Menu

wtorek, 5 stycznia 2016

Looki z szafy ms + TAG blogowy

Heju!
Zgodnie z obietnicą przychodzę do Was dzisiaj z bardziej wyczerpującą notką niż zazwyczaj. Długo zastanawiałam się nad dobrym pomysłem, który nie został wcześniej wykorzystany przez nikogo innego. Ostatecznie zatrzymałam się na "Lookach z szafy ms" połączonych z TAG-iem, o którym dowiecie się później. Jeśli chodzi o pierwszą część posta, trzem losowym osobom ze znajomych utworzę stylizacje, korzystając z rzeczy, które posiadają w swojej wirtualnej garderobie. Bez zbędnego przedłużania, zaczynajmy!

-

domcia2589

Pierwszy look utworzyłam dla domci2589. Zauważyłam, że Doma ma w swojej szafie sporo fajnych rzeczy, które można by było wykorzystać, w tym właśnie niebieska koszulka z czarnymi gałązkami palmy (?), która strasznie mi się spodobała. Połączyłam ją z prostymi czarnymi spodenkami. Nogi dopełniłam dwoma unikatowymi tatuażami, jako buty wybrałam zwykłe czarne balerinki. Jeśli chodzi o fryzurę, postawiłam na proste upięcie i wpasowujący się w nie kapelusz. Całość wygląda fajnie i stwarza klimat wakacji, aczkolwiek osobiście dodałabym więcej dodatków w kolorze góry, których jednak niestety nie udało mi się znaleźć u Dominiki.


szakira lopez
Całość prezentuje się według mnie bardzo ładnie. Szakira nie ma zbyt wielu rzeczy, ale każdą z nich można ułożyć w przyzwoitą całość. Top, na który postawiłam tym razem jest w kolorze niebieskiego przechodzącego w szary albo bardziej szaroniebieskiego. Napis oraz naszyjnik występują w kolorze białego, podobnie jak dół, czyli podarte jeansy. Ciężko było znaleźć jakieś pasujące obuwie, dlatego dobrałam zwykłe trampki. Nie jestem przekonana, co do fryzury -  prostego czarnego kucyka, lecz jako jedna z nielicznych z tych, które miałam do wyboru współgrała ładnie ze stroikiem na włosy.


LolkaaaXD
Hmm, nie wiem, czy ta stylizacja mi się podoba. Składa się ona z krótkiej, białej sukienki z czarnym paskiem, zwykłych obcasów, długich włosów z lokami i dwóch srebrnych kolczyków. Gdybym miała taką możliwość, dodałabym na nogi jakieś drobne tatuaże lub coś na włosy. Ogólnie zamieniłabym też buty na coś lżejszego i drobniejszego. Twarz jest ok, chociaż wciąż waham się, czy ten piercing tutaj na pewno pasuje. Ogółem nie założyłabym go normalnie, ale ujdzie w tłumie. Zresztą, oceńcie sami.

-


Niedawno dostałam nominację do kolejnego TAG-u od Agi/Ryby, jakim jest TAG blogowy. Postanowiłam to dodać jako dopełnienie do posta, który generalnie wyszedł krótki (jak zwykle). Polega on na tym, że każdy nominowany odpowiada na kilka pytań dotyczących blogowania.

Od kiedy blogujesz?
Nie pamiętam dokładnej daty, ale chyba od października a zeszłego roku, bo pamiętam, że mój pierwszy post był recenzją motywu halloweenowego. Wcześniej pisałam na kilku innych witrynach, ale nie było to dosłowne blogowanie o MSP, dlatego nie biorę tego pod uwagę.

Dlaczego zdecydowałaś się to robić?
Próbuję sobie teraz dokładnie przypomnieć... W tamtych czasach wiele osób zakładało swoje blogi, więc stwierdziłam, że spróbuję i ja. Poza tym zawsze było to moim marzeniem, więc miałam kilka powodów.

Sprawia Ci to przyjemność, czy jest to dla Ciebie obowiązek, który musisz wypełnić?
I to, i to. Owszem, sprawia mi to przyjemność, bo bez tego by mnie tu już dawno nie było. Czasami jednak trzeba się do czegoś zmusić, nawet, jeśli to szczerze kochamy. Tak jest też w tym przypadku, więc zależy.

Gdybyś miała możliwość zaczęcia blogowania od nowa, zrobiłabyś to, czy zostałabyś przy tym, co masz?
Hmm, ciężki wybór. Raczej zostałabym przy tym, co mam teraz, aczkolwiek z drugiej strony, jeśli zaczęłabym od nowa mogłabym jakby skorygować błędy, jakie popełniałam wcześniej w swoich notkach.

Wolałabyś być bardzo znaną blogerką, czy taką, jaką jesteś teraz?
Taką, jaką jestem teraz. Doceniam i szanuję to, co posiadam obecnie i wystarcza mi to w zupełności.

To już wszystkie pytania. Oto osoby, które nominuję:
  • BritneyGaga,
  • Tyna,
  • Emi Caffe,
  • LolkaaaXD,
  • catvalentine1,
  • Inviolability.
Jeśli napisałam źle któryś nick, wybaczcie.

-


Jak zwykle, mam nadzieję, że post Wam się spodobał i że dotrwaliście jakoś do końca. Jeszcze raz dziękuję też Adze za nominację - a tym samym - za pomysł na bardzo ważną część posta.  
Miłego dnia & wieczoru.
/Kellow

13 komentarzy:

  1. Dzięki za zrobienie looka i nominację! Oczywiście na nią odpowiem, na Filmowym, ale notkę dokończę dopiero na komputerze (będzie lepiej). Fajny post c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Dziękuje za nominacje, postaram sie na nią odpowiedzieć jak tylko bede miała czas. :))

    /Britney

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post c:. Ja w drugim looku nie widzę niebieskiego, tzn dla mnie to szary, zwykly szary xd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post ;3 p.s Kellow masz super bloga *^* zapraszam na mojego: zelkowe-msp-tami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! :) Pierwsze dwa look'i są według mnie najlepsze. Wow, dostałam od Ciebie nominację? Dzięki. c:

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczepista notka!
    Fajny pomysł na te Look'i. Wszystkie są śliczne! *^*
    Nie wiem dlaczego, ale ten "Blogowy TAG" lubię najbardziej ze wszystkich TAG'ów.
    ~Marta/Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominowanie mnie do TAG'u, którego wymyśliłam :') ♥
    Świetny post ♥

    /t

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu, serio? Właśnie dlatego powinnam częściej zaglądać na inne blogi. xD

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)