Menu

niedziela, 20 grudnia 2015

Udekoruj swój pokój na święta! - poradnik.

 Z tej strony nie kto inny niż Angelika. Dzisiaj wpadłam na pomysł zrobienia małego poradnika dotyczącego przygotowania swojego pokoju na MovieStarPlanet  na Święta Bożego Narodzenia.
 Z pewnością część z Was ma choć trochę przystrojony dom, a nawet pokój na tą okazję, ja też, więc postanowiłam zrobić coś podobnego z moim "wirtualnym pokojem".

Od czego zacząć? Od małych zakupów rzecz jasna! Postarałam się wybierać tanie rzeczy, aby końcowy koszt nie był, aż tak duży.

  **************************************** Z A K U P Y ***************** ***********************
Na sam początek wybrałam, tego oto renifera z drewna. Będzie on pełnił funkcję ozdoby w moim pokoju. Jego cena jest przystępna 225sc i do tego nie wymaga członkostwa vip. Idealnie!

 
 Następnie choinka, bo bez niej święta nie miałyby tego wspaniałego klimatu. Widziałam szczerze powiedziawszy inną, która podobała mi się bardziej, ale z tego co pamiętam chyba była za diamonds. Ta też nie jest zła, a do tego kosztuje tylko 250sc.

Znów udało mi się znaleźć coś za dobrą cenę - 250sc. Jest to mały kawowy, szklany stolik i pochodzi, jeśli się nie mylę, z konkursu o kawiarni (i wąsach?). Do mojego wystroju pasował, ale jest dość mały. Także pamiętajcie, że czasem warto sprawdzić wielkość mebli, ja kiedyś kupiłam łóżko i okazało się ono nieduże. 
Tej kanapy szukałam dobre pięć minut. Widziałam ją u kilku osób i zauważyłam, że jest bardzo duża - zapełni sporo pustego miejsca. Cena jest już trochę wyższa niż poprzednio, ale uwierzcie warto wydać te 475sc na jej zakup.
Schody - kolejny świetny mebel (można tak to nazwać?) do pokoju. Ja wybrałam je w kolorze brązowym, aby imitowały drewno. Cena 300sc jest zachęcająca, a kupno nie wymaga członkostwa vip.
Ostatnim już dodatkiem był mały okrągły dywanik pod stolik. Jego cena to 160sc czyli najmniej ze wszystkich rzeczy w moim koszyku. 

Łącznie moje zakupy kosztowały 1660sc czyli mniej niż przeciętny look/zestaw. 


  **************************************** U M E B L O W A N I E ***************** ***********************
Aby nadać mojemu pokojowi trochę klimatu wybrałam tapetę w szaro-brązowe reniferki. Następnie dodałam drewnianą podłogę (jest to jedna z tych nowszych).

Porozstawiałam wszystkie rzeczy i wyszło chyba całkiem ładnie, mi się podoba. Miałam jedynie mały problem z ustawieniem stolika na dywanie więc nie stoi on do końca na nim. Brakuje czegoś po prawej stronie, ja bym tam dodała jakieś zwierzaki lub boonies. A Wam jak się podoba?

 ********************************************************************************
To już wszystko na dziś. Przypominam o moim małym konkursie >>INFORMACJE TUTAJ<<
Dzisiaj już trzeci prezent zostanie komuś wręczony (rozdanie dokładnie 24.12).

Pozdrawiam,
Angelika/Angie/Aga
Callies / Jesy <3
Ah te BARDZO ŚWIĄTECZNE LOGO.


21 komentarzy:

  1. Świetny posteł! Śliczny pokój!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      3 prezent oczywiście wędruje do ciebie!

      Usuń
  2. Super post, te logo jest boskie *-*
    Pokój wyszedł Ci świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki c;
      Wstawiam je na msp, więc zapraszam do lajkowania.

      Usuń
  3. Pokój wyszedł przepięknie! *-* Ja nie zrobię pokoju na święta, jakoś.. mi się nie opłaca.

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c:
      Ja też raczej nie, to na koncie dodatkowym do postów.

      Usuń
  4. Wow, mega wygląda ten pokój <3
    Caramellia \('o')/

    OdpowiedzUsuń
  5. post mi się bardzo podoba jest ciekawy i użyteczny :)
    1010?1010 blizniaczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post.
    Pokój jest bardzo ładny. B)
    Ja nigdy nie zmieniam wystroju swojego pokoju. Kiedyś raz zmieniłam i.. Teraz jakoś mi się nie chce kupować nowych rzeczy.
    Ten drewniany renifer i ta kanapa jest śliczna! ^^
    Ładne logo zrobiłaś. Fajne te fioletowe włosy!
    ~Jednorożec ♥
    #SamWieszKto :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Ja u siebie raczej nie zmieniam. To było z dodatkowego konta (bo tam miałam sc xd).
      Mi też się one podobają ^^

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jesy!! Ona skopiowala twoj post.

      Usuń
    2. Widzę właśnie ;")
      I jeszcze reklamuje bloga jprdl.
      Jutro post o tobie koleżanko ;** (+ ten z maratonu, spokojnie).

      Usuń
    3. Ona skopiowała nagłówek z bloga moviestarplanet.blogspot.com i twojego posta. ;-;

      Usuń
    4. To też zauważyłam ;_;
      Ehh...

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)