Menu

poniedziałek, 4 stycznia 2016

♥ Look'i inspirowane kwiatami ♥

HOLA A TODOS!

Na dzisiaj przygotowałam dla Was look'i inspirowane kwiatami. Na początku będę przedstawiała zdjęcie danego gatunku, a następnie pisała coś na jego temat. Potem postaram się stworzyć outfit, który kojarzy mi się z daną rośliną. Ok, bez zbędnego przedłużania. Do roboty!

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

BŁONCZATKA - Ismene, Hymenocallis

 Jest jedną z najbardziej dekoracyjnych roślin kwitnących. Ismena ma długie, ciemnozielone, sztywne liście. Na wysokiej łodydze pojawiają się latem wielkie w zależności od gatunku białe albo żółte kwiaty. Roślina dorasta do 70 cm wysokości. Sadzimy do gruntu na wiosnę. Gleba powinna być żyzna, wilgotna. Stanowisko słoneczne i osłonięte od wiatru. Wymaga regularnego, obfitego podlewania.


Inspiracja



WŁOSY są spięte w luźnego kucyka. Sprawiają, że look nie jest za bardzo elegancki.
SUKIENKA jest biała i zwiewna. Została dodana podczas motywu świątecznego. Bardzo mi się spodobała. Jako jedyna kojarzyła mi się Błonczatką.
BUTY są w kolorze sukienki. Kostkę oplata cienki pasek, którego za bardzo nie widać. Nie rzucają się w oczy, dzięki czemu nie odwracają uwagi od górnej części.
DODATKI wydają mi się idealne. Nie zamieniłabym ich na inne. Ewentualnie pasowałby tu jeszcze jeden naszyjnik, ale ten ma w sobie to coś.
CENA jest przystępna. Większość stylizacji kosztuje podobnie, w okolicach 3000 wirtualnych pieniędzy. Uważam więc, że warto go zakupić.


Paleta




Skład


  • Włosy ,,Count me in!" - 575 sc
  •  Naszyjnik ,,La Bella Fashionista" - 550 sc
  • Kolczyki ,,Snowman Gems" - 275 sc
  • Buty ,,Candy Cane Steps" - 600 sc
  • Sukienka ,,Silky Christmas" - 700 sc

Razem: 2700 sc


 ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

 BODZISZEK ŁĄKOWY - Geranium Pratense



Wytwarza krótkie, mocne kłącza. Pędy wyprostowane, wysokości do 50 cm, drewniejące u podstawy, owłosione. Liście z głęboko wciętymi klapami jesienią przebarwiają się na żółto i czerwonawo. Kwiaty osiągające średnicę do 5 cm zebrane w zwarte kwiatostany są koloru jasnoniebiesko-fioletowego z jaśniejszymi żyłkami. Bylina kwitnie od czerwca do sierpnia. Preferuje gleby umiarkowanie wilgotne, stanowiska półcieniste. Bodziszek łąkowy jest typową byliną do nasadzeń naturalistycznych. Jest efektowną rośliną okrywową do masowego stosowania w różnej wielkości grupach. Wiosną stanowi piękną ozdobę ogrodu.


Inspiracja




WŁOSY - proste, założone za uszy. Są koloru jasnobrązowego. Sądzę, że są prześliczne. 
BLUZKA (+ KURTKA + NASZYJNIK) - Jest dość droga, aczkolwiek trzeba wziąć pod uwagę to, że jest to 3 w 1. Mamy tu dwie części górnej odzieży oraz akcesoria i biżuterię.
SPÓDNICA - Normalnie jest w kratkę. Ja jednak postanowiłam pozbyć się wzoru i nadać jej jednolity kolor. Uważam, że teraz wygląda o wiele skromniej.
BUTY - na koturnach. Chyba nie ma tu nic więcej do powiedzenia.
DODATKI - okulary. Naszyjnika tu nie wliczam, ponieważ jest w pakiecie (3 w 1).
CENA - Potrzeba trochę funduszy. Zakup zależy już w dużej mierze od gustu i zarobków na różowej gierce.

Paleta



Skład



  • Buty ,,Cute Bows" - 800 sc
  • Okulary ,,Iconic Prisms" - 350 sc
  • Włosy ,,Sleek Party Style" - 675 sc
  • Bluzka + kurtka + naszyjnik ,,Take a Stand" - 1250 S.C.
  • Spódniczka ,,Rebel Uniform" - 500 sc

Razem -  3575 sc

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

BARWINEK - Catharanthus Roseus

Jest to roślina jednoroczna o wysokości 20 -25 cm, silnie krzewiąca się o pędach częściowo pokładających się i okazałych kwiatach barwy białej lub różowej w odcieniach. Nasiona powinno się wysiewać w marcu- kwietniu do skrzynek. Uprawia się w żyznym podłożu, w miejscu słonecznym lub półcieniu.

Inspiracja

WŁOSY - Zastanawiałam się czy wybrać jakieś upięcie, czy jednak pozostać przy tych rozpuszczonych. Barwinek bardzo kojarzy mi się z latem, więc stąd ta lekka stylizacja.
BLUZKA - Jest śliczna i bardzo dziewczęca. Odsłania ramiona co bardzo mi się w niej podoba. Jest taka inna.
SPODENKI - z podwyższonym stanem, w pionowe paski.
BUTY - Użyłam takich samych jak przy pierwszym outfi'cie.
DODATKI - okulary, naszyjnik + choker.
CENA - Jak na sześć rzeczy to niedużo.

Paleta



Skład

  • Okulary ,,Retro Cool" - 350 sc
  • Naszyjniki ,,Moonlight Dreaming" - 300 sc
  • Buty ,,Candy Cane Steps" - 600 sc
  • Włosy ,,Pretty gamer girl" - 700 sc
  • Spodenki ,,Cute Girl" - 600 sc
  • Bluzka ,,Shy Girl" - 475 sc
Razem - 3025 sc

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

To już wszystko. Przypominam o zgłaszaniu się do HoN (Hot or Not), ponieważ wkrótce chciałabym zrobić pierwszą część. Potrzebuje przynajmniej trzech osób. Ewentualnie mogę wybierać sama, ale wolałabym, abyście się sami zgłaszali ;)
Do zobaczenia.


/Iv

 PS. W niektórych miejscach robią mi się niepotrzebne odstępy, bądź ich nie ma. Nie mam na to wpływu, pomimo że próbuje temu zapobiec. W związku z tym notka może wyglądać trochę nieestetycznie.

39 komentarzy:

  1. Oceń mnie, nick to Alarlie
    *specbezkropki*
    Ciekawy post.

    /t

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Czy Ty mi czytasz w myślach?! Wczoraj też wymyśliłam, że zrobię look'i wzorowane na kwiatach. XDD
    ~ EC/EMKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. PS Zgłaszam się! Nick dobrze znasz - Emi Caffe. A look.. niech będzie ''~ Never Give Up ♥ ~''

    OdpowiedzUsuń
  4. Super duper post (?) XD. U mnie czasem nie da się usunąć w żaden sposób enteru, więc no, jeśli też tak masz to piona. Albo publikuję, patrzę a tam te przerwy których wcześniej nie było ;') XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo mam ;') Wkurza mnie to, że pomiędzy screen'ami składu nie miało być żadnych przerw. Miało to wyglądać jak jedna całość. Mam dość tych błędów ;v

      Usuń
  5. W opisie Bodziszka Łąkowego napisałaś dwa razy, że kwitnie od czerwca do sierpnia. A tak poza tym to super post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, rzeczywiście. Dziękuję Ci bardzo ;3 Zaraz poprawię.

      Usuń
  6. Super post. c;
    Ok, zgłoszę się. Nick - Kellow. Look - [25] Summertime Sadness. W razie czego jest dość daleko, ale myślę, że go znajdziesz. Utworzony był jeszcze w 2013.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Z 2013? Mamy teraz 2016, no ale mniejsza z tym XDDDDDD

      Usuń
    2. Taa... 3 lata zawsze lepiej niż 5, haha.

      Usuń
  7. Bardzo fajny posteł.
    Ciekawy pomysł na "odwzorowywanie" kwiatów!
    Najbardziej podoba mi się trzeci kwiat, jak i stylizacja do niego.
    Druga i pierwsza też jest spoko, ale nie wiem dlaczego od jakichś dwóch tygodni jestem fanką pudrowego różu i Chokerów..
    Ładne masz logo. *-*
    ~Marta/Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak dawno nie widziałam Twoich komentarzy pod moimi postami. Miło Cię widzieć ;D

      Usuń
    2. Taa, chwilowo nie komentowałam za dużo, bo miałam górę sprawdzianów, do których musiałam się uczyć. ;/ Cóż, wracam do komentowania!

      Usuń
  8. Zgłaszam którykolwiek look na shimare
    Supi post Ajffongo

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! ^^
    Ja się zgloszę do kolejnej części.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post C: Trzeci look jest boski! Można zakupić? Zgloszę się do HoN. Look: Najnowszy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten trzeci lookiem jest cudny! *u* Mogłabym go zakupić? Zgłaszam się do HoN ^^
    Nick: safira987
    Look: 436 ♡ Summer Girl ♡ (Czy jakoś tak)
    ~ Wiki/Wicky

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy i obszerny post. Dobra robota!
    Zgłoszę się może, jak ogarnę jakiś look. :-)
    .C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;3
      Ja osobiście uważam, że powinnam jeszcze popracować nad opisami, hah.

      Usuń
  14. Post super jak zawsze :*
    Zgłaszam się :D
    Nick: Ania9love1
    Look: Hmm nwm jakie ci wpadnie w oko XDD

    ~ Angela

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post! ;) Fajnie Ci to wyszło.

    //PS. >> conves-star-planet.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co? B) Wbijać ludziki!
      //PS. >> conves-star-planet.blogspot.com <<<

      Usuń
  16. Spk post.
    Chyba najbardziej podoba mi się pierwszy look c:

    my-mysterious-land.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne look'i, jednak najbardziej podoba mi się pierwszy ^^. Świetny notka.

    Prosto z mostu
    Ölencjä ~ Mulderek ~ Kosa Osa ☆

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)