Menu

piątek, 15 stycznia 2016

20 śmiesznych faktów o mnie + to i owo

, ponieważ byłaby to strata czasu. Przechodząc jednak powoli do sedna, mam nadzieję, że z czasem wszystko wróci do porządku dziennego, i że incydent nie odegra negatywnej roli w tym, jak czytelnicy będą postrzegać moje posty. Chciałam też podziękować Luizie, iż dała mi szansę powrotu.
lizemy dupe kiłoł

-

Jak zawsze nie zdążyłam do końca upilnować wszystkiego, co dotyczy wszelkich serii prowadzonych przeze mnie na tym blogu i na razie wygląda na to, że jeśli nie postaram się bardziej wziąć w garść, pozostanie tak jeszcze na długo. Dlatego postanowiłam wkroczyć do akcji, dzięki czemu udało mi się sporządzić grafik postów na najbliższy miesiąc:
  1. Poniedziałek: Duuuuuupa 
  2. Piątek: [niespodzianka]
  3. Sobota: x
  4. Kupia kurfa
 
Jeśli cokolwiek ulegnie jakimś zmianom, powiadomię Was o tym notkę przed oraz postaram się dopilnować tego, by wszystko się zgadzało. Jeśli chodzi o sobotę, wahałam się nadKURWO! tym czy postawić przy niej "x", czy "?", ale ostatecznie zostałam przy pierwszej opcji. Ewentualnie jeśli nawiedzi mnie wyjątkowa wena, opublikuję wpis nawet w dni, przy których według planJEBANA!u nie powinno ich być z mojej strony. Póki co raczej się na to nie zapowiada, bo bardziej znaczącą rolę zaczął w tej kwestii odgrywać czas, którego w związku z początkiem II półrocza/semestru szkolnego braknie. Aha, oczywiście. Wszystko wdrożę w życie jutro, więc wspomniana niespodzianka pojawi się dopiero w przyszły piątek. Ze spraw organizacyjnych, byłoby to chyba na tyle. Przejdźmy do konkretów.
 

-



 Na dzisiaj, aby trochę odpocząć od tematu MSP, wpadłam na pomysł przeprowadzenia czegoś w rodzaju TAG-u (którego nazwy nie jestem w stanie sobie przypomnieć), w którym za zadanie mam podać 20 śmdobnie byście się po mnie nie spodziewali. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Mam tego sporo, także ciężko mi wymienić pierwszych 10 raczej nie będzie...

1. Myślę, myślę. Co byłoby aż takie śmieszne o mnie? Zacznijmy od tego, że oglądam TheNitroZyniaka. Śmieszy mnie to troszkę, bo w sumie w moim wieku dziewczyny w większości oglądają ludzi takich jak Banshee, MaryKateAn, littlem[nie wiem ile o]nster[jakieś cyferki] itd.

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wstawię Ci mój komentarz, który umieściłam pod innym postem:Nigdy bym czegoś tak okropnego nie zrobiła. Możecie się śmiać - nie mam tableta, ani dotykowej komórki. W związku z tym nie posiadam tej aplikacji, nie posiadałam też admina. Jak mogłam to zrobić? Naprawdę tego nie zrobiłam. Przykro mi, że zwalacie winę na inne osoby, jak nie macie dowodów.


      Usuń
    2. Fajnie byś się czuła, gdyby ktoś oskarżał Cię bez powodu?
      Myślę, że nie. Pomyśl o uczuciach innych, za nim oskarżysz kogoś bezpodstawnie.

      Usuń
  2. Wstyd mi nawet to czytać. Te wyrazy wulgarne, które powstawiałaś, zdania, które pokasowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kellow, nie przejmuj się...
      Obiecuję, że dla tej osoby sprawa skończy się strasznie niemiło.
      Wkur.. mnie. Nigdy tego nie zrobiłam, ale waham się... ta zemsta dla niej będzie najlepsza. Czekajcie, ciepliwie, zniszczę to ścierwo.

      Usuń
  3. To coś się na kimś mści czy mi się wydaje?
    ~Sof

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz to już przesada. Niszczenie Twoich postów? ;-; No żałosme.

    OdpowiedzUsuń
  5. To się zaczyna robić żałosne. Osobo, która to robi, przestań zachowywać się jak spierdolina i powiedz Kellow i wszystkim innym ludziom, którym zazdroscisz czy też ich nienawidzisz z innych powodów w cztery oczy, co czujesz, a nie kurwa bawisz się w jakąś żałosną ciuciubabkę.
    .C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech Lanche wywali wszystkich nowych, bo ja nie widzę innej opcji.

      Usuń
    2. Nie wiem, tak na tym myślę i chyba rzeczywiście to jedyna opcja, która mogłaby zapobiec dalszym "atakom"... Tylko szkoda, że wtedy te niewinne redaktorki, które nie miały złych intencji będą ofiarami tego. :-\
      .C

      Usuń
  6. Ale zajebisty pomysl. Gratuluje ludzie na prawdę wielkiej inteligencji -,- oczywiście to wszystko ironia

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko co zrobiono Ci z postem, serio współczuję

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG współczuję kto takie rzeczy pisze?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ło rany... ale komuś się nieźle pokiełbasiło w głowie. Naprawdę, masakra. Oby to się jak najszybciej rozwiązało...

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest takie dziecinne.
    Kellow, trzymaj się!
    ~Wiśnia
    zycie-wisni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To już przesada. Widzę post i wszędzie zmiany. Przekleństwa, wulgaryzmy..

    OdpowiedzUsuń
  12. Ludzie potrafią być naprawdę infatylni i żałośni. Czy ten ktoś naprawdę myśli że jest fajny? Żałosne...

    OdpowiedzUsuń
  13. Co się tu odpierdala? Prestiż bloga 100 % kufa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu XDD Najlepsze wyjście to usunąć wszystkich redaktorów. A jak robicie konkursy na redaktora *powtórzenieee* to chociaż sprawdzajcie czy te osoby nie są fejkami, np. gdzieś na priv poproście o nazwę na fejsie czy coś...
    Bo później takie akcje są.

    `D.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)