Menu

czwartek, 28 stycznia 2016

Nothing to say.

Hej, cześć, witam.
Z tej strony Invio, czyli osoba, która napisała tylko notkę powitalną. Chciałabym teraz przeprosić każdego. Luiza dodała mnie tu, bo wiedziała, że nie zawiodę. Jezus, naprawdę nie chciałam zawieść, a jednak. Posty ode mnie miały być codziennie, jednakże nie wyrabiałam się z ich publikacją. Jakiś tydzień temu dostałam karę do końca roku szkolnego. Ona cały czas trwa, więc jakim sposobem napisałam owy wpis? Ponieważ moja mama jest w pracy, a zostawiła Wi-Fi w routerze. Dalej możecie sobie sami dopisać. Ok, wróćmy do powodów nie pisania. Dostałam karę do końca roku szkolnego, ponieważ moja mama przeczytała wszystkie rozmowy na GG z moich 4 kont (Julka, między innymi naszą ''zabawę''). Próbowałam skrócić przerwę - bez szans. Zastanawiam się, czy ktokolwiek to przeczyta? Chcę Was poinformować, iż postaram pisać tę notki. Zrobię co w moich siłach, naprawdę. Będą tworzone z telefonu, ale trudno. Poświęcę się.
Mama kazała usunąć mi wszystkie te konta GG, więc nikt nie ma ze mną żadnego kontaktu (oprócz Luizy i Zosi, które mają mój nr tel.). Założyłam nowego użytkownika komunikatora tego komunikatora - Jula, 57669269. Zapraszajcie mnie. Kończę już te ''wypociny". Dziękuję za szansę, którą zmarnowalam, Lui. <3

`Invio

PS. Post pisany z telefonu (jakby ktoś nie wiedział, aha).
PS2. Postaram się na każdym blogu napisać podobną notkę.

40 komentarzy:

  1. Jak tak teraz czytam, to ten post nie ma sensu, lol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Czy to prawda, że w roboczych miałaś zapisanego posta z odwzorowywaniem napojów na msp? Bo wiesz, wymyśliłam , że napiszę na blogu Msp Oczami Agnes takiego posta.(oczywiście nie wiedziałam, że napisałaś takiego samego) A lanche w komentarzu do mojego posta napisała , że skopiowałam pomysł od Ciebie.

      Usuń
    2. Ja wymyslilam pomysl na posta, a Julciacz miala 'wykonac zadanie'.

      Usuń
    3. To sorry :/ Nie wiedziałam...

      Usuń
  2. TY ŻYJESZ (WIESZ, NO) <33
    MARTWILYSMY SIE Z DZIEWCZYNAMI :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosh! Do końca roku szkolnego? Co takiego zrobiłaś?!

    ~'M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję! Mam nadzieję, że mama skróci Ci karę! :)

    Crosay
    msp-oczami-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję, ja bym nie wytrzymała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję.. Reklama: Serdecznie zapraszam na bloga, Msp Oczami Agnes! Trwa tam konkurs na redaktora, każdy może wygrać! >.<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję, ją nie wytrzymam bez komputera jednego dnia.... Hmm, a ja zastanawialam się czy żyjesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawialas sie, czy zyje? TO MY SIE ZNAMY? XDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  9. Zaje kara zazdroszczę xd nie no współczuję :'c
    Fashion-nay.blogspot.com
    Zapraszam i przepraszam za spam ❤
    Tsa wiem nie w klimacie ale ok ok ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. O w morde trzeba zmienić profilowe, bo to jest okropne xO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie moje xO

      Współczuję Ci... Ja rzadko mam kary, bo mam na semestr dwie 4 jedną 6, a reszta przedmiotów to 5 ;D więc nie ma mi za co nikt kar dawać ;D

      Usuń
  11. Zapraszam na blog: cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi codziennie takie kary daje bo ten... sama nie wiem. Ale później odrazu zapomina xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)