Menu

sobota, 19 grudnia 2015

Wyniki konkursu na opis look'a

Cześć!

Ehh... Długo mnie nie było, nie? Wiecie, jak to jest musiałam walczyć o oceny na półrocze, do tego nauka. Wyobraźcie sobie, że przed samymi świętami w piątek miałam dwa sprawdziany - polski i matematyka i jedną kartkówkę - przyroda. Okey, ale przejdźmy do tematu. Dzisiaj zobaczymy kto wygrał mój stary konkurs sprzed trzech tygodni. Może przypomnę jeszcze jaka była nagroda i jaki look trzeba było opisać.

Jaka była nagroda?
Dwa prezenty z listy życzeń i obejrzenie trzech filmów.


Jaki look trzeba było opisać?

Okey, teraz opisy, jako pierwszy opis Lanche

- Kolorystyka: Jest nią wyrazisty niebieski oraz nadzwyczajny w świecie - kolor czarny. Moim zdaniem, współgrają ze sobą wspaniale, są to jedne z moich ulubionych barw. Oczywiście 10/10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Spodnie: Jako, że ten projekt można określić w stylu nieeleganckim, zwyczajne, podarte jeans'owe getry idealnie tutaj pasują. Ich krój jest świetny - myślę, że zasługują na 10/10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Bluzka: Jest nią świetny TOP w kolorze czarnym z czterema, drobnymi wycięciami, który ładnie prezentuje się na MovieStar. Ocenka? 10/10.~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Włosy: Ogółem, są one jednym z moich ulubionych modeli fryzur w tej grze. Lekko falowane, rozpuszczone, dosyć długie włosy z małym warkoczykiem w kolorze blond. Są śliczne, 10/10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Buty: O ile sięgam pamięcią, są to popularne teraz Slip On'y. Bardzo mi się podobają, wyglądają nieźle na tej oto postaci, tym bardziej pasują do reszty ciuchów. Kolorystyka również jest w nich odpowiednio dobrana - 10/10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Akcesoria: Mamy tutaj jedynie piękną, zgrabną, a także małą kokardkę w kolorze pewnego odcieniu niebieskiego. Pięknie pasuje do peruki. Dodatek ten jest taki... że tak powiem - dziewczęcy. Nie znalazłam w tym Outfit'cie więcej biżuterii, chociaż myślę, że byłaby tutaj kompletnie niepotrzebna. Odpowiednią oceną będzie 10/10.
Jako drugi opis Rezolli

Opis stroju
Kolorystyka: Look jest niebiesko- czarny. Kokardka ma jasne prześwity, trochę jak kropy :) Dwa kolory świetnie ze sobą kontrastują. Ja jednak, użyłabym tu pastelowych barw, ale nie jest źle.
Spodnie: Obecnie są one początkowe. To błękitne jeansy z dziurami. Dobrze, że nie są krótkie, bo tak by wyglądało fatalnie. Całościowo spodnie pasują do bluzki.
Bluzka: Króciutki top, ma dziury na brzuchu. Jest czarny, na ramiączkach. Uwielbiam ten krój, sama kiedyś taki miałam.
Włosy: Do bioder. Są kręcone, w kolorze blondu. Mają małą, uroczą grzywkę :) Sama takie mam i kocham je. Cieszę się, że ich tu użyłaś, bo pasują. Natomiast kolor, powinien według mnie być ciemno- brązowy.
Buty: Czarne trampki z białymi cekinami. W przeciwieństwie do większości takich butów, nie mają sznurówek. Mają białą, kolorystycznie pasującą podeszwę. Jak dla mnie strzał w dziesiątkę!
Akcesoria: Niebieska kokardka w formie opaski. Widać takie a' la prześwity w kolorze bielutkim. Sama posiadam z 5 takich, w różnych odcieniach różu i zieleni xDD Niby wszystko tu gra, ale ja dałabym zamiast kokardki rogi diabła i jakiś tatuaż.
Ocena końcowa: Cały komplet ocenię na 7/10, bo nie grały mi tu dodatki i kolory ;)
Dzięki za przeczytanie ♥
Mam nadzieję, że wygram xDD
~ Cheesek, Rezolla💯
Następny opis należy do Jesy <3

Look Selenne.
Kolorystyka - Autorka postawiła na zestawienie takich kolorów jak czerń i niebieski. Można również dostrzec odcień bieli na podeszwach butów. Włosy zostały przedstawione w kolorze karmelowym. Połączenie nie jest złe, ale ja do niebieskiego wybrałabym jakiś kontrastujący kolor. Może bananowy, pomarańczowy lub mocny róż bardziej by się tutaj nadał? Dobrą opcją byłyby też lekkie, pastelowe kolory. Koniec gadania, pora na ocenę! Przyznaję 7/10 punktów.
Spodnie - Są to klasyczne, często spotykane jeansy. Ich kolor tutaj jak najbardziej pasuje. W sumie nie mam się do czego przyczepić, gdyż sama mam w szafie kilka ich par - pasują do wszystkiego. 10/10 jakby inaczej.
Bluzka - Jest to krótki, sięgający prawie do pasa, czarny top na ramiączkach. To dzięki niemu stylizacja wydaje się letnia, a przynajmniej wiosenna. Tak jak wspominałam wyżej, w kategorii "kolorystyka" zmieniłabym jego barwę na kontrastującą, lub delikatną, pastelową. Mimo tego, wydaje mi się iż pasuje do całości, ale jednak chyba bluzka z jakimś nadrukiem i krótkimi rękawami bardziej by się nadawała. 7,5/10.
Włosy - Jest to chyba najlepsza część tego outfit'u. Długie, pofalowane włosy z podpiętą grzywką oraz splecionym warkoczykiem u góry, w kolorze karmelowym świetnie pasują do reszty. Ich barwa ładnie kontrastuje z malinowymi ustami użytkowniczki. 10/10.
Buty - Są to czarne buty, na płaskiej podeszwie, która jest koloru białego (trochę przechodzącego w odcień szarości). Powiem szczerze, że nie przepadam za nimi jednak mam w swojej szafie jeden egzemplarz. Do tego zestawu bardziej pasowałyby creepersy lub jakieś baletki, gdyż te psują efekt dziewczęcej stylizacji. Przyznaję 6/10 punktów.
Akcesoria - Z tego co widzę jest to tylko niebieska kokardka. Szkoda, bo dodatków mogłoby być zdecydowanie więcej. Uważam, że jakiś biały naszyjnik świetnie wpisywałby się w całość. Do tego bordowy lub malinowy puder (z piegami). Nie ma też tutaj dodatkowych rzęs i szczerze tak jest chyba lepiej, ostatnio sama ich nie zakładam na moją moviestar. Z jednej strony, ta kategoria wypadła dobrze, a z drugiej nie koniecznie hym, 5/10 to chyba dobra ocena.

Podsumowanie - W zestawie brakuje kilku dodatków i mógł on zostać wykonany w innych kolorach. Rozważyłabym też zmianę obuwia. Stylizacja Selenne łącznie zdobyła 45,5/60 możliwych punktów.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
To by było na tyle. 
Pozdrawiam
Callies/Angelika.
Następnie Marciowata
 Kolorystyka – Jest ona bardzo ładna. Jasny niebieski idealnie pasuje do czarnego. Jednak buty mają białą podeszwę, co lekko psuje ich efekt. 9/10
Spodnie – Bardzo ładne spodnie. Zasłaniają pępek, co bardzo ładnie wygląda. Te dziury są boskie, po prostu boskie! Spodnie są idealne, naprawdę, tylko na dole, te podwinięcia są lekko szare, ale to nie szkodzi. 10/10
Bluzka – Uroczy, czarny stanik. W zasadzie to nie stanik, ponieważ jest on (ona) dosyć długi (długa), co daje efekt bluzki. Jest on według mnie świetny, super! 10/10
Włosy – Prześlicznie splecione włosy, o niesamowitym kolorze! Idealnie tutaj pasują, są świetne! 10/10
Buty – Co do tych butów mam kilka uwag. Wyglądają jak kapcie. Look jest bardzo sportowy, a tutaj nagle takie coś. Tutaj bardziej pasują jakieś trampki, albo ewentualnie balerinki. 5/10
Akcesoria – Na głowie jest tylko mała kokarda, która tutaj idealnie pasuje, jednak ja bym dodała coś jeszcze. Coś na ręce. Jakąś bransoletkę, lub zegarek. 7/10
Ocena ogólna - 51/60 - jest w miarę dobrze. Są lekkie nie dociągnięcia, ale ogólnie look jest śliczny!

Jeżeli czegoś brakuje to przepraszam. Nie jestem pewna czy dać ocenę ogólną, więc dałam na wszelki wypadek.
~Marciowata (nick na MSP)

Kolejną osobą jest Caramellia


Kolorystyka – mocne 2/10, żart. Look prezentuje się nieźle pod względem kolorystycznym. Nawet bardzo nieźle. Dałabym okejkę, gdyby nie fakt, że do tego odcienia dżinsu bardziej pasuje biały. Nie wierzysz? No to uwierz!  Ale z czarnym nie jest wcale źle. 9/10
Spodnie –
  Podobno im prościej tym lepiej. W tym przypadku… nie. Naprawdę jest tyle ładnych spodni w sklepie, a te są naprawdę bardzo podstawowe. Ale kolor ładny. 6.5/10
Bluzka –
  gdyby była biała (a nie jest) to bym dała 10/10.  Ale jest czarna.  Jednak jeśli całość prezentuje się dobrze również z czarnym to nie widzą przeszkód, żeby postawić 9/10.  Podoba mi się ten top, jest naprawdę prosty i ładny :3
Włosy –
  są cudowne. I kolor !me gusta muchisimo! Pasują Ci do karnacji (y). 10/10
Buty –
 NOŁ ŁEJ. Nie, nie, nie, nie, nie. Nie. Wyglądają jak Vansy bez sznurówek, absolutnie nie pasują do tego looku. Ewentualnie fakt, ze połączenie z topem, kolorystyka itd., trochę ratuje sytuację. 4.5/10
Akcesoria – mogłabym założyć fanclub kokard na głowę. Kocham, lubię, szanuję. I kolor pasujący idealnie do spodni <3 10/10





Podsumowanie – Damdaradam! Mamy wyniki! Look prezentuje się o dziwo całkiem ładnie. Kolory pasują i pomimo, ze jest raczej minimalistyczny, to jest przyjemny dla oka i nie wydaje się, ze brakuje w nim czegoś. Kolory dopasowane do moviestar i z łącznym wynikiem 49/60 zdobywa ponad 2/3 punktów. Gratulacje, itd.


 Ostatnią już osobą jest Oliwia MSP


Kolorystyka: Jak widzicie do wykonania tego looku użyto dwóch kolorów (nie licząc włosów ) niebieskiego w dość jasnym odcieniu i klasycznej barwie-czerni. Połączenie to jest dość częste zmieszanie, aczkolwiek wygląda bardzo ładne i oryginalnie.  10/10
Spodnie: O ile się nie mylę są to rurki lub jeansy, przetarte w kolanie i podwinięte do kostek. Daje nam to piękny efekt trochę innego stylu niż w pozostałych ubraniach. Cieszą się one (spodnie) dużą popularnością wśród movie star,   sama posiadam ich parę lub dwie. 10/10
Bluzka: Krótki czarny cropped top (tak się piszę?) sięgający naszej postaci (Selenne) do pępka. Ma pod sobą taką ala tabelkę (idę po okulary, mamy)  nie umiem tego inaczej określić. Jest ładna, jednak ja użyłabym tutaj czegoś troszkę dłuższego, gdyż kroczę spodni nie jest zbyt pięknie wykończone przez moderatorów i nie oszukując się widać to jakby ta movie była chłopakiem. Chętnie dałabym 10/10 jednak to wykończenie skutkuje tylko 9 punktami.
Twarz:  Najlepszy model (?) ust na RKG  jak i ich kolor.  Nos masz również ładny, brakuje jedynie piegów, z którymi wyglądałby ciekawiej (nos i cała twarz też). Oczy masz równie śliczne jak oczy, jeden z piękniejszych modeli, zmieniłabym tylko ich kolor na inny odcień. 10/10
Buty: Nie! Tylko nie to, ratunku! Są straszne, nie pasują do looka i go całkowicie go  psują. Na ich miejsce dałabym klasyczne vipowskie baleriny lub trampki. To wygląda jak buty mojej babci! 7/10
Włosy: Jeśli się nie mylę to bardzo je lubisz, masz w końcu ich dwie pary w szafie tutaj w jasnym odcieniu blondu prezentują się świetnie. Rozpuszczone zakręcone lokarkom ( modzi, wy to jej nie kradliście, co nie? ) z małym warkoczem zawiązanym u góry.  10/10
Akcesoria: Widać tu tylko małą kokardkę w kolorze niebieskim na czubku mózgownicy, dość słodka i dziewczęca. Na twoim miejscu dodałabym, cienie do powiek (te za 500sc ze sklepu z odzieżą) i wiele innych dodatków, szczególnie tatuaży i innych takich.  Niestety, nie mogę dać więcej niż 5/10.
Podsumowanie: Look dostał 51 punktów  czyli piątkę z mini plusikiem, Brawo! 
Przeczytałam każdy opis z pięć razy i moim zdaniem najlepszy opis należy do Jesy <3. Twój opis był świetny! Za chwilę dostaniesz trzy prezenty z listy życzeń!
Ja już będę kończyć, lecz zanim się pożegna zawsze na końcu mojego wpisu będę pisała ciekawostkę, a mianowicie ile dany post ma wyrazów. Dzisiejszy post ma 1689 wyrazów.

Bayoo
Selenne

5 komentarzy:

  1. Nawet spk post .
    Na jestesmy-z-jednej-beczki.blogspot.com trwa konkurs na redaktora zgłoś się jeżeli masz chęci i czas ! Przepraszam za reklame.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesy, brawo!
    Angelika i Caramellia (tak uważam) oceniłyście to tak jak uważacie, a nie wszędzie 10/10. Gratulacje dla wszystkich.

    Marciowata, wiesz jak ja czytam ten twój opis, czytam i tak złapałam się za głowę przy tym "staniku" XDD I to zdanie: "Uroczy, czarny stanik." :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejejejejejejej?! Gdzie mój wstęp do posta?
    "Witajcie tu Caramelllia, a to 14212 odcinek Zapytaj Beczkę! Ej, to nie jest Zapytaj Beczkę? Nevermind."
    Wyczuwam brak dystansu i poczucia humoru, eh, nieważne.
    Caramellia ('=')//

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Jesy!
    Ja nie brałam udziału bo look mi się nie podoba.
    PS. Selenne, do tej pory nie dostałam nagrody za ,,moda na topie". Dostanę kiedyś tego grafa?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)