Menu

sobota, 9 stycznia 2016

First note - Kim jestem?

Witajcie!
Na początku chciałabym podziękować Luizie za możliwość pisania tutaj. Wszystkie zgłoszenia były świetne. Gratuluję osobom, które się dostały i próbującym - może następnym razem się uda.
~~~~~~~~
Kto pojawił się na blogu?  Nazywam się Sophie Sof, Sofeł mam trzynaście lat, więc chodzę do 1 gimnazjum. Urodziny obchodzę 13.04 do tej pory ten dzień nie przyniósł mi pecha! :D Jaka jestem z charakteru? Nie wiem, tak naprawdę to nikt do końca siebie nie zna i trudno jest siebie oceniać. Moją zaletą jest... szczerość  staram się również być uczynna, pomagać innym. Jestem  realistką bez celu. Wyglądem wyróżniam się od innych  dlatego, iż posiadam czarne włosy i fioletowe oczy. (Nie nie wstawię tu swojego zdjęcia.) Interesuję się przede wszystkim pisarstwem, językiem polskim. Uwielbiam pisać opowiadania, w nich wszystko jest takie nieprawdopodobne, dzięki niemu możemy przenieść się do całkiem innego świata. Moim drugim zainteresowaniem jest akrobatyka oraz blogowanie. Mam jeszcze wieleee hobby, a niektóre wciąż odkrywam. Poza tym kocham święta, rodzinna atmosfera, kolędy w tle... Dlaczego nie mogą trwać wiecznie?

Historia mojego Em Es Pe 

 "Jedenastolatka oglądała sobie telewizję, pojawia się reklama MSP" (*cisza na sali*). Zaczęłam grać, ale niestety na początku nic nie rozumiałam. Minęły dwa-trzy miesiące, a wtedy koleżanka zrobiła mi konto "Marietta 123" - na tym koncie jestem do teraz. Gdy zakładała mi konto obiecałyśmy sobie, że dopóki będziemy się przyjaźnić moje konto będzie istniało. Takie nic niewarte konto jest znakiem naszej przyjaźni. Magic! Grałam sobie, miałam VIP'a. Przeżyłam wiele przerw, tych długich i krótkich, ale  zawsze powracałam na tę grę przez naszą piękna, wyjątkową magiczną przyjaźń. Poznałam kilkoro wspaniałych osób, dzięki tej grze założyłam własnego blog'a.

Kilka faktów o mnie:

1. Mam 2 koty.
2. Nazywają się Pusheen i Flora.
3. Mój ulubiony sklep to Sin-say.
4. Nie chodzę w płaskich butach.
5. Oprócz MSP gram jeszcze w Star Stable, Transformice i Howrse.
6. Nie mam rodzeństwa.
7. Jestem (nie) poważna.
8. Słucham muzykę typu "Soul".
9. Mam miliony multikont, do żadnego nie znam hasła.
Na razie to tyle.

                               
~Sof

19 komentarzy:

  1. Super post, jednak rób mniej skreśleń i mniej powtórzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Miło mi Cię poznać. Masz bardzo oryginalne imię, chociaż brzmi ono po angielsku, to sprawia na mnie wrażenie. Wow, fioletowe oczy? Ale takie jasne, czy ciemne? Nigdy nie widziałam osoby z fioletowymi tęczówkami. :o
    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pomiędzy jasnym a ciemnym.
    ~Sof

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło Cię poznać!
    Łoo, zazdroszczę Ci fioletowych tęczówek. *O*
    Hyhy, też jestem realistką..
    Co jeszcze.. A, masz śliczne logo.
    ~Marta/Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za to bardzo wstydzę się swoich oczu. Dzięki :3.
    ~Sof

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydajesz sie byc ciekawa osoba. Witaj wsrod nas, hihi. 8)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grasz w TFM? Podaj Nick to dodam xD ja na TFM jestem Nutkowa. Ty jesteś z trzynastego kwietnia! Wooooo! Ja tez! Heh. Tez uwielbiam sinsay xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tfm nazywam się Juliettamorg *legendarna mysz z płonącym sercem podajże na avatarze*

      Usuń
  8. Jej, masz fioletowe oczy, a do tego piękne imię. Moje takie oklepane- Martyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz śliczne imię. Wcale nie jest "oklepane" xD Dzięki.
      ~Sof

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Przynajmniej się nie rozpisywałaś... To ty kłuciłaś się z Karoułem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi Ci o "Karougrrl" i jego żonkę (Rhegby), to tak.
      ~Sof

      Usuń
  10. Wstawisz zdjęcie swoich oczu? :-)
    `D.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)