Menu

sobota, 23 stycznia 2016

Ferie Zimowe!

Hej, hej!
Z tej strony oczywiście Nate!
Najpierw pragnę Wam wyjaśnić, dlaczego przez kilka dni nie pojawiały się posty z mojej strony. Otóż miałam za dużo na głowie przez te wszystkie dni. Pierwszą rzeczą była oczywiście nauka, która nie ukrywając jest bardzo ważnym elementem w życiu każdego z nas. Druga sprawa to ten post, który dzisiaj Wam zaprezentuję. Jest to taki bardziej specjał z okazji dostania się na tego bloga, oraz z okazji oczywiście ferii zimowych! Mam nadzieję, że uszanujecie moją pracę, ponieważ nad tą notką pracowałam, aż cztery dni, także to troszkę sporo jak na jednego, zwykłego posta. Chciałabym, aby ten post wyszedł cudownie, ponieważ same zdjęcia zajęły mi sporo czasu!
Jak wiecie już dla, niektórych zaczęły się ferie, więc mogą triumfować i cieszyć się, że mają możliwość dłuższego poleniuchowania w swoim domu. Mnie osobiście nie zaczęły się jeszcze ferie, ale, ale, ale już piętnastego będę mogła cieszyć się częstym dodawaniem postów z mojej strony. Za nim całkowicie zaczniemy tego posta chciałabym przedstawić Wam wykres poszczególnych województw, które będą miały ferie zimowe, oraz króciutki spis treści.
Zapraszam!

○FERIE○

18 STYCZNIA - 31 STYCZNIA
-lubuskie
-wielkopolskie
-kujawsko-pomorskie
-świętokrzyskie
-małopolskie

25 STYCZNIA - 7 LUTEGO
-warmińsko-mazurskie
-podlaskie

1 LUTEGO - 14 LUTEGO
-zachodnio pomorskie
-dolnośląskie
-opolskie
-mazowieckie

15 LUTEGO - 28 LUTEGO
-pomorskie
-łódzkie
-śląskie
-lubelskie
-podkarpackie

○SPIS TREŚCI○
1. Bezpieczeństwo podczas ferii zimowych.
2. Zimowe zabawy na śniegu.
3. Zimowe stylizacje, specjalnie na zimne dni pod kocem.
4. Sposoby na ogrzanie się.
5. Zimowe gry przeglądarkowe.

JTym, jakzsami możecie zauważyć jest tego sporo, przy czym jest na prawdę mnóstwo wysiłku i pracy. Doceńcie to co dla Was napisałam! Ostrzegam, że dziewczynka ukazana na zdjęciach to moja siostra, a nie jakiś podrabianiec (huehue), czy coś w tym stylu. Druga osoba ukazana na tych wspaniałych fotografiach to ja i chyba więcej nie muszę Wam tłumaczyć. Zapraszam do czytania, komentowania i, jeżeli chcecie możecie udostępnić tę, oto notkę na waszym profilu google+.
Miłej, lektury życzę Wam moi drodzy!

○BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS FERII ZIMOWYCH○

1. Ubieraj się zawsze odpowiednio do pogody, aby nadmiernie nie wychłodzić swojego ciała. Nie możemy przecież pozwolić, aby w naszym organizmie doszło do jakiegokolwiek zamrożenia, ponieważ jest to bardzo, ale to bardzo niebezpieczne. Na dłuższe spacery, lub zabawy na śniegu zabieraj ze sobą termos z gorącą herbatą, lub innym parującym napojem!

2. Aby zacząć jeździć na sankach, lub tzw. dupolotach (jabłuszkach) koniecznie trzeba upewnić się, czy, aby na pewno miejsce jest z dala od ruchliwych ulic, skrzyżowań, lub ciągów komunikacyjnych! W pobliżu jezdni, należy zachować szczególną ostrożność. Ta zasada tyczy się, również innych zabaw, które najczęściej realizujemy na śniegu.

3. Zawsze przed jakąkolwiek zabawą, lub jakimkolwiek zjazdem na sankach, dupolocie upewnij się, że trasa zjazdu jest bezpieczna. Usuń z niej wszelakie niebezpieczne przedmioty takie jak kamienie, gałęzie drzew, duże śniegowe wzloty (górka, etc.).

4. Dostosuj się do kierunku ruchu obowiązującego na trasie zjazdu.. Nie jeździj pod prąd, nie przechodź w poprzek toru.

5. Przed każdym zjazdem należy bezzwłocznie sprawdzić stan sprzętu, na którym będziemy dokonywali wszystkich zjazdów. Sprawdź, czy nie brakuje żadnej śruby, szczebelki nie są uszkodzone, a do ,,nóg'' sanek (lub innych ,,pojazdów'') nie jest przywiązany żaden niebezpieczny przedmiot typu kamień, gałąź.

6. Nigdy nie ślizgaj się na chodnikach, lub ulicach, gdyż wyślizgane miejsce stanowi wielkie niebezpieczeństwo i stanowi, różnego rodzaju złamania kończyn itp.

7. Pamiętaj, że zwisające z balkonów, okien domu, oraz rynny sople stanowią wielkie niebezpieczeństwo dla przechodni. Zawsze rezygnuj z zabawy w takich miejscach, a z odrobiną odwagi i rozsądności o zaistniałej sytuacji powiadom osobę dorosłą.

8. Nigdy nie pozwalaj sobie na rzucanie śnieżkami do jadących pojazdów, gdyż, owa zabawa może skończyć się kolizją, a w najgorszym przypadku dużym wypadkiem prowadzącym do śmierci.

9. Nie rzucaj w kolegów (i innych przechodniów) śnieżkami z ubitego i stwardniałego śniegu. Takie naganne zachowanie może doprowadzić oczywiście do bardzo dużych obrażeń ciała i poważnych kontuzji, które mogą zagrozić nawet życiu danej ,,ofiary''.

10. Korzystaj wyłącznie z specjalnie przygotowanych lodowisk. Pod żadnym pozorem nie ślizgaj się na zamarzniętych jeziorach, morzach, czy też rzekach, ponieważ może to stanowić zagrożenie dla twojego życia. Pozornie gruby lód, może okazać się być kruchym zbiorowiskiem lodowym.

11. Jeżeli masz ochotę na kulig pamiętaj, aby przeprowadzić go w miejscach bezpiecznych. Sanki łącz zawsze grubą linią! Taką zabawę organizuj tylko i wyłącznie pod nadzorem osoby dorosłej.

12. Nie przeżywaj ekstremalnych doznań i nie ryzykuj życiem przyczepiając sanki do samochodu! Taka zabawa może skończyć się karą dla osoby prowadzącej, oraz twoją śmiercią.

13. Teraz taka nie najważniejsza informacja. Jeżeli nie chcesz stracić wartościowych przedmiotów koniecznie pilnuj, lub, jeżeli to możliwe oddaj do depozytu swoje rzeczy.

○ZIMOWE ZABAWY NA ŚNIEGU○

Każdy z nas (mały, duży, pełnoletni, niepełnoletni) potrzebuje chwili rozrywki, gdy może w końcu zapomnieć o wszystkich swoich dotychczasowych problemach. Zima jest świetnym rozwiązaniem na przeróżne zimowe zabawy na śniegu! Chciałabym przedstawić wam, różne zabawy i kilka z nich udokumentować zdjęciami. Jak już mówiłam na wstępie bardzo długo zajęło mi robienie zdjęć, także też nie mam fotografii do każdej sytuacji, ale mam nadzieję, że i to was w pewnym stopniu zadowoli. To jak? Możemy zaczynać? Pewnie!

Turlanie się w śniegu - Niby taka banalna i niewymagająca dużo czasu czynność, a jednak potrafi zadowolić człowieka. Nie musi być to zwykłe turlanie się w śniegu i chichranie, lecz np. znany chyba wszystkim ,,Aniołek'', który wykonujemy w pozycji leżącej.
Jest to świetna zabawa, ale chyba niestety tylko dla tych najmłodszych. Moja siostra to uwielbia! Ona może wam zagwarantować świetną zabawę. Chyba każdy wie jak wielką frajdę niesie ze sobą dla dziecka tak, owa zabawa. Polecam! Jak byłam mała często tak robiłam, teraz nawet na sanki nie wychodzę. 
Oprócz aniołka można turlać się w tradycyjny sposób urozmaicając to bitwą na śnieżki.

Bitwa na śnieżki - Bardzo tradycyjny, a za razem banalny sposób na dostarczenie sobie rozrywki. Ja osobiście w, ową ,,gierkę'' lubię grać w pełnych składach (min. 3-4 osoby), a nie pojedynczo, ale jak kto woli. Zabawa może przybierań, różne formy. Można grać w nią na stojące, siedząco, leżąco kucająco, klęcząco itd. 

Zjeżdżanie na sankach, lub jabłuszku - Większość dzieci kojarzy zimę tylko z taką formą rozrywki. Jest to najciekawsze zimowe zajęcie, do którego potrzebne są oczywiście sanki, lub jabłuszko. Wszystko polega na tym, że siadamy na wcześniej przygotowanych sankach (jabłuszku, jeżeli ktoś woli) i zjeżdżamy z górki. Stroma, łagodna, z wysepkami, lub bez wysepek - to zależy już tylko od was! Można przygotowywać sobie, również ciekawe tory przeszkód i grać na wyścigi. Jest wiele możliwości, jeżeli chodzi o zjeżdżanie na przyrządach.

Lepienie ze śniegu - Do tej kategorii możemy zaliczyć lepienie bałwana, lub innych ,,ludków'' ze śniegu. 
Ja oczywiście zrobiłam ,,coś'' dziwnego, ponieważ śnieg był za sypki, aby ulepić trzy porządne kule, więc wyszło jak wyszło i tego nie zmienię, ponieważ atmosfera na dworze w cale się nie zmieniła. No, więc, jeżeli chodzi o lepienie tzw. bałwanów to na prawdę polecam. Można się przy tym odprężyć, a za razem troszkę ruszyć główką i skupić się na tej jednej rzeczy. Najpopularniejszy bałwan to ten z czarnym kapeluszem, marchewką za miast nosa, szalikiem, patykami za miast rąk, oraz kilkoma kamyczkami zastępującymi oczy, nos, guziki i buzię. Ulepimy dziś bałwanaaa...no chodź zrobimy tooo. Jak widzicie zdjęcie robiłam, gdy było ciemno, więc musiałam świecić sobie latarką w telefonie. Niestety, ale są to skutki nauki przez, którą nie możemy nic zrobić na czas.

Robienie igloo - Jest to coś bardziej profesjonalnego. Ogólnie przyjęło się, że taki domek robi się z brył grubego lodu, lecz nie wiem, czy takie gdzieś w Polsce znajdziemy. Pamiętam, że mi osobiście udało się zrobić coś takiego tylko jeden raz w życiu z pomocą kilku kolegów, oraz dorosłych. Były to grube warstwy śniegu, ułożone w kostki. Wyglądało całkiem podobnie, a więc byłam zadowolona z efekty, który uzyskaliśmy.

Inne - Nie znam, lub nie pamiętam już większości zabaw. Jeżeli wy też macie taki problem to możeie wynaleźć coś nowego, a za razem oryginalnego! Może to być coś co będziecie pamiętać do końca swojego życia. 

*tak, ta część posta pisana jest szarą czcionką, ponieważ blogger nawala*

○ZIMOWE STYLIZACJE, SPECJALNIE NA ZIMNE DNI POD KOCEM○

No, więc przyszedł czas na dwie zimowe stylizacje, które stworzyłam na moviestarplanet. Akurat dzisiaj wyszedł nowy motyw, także z niego też wezmę rzeczy. Nie wiem, czy wszystkie, czy parę, ale to już zobaczy się w trakcie tworzenia. Nie będzie to polegało na tym, że robię jakieś zimowe swetry itede, lecz będę robiła stylizacje przypominające mi zimę. Zacznijmy!
Będę opisywała to krótko, ponieważ moim celem nie jest długi opis, lecz sam look, który moim zdaniem wyszedł mi genialnie! Uważam, iż moja moviestar wygląda nieco jak taka Arabka, ale ogólnie jest bardzo dobrze. Oczywiście admini musieli dać tą piękną spódniczkę dla członków z pakietem ,,VIP'' i nie mogę sobie jej kupić. Genialnie. Akurat wczoraj skończył mi się vip, a następnego planuję za dwa miesiące (gdzieś tak około), ponieważ muszę się przyznać, że uzależniłam się od internetowych zakupów. Muszę to stanowczo ograniczyć, ale tutaj teraz już nie o tym. Jak widzicie kolorystyka jest jak najbardziej na miejscu i myślę, że wybrałam idealny kolor. Wydaje mi się, że dałam za dużo akcesoriów, a jak wiecie ,,co za dużo, to nie zdrowo'', jednakże tutaj wygląda to chyba całkiem okej. Cena to 12 diamentów, oraz 2075 starcoinsów, więc na zdrowy umysł jest to o wiele za dużo. Komplet zawiera sześć rzeczy jak już mogliście zauważyć po koszyku. Strój stworzony jest z najnowszego konkursu, a opaska na czubku głowy pochodzi z poprze-poprzedniego.
Powyżej ukazany look jest przeciwieństwem poprzedniego. Tam panował nie mniejszy mrok, a tutaj widzimy harmoniczne, dziewczęce kolory, czyli: róż, oraz biel. Owy komplecik bardzo przypadł mi do gustu i z chęcią go zakupię. Cały look zrobiony jest tylko i wyłącznie z nowego konkursu, także jestem zadowolona z efektu. Tutaj przypomina mi postać z pewnej bajki, której już do końca nie pamiętam, lecz wiem, że leciała ona zawsze na cartoon network (czy jakoś tak). No nic, wspomnienia z dzieciństwa wspomnieniami, ale czas przedstawić Wam cenę całego stroju! Ukazany look kosztuje tylko 2575 starcoinsów, więc nie jest on przesadnie, ba, w ogóle drogi! Podoba mi się taka cena. Rzeczy w koszyku jest pięć, więc nie za dużo.

○SPOSOBY NA OGRZANIE SIĘ○

Wyobraźcie sobie pewną sytuację, która może zaistnieć szczególnie w mroźne, wietrzne dni, lub jak kto woli noce...
Wychodzicie sobie na dwór w celu pojeżdżenia na sankach sami, lub z kolegą/rodzeństwem. Bawicie się świetnie, aż do momentu, gdy wasze palce u stóp, oraz rąk zaczynają drastycznie marznąć i robić się czerwone. Ostatkiem sił wchodzicie z powrotem na górkę, z której przed chwilką zjechaliście. Bierzecie pod pachę sanki i kierujecie się w stronę domu. Czujecie jak opadacie z sił. Nie czując już dłoni, ani stóp wchodzicie do ciepłego domku.
Teraz nasuwa się wam jedna myśl...JAK TUTAJ SIĘ SZYBKO I SKUTECZNIE OGRZAĆ?!

Po tym, jakże ciekawym wstępnie przejdziemy do sposobów na ogrzanie się. Oczywiście są to podstawowe, domowe sposoby, także nie szykujcie się i nie wychodźcie do sklepu na taki mróz! Nie ma potrzeby, jeżeli tylko posiadacie kilka rzeczy. Wszystkie sposoby zapiszę w punktach, aby lepiej wam się czytało tę notkę.

1. Najprostszy sposób to po prostu ,,przyklejenie'' się do nagrzanego kaloryfera! Wasze dłonie nie będą z początku czuły gorąca, a jedynie, że tak powiem topienie się.

2. Drugą metodą, że to tak nazwę są ciepłe, milusie kocyki! Uwielbiam je. Mam ich bardzo dużo i oczywiście najbardziej przydają się w okresie zimowym. Bierzecie sobie herbatkę, lub inny gorący napój i przykrywacie się cieplutkimi kocami. W ten sposób zrobi wam się o wiele cieplej. Pamiętajcie żeby pod żadnym pozorem nie otwierać okna, bo cały wysiłek pójdzie po prostu na nic.

3. Kakao! Pyszne, czekoladowe, z cukrem, bez cukru - jakie tylko chcecie. Chyba każdy wie, że właśnie najlepszą domową metodą jest kakao, lub jakaś gorąca czekolada. Znam ludzi, którzy nie wiedzą jak zrobić, owy napój i dodają wodę, za miast mleko, dlatego też pokażę wam jak w prosty sposób przygotować pyszne, gorące kakauko! Zapraszam do czytania tego, iście przydatnego poradnika.

1. Ważne jest...mleko!


Jest to jeden z podstawowych produktów, który na pewno znajdziecie w swoich lodówkach! Świeże mleko! Jak widzicie moje jest już do połowy wykorzystane. 

2. Wlewamy mleko do dzbanuszka!
Przepraszam za mistrza drugiego planu!
Ja osobiście zawsze kakaukiem dzielę się z siostrą (tak, nie jestem egoistką), więc nalewam cały dzbanek pysznego mleka. 

3. Mleko trzeba zagrzać na palniku, lub jak kto woli w mikrofalówce.
Tutaj chyba nie muszę nic tłumaczyć. Polecam dać na średniej wielkości ogień, ponieważ mleko najlepiej się wtedy grzeje.

4. W między czasie...
...wsypujemy do szklanki zawartość paczki, w której jest kakao. 
Oczywiście kubek z MaryKate, bo jakby inaczej ;p W sumie...jest tak samo brunetką jak ja! W czas Natalia, w czas.
Okej, więc wsypujemy cztery łyżeczki do swojego -najlepiej- ulubionego kubka.

5. Wlewamy zawartość dzbanka do wcześniej przygotowanego składniku - kakaa. 
Ja robię to w zlewie (znów skojarzenia), ponieważ potem mi się wszystko wylewa na stół. Więc...mamy już wszystko gotowe i możemy cieszyć się świeżym, grzewczym napojem! Powodzenia.

4. Herbata to, także bardzo dobra, oraz sprawdzona metoda na zimne dni. Ja osobiście polecam herbatkę z owoców leśnych, jest przepyszna! Oczywiście, owy napój obowiązkowo musi być gorący!

5. Nie wpada mi już do głowy żaden inny pomysł, ale możecie coś sami wymyślić! 

○ZIMOWE GRY PRZEGLĄDARKOWE○

Nienawidzę gier przeglądarkowych typu gry.pl itd. Preferuję sobie tylko tfm, msp, oraz agar.io (i inne wszelkie odsłony/podróbki tej, oto gry), ale wiem, że spora część was po prostu je lubi. Dzisiaj, teraz zaprezentuję wam jedną taką grę. Pisząc ,,zimowe'' miałam na myśli do pograkuleczkież nudzi nam się w domu, zapraszam! 

AGAR.IO
Jest to sławna i popularna gra. Najpierw wytłumaczę wam co, gdzie i jak, a dopiero później przejdziemy do samej rozgrywki. Tak prezentuje się strona główna:
A, więc tak...dużo do opisywania.
Zacznę może od lewej strony po, której widnieje nasze konto ,,facebook''. Tak, mam ustawione jako ,,Anka'' ponieważ musiałam na chwile założyć nowego fb. Dlaczego? Dlatego, że, -gdy doszły skiny- miałam na moim oficjalnym 17 level i trudno mi było zarabiać na, owe skiny (tak jakby powtórzenie). Widzimy tutaj ilość naszego #hajsu, oraz poziom. Na dole widzimy naszego aktualnego skina, którego możemy w danej chwili zmienić. Widzimy tam również żółtą gwiazdkę, oraz zielone kółko z literką ,,M''. Są to dwa sklepy z ulepszaczami, które dodają np. więcej masy po odrodzeniu (trwa to tylko przez wyznaczoną ilość czasu). Z prawej strony widzimy reklamę promującą agar.io na telefon. Za to środek zawiera najwięcej informacje. W górnym okienku wpisujemy swój nick, możemy podać nawet swoje imię, ponieważ tutaj nic nie jest zajęte. Na dole mamy standardowo ,,PLAY'', oraz koło zębate z ustawieniami, które możemy sobie zaaplikować. Oczywiście zawsze wyświetlona jest reklama, ale to drobiazg, ponieważ podczas gry jej nie widać.
Przejdźmy może już do samej rozgrywki, która jest może z pozoru nudna, lecz wciągająca. Z resztą sami się przekonacie!
Jesteśmy kulką, która zbiera małe kuleczki leżące na ziemi. Gdy jesteśmy już więksi możemy zjeść mniejszych od nas przeciwników. Nie możemy zapomnieć, że inni gracze, także mogą nas wchłonąć.
W grze poruszamy się myszką, obowiązują nas dwa przyciski klawiaturowe, czyli:
W - dajemy na przód kulkę w wyznaczone miejsce (na przykład komuś).
SPACJA - rozczepiamy się dzięki czemu jesteśmy dwoma połówkami, które łączą się po pewnym czasie.
Gra jest bardzo przyjemna, oraz relaksujaca. Gorąco polecam!

Tym, jakże pięknym akcentem zbliżamy się do końca posta. Ja mogę wam życzyć tylko szczęśliwych i przede wszystkim bezpiecznych ferii! 
Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca tej notko, która -przyznaję się- nie, należała do tych krótkich.
To...
Pa! ;D
~M a j u $ k a
~Nate



32 komentarze:

  1. Przecudowny post!
    Ja już zaczęłam ferie.
    Warmińsko-mazurskie pozdrawia ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Oł, masz fajnie :D
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
    2. Hehe warmińsko mazurskie:-) pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja mam ferie od 15 :b
    Kto zgadnie z jakiego jestem województwa? XDD
    Cudny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śląsk? :D
      Ja z niego jestem i właśnie mam 15.
      Co do posta to: DZIĘKUJĘ :*
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
    2. Blisko, bo z łodzkiego ;3
      Nmzc c;

      Usuń
    3. Ja też :3
      Łódzkie, łączmy się! :D

      Usuń
  3. Cudny post! *-* Ja mam od 1 lutego, mazowieckie. Ja zaaawsze pije kakałko ♡

    ~J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Kakałko 4ever *_*
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
    2. Hej ja też xD Może warszawa? Ja rak xd

      Usuń
  4. Ja mam od 15 ;') Jeszcze tylko trzy tygodnie (?)

    Post jest świetny, dopracowany. Przeczytałam wszystko, co większość informacji jest oczywista. Masz tylko parę literówek:,,JTym, jakzsami..."

    /Iv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      O, tak literówki najgorsze D: Jak będę miała czas to postaram się je wyłapać. Wiem, że większość oczywista, ale chciałam przedstawić tak jakby katalog wszystkich rzeczy, które można robić w ferie c;
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
    2. Dziękuję ;)
      O, tak literówki najgorsze D: Jak będę miała czas to postaram się je wyłapać. Wiem, że większość oczywista, ale chciałam przedstawić tak jakby katalog wszystkich rzeczy, które można robić w ferie c;
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  5. Ja z podkarpacia więc ferie zaczynam dopiero 15.02
    Diva o imieniu diva

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pomorskie *_* swietny, dlugi post, z przyjemnoscia sie czytalo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytam to na feriach. Ja oczywiście w największy zadupiu mieszkam. Kto wie gdzie jest Zamość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie jest Nowy Sącz? ;__;

      Usuń
    2. Nowy Sacz nie pamiętam ale Hel wiem gdzie jest xD

      Usuń
    3. Na pewno nie wiecie gdzie Barczewo

      Usuń
    4. Nowy Sącz- kojarzę, ale nie mam pojęcia, gdzie jest.
      Zamość- moja rodzina stąd pochodzi.
      Hel- co roku jadę tam na wakacje.
      Barczewo- nie mam pojęcia...

      Usuń
  8. Fajny post. Osobiście to nie przeczytałam wszystkiego, bo to oczywiste, ale cóż. Gratuluję cierpliwości *-* Aha, i tak btw. pisze się zachodniopomorskie.

    ⇨Na blogu szalonemspimy.blogspot.com trwa konkurs na redaktora. Chętnych zapraszam i bardzo przepraszam za reklamę⇦

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Znalazłam tylko pare literówek: ,,JTym, jakzsami, Jest to barmniejschz''.
    Pozdrawiam!
    ~0Rachela0
    ~Rejczel

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Znalazłam tylko pare literówek: ,,JTym, jakzsami, Jest to barmniejschz''.
    Pozdrawiam!
    ~0Rachela0
    ~Rejczel

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Napracowałaś się, szanuję to, ale.. Pare literówek, czasami przesadzone przecinki. Rozumiem, może się to zdarzyć, ale to tylko takie porado-uwagi.

    x Piszesz świetne posty x

    Ja to niezależnie od pory roku piję "kakałko" c;

    ~'M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Supet post! I fajny "bałwanek" XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post! Ja mam ferie od 1 lutego :* Wyjeżdżam wtedy na obóz c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny i mega dopracowany post! :)) Ja ferie już zaczęłam (podlaskie). 8) Fajny ten kubek. Outfity są genialne. <3
    Zauważyłam jedynie kilka błędów ortograficznych:
    naprawdę *
    zarazem *
    zamiast *
    Te wszystkie wyrazy piszemy łącznie.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)