Menu

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Gwiazdy na MSP!

Grate! Właśnie dziś witam się moim jakże zwyczajnym przywitaniem. Otóż jak już zauważyliście będzie to o gwiazdach. Zaraz, co ma to wspólnego z MSP? Spokojnie, będę odwzorowywać różnych idoli. Dzisiaj w poście będzie przewodzić Ewa Farna, którą słucham już od dawna. Wybrałam kilka stroi. Gotowi? No to go!

Pierwszy strój:
Jest to dość ładny ubiór. Związany kucyk i grzywka wyglądają elegancko. Biała koszula wraz z płaszczykiem w odcieniu różu oraz czarną muszką dopełniają całości z kucykiem. Ciemna spódnica w kropki dopełnia oryginalności reszcie.  Cieliste pantofelki wydłużają jej nogi. 

Po przeróbce:

Wygląda nawet podobnie. Szczerze, podoba mi się wszystko tylko lepiej wyglądałoby z inną fryzurą. Trudno było znaleźć górę, bo wszystkie dobre góry miały prześwitujące elementy, a tu najmniej jest to zauważalne. Spódniczkę świetnie dopasowałam. Są bardzo podobne. Dużo trudności też zadały mi włosy, które w sklepie były tylko z grzywą na bok. Najłatwiejsze były buty.
Look drugi:
 Stylizacja jest dziewczęca. Jest tu biała sukienka z odsłoniętymi ramionami. Swoje miejsce mają tu także buty i kapelusz w odcieniu szarości. Rozpuszczone włosy, lekko lokowane są bardzo dopasowane do rodzaju stylizacji.
Po przeróbce:
Tu naprawdę wszystko jest podobne. Jedynie kapelusz jest źle ułożony. Sukienka. Odrazu wiedziałam, żeby ją wybrać. Buty może nie są aż takie podobne, ale mogą być. Włosy są dobre, ale nie są tak rozstawione. Całość mi się podoba.
Look trzeci:
Zauważyć można długą białą koszulkę z czarną marynarką oraz błyszczące srebrne spodnie. Są tu czarne buty oraz okulary. Włosy tym razem są rudawe.
Po przeróbce:
Więc, jest to inne niż sobie wyobrażałam. To wygląda źle. Wszystko jest podobne oprócz górnej części ubioru i okularów. W sumie bez nich wyglądałoby lepiej. Zapomniałam dodać biżuterię, ale chyba nic nie szkodzi.


Jej piosenki:
Mam nadzieję, że się podobało. Jeśli chcecie swojego idola piszcie w komentarzu.
~ mate9666
~ Marti



21 komentarzy:

  1. 1 hlepki z oguraskiem dla mnei

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nieudalo mi się
      A dla drugich hlepek z maselgiem?

      Usuń
    2. Sgoniczyuo mi śe maseugo, ale smolec morze pyć?

      Usuń
    3. Nie bente wypżydzać .Bedzie i ze smolcem

      Usuń
  3. Dagi sóber posd.
    ~ Ja
    PS #niematojakkomebtowaćwłasnypost

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post. :) W tym drugim odwzorowaniu użyłabym innej fryzury - bodajże w listopadzie doszła z motywem o Londynie. ;D

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post!
    Dajesz Lanę Del Rey w następnym. B)
    .C

    OdpowiedzUsuń
  6. Nikt na razie nie zepsuł posta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post ;) Co do drugiej stylizacji, mogłaś też wybrać takie włosy połączone z kapeluszem i byłoby jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Supcio postel :* Nje jestem pierfsha i nje mam hlepa:c

    OdpowiedzUsuń
  9. Supcio postel :* Nje jestem pierfsha i nje mam hlepa:c

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę za krótki, jednak fajny! C: Proszę, dodawaj skład oraz paletę kolorystyczną, bo przez to jest trochę pusto (?) w poście. Opisy są mało rozbudowane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, udało Ci się odwzorować stylizacje, jednak mogłabyś w drugiej zmienić włosy.
    Może w następnym poście Ariana Grande?

    OdpowiedzUsuń
  12. Może Martyna Wojciechowska w następnym poście? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do 2 stylizacji mogłaś dać włosy z kapelusze z ,, Getin to London Look" i wiem ze ten motyw się tak nie nazywał ale lubię tak na niego mówić ☆

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)