Menu

niedziela, 24 stycznia 2016

LOSOWANIE + Tag Blogowy.

Hej, hej!
Przychodzę dzisiaj z postem, który na pewno Was zachwyci. Nie chodzi o moją pisownie itd, lecz o sam przekaz, lecz najpierw mam jedną sprawę. Chcę tylko jeszcze podkreślić, że, ów post jest taki trochę luźniejszy i krótszy.
Czy ktoś pobawił się zaś moim poprzednim postem? Dużo osób zarzucało mi, że mam literówki, lub błędy ortograficzne. Patrzę i faktycznie, lecz jakie! Jak mogłabym niby słowo ,,sławną'' przemienić na ,,basjalasd''', czy coś w tym stylu? No błagam Was, głupia nie jestem. Mam nadzieję, że to nie jest kolejna powtórka z rozrywki.
Przechodząc już do notki ogłaszam...LOTERIĘ!

Na czym będzie ona polegała?
Otóż macie jedno proste zadanie do wykonania. Musicie w komentarzu napisać numerek od 1-20. UWAGA! Numerki pod żadnym pozorem nie mogą się powtarzać. Pod podanym numerem proszę napisać swój login, który posiadacie na msp. Na wasze ,,zapisy'' czekam do 26.01.2016. Dobra, skoro zasady są ustalone to przejdę do nagród itd.
Najpierw wspomnę jeszcze o tym, że zwycięskie numery będę losowała w generatorze liczb, także każdy ma szanse to wygrać!

NAGRODA NUMER 1
Pierwszą nagrodą jest kod z egzemplarza msp nr 2/16, czyli jest to najnowsza gazetka. Do tego, jakże bogatego kodu dołączone są dwa unikaty:
-biała czapka z dwoma pomponami na czubku,
-niebiesko-różowe narty z dołączonymi do nich limonkowymi butami z elementami czerni i bieli.
Oczywiście standardowo dostajemy 500 starcoinsów.
Kod dla zwycięzcy podany zostanie na priv (msp, fb, xat, cokolwiek).

NAGRODA NUMER 2
Specjalne pozdrowienie, oraz dwa prezenty z listy życzeń. Starałam się tutaj cenowo upodobnić do kodu z gazetki i myślę, że wyszło mi to całkiem dobrze.

NAGRODA NUMER 3
Lista życzeń do 2000 k sc.

NAGRODA NUMER 4
Logo; wybrany motyw, strój, itd.

NAGRODA NUMER 5
Tutaj, także postanowiłam dać logo; wybrany motyw, strój, itd.

To już wszystkie ,,nagrody''. Nie jest ich dużo, ale tak jak już mówiłam: KAŻDY MA SZANSE WYGRAĆ!
Za sam udział postaram się rozdać po grafie. Uważam, iż taka loteria mimo wszystko jest fajna i niekiedy relaksująca. Z całego serduszka zachęcam do brania udziału, ponieważ wy napiszecie tylko jakąś liczbę, a dla mnie (dla was też; nagrody) znaczy to bardzo dużo. Jeszcze raz w skrucie wszystko wytłumaczę.
-w komentarzu piszecie numerek, który nie został przez nikogo napisany od 1-20,
-na komentarze czekam do 26.01.2016 roku,
-osoby losowane są przez generator liczb,
-nagrody losowane są przez generator liczb,
-post z wynikami, tejże loterii pojawi się 30.01.2016 roku,
-na nagrody czekajcie maksymalnie do tygodnia od notki z wynikami.

No, więc możecie się zgłaszać! Zapraszam do brania udziału.

Teraz czas na drugi i już ostatni temat tego posta, czyli ,,Tag Blogowy''. Zostałam nominowana do niego przez Selenne. Bardzo, ale to bardzo dziękuję za tą nominację i przepraszam, że tak długo na nią nie odpowiedziałam, ale jak wiecie bądź nie miałam kilkudniową przerwę. Mówię Piszę Wam z góry, że najpierw dokładnie przemyślałam ewentualne odpowiedzi za nim je napisałam. No, więc zapraszam do czytania!

1. Od kiedy blogujesz?
Bloguję jakoś od niespełna dwóch, trzech lat. Nie pamiętam dokładnie. Wiem tylko, że kiedyś wpisując w wyszukiwarkę ,,msp'' niechcący natknęłam się na bloga o, tejże właśnie grze. Zaczęłam go regularnie czytać. Potem zaczęłam czytać, także inne popularne blogi. W końcu po dłuższym czasie postanowiłam założyć własny, na którym pisałam nieestetycznie i...po prostu nie znałam podstaw interpunkcji, oraz ortografii. Wielokrotnie usuwałam swoje blogi i zakładałam nowe, aż w końcu zgłosiłam się do swojego pierwszego w życiu konkursu na redaktora. Akurat to zdarzenie miało miejsce w listopadzie. Dostałam się na Emily, byłam szczęśliwa! Skakałam po domu jak szalona, to było coś. Oczywiście potem nastąpił konkurs tu - na wannach - do, którego, także się zgłosiłam i dostałam!

2. Dlaczego zdecydowałaś się to robić?
Jak już wspomniałam wcześniej był to czysty przypadek. Tak jestem z przypadku (nie, nie chodzi o sprawy łóżkowe mojej mamy) i nie wiem, jakby dalej powodziło mi się w moim życiu, gdyby nie blogi. Kocham robić to co robię.

3. Sprawia Ci to przyjemność, czy jest to obowiązek, który musisz wypełnić?
Powiem Wam tak szczerze, że to i to. Z jednej strony jest to przyjemność, która napawa mnie optymizmem i lepszym poglądem na świat rzeczywisty. Lubię zagłębiać się w sekrety, lub dziwne sytuacje mające miejsce na naszej grze, a później je tutaj opisywać. Uwielbiam patrzyć na rezultaty tego co właśnie stworzyłam. Z drugiej strony jest to obowiązek, bo jakby nie patrzyć muszę pisać regularnie i nie mogę się opuszczać w tym co robię. Nie mogę nikogo zawieść. Nie może być to, także jedynie przyjemnością, ponieważ jeśli, by tak było to bym nie przykładała jakiejś większej wagi do ortografii i interpunkcji. Mam nadzieję, że rozumiecie.

4. Gdybyś miał możliwość zaczęcia blogowania od nowa, zrobiłbyś to, czy został przy tym co masz?
Zostałabym raczej przy tym co mam. Dostałam się tutaj tak na prawdę ciężką walką na dobrą pisownie. Owszem chciałabym jeszcze poczuć smak zwycięstwa, ale nie chciałabym czuć tego stresu itd.

5. Wolałbyś być znanym blogerem, czy takim jakim jesteś teraz?
Chyba każdy chciałby być sławny, prawda? Owszem, wystarcza mi to co mam teraz, ale troszkę takiej sławy, by mi się przydało.

Ja nominuję takie osoby jak:
-Pauli2k
-Emi Caffe
-kto tam chce xD

To już na tyle!
Pa!
~M a j u $ k a
~Nate



62 komentarze:

  1. Uch, niech będzie 3 ^^
    Nick : Tori/Placek

    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza ? Super post!
    NICK : jowitka_1000
    NUMER : 9
    ~jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post ^^
    Numerek: 15
    Login: safira987

    ~ Wiki/Wicky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sama minuta xddd Aha, jednak jestem czwarta..

      Usuń
  4. Bardzo fajny post :)
    Nick: Raven187
    Numer: 6

    OdpowiedzUsuń
  5. Nick: kornelia123lol
    Numerek: 17
    Czekam na wyniki. c:

    `M/S ~ in-the-whirl-of-life.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super posteł ;))
    NICK: katniss187
    NUMER: 8

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post.
    Nick: Magdalen2005
    Nr: 17

    ~'M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post!
    Nick to Oliwenieczka a numerek dam mój z dziennika a mianowicie 13 B)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! :3 Wybieram numerek 12! Dzięki za nominację! :*

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniał notka! C:
    A tam, zgłoszę się do tej loterii. :p
    Numerek: 5
    Nick: Liliana Amo
    ~Marysia/Liliana Amo. ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! :3
    Numerek: 4
    Nick: Wintelle
    W.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post, fajny pomysł na losowanko!

    Numerek - 18
    Nick - Selenne

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Zapomniałam #jakzwykle moja nazwa to: liana@liana. (Oczywiście bez kropki xD)

      Usuń
  14. Numer 11. :)
    Nick podam, gdybym coś wygrała. Teraz chyba nie ma takiej potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna notka! Zgłaszam się do loterii #aco, nick znasz, a numerek: uff, jeszcze nikt nie wybrał dziesiątki (mój numer w dzienniku), więc niech będzie 10.

    OdpowiedzUsuń
  16. No kurde >_< Ech... fajny post.



    →Na blogu szalonemspimy.blogspot.com trwa konkurs na redaktora. Chętnych zapraszam i przepraszam za reklamę. ←

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post!

    Nick: catvalentine1
    Numer: 12

    OdpowiedzUsuń
  18. Numrek : 2
    Login:SweciaLubiNati8321

    OdpowiedzUsuń
  19. Nr 16 a nick na msp: TamaraSA15SA
    Nigdy niw wygrywam więc tutaj też się nie spodziewam.... :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post
    Numer to 10
    Login viqqa x3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ludzie wszystko jest zajęte nie zamawianie XD. Połowa liczb jest wybrana przez 2 osoby :"v

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, ale się nie zgłoszę, ponieważ wszystko już zajęte. :c

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmmm,.... 18! NIEMA? JEST? NIE WIEM XD

    OdpowiedzUsuń
  27. I nie zdążyłam z numerkiem :'(

    OdpowiedzUsuń
  28. Ugh. Nie zdążyłam. Mam pytanie. Kiedy będzie kolejna gazetka?

    OdpowiedzUsuń
  29. Eh. Jak zwykle nie zdazylam. Emmmmm....

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest 18? XD
    Jak tak, to biorę, ale chyba nie ma.
    Nick: Pauli2k

    OdpowiedzUsuń
  31. No to numer 9 c:
    Nick: ZapamientaszMnieNaZawsze
    (Taki długi .-.)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje numery zajęte!
    Numer: 15
    Nick: Trixie 33

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)