Menu

sobota, 2 stycznia 2016

Loga na zamówienie #0

Cześć kochani!

Jak tam Sylwester, Nowy Rok? Gdzie i z kim go spędziliście? Ja miałam nudnego Sylwestra, mam nadzieję, że u Was było ciekawiej, ale okey nie będę przedłużać przejdźmy do dzisiejszego posta.


Pamiętacie jak w jednym z moich postów na koniec zapytałam Was czy chcecie, abym zrobiła Wam logo? Parę osób się zgłosiło, trochę się pośpieszyliście, ale teraz oficjalnie możecie się zgłosić.

Co trzeba zrobić?
  • Napisać swój nick na MovieStarPlanet i level.
  • Napisać jak ma wyglądać (np. słodko, ponuro).
  • Zrobić look'a ze swoim strojem, aby był dopasowany do stylu - napiszcie po prostu nazwę look'a.
  • Napiszcie mi jeszcze czy chcecie jakiś banner, czaszka, cytat, nick.
  • Jeśli nie masz mnie w znajomych na MSP to zaproś - Selenne
Możecie się zgłaszać! Pokażę Wam teraz jeszcze moje loga, sama robiłam.




Jeśli podoba Ci się jakieś logo z tych trzech - to napisz zrobię Ci w podobnym stylu.

Pamiętajcie o wypełnieniu wszystkich punktów. Okey, ja już kończę!

Bayoo
- Selenne

14 komentarzy:

  1. Nick: Oliwciegg
    Wygląd: Dziewczęcy
    Ogółem wszystko dziewczęce
    Level: 9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat wybierz i look też. (jak sie nie czyta do konca to tak jest, xd)

      Usuń
  2. Nick diva o imieniu diva
    Level 16
    Tło takie metalowe
    Cytat Technology to enjoy
    Proszę abyś zrobiła mi pasującego looka.
    Diva o imieniu diva

    OdpowiedzUsuń
  3. Kara3003
    Lvl: 29
    Wygląd: Hmm.. Dajmy ponure.
    Cytat: Nie wiem, wybierz jakiś xD
    Look: Też wybierz xdd

    ~#Kareu

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę prosić o logo?
    NICK : jowitka_1000
    LEVEL : 19
    STYL : dziewczęcy, fiołkowy
    LOOK : "Fioletowa Zima"
    CYTAT : Sama coś wybierz
    To już wszystko.
    ~ jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprosze logo
    Nick:zosa 77
    Level:18
    Styl:Muzyczny jakas gitara
    Look:Do Loga
    Cytat:Bez muzyki niema życia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabym logo?
    Nick: safira987
    Lvl: 24
    Styl: Kakałkowy (rozumiesz? xD)
    Cytat: Dopasujesz coś, ok?
    ~ Wiki/Wicky

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosiłabym o logo *-*
    Login: Maria 129
    Lvl: 27
    Styl: Jakiś słodki, anielski, ale niezbyt dziecinny xd
    Look: ,,Anioł ❤''
    Inne wymagania: Chciałabym jakiś życiowy cytat i dwa napisy: Lonely Madeline <3 oraz Maria 129, prosiłabym, żeby nie było zbyt kolorowe, najlepiej jakieś dwa kolorki ;>

    Dziękuję i pozdrawiam.
    Mój gmail: magdalenazareba129@gmail.com



    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez poprosze logo.
    Styl: ponury
    Logo i cytat mozesz wybrać.
    Nick na MSP: Raven187 (lvl 14)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poproszę logo.
    Styl: vintage, black & white
    Cytat: najlepiej dobierz do pozostałości
    Nick: Kellow

    OdpowiedzUsuń
  11. Nick- Karolina Czapp
    Level-16
    Styl- Dziewczęcy
    Nazwa looka- Do loga
    Cytat- Bez muzyki nie ma życia

    OdpowiedzUsuń
  12. PatkaXDX3
    Lvl 12
    Lekki, dziewczęcy,ale nie przesadzaj z różem.
    Look-taki jak mam teraz na sobie.
    Cytat: Nobody is good by accident.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nick~ Dagmarka8976
    Lvl~ 15
    Styl~ Taki słodki ale nie dziecinny (najlepiej jakby było w kolorze niebieskim)
    Look~ Ten co mam na sobie
    Cytat~ Wybierz sama :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)