Menu

czwartek, 28 stycznia 2016

Gwiazdy na MSP! 2#

Grate!
Postanowiłam napisać posta o gwiazdach w wersji MSP. Zaproponowaliście mi dwie osoby, Arianę Grande oraz Lanę Del Rey, dzisiaj jednakże zrobię notkę z udziałem drugiej piosenkarki, gdyż została zaproponowana jako pierwsza. Oczywiście Ariana znajdzie się w następnej części serii.


Lana Del Rey nie jest moją ulubioną piosenkarką, a także nie słucham jej muzyki i nigdy tego nie robiłam.
Stylizacja nr. 1
Więc, znajduje się tu biała bluzka i na niej żakiet w szarym i białym kolorze, jednakże pewnie nie znajdę takiej. Swoje miejsce ma tu także spódniczka w bielutkim odcieniu. Całość jest oryginalna dzięki zielonej opasce w ciemniejszym odcieniu, ale ciekawe jest to, że wygląda ona jak włosy, a przynajmniej tak myślę.
Odwzorowanie:
Całość jest nawet podobna prócz tego żakieciku, ale jeśli popatrzymy się z dala na zdjęcie ujrzymy podobieństwo między tymi ubraniami. Spódniczka jest podobna według długości i koloru. Gdy zobaczyłam ten strój od razu skojarzyłam sobie opaskę, która w tymże ubiorze nadaje wyrazistości reszcie. Włosy są idealne, przypominają te na poprzednim zdjęciu. To tak właściwie ta sama, ale pikselowa wersja fryzury.
Gdybym miała to założyć, zrezygnowałabym z opaski, bo tak właściwie nie podoba mi się to połączenie kolorów, ale jak kto woli.
Stylizacja nr. 2
Jak widać panuje tu kolor bordowy na dolnej części ubioru jak i górnej. Kwiecista bluzka wpasowuje się w klimat całości i kwiatek na włosy. Całość ładnie wygląda i tak samo robi wrażenie.
Odwzorowanie:
Miałam problem z bluzką, której nie mogłam znaleźć, ale ta jest nawet podobna mimo, że jest tam inny wzór. Spódniczka w odcieniu ciemnej czerwieni przypomina swoją prawdziwą wersję. Włosy kojarzące mi się głównie z wampirami znalazły tu swoje zastosowanie. Kwiat na głowie jak najbardziej jest zamiennikiem tego, który ma na głowie piosenkarka.
Całość jest bardzo fajna, lecz bez kwiatka, który psuje całe polączenie, ale jeśli już to w czerwonym kolorze.
Stylizacja nr. 3
Ta stylizacja, jako jedyna, ma widoczne nogi. Kobieta na zdjęciu jest ubrana w stylu skate. Widać tu czapkę znajdującą się na na jej głowie, w granatowej barwie. Czerwona koszula w kratę jest włożona na czarny top. Są tu także spodenki jeansowe. Trampki w kolorze granatowym z białymi sznurówkami są kolorystycznie zgrane z resztą.
Odwzorowanie:
Robiąc tą stylizację bardzo mi się ona spodobała, gdyż w realu często ubieram się w tym właśnie stylu. Fryzura jest dobra, ale włosy powinny opadać na ramiona i być trochę dłuższe. Spodenki wyglądają bardzo identyczne, ale szczerze mówiąc różni się to, że tu użyłam ich w wysokim stanie. Koszula jak najbardziej tu jest dobrze dobrana wraz z bluzką lecz lepsze odwzorowanie byłoby gdyby koszula byłaby bardziej odchylona na ramiona, ale nie będę wybrzydzać. Buty były tu bardzo proste do dodania, ponieważ od razu wiedziałam jakich użyć.
Tak jak mówiłam, podoba mi się cały ubiór i to nawet bardzo. Oczywiście zmieniłabym kolory, ale obecna wersja też jest okej.
Stylizacja nr. 4
Na fotografii widać dość elegancki strój zawierający koszulkę, która odsłania trochę brzucha oraz zawiera kołnierzyk. Spódnica w barwie przybliżonej do granatu jak najbardziej wpasowuje się w rodzaj ubioru. Włosy są lekko spięte u góry. Całość jest bardzo ładna jak i olśniewająca, zachwyca swoją prostotą.
Odwzorowanie:

Tutaj jak najbardziej wszystko jest prawie identyczne. Góra była najprostszym elementem, pomyślałam odrazu o tej uroczej koszuli z kołnierzykiem. Spódniczka w stylizacji najbardziej ze wszystkich rzeczy przypomina tą w realu. Włosy nie są może takie same jak dwie krople wody, ale na pewno mają dużo wspólnego z tymi, które znajdują się na oryginale.
Całość jest bardzo ładna i dziewczęca oraz chętnie założyłabym ją.


To na tyle. Nie dodałam piosenek tejże osobistości, gdyż nie znam jej dobrych utworów. Myślę, że wszystko było ciekawe, a jak na czytelników przystało, napiszcie swoją opinię w komentarzu.


~ Marti
~ mate9666




20 komentarzy:

  1. Fajny post, ładnie Ci wyszły te looki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jupi, Lana!
    Bardzo dobrze wyszły ci odwzorowania.
    .C

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, Lana. ^^ Nie jestem jej fanką, ale ma mega piosenki. <3 Świetny post! Odwzorowania fajnie Ci wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię jej jakoś specjalnie, piosenki też mi się zbytnio nie podobają. Ale mimo to odwzorowania wyszły Ci mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy po Arianie Grande może być Katy Perry? Plz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny poseł :3
    Ja też jakoś nie interesowałam się zbytnio tą gwiazdą. Yolacz, nie jesteś sama xd

    ~'Milka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja też mogę kogoś zamówić? Jeśli tak, to wybieram Michaela Jacksona, po Katy Perry xd Oj, będzie trudne zadanie xdd (ale mój ulubiony piosenkarz).

      Usuń
  7. Super notka! Fajnie odwzorowałaś ostatni i przedostatni look.

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna notka! ;**

    >>>msp-razem-z-agnes.blogspot.com<<<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post. Fajnie odwzorowałaś przedostatni look.

    zycieoczamikellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post, ale...
    "Miałam problem z bluzką, której nie mogłam znaleźć, ale ta jest nawet podobna mimo, że" - przecinek powinien być po "podobna". " psuje całe połączenie"
    "tu jest dobrze dobrana wraz z bluzką lecz lepsze odwzorowanie byłoby gdyby"
    *bluzką, lecz*
    *byłoby, gdyby*
    ~~

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)