Menu

sobota, 2 stycznia 2016

Julciacz mówi hejka naklejka!

No cześć. Nie znacie raczej żadnej Julki, więc kim ja mogę być i jakim cudem jestem na tym blogu?
Kilka dni temu Luiza zapytała się Nat o admina. Porshia odpisała. Ona ogłosiła konkurs na redaktora klik, a mnie, Iwonę i Invio dodała, żeby było więcej postów, żebyście mieli co czytać.
Na początku jeszcze chciałabym Wam powiedzieć napisać, że notki ode mnie będą pojawiały się regularnie. Będą długie i bardzo dopracowane, obiecuję. Zapewne chcecie wiedzieć o mnie troszkę więcej.
~ O  MNIE ~
Nazywam się Julia, jednak wolę zdrobnienia tego imienia. Chodzę do klasy pierwszej gimnazjum, czyli mam 13 lat. Moimi zainteresowaniami są między innymi blogowanie, rysowanie oraz śpiewanie. Lubię śpiewać tylko dla siebie, ponieważ strasznie się wstydzę, haha. Jeżeli chodzi o wygląd to mam długie brązowe włosy, brązowe oczy i duże usta. Nie, nie wstawię tutaj swojego zdjęcia. Z charakteru jestem miła, przyjacielska, towarzyska. Również lubię pomagać. c:

~ O  TYM  JAK  ZACZĘŁAM  GRAĆ ~
Była jesień. Za oknem padał deszcz. Miałam wtedy jakoś 9 lat. Włączyłam telewizor, ponieważ było bardzo nudno. Przełączyłam na mój wtedy ulubiony kanał, czyli Disney Channel. Leciała reklama promująca grę "MovieStarPlanet". Pełno różu i fioletu. Były tam takie "fajne laleczki", więc próbowałam się tam zalogować. Stworzyłam moją postać oraz nazwałam ją "julcia757" (to konto nadal istnieje, jednak nie pamiętam hasła). Poprosiłam mamę o vipa na tydzień, oczywiście kupiła mi. Bardzo głośno wtedy było o hackerach. Eh, zmieniłam hasło, a na następny dzień je zapomniałam. Próbuję cały czas odzyskać użytkownika jakoś, pisałam do moderatorów, ale oni mi nie uwierzą. Przestałam grać, byłam załamana stratą konta. Po 5 miesiącach założyłam nicki minaj 757 (nie wiem czemu miałam fazę na liczby 757...), które jeszcze mam do dzisiaj i jak dobrze mi pójdzie to zmienię nazwę MovieStar. Później było dużo innych kont, na których grałam jakoś jeden, góra dwa dni. W końcu zrobiłam "JulciaaDance" i zdobyłam tam 18 level. Jakoś w styczniu 2015 zgłosiłam się tutaj, by pisać jak Nat nie będzie przez kilka dni. Możecie sobie porównać. Miałam dużo przyjaciół, lecz postanowiłam usunąć postać. Miałam przerwę i zrobiłam sobie ! Julciacz !.
Mam vipa star na rok oraz 25 level. Możecie zapraszać, bo ostatnio robiłam wywalankę.

~ BLOGOWANIE ~
Zaczęłam na początku tego roku, na tym blogu. Moje pierwsze posty były... szkoda gadać. Teraz jest o wiele, wiele lepiej. Nie wstawiam tyle emoji itp. Nie robię tego z przymusu, robię to, ponieważ to kocham. Przygotowanie materiałów na posty zajmuje mi jakoś godzinę. Staram się dawać jak najwięcej tekstu, żeby nie było samych obrazków. Chyba tyle wystarczy.

Mam nadzieję, że mnie polubicie i z chęcią będziecie czytali moje notki. Co tu jeszcze... Życzę powodzenia każdemu w konkursie na redaktora *klik*! c:
Dzisiaj żegnam się dziełem od Iwony, czyli Laarie. Bardzo Ci dziękuję. ♥

51 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Maju, dlaczego ty się nie zgłosiłaś?

      Prosto z mostu
      Ölencjä ~ Mulderek ~ Kosa Osa ☆

      Usuń
    2. Maju, dlaczego ty się nie zgłosiłaś?

      Prosto z mostu
      Ölencjä ~ Mulderek ~ Kosa Osa ☆

      Usuń
    3. Po prostu pewna rzecz się zmieniła i tak wyszło, że nie dałabym rady pisać na tylu blogach - usunęłam zgłoszenie.

      Usuń
  2. Śliczne logo! :* Czekam na posty. :)

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że tu jesteś !
    ~ jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  4. Były już wyniki konkursu na redaktora? Nie rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lanche dodała je bez konkursu (Iwona, Invio, Julciacz). ^^

      Usuń
    2. To jest bez sensu. Przecież mogły się zgłosić do konkursu i tak czy inaczej się dostać... Nie popieram tego sposobu zarządzania blogiem, trudno.

      Usuń
    3. Zgadzam się z Kellow.

      Usuń
    4. Ale super, na każdym blogu będą te same osoby liżące się nawzajem xDDD

      Usuń
    5. Trudno, że nie popierasz. To zdanie Luizy, a skoro tak zrobiła- zapewne miała ku temu powód.
      Nie oszukujmy się, blog upada, piszą max. 3 osoby. Konkurs na redaktora trochę potrwa, więc są osoby, które teraz pomogą. Krótko mówiąc... nie, to nie bez sensu ;')))

      ~`N

      Usuń
  5. Zgadzam się z Kellow. Wyniki powinny być wtedy, kiedy zapowiedziane były. Po drugie: Invio? Czemu mi to robisz? Na moim nie masz czasu pisać, a tu nagle masz zamiar zacząć? Ja byłam smutna, że odeszłaś, rozumiałam, że nie masz czasu, a Ty nagle tu piszesz. Jaka sprawiedliwość w Dzisiejszych czasach jest niesprawiedliwa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu to sławny blog :)).

      Usuń
    2. W końcu to sławny blog :)).

      Usuń
    3. Ehm, twój blog juz podupada, a ja nie mam siły go ratować. :/

      Usuń
    4. Bo najlepiej zostawiać blog kiedy ma kryzys. Teraz pewnie ktoś wyjedzie z tekstem ty wcale nie lepsza, usunęłaś się z Emily. Jednak różnica jest jedna, blog nie upadał i nie byłam tam potrzebna (:. Żałuję tego, ale czasu się nie cofnie.

      Usuń
    5. Możesz się nie mieszać w nieswoje sprawy? ((:

      Usuń
    6. Rację ma każda strona (w sensie wy) po trochu.

      Usuń
  6. Aha. Wiec pytanie. Skoro te osoby się dostały, na okres próbny (?) to co z osobami, które chcą się jeszcze zgłosić? Usuniesz te osoby, które wplątałaś na bloga, żeby weszły inne? Jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona doda tylko osoby, które lubi. Zaraz mnie pohejtują xDDD

      Usuń
    2. Nie pohejtuje. Wyrażę opinię. Luiza zdaje sobie z tego sprawę, że po miesiącu nie odejdziemy. Dlatego nas dodała. Wie, że możemy pomóc.

      Usuń
    3. Poza tym na wielu blogach teraz tak dodają. W tym na filmowym. Szkoda, że tylko na wannach się czepiacie o to. My chcemy tylko pomóc.

      Usuń
    4. No okej, ale na Filmowym nie ma naboru. Jest różnica. Skoro uważacie, że osoby z naboru odejdą po miesiącu a Wy trzy nie, to na jaką cholerę ten nabór? ;") (Sorry.)

      Usuń
    5. Nas jest tylko 3. To nie jest dużo. Poza tym kiedyś została tu dodana taka Oliwia. Była ogromna awantura. Wtedy nie było w ogóle żadnego konkursu. Też było źle bo dodana bez konkursu. Teraz wszędzie tak dodają. Tutaj idzie tak naprawdę tylko o to, że dostałyśmy się przed konkursem. Potem został zorganizowany, ponieważ mimo wszystko jest nas mało.

      Usuń
    6. ,,ona doda tylko osoby które lubi"
      Najlepsze jest to, że ja nie znam z tych zgłoszeń prawie nikogo :")))

      Usuń
  7. Witam serdecznie.
    Tylko po co konkurs na redaktora, skoro są nowe osoby, które będą pisały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ zostały dodane tylko trzy osoby. Przydałoby się więcej, aby na blogu nie było dnia bez postów.

      Usuń
    2. My chcemy naprawdę dobrze. Nie chcemy fejmu czy coś. Zależy nam na tym, aby strona, którą czytamy od dawna odżyła i była pełna osób, które nie odejdą tak szybko...

      Usuń
    3. No, ale przecież dobrze mówicie. Luiza widziała jak piszecie posty, dlatego wzięła Was. Moim zdaniem, nie robicie absolutnie niczego złego.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele osób ma ból tylnej części ciała, ponieważ tu jestem. Konkurs na redaktora nadal trwa. Gdybym się zgłosiła - mślę, że Luiza i tak by mnie wybrała, ponieważ zna mnie i moje możliwości.Ona dodała mnie, Iwonę i Invio, żebyśmy pisały dla Was posty, żebyście mieli co czytać. Nie możecie tego zrozumieć? Jakoś na blogu Kellow nie mieliście pretensji jak Ala dodawała osoby bez konkursu. Luiza chciała tylko uratować tego bloga...
    /Julciacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julciacz, baaardzo lubię Ciebie i Twoje posty, ale wtrącę jedną uwagę która nie ma w żaden sposób rozpoczynać z Tobą kłótni c: Sytuacja na Filmowym była nieco inna. Większość odeszła, wiadomo dlaczego. Był ,,bunt" więc ja i kilka innych osób go przerwałyśmy aby doprowadzić bloga do normalności. Różnica jest taka, że jak już mówiłam tam był pewnego rodzaju bunt ,,nie pisz, jest zakaz od byłych czytelników" <--- tak to wyglądało. Tu na Wannach jest tak jakby nabór, więc dodanie trzech osób przed jest nieco niesprawiedliwe. Fajnie że tu piszesz, na serio, ale ja na miejscu Lanche bym Was dodała gdy... Nie. Można było poczekać do 7 a tak czy siak jakiś post by się pojawił do końca naboru, czyli zgłaszania się. A z Laarie to się nie zgodzę, przepraszam ale bez sensu jest pisać że Lanche wie, że po miesiącu nie odejdziecie. To tak, jakby reszta miała odejść po miesiącu. Ehh, bo trudno. Co ja poradzę - chciałam tylko pokazać różnicę między Filmowym a Wannami, bo u nas naboru nie ma.

      Usuń
  10. Nie hejtujmy. Taka decyzja Luizy i nic się nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic do was nie mam, ale czy nie znudził wam się styl pisania osób dodanych bez konkursu? Mi tak, więc nie wiem jaki jest tego sens. A nawet jeśli chcecie dużo postów, to czemu by nie zwiększyć ilość osób, które dostaną się z konkursem...? A np. taka Misa Amane (jesteś tylko przykładem XDD), która pisze na 8 blogach? Czy napewno wywiąże się z obowiązku?
    To tylko moje zdanie, powtarzam, nic do was nie mam. A jakby co ja w nim nie startuje, więc ogarnąć dupki, że niby specjalnie tak pisze. XDDD
    ~Dun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz pisze na 9 B)) XDDD Ale wiem, ze to przesada.

      Usuń
  12. Mam dziwne wrażenie, że tylko ja cieszę się, że Ty i pozostałe dziewczyny będziecie tutaj pisać... Przynajmniej będą posty, a nie pustka na blogu. Także cieszę się, że tutaj jesteście. c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę! ^^ Notki powitalne były świetne, a jakie będą zwykłe? Jeszcze lepsze! c:

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)