Menu

poniedziałek, 21 grudnia 2015

Zimowa stylizacja na ostatnią chwilę!

Z tej strony Angie. Dzisiaj postanowiłam zrobić posta z lookiem (tak wiem i tak robię ich za dużo). Będzie to "Zimowa stylizacja na ostatnią chwilę". Specjalnie przygotowałam pięć wersji kolorystycznych oraz małą sesję, by sprawdzić czy zawiera jakieś błędy. To co? Zaczynajmy!

************************************ L O O K ************************************
Oryginalna wersja jest w kolorach: biały, niebieski (właściwie nawet mało widoczny błękit), żółty. Wybrałam sukienkę z futerkiem, która wyglądała przed zmianą kolorów jak do stroju mikołaja. Była bardzo "odkryta" (rozumiecie o co mi chodzi?) i według mnie nie nadawała się na tą porę roku, dlatego też postanowiłam dodać coś na ramiona. Do tego oczywiście kozaki, zimą bez nich ani rusz! Funkcję ozdoby pełni opaska z małą kokardką i rogami renifera. Włosy wybrałam na koniec - długie, proste, rozpuszczone (prawie jak moje...). Mi zestaw bardzo się spodobał, jest lekki i dziewczęcy.
Jaka jest jego cena? 1875sc czyli poniżej 2 tysięcy. Całkiem nieźle, ale fakt iż włosy są za diamonds trochę zmienia sprawę. Jednak przecież zawsze można je zastąpić jakimiś innymi? 

Co znajdziesz w koszyku?
 - Włosy Fashion Ruler 6dm
 - Ubranie Elf Girl 500sc
 - Buty Futuristic Boots 450sc
 - Dodatki Keep Me Warm 450sc oraz Sparkly Deer 475sc
 Paleta:
************************************ W E R S J A    1 ************************************


************************************ W E R S J A    2 ************************************

************************************ W E R S J A    3 ************************************

************************************ W E R S J A    4 ************************************

************************************ W E R S J A    5 ************************************


************************************ S E S J A************************************

Jak widzicie look zawiera błąd, są to niedopracowane włosy. To zapewne przez ich długość. Jednak istnieją animacje, w których wyglądają dobrze.

Dobrze, a teraz pora na małe wyzwanie! Zrobię logo z owym zestawem w 10 minut. No to zaczynamy.
*Gdzie ja mam telefon... (#stoper potrzebny)*

Szczerze mówiąc oceniłabym je tak 6,5/10.
To wszystko na dzisiaj. Przypominam o rozdaniu prezentów! >>INFORMACJE TUTAJ<<
Dzisiaj  już 4 osoba dostanie prezent!

Pozdrawiam,
Angelika / Angie / Aga
Callies / Jesy <3
 *tekst się sam wyśrodkował... Fajnie.*

12 komentarzy:

  1. Boski look! <3
    Najlepsza trzecia wersja kolotystyczna *o* Super notka :)

    ~Zosia
    ~Conves
    ~Jaija001
    ~conves-star-planet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki c:
      No i oczywiście znów wygrywasz prezent ;)

      Usuń
  2. Śliczny outfit! :3 Oryginał najlepszy. Super post. c:

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, jak zwykle. Gdzie Ty robisz Logo? Cudowne, najlepsza wersja nr. 2 i 3. Ale inne też piękne. :)
    Pozdrawiam,
    Izabella260.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki c;
      Ostatnio bardzo spodobał mi się program pixlr i jak na tą chwilę tam robię logo. Picmonkey oczywiście do tekstu i ewentualnych efektów.

      Usuń
  4. LO my gy to logo zrobione w 10 minut? Ja takiego w 30 nie zrobię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra w 12... Zabrakło mi czasu na efekty XDD

      Usuń
  5. super pościk :) naj mi się podoba oryginał i 2 i 4 wersja ☺ a to logo *-* BOSKIE!
    PS. najlepiej pod moją BFF napisać koma :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm.. Bardzo interesujący post :p Śliczne komplety ^-^ I ogólnie wszysto idealnie :D ~Daria12l1ove121

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)