Menu

niedziela, 10 stycznia 2016

Cześć, jestem Aga

Witam wszystkich, na wstępie chciałabym bardzo podziękować Luizie, że mogę tu pisać. Gratuluję też tym, którzy się dostali i chciałam dodać, iż każde zgłoszenie było moim zdaniem fantastyczne. W pierwszym poście na tym blogu napiszę coś o sobie i odwzoruję siebie na naszej grze. Mam nadzieję, że notka się spodoba i zapraszam do przeczytania!
Na imię mi Agnieszka, prosiłabym, abyście mówili pisali do mnie Agnes. Jestem dwunastoletnią dziewczyną o różnych marzeniach i pasjach. Staram się patrzyć na świat optymistycznie, lecz czasami to mi nie wychodzi. W przyszłości pragnę zostać lekarzem weterynarii, ponieważ kocham wszystkie zwierzęta. Jeśli już mowa o tych wspaniałych to posiadam pięć kotów Lilę, Szarusia, Mieł, Kapitana, Blusię. Mieszkam w małym mieście, które mieści się w województwie Mazowieckim. Uczę się dość dobrze, najlepiej czuję się w przedmiotach humanistycznych takich jak język polski czy angielski, natomiast nie cierpię matematyki. Pozą szkołą piszę opowiadania, od niedawna też wiersze, fotografuję dodatkowo gram siatkówkę, która jest moim ulubionym sportem. Brązowe włosy, ciemne oczy przy tym jasna cera opisują mój wygląd. Mierzę 155 centymetrów, ważę 37 kilogramów. Kogo to obchodzi? Główne cechy mojego charakteru to wrażliwość, życzliwość oraz uczciwość. Bloguję dokładnie miesiąc, aktualnie piszę na ta-z-msp.blogspot.com. Kiedyś nagrywałam emespe na YouTube, może do tego wrócę. Moje obecne konto o nazwie liana@liana powstało grudnia 2014 roku, dzięki mojej przyjaciółce. Dnia 20 lutego otrzymałam pierwszego VIP'a na tydzień. Na MSP lubię najbardziej tworzyć looks, artbooks oraz oglądać filmy innych MS.
Dowiedzieliście się już trochę o mnie, więc teraz odwzoruje siebie na MSP. Tak, nie mogę po prostu dać zdjęcia.
~ Twarz

Zacznijmy od koloru skóry, jest w miarę podobny, ponieważ mam bardzo bladą cerę. Oczy najlepiej wyszły, są brązowe i odpowiedniej wielkości. Nos straszny, lecz ten był najbardziej realistyczny.
Usta są podobne, kolor prawie identyczny. Całość trochę przypomina mnie.
~ Ubiór
Mam na sobie jeszcze piżamę, dobrze widzicie różową. Moje włosy są spięte w kucyka, a piżama przypomina ten komplet. Jedyne co nie jest takie same to buty w króliczki. Nigdy takich nie miałam.
Look prezentuję się niebywale podobnie. xD

Mój powitalny post właśnie dobiegł końca, dziękuję za przeczytanie.
Następny będzie dużo dłuższy, obiecuję.
Do zobaczenia!

* Piękne logo od Lanszi c: *




19 komentarzy:

  1. Fajne pościdełko! ♥ Podobnie do Ciebie mierzę i ważę. c: Post jest napisany dobrze, bez powtórzeń.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super poscidło.
    Ja też chcę zostać lekarzem weterynarii.
    Zaprosiłam cię na MSP.
    Moj nick martyna lol 12345.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zaproszę jak zrobię porządki w znaj. Jak cos mój Nick to TamaraSA15SA

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj zacny człowieku!
    Zajebista notka, bardzo podoba mi się Twój styl pisania, także mam nadzieję, iż zostaniesz na stałe. Hyhy, też posiadam różową piżamę, PIONA! ^-^
    Ładne logo od Lanszi.
    ~Marta/Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Polubiłam twój styl pisania ☺ Zero błędów i powtórzeń. Myślę, że się dostaniesz. Oby tak dalej! ^^

    Zapraszam na: martkowe-msp.blogspot.com
    Trwają tam nabory na redaktorów. Może ty się dostaniesz?
    Przepraszam za reklamę.
    ~Martka

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi Cię poznać... Sama zalogowalam się dzisiaj po raz pierwszy, no więc mówię to do wszystkich: Jestem Mila a na msp nazywam się milakotek73 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Post jest ok, ale czasem gubisz przecinki albo litery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, postaram się nie popełniać takich błędów. c;

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)