Menu

czwartek, 14 stycznia 2016

Looki z top 1#

Grate!
Postanowiłam napisać notkę o dość znanym temacie. Jest to, a właściwie są looki z top. Zdecydowałam się na to, ponieważ kocham robić stylizacje.
Gotowi? No to go!


Wylosowałam numer 72. Jak wygląda ta stronka?


Jest tu parę dobrych rzeczy by stworzyć dobre przebranie. Dobrze, oto stylizacja:
Widać tu czarno- biały komplet, który wygląda dość ładnie. Włosy. Jest to rozwalony kucyk w odcieniu jasnego blondu. Na nich znajduje się wielka kokarda, która nadaje uroku reszcie oraz pomaga dopełnić całokształt ubioru. Krótki top z napisem "COMPETENT" dodaje wyrazistości. Spódnica w kolorach Black &White jest właściwa i ukazuje nam typ słodkiej dziewczynki. Kwiecisty wzór wspomaga całokształt. Buty niestety za bardzo nie wpisują się w resztę, gdyż fiolet w nich nie oddaje klimatu.


Następny wylosowany numer to 15. Zobaczmy co się kryje za tym numerem:
Zauważam tu wiele ciekawych rzeczy, ale dlaczego niema tu spodni? Ciekawa byłaby całość z tą bluzką. Dobra, odpuszczam...
Oto wykonany strój:
Jest to stylizacja, jak w poprzednim przypadku, Black&White. Włosy są rude, co można rzadko u mnie spotkać. Jest to jedyny taki kolor w całym quifit'cie, dlatego też pokazuje, a raczej odróżnia się. Gdyby nie one reszta byłaby nudna. Kokarda na nich w kolorze czarnym jest dobrą ozdobą, ale według mnie źle leży. Biała koszula z bluzą i spodenkami wygląda dobrze z innymi ubraniami. Buty są typowe. Skarpetki w paski dają ładny efekt. Całość wygląda na komplet do szkoły.


Pora zakończyć notkę. Jak wam się podobała? Swoją opinię wyraź w komentarzu!


~Marti
~mate9666








14 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten post.Pokazuje że z wszystkiego da się zrobić coś pięknego.Bardziej podoba mi się pierwsza kreacja.Tylko te buty to niszczą -.- Może kupie coś podobnego??

    ~Zuzi
    ~Zura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupię

      Jeżeli są jakieś błędy jeszcze to przepraszam lecz jestem na telefonie

      Usuń
  2. *Zrozumiałam czemu ludzie postrzegają mnie tak, a nie inaczej*
    Świetny post.
    ~Sof

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. *Napisała osoba, które nie wie czym jest Caps Look, a tym bardziej duża litera* xDD Jeszcze jedno..Pisze się popracuj 😅

      Usuń
  4. Ładne Looki. :-) Notka trochę za krótka, przydałyby się bardziej rozbudowane opisy i skład Outfit'u oraz paleta kolorów. Zauważyłam też błąd, napisałaś "niema", zamiast "nie ma". "Nie" z czasownikami piszemy oddzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. gdybym ja miala bloga nie byloby wogule bledow ale nie chce go zalozyc bo nikt go nie bedzie czytal a ~~~~~~marti ma za bardzo ksiaszkowy styl pisania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś miała bloga to nie byłoby tam żadnych błędów? Cóż... Chyba jednak by były. "wogule" pisze się w ogóle.

      ~Nins
      ~Paulina:) ;**

      Usuń
    2. Ksiaszkowy? Pisze się książkowy.

      Usuń
    3. Nie byłoby??? Hmmm... Jeśli chodzi o twój komentarz, to w nim błędów nie brakuje.

      Usuń
  6. Piękne Look'i.
    Najbardziej podoba mi się drugi komplet. Rude włosy.. Lubię je.
    Jedyne, co nie podoba mi się w komplecie, to te buty. Hmm, mogłabyś wybrać jednak te drugie, nie te trampki na "koturnach". Cóż... Pierwszy komplet nie przypadł mi za bardzo do gustu, ale jest okej. Moim zdaniem te buty są całkiem spoko, tylko kolor.. ;/
    Niezwykle ładna jest ta kokarda.
    Śliczne logo!
    ~Marta/Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko looki, ale na bluzce jest napisane "CONFIDENT", a nie "COMPETENT".
    .C

    OdpowiedzUsuń
  8. gdybym miala bloga to bym sie bardzo starala i moglabym wam to udowodnic ale nie bede pisac bo wiem ze na poczatku nikt nie czyta i czeba dlugo pisac a dlamnie to byloby nie do wczymania

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)