Menu

poniedziałek, 18 stycznia 2016

BLOG TAG [EDIT]

Cześć słonka!

Dawno mnie nie było, znaczy byłam, ale nie pisałam i spokojnie jestem na bieżąco. Naprawdę, gdybym wiedziała kto zmienia te posty to chyba bym zabiła. Okey, na dzisiaj przygotowałam dla Was BLOG TAG. Do owego tagu nominował mnie Dominik na MovieStarPlanet domcio9989. (bez kropki) Tag, ten zrobiło już wielu bloggerów. Ma on tylko 5 pytań, a szkoda! Okyy, nie mogę zanudzać XD.

Let's go!

1. Od kiedy blogujesz?
Bloguję prawie rok, tak wiem to strasznie mało. Rok mojego blogowania odbędzie się 17 lutego, czyli za niecały miesiąc.

2. Dlaczego zdecydowałaś się to robić?
Zaczęłam czytać wiele blogów o różowej gierce i spodobało mi się to. Zaczęłam czytać wiele poradników jak założyć bloga i w końcu udało mi się go stworzyć. Jest to taka cząstka mnie, gdyby teraz mi ktoś powiedział, że mam zostawić wszystkie blogi to ja nie wiem co ja bym zrobiła.

3. Sprawia Ci to przyjemność, czy jest to obowiązek, który musisz wypełnić?
Tak, będę w tym pytania szczera *jakby co to w innych też była, szczera* na samym początku mojej przygody z blogowaniem było to taką przyjemnością, teraz, gdy zaczęłam dostawać się na coraz to popularniejsze blogi to jest to dla mnie obowiązek, znak, że muszę napisać posta, bo czytelnicy pomyślą, że umarłam.

4. Gdybyś miał możliwość zaczęcia blogowania od nowa, zrobiłbyś to, czy został przy tym, co masz?
Myślę, że zostałabym przy tym co mam. Bym nie chciała opuścić tego bloga. Po prostu bym nie chciała zaczynać od początku.

5. Wolałbyś być znanym blogerem czy takim jakim jesteś teraz?
To ja nie jestem sławna?   Wolę zostać taką blogerką, jaką jestem teraz, na razie nie potrzebna mi sława.

Ja nominuję:
- Marcię
- Nate

Oczywiście wszyscy nominowani są z tego bloga, więc niech odpowiedzi będą tutaj.

Okey, ja się już z Wami żegnam!
Bayoo!
- Selenne

 

25 komentarzy:

  1. "Dawno mnie nie było" - ostatni post ok. miesiąc temu. :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post. :-) Zauważyłam literówkę, napisałaś "ni ch" zamiast "niech" i "nominowała" zamiast "nominował". Troszkę za krótki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno skorzystam z nominacji! ;) Wolę jak piszą ,,Nate", lub po prostu M a j u $ k a. Świetny post!
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno skorzystam z nominacji! ;) Wolę jak piszą ,,Nate", lub po prostu M a j u $ k a. Świetny post!
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna notka. No, może trochę krótka, ale w końcu to TAG.
    Ciekawe odpowiedzi. A jeśli bloggowanie teraz to dla Ciebie jak obowiązek, to może zrób sobie przerwę i od wszystkiego odpocznij? (:
    ~Martorożec.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obowiązek? Blogowanie powinno być hobby..

    OdpowiedzUsuń
  7. Post fajny, ale według mnie strasznie krótki :/. Mogłaś by ładnej go ozdobić jakimiś dodatkami, pytania na kolorowo i niektóre słowa podkreślić, byłoby lepiej c":.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, ale troszkę krótki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłaś dołączyć ten tag do innego posta, wtedy byłby dłuższy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obowiązek? Acha.... Zgadzam się z Lukcią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post, ale zgodzę się w Lukcią ;)) :)

    PS: Chciałabym Cię serdecznie zaprosić na mojego bloga, który powstał w marcu i miał 20 tysięcy wejść... Teraz odzyskuje wyświetlenia i czytelników, więc no - zapraszam! www.przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spoko post. Jednak przy tym drugim pytaniu napisałaś początek dwóch zdań tak samo. Nie wiem, czy było to specjalnie, czy nie umiałaś tego inaczej napisać. Moim zdaniem powinnaś dodać do tej notki jeszcze wątek z innego tematu, inaczej wyszedł on bardzo krótki.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ale przecież to byłoby zbyt proste... Ktoś specjalnie to robi, aby zrzucić na nią winę.

      Usuń
    2. W sumie mam już podejrzanego, ale wiele osób ufa "temu komuś" i jakbym to napisała to by była fala hejtów. :'))

      Usuń
    3. Podaj mi swój nick na MSP i napiszesz mi na priv kogo podejrzewasz, ok? ://

      Usuń
    4. Mnie też napisz, jeśli chcesz, ciekawi mnie twoje zdanie na ten temat. Pewna dyskrecja. B)
      .C
      Independent Girl

      Usuń
    5. Mnie też napisz, nick: Pauli2k

      Usuń
    6. To mi tez :")
      Zaraz wszystkim powiesz, ale musze wiedziec...
      Nick; jaija001

      Usuń
  14. Spoko post (:

    *na blogu szalonemspimy.blogspot.com trwa konkurs na redaktora. Jeśli jesteś chętna/y to zapraszam! Bardzo przepraszam za reklamę*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)