Menu

piątek, 8 stycznia 2016

A kto tutaj zawitał?

Hej, hej!
Nie wiem do końca jak zacząć tego posta, iż jestem nadal w wielkim szoku. Ten blog jest jednym z tych, które bardzo szanuję i z całego serca chcę na nim pisać. Mam Wam tyle do przekazania w tym poście, więc mam nadzieję, że grzecznie przeczytacie tą notkę i mnie polubicie! Jestem co prawda tylko na okresie próbnym, ale muszę być dobrej myśli i wierzyć, iż się dostanę. Nawet, jeżeli nie dopełnię swojego marzenia do końca to i tak będę szczęśliwa, że mogłam tutaj pisać chociaż przez krótki okres czasu. Ja tutaj opowiadam, a chyba pora się przedstawić!
Może zacznę od tego, że moim pseudonimem blogowym jest Nate, a mój nick na naszej słynnej gierce brzmi M a j u $ k a. (bez kropki)
Skąd wziął się mój nick? Otóż kiedyś bardzo lubiałam to imię. Pamiętam, że miałam nawet koleżankę o tym imieniu i bardzo ją szanowałam.
Może teraz bardziej ,,prywatne" informacje na mój temat? Musicie mnie chyba jakoś poznać!
Nazywam się Natalia i liczę sobie dwanaście wiosen. Moje życie nie ocieka optymizmem, lecz wacha się pomiędzy pesymizmem, a realizmem. Mam ogromne kompleksy na punkcie swojego wyglądu. Próbuję być niezauważalna, lecz niestety duchem nie jestem, by móc tak po prostu zniknąć. Uważam, że moje zdjęcie profilowe na facebooku jest piękne, lecz to zasługa oświetlenia, otoczenia, oraz dobrze ustawionego telefonu. Na żywo jest gorzej, o wiele. Mam ciemne, brązowe włosy, które idealnie dopasowują się do moich oczu, które z dnia na dzień przybierają co raz to nowsze kolory. W tym momencie posiadam je piwne. Moim największym atutem, jeżeli chodzi o wygląd są usta. Uważam, iż są one pełne i odpowiednich rozmiarów. Lubię je podkreślać używając odpowiednich kosmetyków. Broda to chyba mój największy kompleks. Jest ona wydłużona przez co źle prezentuje się z profilu. Nie jestem z niej zadowolona. Wzrost, także nie należy do przyjemnych czynników. Mam 1,60 ileś, ale nie pamiętam dokładnej liczby. Mój styl jest różnoraki, lecz gustuję bardziej w sukienkach, spódnicach. Na co dzień chodzę w jeansach (ew. w getrach) i jakiejś koszulce, ponieważ jest szkoła, która wymaga ,,odpowiedniego" ubioru.
To już tyle, jeżeli chodzi o mój wygląd zewnętrzny, więc zajmijmy się teraz wewnętrznym!
Nie lubię przebywać w tłumie, jestem pewnym rodzajem samotnika. Nienawidzę, gdy ktoś się mnie ciągle czepia i mną dyryguje. Moimi motywami przewodnimi w życiu są:
-gniew
-smutek
-żal
-szczęście.
Jestem dość niezdecydowaną dziewczyną przez co nigdy nie potrafię podjąć jednoznacznej decyzji, która byłaby jako tako słuszna. Mam duży problem z zapanowaniem nad emocjami. Na wszystkie reaguje, albo smutkiem, albo gniewem. W przypadku tego drugiego nie kończy się to dla mnie pożytkiem, ale taki mam charakter i już tego nie zmienię, niestety. Nie potrafię komuś prosto w oczy powiedzieć co o nim myślę, ponieważ mimo tego, iż ktoś mnie rani, ja nie potrafię zrobić tego samego jemu. Nienawidzę, gdy ktoś za bardzo narzeka na swoje życie i mówi ,,ale ja jestem brzydka, o bosz". Lepiej zachować to dla siebie, lub nie mówić o tym tak otwarcie. Mam nadzieję, że nikt się mnie nie wystraszy, jeżeli chodzi o mój charakter, bo jak już wcześniej mówiłam -  pisząc posty jestem zawsze uśmiechnięta i pełna energii.
Interesuję się grami komputerowymi takimi jak Simsy. Czasami mam ochotę pobyć choć na chwilkę technikiem komputerowym, lub kreatorem gier. Ciągnie mnie również do jazdy na rolkach i łyżwach, a także rowerze. Tak na prawdę nie mam żadnego, jednego, szczególnego hobby. Lubię rysować, lecz moją ,,twórczością" wykazuję się tylko w wyjątkowych sytuacjach. Z dodatkowych informacji...
Nienawidzę rutyny!
Dobrze, myślę, że poznaliście chociaż 1/10 mnie i możemy przejść do mojej przygody z moviestarplanet. Dowiecie się kilku ciekawych informacji.
No, więc wszystko zaczęło się w 2012 roku, kiedy to moja szanowna koleżanka pokazała mi grę o nazwie ,,MovieStarPlanet". Zapewniała ona, iż gra zasługuje na jak najlepsze opinie. Postanowiłam zagrać w tą grę. Zalogowałam się pod nazwą natalisko10. (bez kropki) Kto wymyślił mój nick? Mama, gdy się wkurzyła, że wszystko inne było zajęte. Koleżanka pokazała mi jak wyglądają pokoje, chaty i najważniejsze, czyli sklep z odzieżą. Gra bardzo mi się spodobała, więc postanowiłam zagrać w nią dłużej, jednakże po chwili mi się znudziła i zrobiłam sobie przerwę na kilka miesięcy. Jeszcze w 2012 roku wróciłam na moviestarplanet i razem z koleżanką zaplanowałyśmy sobie kupno vipa na tydzień. Oczywiście za namową jej mamy moja, także się zgodziła. Nie dostałyśmy go od razu i pamiętam, że przed nim wybierałyśmy sobie jakie ciuszki pokupujemy. O dziwo wiedziałyśmy, że ubiera się tutaj zgodnie z kolorystyką i wybrałyśmy najbardziej pasujące do siebie ciuchy. Po kilku dniach dostałyśmy upragnione vipy. Pamiętam nawet, że, gdy mama kupowała mi ten ,,upominek" rozmyślała, czy nie jest to oszustwo i hacki do gry. Wpajałam jej, że jest to bezpieczne, iż vipy są stworzone przez założycieli gry. Mama w końcu wyluzowała i tak, oto kupiłam sobie pierwszy w życiu porządny komplet na msp. Grałam w tą grę bardzo długo. W 2013 roku jakaś dziewczyna zapytała mnie się, czy zechcę darmowego vipa. Oczywiście głupia Natalka podała użytkowniczce hasło i tak, oto została z niczm. Miałam dość tego konta (które w dalszym ciągu istnieje) i założyłam nowe, które tym razem nazywało się LuSia45123456 (nadal istniejące). Grałam na nim bardzo krótko, gdyż znów nabrałam się na darmowego vipa. Głupia ja znów straciłam konto. Zrobiłam sobie przerwę i założyłam użytkowniczkę o nicku Majjka062, na którym dobrnęłam do 17-18 lvl. Wszystko było dobrze dopóki nie zablokowali mi go na zawsze. Oczywiście, moderatorzy jak zwykle na czasie. Po stracie trzeciego z rzędu konta zaczęłam płakać i ze złością w oczach stworzyłam piękną dziewczynę o imieniu M a j u $ k a. (bez kropki) Wszystko na nim mi się udawało. Zaczęłam tworzyć filmy, które były bardzo dobre, ponieważ byłam doświadczona na msp. Postanowiłam czytać blogi na temat tej gry i tutaj zaczyna się nowa historia dotycząca mojej przygody z blogowaniem...
Przeglądając różne blogi postamowiłam zaglądać na nie codziennie. Co prawda nie komentowałam, ale standardowo czytałam. Zawsze chciałam mieć swojego, własnego bloga, ale nigdy nie kończyło się to sukcesem. Omijały mnie wszystkie konkursy na redaktora, gdyż byłam pewna, iż nie wygram. Straciłam tyle okazji w życiu, że nie da się zliczyć tego na palcach. Po wielu miesiącach spędzonych na czytaniu blogów postanowiłam zgłosić się na Emily. Dostałam się! Teraz przejdę do teraźniejszości pisanej w trybie przeszłym. Pisałam, różne ciekawe notki, aż nagle spostrzegłam konkurs na wannach. Czym prędzej zabrałam się za pisanie zgłoszenia i, także się dostałam (na okres próbny)! Tyle wydarzyło się przez te wszystkie lata/miesiące.
Za nim skończymy posta, przygotowałam dla Was odpowiedzi do kilku pytań z blogowego tagu. Kto mnie nominował? Między innymi Cordelie, która nominowała wszystkich, którzy chcą o tym napisać. Potraktowałam to jako dobrą okazję na opowiedzenie w skrócie mojej historii z blogowaniem.
Zacznijmy!
1. Od kiedy blogujesz?
Bloguję od niecałych dwóch lat. Nie pamiętam dokładnej daty, godziny, oraz niczego innego. Pamiętam tylko post powitalny na pierwszym, założonym przez siebie blogu. Owszem, był fatalny, ale czegóż to można było się spodziewać po ,,pierwszym razie" *lennyface*.
2. Dlaczego zdecydowałaś się to zrobić?
Blogować zaczęłam z nudów, z chęci i pasji. Nie wiedziałam jak daleko to zajdzie i jak się potoczą sprawy w mojej ,,karierze". Wiem tylko, że nadal chcę to robić!
3. Sprawia Ci to przyjemność, czy jest to obowiązek, który musisz wypełnić?
Jak już pisałam wyżej blogowanie jest moją pasją. Niczego nie robię na siłe i nie zmuszam się do pisania. Jeżeli byłby to tylko obowiązek - usunęłabym się z wszystkich blogów.
4. Gdybyś miała możliwość zaczęcia blogowania od nowa, zrobiłabyś to, czy została przy tym, co masz?
Zostałabym przy tym co mam. Początki nie należały do najłatwiejszych, dlatego też nie zmarnowałabym szansy pisania na swoim ulubionym blogu.
5. Wolałabyś być znaną blogerką czy taką, jaką jesteś teraz?
Sława nie jest najważniejsza, lecz z blogowania można zarabiać. Gdybym była sławna to mogłabym zarabiać na bloggerze. Miałabym pracę na miejscu. Sława nie jest dla mnie ważna. Piszę, bo lubię.

Nominuję:
-domcio9989/Dominik
-Pauli2k/Paulina
-Bekka I love/Aleksa

Ostatnią rzeczą zawartą w tym poście jest ,,grafik", którego nie będzie. Postanowiłam pisać na spontanie. Na razie nie będzie żadnych serii, lecz jakąś jedną za niedługo stworzę i poprowadzę. Posty będę wstawiała pewnie więcej, niż trzy dni w tygodniu, więc o to się nie martwcie.

Mam nadzieję, że dzięki temu poście mnie chociaż troszkę poznaliście!
Pa :D
~M a j u $ k a
~Nate
*JUTRO JUŻ Z LOGIEM*
*ZA WSZELKIE LITERÓWKI PRZEPRASZAM, PONIEWAŻ PISZĘ Z TELEFONU*

17 komentarzy:

  1. moja ulubiona bloggerka ☉_☉ czyzby 1?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dostałam od Ciebie takie miano! :D Miło mi! Tak, pierwsza ;)
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
    2. Nate c:
      Super post ;)
      *Ja smutaje bez powodu, nikt mnie jeszcze nie nominował:"(*

      Usuń
  2. Świetny post, z resztą jak zawsze.Bardzo fajnie, że będziesz tu pisała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ^.^
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  4. Ciekawy, długi i dopracowany post ^^

    `Miska
    //Invio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, aby taki wyszedł :)
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  5. Zajebista notka!
    Mam nadzieję, że zostaniesz na stałe, bo podoba mi się Twój styl pisania. ^-^
    ~Marta/Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      To bardzo miłe ;)
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  6. Jej! Jesteś jedną z moich ulubionych redaktorek! A jak ktoś ma czas to zapraszam do mnie: zelkowe-msp-tami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, go bardzo miłe! :D Cieszę się! Zerknę ;)
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  7. Masz ładny styl pisania, podoba mi się to.
    Zapraszam na mojego bloga: msp-z-kreatywnymi.blogspot.com
    Pozdrawiam <3

    ~0Rachela0
    ~Rejczel

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)