Menu

niedziela, 3 stycznia 2016

#1 MSP-owe podsumowanie tygodnia

Heju!
Od dawna właściwie nie prowadziłam tutaj żadnych konkretnych serii oprócz "Fejmowych looków", dlatego postanowiłam wprowadzić w swój grafik coś jeszcze nowszego. "MSP-owe podsumowanie tygodnia", jak sama nazwa na to wskazuje - będzie to seria dotycząca zwykłego podsumowania tego, co działo się w naszej grze danego tygodnia. Wypadałoby też dodać, iż notki pod tym tytułem będą pojawiać się co niedzielę i każda z nich będzie podzielona na kilka kategorii:
  • Artbook,
  • Zdjęcie,
  • Film,
  • Ubranie,
  • Rzecz.
Tytuł np. rzeczy tygodnia zdobędzie wybrany przeze mnie przedmiot z wirtualnego sklepu z meblami do pokoju, a tytuł ubrania tygodnia dowolny strój nawiązujący do motywu, który obowiązuje w tym tygodniu. Reszta ze wspomnianych rzeczy wydaje się dla mnie zrozumiała i przejrzysta, więc nie będę Wam ich szczegółowo objaśniała.

-

Artbook tygodnia 


Tytuł ten przekazuję pracy krwawiczki44. Jak widać pojawia się tutaj logo Nju Mobile oraz postać, która często występuje w reklamach tej firmy w telewizji. Ogromnym plusem tego rysunku jest nie tylko precyzyjne wykonanie i dopracowane szczegóły, ale również dobranie koloru tła i tekstu. Wszystko jest fajnie rozmieszczone oraz przemyślane. Muszę też przyznać, że ciężko jest zrobić najdrobniejsze części, bo nawet teraz po aktualizacji niedostępne są wszystkie kształty i nad niektórymi musimy poświęcić trochę więcej czasu. Ogólnie też strasznie mi się spodobała minimalistyczna gitara (lub ukulele, nie znam się) w ręce żółtej postaci, której imienia nazwy nie znam. 

Zdjęcie tygodnia 


Muszę od razu ostrzec, że w TOP ze zdjęciami nie ma nic ciekawego, i żeby znaleźć coś przyzwoitego nie będące zwykłym selfie i niezwiązanego z Sylwestrem lub z 2016 trzeba przewertować mnóstwo stron. Wracając do zdjęcia. Nie mam pewności, że nataliijuka sama to narysowała, ale patrząc na słabą jakość zdjęcia, jest to wielce możliwe. Gdyby tak rzeczywiście było, to muszę pochwalić bardzo cieniowanie na włosach i bluzce. Podejrzewam, że robiąc to wzorowałaś się na popularnym obrazku z internetu przedstawiającym dwie dziewczyny robiące rękami coś na wzór serca pokazując, że są BFF. 

Film tygodnia


Dosyć stary film, biorąc pod uwagę fakt, że zrobiła go jeszcze Shavty. Obecnie jej konto nie istnieje i usunęła się już kilka lat temu, ale jej wspaniałe filmy nadal można wyszukać i na spokojnie obejrzeć. W większości są to fascynujące horrory albo zwykłe serie filmów fabularnych. W tym przypadku cała ta seria opowiada o dziewczynce, która miała siostrę, którą zabiła koleżanka jej mamy. Mimo, że jej siostra nie żyje nadal znajduje się na Ziemi i uważnie obserwuje główną bohaterkę. Jej zadaniem jest ją zabić. Więcej Wam nie opowiem, ponieważ wiem, iż znajdą się wśród Was osoby, które będą chciały to obejrzeć.

Strój tygodnia

Jest to jeden z moich najnowszych looków. Ogólnie mam taki zwyczaj, że co tydzień tworzę nową kreację do każdego motywu. W tym tygodniu było mi dość ciężko, ponieważ motyw strasznie mi się nie podoba. Jest mało fajnych ciuchów. Nie wiem czy te creepersy (?) które wybrałam ładnie się prezentują w takiej wersji kolorystycznej, ale za to kapelusz wyjątkowo mi się spodobał. Do tego zakochałam się też w chokerze i kolczyku. Bluzka? Ujdzie w tłumie. Nadruk jest nawet ok, ale co do kroju nie jestem zbyt przekonana. Proste czarne spodenki na pewno z nią dobrze współgrają. Mogłabym w sumie jeszcze zmienić kolor bransoletki z białego na czarny, bo w obecnej barwie jest prawie niewidoczna. 

Rzecz tygodnia

Moim zdaniem to "siedzenie" wygląda bardzo ładnie. Najlepiej wpasowałoby się do wnętrza typu domek na drzewie, albo coś w ten deseń. Przydaje się też często do filmów zwyczajnie jako rekwizyt. Niestety nie jest on dostępny dla każdego użytkownika, bo kosztuje on 3 diamenty. Cena dość tania, ponieważ gdyby dali ją w starcoins to prawdopodobnie wybraliby coś koło 700 sc, zwłaszcza, że artykuł podchodzi z jednego z nowszych motywów.

-


Z góry przepraszam za długość tego posta (btw. jest straszna) ale ostatnio nie potrafię się jakoś sensownie rozpisywać. Pamiętam, jak dawniej robiłam posty 3x dłuższe od tego. W każdym bądź razie w poniedziałek chyba jako jedna z niewielu osób nie idę do szkoły, bo zrobili nam wolne aż do Trzech Króli, dzięki czemu postaram się napisać w końcu jakiś porządny wpis.
Miłego dnia & wieczoru.
/Kellow

19 komentarzy:

  1. Hm... Seria ok :) Post krótki, tak jak wspomniałaś. Film z 2012? *-* Chyba tak, co nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jego długość wynika też z tego, że nie miałam dzisiaj dużo czasu.

      Usuń
  2. Jej filmy są super ♡ Ten art mnie rozwala. Świetny! Myślałam, że to wklejone zdjęcie a to rysunek. Super.

    ~Maja|LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak wziac swoj look do stroju tygodnia, wyje XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o to, że strój tygodnia miał być moją stylizacją, ja pierniczę. Widzisz w tym coś złego? Pozostaw to dla siebie.

      Usuń
    2. Luiza czy gdzieś jest zabronione dawanie swojego looka?

      /Britney

      Usuń
    3. Moim zdaniem ten look jest bardzo ładny :)

      Usuń
  4. Świetny post!
    ~~~~~~~~~~
    Serdecznie zapraszam na color-star-planet.blogspot.com, gdzie trwa konkurs na redaktora.
    ~s

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do posta to bardzo fajny. :))Mnie osobiście również nic nie przypadło do gustu z nowego motywu.

    /Britney

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. Aczkolwiek jeśli chodzi o zdjęcie to ona tego sama nie narysowała, dużo osób je wystawiało, więc jest z "neta".
    • Reiile •

    OdpowiedzUsuń
  7. Z owej kolekcji podoba mi się jedynie fryzura, która większości przypadła do gustu - 2 kucyki. Post ciekawy mimo, ze jest krotki.

    ~`Veruu.
    //Hippie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna notka. Zdjr
    Ciekawy ten "Przegląd Tygodnia".
    ArtBook jest całkiem ciekawy, nie powiem. Te wszystkie małe części, tak precyzyjnie ułożone - z pewnością zasłużył na TOP!
    Zdjęcie jest ładne, a jeśli rzeczywiście rysowała je ta użytkowniczka - podziwiam. *O*
    Strój jest ładny. Niezmiernie podoba mi się ta bluzka, jak i cały motyw "Emoji". A ten "hamak" chyba sobie kupię.. Będzie mi pasował do pokoju!
    ~Marta/Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post. :3
    Twój strój bardzo mi się spodobał, a szczególnie bluzka i kapelusz - nie wiedziałam, że mogą tak ślicznie wyglądać. ArtBook prezentuje się fajnie, NJU Mobile. *-* Ogółem trudno zrobić te najdrobniejsze części. Co do zdjęcia w TOP, to ta użytkowniczka tego nie rysowała, bo wiele osób takie coś wstawiało.


    ~ Emi Caffe/Emka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :) bardzo mi się podopba :) dla mnie długość wystarczająca :D a z tym zdjęciem to jest ono na pewno wzięte z internetu, bo widziałam tamten rysunek i wątpię aby ktoś narysował tamto linia w linię
    dzięki tobie będę wchodzić tu co niedzielę na pewno :D
    - Pani Yagami <3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)