Menu

poniedziałek, 11 stycznia 2016

♥ Loga ♥


HOLA A TODOS!

Dzisiaj miałam zamiar zrobić pierwszą część ,,Hot or Not", ale przypomniało mi się, że pewne osoby prosiły prze o logo, dlatego wpadłam na pomysł, aby przedstawić Wam dzisiaj prace, które zrobiłam dzisiejszego dnia, oraz te, które stworzyła jakiś czas temu. Od razu powiem, że żadne z nich nie będzie dla osób, które zgłosiły się na tym blogu. Dlaczego? Nie wszyscy mnie zaprosili. Poza tym ciężko zrobić komuś logo, kto nie ma odpowiednich animacji, bądź w ogóle nie posiada żadnych zakupionych. W takim razie jeśli się zgłaszacie, to musicie sami pamiętać o dodaniu mnie do znajomych. Teraz przejdźmy już do sedna.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬



Zrobiłam je z myślą o Lanche. Nie prosiła mnie o nie, ale chciałam się trochę podszkolić w ich tworzeniu. Jest ono jednym z lepszych, jakie udało mi się kiedykolwiek zrobić. Jestem z niego bardzo zadowolona. Opowiem Wam trochę o całym procesie tworzenia. Otóż na początku wpisałam w wyszukiwarce hasło 'tumblr photos', ponieważ wtedy miałam do wyboru wiele świetnej jakości zdjęć. Potem w artbook'u zrobiłam screen postaci. Następnie udałam się na sumopaint.com, gdzie dodałam obrys. ZAWSZE wybieram biały, bo najlepiej się prezentuje. Inne wyglądą zdecydowanie nieestetycznie. Po zapisaniu 'lalki', weszłam do picmoneky'a. Tam użyłam różnych efektów, które upiększyły obrazek. Niestety podczas edycji nacisnęłam jakiś klawisz na klawiaturze, przez co przeglądarka zamknęła mi się. Musiałam robić je całkowicie od początku. Za pierwszym razem wyszło lepiej, ale nie będę narzekać.


Drugie 'dzieło' wyślę zaraz na konkurs. Nie wiem czy powinnam je pokazywać, no ale. Wszystko robiłam bardzo podobnie jak przy pierwszym. Kiedyś używałam jeszcze pizap'a. Dodawałam tam różnego typu ramki i inne duperele. Po pewnym czasie stwierdziłam, że po co mam tam wchodzić, skoro wszystkie potrzebne opcje mogę znaleźć w picmoneky'u. Tak więc nie posługuje się już właściwie żadnymi innymi programami, prócz tego. Nawet z gimp'a już zrezygnowałam. Tam łatwo wszystko ogarnąć i nie trzeba mieć do tego jakiś specjalnych zdolności. 


Kolejne jest dla Aleks$andra. Powiem szczerze, że nie wyszło jakoś super. Zależało mi, aby użyć akurat tego tła. Teraz widzę, że nie było one do końca przystosowane do takiego użytku. Przede wszystkim zepsułam jego kolorystykę. Po drugie chyba przeniosłabym moviestar na prawą stronę, a napisy na lewą. A po trzecie... Co po trzecie? Okej, dość tego użalania się. Nie jest najgorzej. Cytat jest jednym z elementów, które ratuje to wszystko - ,,Działanie jest podstawowym kluczem do sukcesu". Chyba się z tym zgodzicie. Przecież bez działania niczego nie osiągniemy. Siedząc w domu, nie ucząc się na swoim błędach, nie uda nam się spełnić marzeń.


Ostanie jest dla Zosi, czyli jaija001. Zakochałam się w nim. Tak, zakochałam się w logo zrobionym przeze mnie Chciałam zrobić je jakoś inaczej. Przeważnie dodaje jakiś cytat, a tutaj wstawiłam tylko i wyłącznie nick. Postanowiłam również pobawić się kolorami. Założę się, że nie każdemu się podoba. Niektórzy pewnie stwierdzą, że panuje tutaj wielki chaos, jednak właśnie o to tu chodziło.

 ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Nie zabijcie mnie za długość, heh. Stwierdzam, że preferuje pisać krócej, ale za to częściej. Nie mam już chyba nic więcej do przekazania. W takim razie do zobaczenia! (;


/Iv


21 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się logo dla Mai997733. *-*

    HELLOŁ ZAJONCE! <3

    ~ Emka jedząca chrupki Cheetos. ☻

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mojej be ef ef Mai997733 czyli Oliwii MSP którą wielbie jest najlepsze XD c: Śliczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne logo. Post jest dopracowany i genialny. Poproszę logo, jeśli oczywiście można. Nick to Sweecia 2014 . Możesz mnie zaprosić. Look, który użyjesz ma nazwę "Niebieski Komplecik" , a styl błękitny xDD Jest takie coś?
    ~Cheesek, Rezolla, TaZła, xRose,

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG, ŚLICZNE SĄ TE LOGAAA! *-*
    ~Marta/Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Laarie, witaj! Piękne loga. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, logo jest cudaśne jak każde =^^=.
    Jesteś artystką. Dziękuję za logo, także jest cudaśne (przepraszam za powtórzenie).

    Prosto z mostu
    Ölencjä ~ Mulderek ~ Kosa Osa ☆

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)