Menu

wtorek, 12 stycznia 2016

Dziekuję...Przepraszam...Papa ♡♥♡♥♡♥

Cześć
Wiem...rozumiem...myślę...
Zaraz poleci na mnie cała masa hejtów, ale proszę Was przeczytajcie tego posta do samego końca.

Ok, to zacznijmy raz jeszcze :) 

Heijo 
Tak to ja. Zapewne nikt z was się mnie tu nie spodziewał, a tu proszę...Niespodzianka!!! :D
Wróciła (właściwie to tylko na jednego posta) Wasza Naomi.
Jak już wszyscy zauważyli był konkurs na redaktora, a ja zostałam wywalona z redakcji. I tu zapewne w Waszych głowach pojawia się mniej istotne pytanie...
Czemu piszę?
Nie będę się rozpisywać, otóż poprosiłam Lanche o dodanie mnie do redakcji na 1 dzień abym mogła napisać Wam kochani pożegnalnego posta. Zgodziła się, więc piszę :).
Zapewne mało interesuje Was powód dla którego tu nie pisałam, ale będę się lepiej czuć jak to wszystko wytłumaczę.
Wiecie już od dłuższego czasu, że chodzę do szkoły sportowej na jeden z cięższych kierunków którym jest pływanie. Mam dodatkowe treningi które trwają od 16 do 18:30, potem przyjeżdża po mnie mama i pół godziny jadę do domu, czyli w domku jestem dopiero ok.19. Potem muszę zjeść lekki obiad (zupa) i do nauki. Uczę się 45 minut po czym odrabiam lekcje. Idę się kąpać po czym idę do kuchni zjeść kolację .No i lulu :)

Tak wygląda każdy mój dzień, a w weekend spotykam się ze starymi znajomymi bądź jestem na treningu tanecznym.
Podczas przerwy świątecznej wyjechałam do Anglii (20-30 grudnia) na święta do cioci i wujka.
Gdy wróciłam miałam 2 dni dla siebie a potem musiałam wybrać do sklepu po krótkę i spodnie narciarskie oraz spakować się na obóz, który odbył się 4 stycznia, a zakończył 9.No i potem szkoła...dziś piszę tego posta ponieważ jestem chora i nie chodzę do szkoły.
Huh...od razu mi lepiej :D
No to po przeczytaniu całego kazania chciałabym wszystko sprostować i pożegnać się z Wami kochani ♥♥♥

Przepraszam was moi drodzy:
Za te niedotrzymane obietnice
Za brak postów z mojej strony
Za to że, nie byłam obecna gdy blog upadał

Lecz chcę wam też podziękować:
Za te wszystkie uwagi
Za te wszystkie pochwały
Za to że czytaliście moje posty
Za te wszystkie chwile na tym blogu
Za szanse pisania tutaj 
Za pracę z tak wspaniałymi redaktorkami jakie tylko istniejeją <3



Lecz przyszedł czas, aby się pożegnać i zostawić Was pod opiekę innych, nowych, utalentowanych redaktorek

,,Żegnam Was, sercem całym za wszystko dziękuję. Czułem Was nawet gdy byłem sam, i wami też żyłem. A teraz mi będzie Was brak. Żegnam Was, w sercu zawsze już nosił was będę. Wszędzie mówił, że wiernych jak wy, nie spotka już nikt. Zostawiam, odchodzę już czas...choć będzie mi Was brak"
       
                               ~Michał Wiśniewski-Żegnam Was

A więc ja już konczę i mówię Wam poraz ostatni...
 Do widzenia
 Papapa
 Bayo
 Goodbay
 Na zawsze Wasza

 -lolme

13 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)