Menu

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Jak stworzyć unikalny look?

Witajcie!

Tematem jest "Unikalny Look" - jak właściwie można  dobrać ubrania, aby look był tani,  ładny, a przede wszystkim wyróżniający się?  Dużo osób kupuje czyjeś look'i, ubiera się w popularne ciuchy - nie widzę w tym nic złego, kilka  razy także kupiłam takie ubrania. Chciałam pokazać jak łatwo można stworzyć ładny look, bo przecież nasz strój pokazuje wewnętrzną harmonię, lub w wielu przypadkach jej brak. Nikt nie będzie chciał Cię, chociażby wziąć do filmu, gdy będziesz źle ubrany. To proste np. lubimy jakiś kolor, zwierzę czy po prostu chcemy pokazać nasz dzisiejszy nastrój. Zacznijmy od tego, że wybieramy główny motyw stroju - bez niego nie stworzymy nic sensownego. Jeżeli wiemy już,  do czego będzie nawiązywał nasz strój możemy wybrać główny element stroju.  To jest bluzka/sukienka, może ona mieć różne wzory, być kolorowa, posiadająca napis, obrazek. Dzięki niej możemy wyrazić to co czujemy.

Ja akurat -mam fazę na taki kolor- jestem szczęśliwa.  Raczej nie dodamy tu spodni czy spódnicy xD Możemy ubrać rajtuzy, getry,  aby strój był bardziej kompletny, mi wystarczy sukienka. Teraz pomyślmy jakie buty  moglibyśmy ubrać do takiej (w moim przypadku)  sukienki w realu.  Co będzie pasowało do sukienki: trampki czy może coś eleganckiego?  Odpowiedź zależy tylko od nas.
Mi podobają się te buty i to je wybieram. Zostały nam włosy, to one mogą odzwierciedlać nasze samopoczucie i niektóre cechy charakteru.  -wracamy do gry- Może po prostu chcesz mieć długie włosy lub na odwrót? Albo masz już jakieś włosy, które Ci się podobają?
Dla mojej stylizacji ta fryzura będzie najlepsza. Zostały nam tylko dodatki - to bardzo indywidualna sprawa. One są podstawą spójnego stroju, jednak pamiętajmy, żeby z nimi nie przesadzić, bo będziemy wyglądać jak choinka. Może gdzieś jest pusto, ciemno a chciałaś, żeby look był jasny?


U mnie brakowało "tego czegoś" czyli dużych kolczyków wyglądających jak słońce i małego - wprost niewidocznego serduszka na szyję. Jak podoba się Wam ten look? Według mnie jest całkiem OK. 

Cena to 2475 sc, dla jednych mało dla innych dużo, pomimo to uważam, że warto go kupić. To kolory użyte w nim:
Możemy zmienić kolory lub jakąś część stroju na tańszą.
*Sukienka jet VIP*
Myślę, że ten look można przedstawić w każdym kolorze, ale mi najbardziej podoba się wersja różowa.

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post,szczegolnie podoba mi się błękitna wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1? Ostatnia wersja jest najlepsza
    Diva o imieniu diva

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestesi najmilszom i lepszom redaktorkom od kelow.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. :) Look średnio mi przypadł do gustu, zmieniłabym w nim kilka rzeczy, ale nie jest zły.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny Look.
    Ja raz - dwa zakupiłam strój od innej MS, ale normalnie, to kupuję to, co jakby ja "wymyślę". Mi najbardziej podoba mi się niebieski kolor Look'u. ^^
    ~Marta/Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)