Menu

piątek, 11 grudnia 2015

Uwaga! Krótki, luźny, pogadankowy post.

Haiyo!

Z tej strony Flerie!
Kojarzycie mnie jeszcze? Chyba tak... chyba. No, ale mam nadzieję, że kojarzycie chociaż moją ksywkę. To już byłby wyczyn- więc jeżeli mnie pamiętasz to możesz sobie przyznać jeden punkt.
Na dzisiaj przygotowałam do Was post nie związany zbytnio z MSP. Opowiem Wam o moim dzisiejszym dniu w szkole, w której byłam tylko od czwartku, ponieważ *Patrycja musi jeździć po lekarzach*.

♣ Mój dzień ♣

Godz. 05.00

Tak, obudziłam się o piątej, ponieważ musiałam się przygotować na roraty, które rozpoczynają się o 06.30. Na początku wstałam z łóżka i czym prędzej popędziłam do toalety zrobić porządek ze swoją twarzą i ząbkami. Zajęło mi to niecałe 10 minut. Następnie zrobiłam sobie francuza na bok, który zajął mi 5 minut. Później musiałam się przerzucić z pidżamy na strój, w którym mogłabym "prawilnie" chodzić po szkole. Wybrałam sobie łososiową bluzkę z białym, lekko prześwitującym tyłem i czarne rurki.
Całość przygotowań jakiegoś w miarę porządnego "outfit'u" trwała ok. 15 minut.

Godz. 05.30

Gdy skończyłam się ubierać popędziłam do kuchni zrobić sobie śniadanko, które dostarczyłoby mi energii na cały ranek. Zrobiłam sobie trzy kanapki z pomidorem, szczypiorkiem, szynką, serem gouda i herbatę o smaku owoców leśnych, a do tego wszystkiego zapakowałam sobie batonika i dwie kanapki do szkoły, które zrobiła mi moja kochana mamusia. ♥

Godz. 05.50

Po zjedzeniu mojego pierwszego śniadania spojrzałam na zegarek i stwierdziłam, że pora szykować się do kościoła na roraty. Wyszłam równo o godzinie szóstej i poszłam po moją przyjaciółkę, która mieszka na tej samej ulicy. Gdy byłyśmy w kościele, usiadłyśmy w ławce z numerem 14, ponieważ była tam cała grupka dziewczyn z Naszej klasy. Siedziałyśmy, słuchałyśmy... no, sami wiecie... to co się w kościele robi itd.

Godz. 07.30.

Droga do szkoły, ciekawa, aczkolwiek nie "pchało" mnie w stronę tej przepełnionej "miłością" do nauki szkoły. Strach się bać.

Godz. 08.00

Rozpoczęcie pierwszej lekcji. Przedmiot, który mieliśmy to biologia. Woow, lekcja z wychowawczynią, która uczy biologii... Najlepsze lekcje na świecie. ♥

Mój plan lekcji na piątek:

1. Biologia
2. Angielski
3. Niemiecki
4. Historia
5. WDŻ
6. Matematyka
7. Technika => Origami

Napiszę krótko jak one przebiegły.

Biologia- dzisiaj do odpowiedzi poszedł Krzysiu, bo obrażał moją koleżankę. Ogółem to rozwiązywaliśmy ćwiczenia, które ja w sumie skończyłam gdy byłam w domu podczas mojej nieobecności.
Angielski- jak zwykle zgłaszałam się jak głupia, ale Pani i tak mnie nie wybrała do odpowiedzi. Smutek. Byłaby łatwa piątka, bo temat banalny. Ból. Nienawidzę jej. Żal.
Niemiecki- tak jak wyżej. Chodzę na konkursy z języków obcych, ponieważ Pan stwierdził, że mam wyjątkowe zdolności posługiwania się językami. (haha... uwielbiam uczyć się języków, ale nie na konkursy... ironia)
Historia- pitolenie o "Podbojach Rzymu", armii rzymskiej, wojnach punickich.
WDŻ- zboczenie i te sprawy...
Matematyka- tańczyłam na lekcji... nie pytajcie...
Technika- robiliśmy origami, łabędzia zrobiłam i oddałam go do oceny. No, nic ciekawego.

Godz. 14.00

Ubrałam się i poszłam do domu.

*długi opis, wow*

Godz. 14.30

Pierwsze co zrobiłam po powrocie to zjadłam obiad, a następnie wzięłam się za naukę i odrabianie zadań z matematyki. Całość zajęła mi ok. dwie godziny, więc wolna byłam o godzinie szesnastej.

Godz. 16.30

Weszłam na MSP. Popisałam z Emi Caffe, której serdecznie chciałabym podziękować za każdą Naszą rozmowę! ♥

***

Tak mniej-więcej wyglądał mój dzisiejszy dzień.
Teraz przejdźmy do nieco innego tematy, którym jest logo dla Emilki, Emi Caffe!

♣ Logo ♣

Oto ono:


Ahh, nie mam talentu w robieniu ładnych logo. Szczerze, bardzo podobają mi się napisy i dobranie kolorów, ale reszta mi chyba nie wyszła. Mimo to myślę, że jakkolwiek Ci się ono spodobało.
Chociaż nie będę zdziwiona, jeżeli powiesz, że jest brzydkie. Hyhy. :>
Dodałam tutaj trzy przezroczyste serduszka, dwa szlaczki, które również są przezroczyste i znajdują się na górze i dole (na pewno zauważycie).
Do tego wszystkiego postanowiłam dodać cytat, który jest związany z "zajoncem".
"Pamiętaj, że pewne sprawy są jak zając i uciekną." Mnie ten cytat ogromnie się spodobał, a Tobie?

***

Chwila! Dla siebie też zrobiłam logo, bo nie będę w kółko ciągle używać mojego staruszka.

Oto ono:





Dziewczęce, różowe, fioletowe..
Podoba mi się! 
*Hyhy, twarz dla VIP dla osoby, która nie ma tego statusu, taki trik*


♣ Pożegnanie ♣

Nadszedł czas Naszego rozstania, ale widzimy się już NIEBAWEM. (pozdro dla kumatych)
Przepraszam za takiego posta, który nieco odszedł od tematu MSP i za to, że jest krótki. (po prostu chciałam, aby był jakiś post ode mnie, bo trochę mnie tu mało) 


Baiyo!

//Pati

 

20 komentarzy:

  1. Czyżby pierwsza?
    Ja nie chodzę w tym roku na Roraty, byłam już w zeszłym roku - mam dość.. No to fajny dzień!
    Hyhy, ja też na Angielskim zgłaszam się jak głupia, a na reszcie przedmiotów siedzę cicho.. Sama nie wiem dlaczego. XD Piękne te logo dla Emi! ♥
    Śliczne.. Różowe. Jeszcze..
    Te zajebiste białe obwódki!
    Te Twoje też jest super.
    Dziewczęce = słodkie i różowe!
    Post oczywiście zajebisty..
    A tak poza tym, wszystko już okej? Żyjesz, i będziesz żyć..? :>
    ~Jednorożec ♥
    #SamWieszKto :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, dziękuję! Cieszę się, że podoba Ci się mój post i ogólnie logo. ❤♥
      Na ostatnie pytanie dalej nie znam odpowiedzi. Na razie? Jest dobrze... i mam nadzieję, ze dalej tak będzie. :*)

      //Pati

      Usuń
  2. Świetnie napisany post. Uwielbiam to, jak układasz zdania, łączysz wszystko w jedą całość. *Ale i tak najbardziej w świecie wielbię Marcię i Kathey* Logo dla Emilii jest super. A to twoje, da się użyć tego tricku też na animację?

    ~Shimeruko

    OdpowiedzUsuń
  3. FLERCIA! Hej! Dawno Cię nie czytałam, fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Boskie loga. Masz talent : *
      Ey, o co chodzi z tym trickiem? ; oo

      /Iv

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ja na YT oglądałam i próbowałam (kiedy miałam twarz nie-VIP), ale mnie nie wychodziło. :((((
      Super dzień w szkole! Niestety, z moją klasą kazdy dzień jest głupi :((

      Usuń
  5. Co to za trik? *-*
    Doczekałam się posta! <3 No cudny. Logo dla Emki jest po prostu cudowne.



    Ps. Na moim blogu conves-star-planet.blogspot.com trwa konkurs na radaktora! Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosia, po co się reklamujesz? Wszędzie? Widzę to już na czwartym blogu.

      Usuń
  6. Świetny post! Dziękuję za logo, jest super. :) Dlaczego przy czytaniu słów - ''Dziękuję za każdą naszą rozmowę'' musiał mi spaść z biurka dodatek do The Sims 3? XDD Chyba oniemiał z wrażenia. Cytat do loga bardzo fajny, taki Zajoncowy. ^^
    Ja nie chodzę na Roraty, chodziłam w tamtym roku, a teraz mi się nie chce. Moja katechetka mnie zniechęca. Chodzi cały czas po korytarzach i drze się ''Dzieci, dzisiaj Roraty o 18, chcę widzieć każdego!!'' i ostatnio mi się śniła w odsłonie Jokera. o.O

    ~ Emi Caffe/Emka ♥
    ' Stefan

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski posteł, serio *-* masz wspaniały zasób słów, opisujesz wszystko tak dokładnie. (No, godzina 14 to wyjatek, ale kto by się nią przejmował?) Tesknilam i tęsknię :* 3maj się. Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha. Miałam dzis konkurs z anglika xD clikomaniak. Taaaaaakie nudy na lekcjach... Dlatego nosze ze Sb do szkoły mój rysownk (aha).
    Fajny post

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne logo! Post również ciekawy te triki eh...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post Patka! Proszę, odezwij się do mnie jakos w weekend :))
    Też zbam ten trik *-*
    Florka

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Tęskniłam za Tobą, mam nadzieje, że dobrze się czujesz. :>

    ~siirii
    ~siw

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)