Menu

sobota, 9 stycznia 2016

Ekhem... Jestem tu na okresie próbnym.

 UWAGA
Ten post będzie dość długi. Długie czytanie może przemęczyć twoje oczy i zanudzić cię. Jeśli jednak chcesz go przeczytaj puść sobie muzykę lub rozmaić sobie go różnymi ciekawymi rzeczami. 
Oto one:
Dla tych co rapu nie lubią:
Przejdź więc do posta:


 
Pewna dziewczyna wróciwszy do domu ze szkoły zajrzała do swego pokoju w poszukiwaniu pewnego przedmiotu. Tą właśnie rzeczą okazał się jej telefon. Zręcznie wpisywała coś w telefonie i klikała na ikonki. W pewnym momencie zmierzała tekst wzrokiem i przesuwała powoli palcem. W pewnym momencie osłupiała. Stała i patrzyła się w tekst. Po pewnym czasie zapiszczała ze szczęścia. Tarzała się po podłodze i to dosłownie. Okazało się, że tymże powodem jej szczęścia był blog cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com(.) Została tam przyjęta na okres próbny.


Grate!
Jeśli już przeczytaliście moją wypowiedź, która znajduje się właśnie u góry, wiecie, że dostałam się tu na próbę byście zdecydowali czy jestem gotowa pisać na tym wspaniałym blogu. Nawet teraz nie wierzę, że to się dzieje. Zaraz dodam post na tejże stronce, którą otaczam szczególnym uczuciem. Nie, nie jest to miłość, ale z pewnością ją bardzo lubię. Zaraz, zaraz. Przedstawiłam się? Jaka ze mnie gapa! Może teraz w narracji 1-osobowej?

Dnia 24 lipca 2003 roku rodzice nadali mi na imię Martyna. Było to piękne imię, lecz bardziej przyległo do mnie Marta, a niektórym spodobało się mówienie na mnie Weronika, które wybrał mi tata, by zostało moim drugim wyrazem określającym kim jestem. Moim zainteresowaniem jest jazda konna i plastyka. Drugie przyszło z czasem, gdyż tata chciałby żebym została malarką, jednakże choć to lubię, nie jest to według mnie dobry pomysł. Z powołania tak właściwie chcę być lekarzem.
Włosy w odcieniu jasnego blondu są dość długie jak i cały czas podcinane z powodu zbyt rozdwojonych końcówek. Oczy, jak mówią, z nich da się wyczytać wszystko, są w odcieniach błękitu. Jestem wysoka na sto sześćdziesiąt ileś cm, co jest bardzo mało. Mimo iż jestem jedną z wyższych w klasie sądzę, że to nie za dobry wynik.
Blogowanie zaczęłam dość dawno. Było to nie aż tak dawno, gdyż prawie rok temu. Zaczęło się to, gdy znalazłam blogi o MSP i tak właściwie zaciekawiło mnie to jak zostają wykonane notki. Zwięzłe i długie. Tak właśnie one wyglądały. Czytając je nie można było się doczekać następnej. Postanowiłam, że spróbuję. Taki to właśnie był początek. A co dalej? Założyłam swój własny blog i pisałam posty, które nie były takie jak innych lepszych blogerek. Zdania nie były dobrze ułożone gramatycznie i stylistycznie. Wkrótce znudziło mi się to i usunęłam blog, ale dalej czytałam posty. W pewnej chwili zauważyłam iż na pewnej stronce o mojej ukochanej grze można się zgłosić do pisania notek. Wpierw było pełno postów ode mnie jak i innych redaktorek. Z biegiem czasu było ich mniej i stało się uciążliwe to, że tylko ja i założycielka bloga pisałyśmy. W końcu odeszłam. Była to trudna decyzja, lecz dobra. Założyłam swoje miejsce w Internecie i układałam posty. Zrezygnowałam z niego. Jakiś czas później zgłosiłam się na bloga szalonemspimy.blogspot.com(.) Jest to moje miejsce do teraz. W czasie tej, tak właściwie, historii nabyłam doświadczenie i lepsze tworzenie notek.
Moje konto na MSP istnieje dość długo, bo od kwietnia 2012 r. jednakże coś mi się zepsuło i pisze, że od 2013. Dałam sobie na imię w grze, mate9666(.) Tak po prostu. Ponieważ wcześniej tego nick'u używałam do tworzenia kont, nadałam sobie właśnie taką nazwę. Posiadałam vip zaledwie 3 razy. Jeden na miesiąc i dwa na tydzień. Po wyliczeniach na grę wydałam razem z gazetkami łącznie niecałe 100 złotych. Jest to moje pierwsze jak i pewnie ostatnie konto. Poznałam właśnie tutaj wiele ciekawych osób jak i sposobów na kreatywne spędzenie czasu.

Tak właśnie wygląda opis mojej osoby. Choć niewiem jak i czemu Lanche wybrała mnie tu na czas testu w którym okaże się czy jestem gotowa, by zostać na stałe. Pewnie większość z was ma już faworytów. Inni czyli tak właściwie moje konkurentki są naprawdę świetne, ale nie traktuję tego jako konkurs, tylko jako pasję. Uważam, że inni też tak myślą.
Pokażę wam moje zgłoszenie. Jest tam co prawda za dużo "i", ale chyba sami jesteście ciekawi :3

 Pewnego letniego dnia, a tak dokładniej 24.07.2003r. na świat przyszła dziewczynka, której rodzice nadali imię Martyna. Jej włosy koloru blond połyskiwały w słońcu. Niebieskooki człowieczek zawsze lubił, a wręcz kochał konie i jazdę na nich. Pasją również była od zawsze plastyka oraz pływanie. Jej czas pochłaniało także pisanie opowieści, które z czasem zamieniło się w takie jakby hobby. Z początku były one krótkie, ale z czasem byłe zwięzłe i potrafiła w jednym rozdziale rozpisywać się tak, że byłoby to już pół książki.

Pewnego dnia wśród segmentów w internecie znalazła blog o grze w której miała konto. Było to MSP. Ciekawiły ją posty i pewnego dnia zapragnęła sama coś takiego robić. Założyła swój pierwszy blog. Może nie były to mistrzowskie notki, ale nie były złe. Długość była dobra, ortografia i interpunkcja też, ale zdania były ułożone w dziwny sposób. Screen'y umiała robić i to już od lat. W końcu zostawiła blogowanie i usunęła blog, jednakże dalej czytała te notki o jej ukochanej grze. Na pewnej stronce ujrzała, że rozpoczyna się konkurs na redaktora i postanowiła się zgłosić. Pisała posty i lubiła czytać komentarze. Po pewnym czasie odeszła. Było jej uciążliwe, że nikt nie pisze. Zrobiła nowy blog i tu już wszystko było lepiej. Po paru postach zapomniała o tejże stronce i po pewnym czasie odkryła, że na pewnym blogu poszukują redaktorów. Zgłosiła się z nadzieją, że się dostanie. I rzeczywiście się tak stało. Pisze na nim do teraz. Jest to szalonemspimy.blogspot.com. ( bez kropki). Jej posty stały się o wiele lepsze. Notki były dość ciekawe i nie zawierały błędów. Tylko raz zauważona była literówka.
Gdy pisze właśnie to zgłoszenie chce powiedzieć, że blog ten czyta od bardzo długiego czasu. Od zawsze chciała tu pisać. Było to jej marzenie, ale pewnie się nie spełni. Jednakże dałaby radę pisać od 2 do 4 postów tygodniowo. Pomysły na notki same wpadają jej do głowy więc nie mogłaby powiedzieć o czym będzie pisać. Jej mail'em jest konikikucyki@spoko.pl (.)
Na tak zwanej różowej gierce jej nick to mate9666(.) Jest to jej pierwsze i zapewne będzie cały czas w jej użytku. Posiada je od kwietnia 2012r. czyli starszej wersji gry. Głównie oglądała filmy i artbooki oraz pisała z innymi, ale zbytnio nie zajmowała się poziomem.


Jak właściwie wygląda moja MovieStar?
Jak można zauważyć moim ulubiony kolorem jest mięta i czarny. Cieszę się, że nie muszę się wstydzić swym wyglądem, który tak właściwie jest bardzo powszechny.

Myślę, że notka jest długa i nie za nudna. Bardzo się na nią starałam i pragnę, by było to docenione komentarzem. Pamiętajcie:
Komentarz = motywacja do pisania
~mate9666
~Marti







21 komentarzy:

  1. Dobrze piszesz, ale nie trafilas w moje gusta, trudno. Jakoś książkowo i sztucznie to wyglada.. No nie wiem..Rap i konie o kurde grubo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... Może nie trafiam w twoje gusta, ale może w kogoś innego. Taki po prostu mam styl pisania.
      ~ mate9666
      ~ Marti

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. ojeny, to ty? Mate, swietna notka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeju ^^ uwielbiam twój styl pisania :* Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka, mam nadzieję, że zostaniesz na stałe!
    Twoje zgłoszenie jest ciekawe, lecz faktycznie dużo tam "i". ><
    Ładną masz MS. Też kocham miętowy.. #Hyhy.
    Masz fajny styl pisania.
    ~Marta/Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale nie wierzę, że zostanę.
      ~ mate9666
      ~ Marti

      Usuń
  5. Ja jestem na okresie próbnym na szalonemspimy! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam też piszę. Mam nadzieję, że tam zostaniesz. :D
      ~ Marti
      ~ mate9666

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Witam, twoje notki też są fajne.
      ~ mate9666
      ~ Marti

      Usuń
  7. Cześć!
    Ogólnie twój post jest ciekawy, szczególnie podobał mi się wstęp, ale zwracaj uwagę na powtórzenia, bo widziałam ich kilka w twoim tekście, niektóre zdania były też trochę nielogicznie zbudowane. Lepiej pisz prosto,ale z sensem.
    Pozdrawiam:
    ~Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Sssssssiiiiiiiirrrrrrrriiiiiiii, dziękuję.
      ~ mate9666
      ~ Marti

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)