobię też jakieś zdjęcia, ale nie są jakieś profesjonalne.

9. Jakie są Twoje sposoby na wbicie level'u?
Od 2014 roku mi na nim za bardzo nie zależy, jednak polecam stworzyć wiele filmów (bądź 10 sekundówek), włączyć BOOSTER'a i spamić znajomym dopóki nie dadzą choćby autografu!

10. Dziękuję za wywiad. Chcesz kogoś pozdrowić?
Pozdrawiam Julkę, Luizę, Zajonca Stefana, Ciebię i każdą osobę, którą to czyta. <33


 ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬

Tapeta na komputer



Wiem, że parząc się na nią, wydaje Wam się bardzo mała. Oczywiście po zapisaniu i ustawieniu na tapetę, z pewnością będzie się znajdywać na całym ekranie. Możecie mieć ewentualnie problem z wielkością pod względem rozdzielczości komputera/laptopa. U mnie na komputerze wygląda tak jak powinna, aczkolwiek jeśli u kogoś byłaby ona za duża (za mała nie będzie), to istnieje opcja zmniejszenia rozmiaru, np. na różnych stronach internetowych, bądź programach, które na pewno macie. Mam nadzieję, że się podoba. Jeśli będą jakieś problemy, to piszcie, a ja ewentualnie stworzę mniejsze wersje.




▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬

Dziękuję za przeczytanie notki. Piszcie swoje opinie w komentarzach. Zależy mi na nich.
Do zobaczenia!


Żegnam się z Wami moim niedokończonym logiem, profilówką na bloggerze. Następnym razem zobaczycie efekty.

/Iv






29 komentarzy:

  1. Druga!
    Świetny post, znakomicie odwzorowałaś twarze, ale Ariany ciut lepiej. Tapeta na komputer również ładna. :)
    ~Nancy|♥♥♥kaja♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny post! ^^
    Super tapeta, odwzorowania też :)

    msp-razem-z-agnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, bardzo dobrze odwzorowałaś te twarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu nikt nie komentuje wywiadu ze mną :'(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post. Invio, fajny wywiad. Ucieszyłaś się? xdd
    Jeśli Chcesz, możesz ze mną przeprowadzić wywiad 8)
    Konto: Magdalen2005

    ~'Milka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! C:
    Wywiad z oguraskiem, ohoho. B))
    Zajebista ta tapeta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! Piękna tapeta, ja niestety nie mogę mieć żadnej na swoim laptopie, bo tata zabiera go czasem do pracy. :<

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Genjalnje wyżedł Ci ten pozd ! Tesz bym hciala udzieladz wywiadu xdd jak by ktoś nie wiedział, re bledy byly na żarty!

    ~TamaraSA15SA
    ~TamQa
    ~Żelek

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, Iwona.
    Super wywiad, Julka

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak juz mówiłam - super! Przepraszam za spam ale ba zelkowe-msp-taki.blogspot.com trwa konkurs na redaktora! Można sie zgłaszać. Blog ms +4K. Wyświetleń, ma teraz walentynkowy motyw i panuje tam mila atmosfera :) !zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny Blog ;') A o co chodzi z tym Np. Należy mi sie sto ziemniaków ( czy coś takiego xD )
    Ps. Zapraszajcie mnue na Konto : Cyklonowa ( lv 13. ) i na moje drugie Konto GryzMetal ( lv 5. )
    / Nata

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)