Menu

piątek, 25 grudnia 2015

Wyniki - Świąteczny maraton.

 Z tej strony Angelika. Dzisiaj wyniki (właściwie spóźnione) - rozdanie prezentów z "Świątecznego maratonu". Powiem tak............................ Nie mam dzisiaj naprawdę ochoty na nic. Cały dzień mogę uznać za męczący i w pewnym sensie nudny. Jutro będzie taki sam, a nawet gorszy. Muszę odwiedzić swoją rodzinę... Wszystkich wujów, ciotki, dziadków, eh nie wiem jak wy, ale nie przepadam za spotkaniami typu "siedzenie przy stole i słuchanie rozmów dorosłych, bo i tak nie możesz robić niczego innego". Głowa mnie boli od tego wszystkiego (hehe, naprawdę już od jakiś 20 minut). Swoją drogą jak tam po Wigilii? Dla mnie to chyba było najlepsze zdarzenie tegorocznych świąt. Prezent tak jak wcześniej wspominałam w tagu, wybrałam sobie sama (książka do kolorowania "Świat tropików"). Natomiast dzisiaj ku mojemu zaskoczeniu było co dla mnie pod choinką, dostałam czarną spódniczkę, którą widziałam bodajże w H&M. Ciesze się aczkolwiek, jakoś nie chciałam jej tak "bardzo, za wszelką cenę dostać". Jak to powiedziała moja mama "Ja i wujek dostawaliśmy na święta orzechy. Gdy dano nam czekoladę lub jakieś cukierki - to była wielka radość". Rozmyślałam trochę nad tym i dopiero teraz zdałam sobie sprawę jakie dzieci i nastolatkowie w tych czasach bywają rozkapryszone - bo (np) nie dostali tableta (((:
 Oczywiście chyba jako jedyna nie złożyłam Wam - czytelnikom życzeń. Nie wiem jak Wy, ale ja czytając posty na innych blogach zawsze pomijam ten fragment. Wystarczy chyba symboliczne "Wesołych świąt" prawda? Także no... Przejdźmy już do tych wyników.

************************************* W Y N I K I *************************************

Na czym polegała rywalizacja? Tutaj znajdziecie zasady gry - INFORMACJE

Dobrze, więc nagrodę z pierwszego dnia otrzymuje - 
Gratuluję, oto Twoje prezenty:


************************************* D Z I E Ń   2 *************************************

************************************* D Z I E Ń   3 *************************************

************************************* D Z I E Ń   4 *************************************
(ponownie) 

************************************* D Z I E Ń   5 *************************************


************************************* D Z I E Ń   6 *************************************
(ponownie) 
(zapomniałam zaznaczyć, że 2 włosy też są dla vip)


************************************* Y N I I  -  D O D A T K O W O *************************************
W poprzednim poście napisałam, że dodatkowo wybiorę 3 komentarze spod niego, autorów - nagrodzę. Dobrze, bez owijania w bawełnę mówię (piszę) co, kto wygrał.

1.  3 autografy, love it na 10 lookach/artbookach, obejrzenie 10 filmów - 

2.  2 autografy, love it na 7 lookach/artbookach, obejrzenie 7 filmów -
3.  1 autograf, love it na 5 lookach/artbookach, obejrzenie 5 filmów - 
**************************************************************************
Nagrody rozdam prawdopodobnie w niedzielę (przynajmniej część).
To wszystko na dziś.
Wiem, że ten post nie był zbytnio ciekawy itd. ale nie mam dzisiaj siły by robić cokolwiek.
Chyba wybaczycie mi jedną luźniejszą notkę?
Acha, jeszcze jedno - osoby, które wygrały mogłyby podać mi swój nick w komentarzu (większość znam, ale co do 2 osób nie jestem pewna).

To co? Do następnego posta.
Pozdrawiam,
Angelika / Angie / Aga
Callies / Jesy <3
Logo od Agi/Ryby/Oli442 <3 - dziękuję


37 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Fajny post, szkoda, że nic się nie dostanie za bycie pierwszym tutaj XD

      Usuń
    2. Hehe, takie życie XDDD

      Usuń
    3. A ja chce bółeczqi )):

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jej! Wygrywasz *dum dum dum* zapas hlepguf z masłem i mandarynkami do końca życia B)

      Usuń
    2. No właśnie. Ciesz sie Iwka bo to nie byle co :D Ty #KACZGO moja :D

      Usuń
    3. Moja mama nie uwierzy, kiedy jej o tym powiem.
      Hlepki z masłem to było moje marzenie.Teraz będę miała zapas do końca życia.

      #cieszmysiemoimszczesciem

      Usuń
  3. 1? Zajebisty posteł c;
    Cieszę się że logo Ci się spodobało ��
    ~Aga
    ~heh jednak chyba druga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strategia: jak nie 1, jak nie 2, to 3 xD

      Usuń
    2. Ty też wygrywasz zapas helpgów z masłem i z mandarynkami na całe życie (((:

      Usuń
    3. A myślałam, że tylko ja. Jasny gwint. A niech to szlak.

      Usuń
    4. Ej, Agęłło, kiedy mi dasz zapas ziemniaków i szyngi do końca życia? )): Obiecałaś! :@

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Albo raczej w podobnym czasie.

      Usuń
    2. A ja to co? Też chce zapas hlepguw z masuem i mandarynkami na całe życie ;(

      Usuń
    3. Ok, kelner! Zapas hlepguf z masłem i z mandarynkami dla Paulik! Migiem!

      Usuń
  5. Pozdrawiam wszystkie szynszyle świata, a Rycha szczególnie! (Rychu to szynszyla Julka.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię takich wyjazdów i rozmów z dorosłymi. :< A szczególnie ze starszymi #olaboga. Fajny post. c:

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. EJ BO JA DOSTAŁAM TABLETA NA GWIAZDKĘ XDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post. A..... ja też chciałam hlebka łeeeee!

    OdpowiedzUsuń
  9. 6! Dostanę hlepka z masełem za to? Dziękuję za dodatkową nagrodę nr 3. Nick: Sweecia 2014 c;

    OdpowiedzUsuń
  10. O, bardzo mi miło, nawet się nie spodziewałam! Dziękuję! :D
    Obawiam się tylko, że nie mam tylu artbooków i filmów... XD
    .C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i jeszcze nick: Independent Girl.
      .C

      Usuń
  11. Jej ^^
    Mój nick: love4ever1
    Pozdrawiam!
    ~ love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post c:

    ~Kinder / Zelegg x3

    zeleggx3-msp-and-life.blogspot.com
    Konkurs na redaktora!
    Zapraszam i przepraszam (jakie rymy XD) za reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na jestesmy-z-jednej-beczki.blogspot.com
    trwa konkurs na redaktora zgłoś się jeżeli masz czas i chęci
    można się zgłaszać do 28.
    Przepraszam za reklamę
    ~Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale gownianie nagrody rozdałaś jprdl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One były za komentarze ;")
      To nie był jakoś konkurs na logo ;'D
      Wyjdź.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)