Menu

piątek, 25 grudnia 2015

TAG - Czy jesteś dobrym uczniem?

Cześć kochani!

Marcia na swoim blogu zrobiła, wymyśliła nowy TAG, który nazywa się ,,Czy jesteś dobrym uczniem?,, Ostatnio spodobała mi się zabawa w TAG'i. Dzisiaj zrobię taki TAG ja, ponieważ Marciatelga (mogę tak mówić c'nie?) pozwoliła zrobić taki TAG na blogu. No, dobra przejdźmy już do postu, bo gadam i gadam. TAG, rzecz jasna składa się z 10 pytanek. Okok, zaczynamy!

1. Do której klasy chodzisz?
- Ja? Ja chodzę do 6 klasy podstawowej, mówiłam o tym w notce powitalnej, więc większość z Was wie, chyba, że zapomnieliście.

2. Jakie dostajesz stopnie?
- Najczęściej czwórki, czasami piątki, a czasem wypadnie jakaś inna ocenka, no, ale można ją poprawić, nie?

3. Jaką masz ocenę z zachowania?
- Bardzo dobry, em... babka od matmy się na mnie uwzięła dlatego nie mam wzorowego :(.

4. Czy ściągasz na sprawdzianach?
- Nie, raz próbowałam! Opowiem Wam o tym, ale to kiedy indziej, powiem jedynie, że próbowałam ściągać z Religii, a tak poza tym to nie ściągam.

5. Jak często nie masz pracy domowej?
- W tym roku nie miałam tylko raz z polaka, no co ja poradzę zapomniałam, bo nie zapisałam w zeszycie.

6. Wagarujesz?
- Nie ja jestem bardzo pilną uczennicą i byłam na każdej lekcji i mam 100% frekwencji yay!

7. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot?
- Szczerze to nie wiem, chyba WF, reszta jest albo taka sobie, albo nienawidzę.

8. Jakie masz stosunki z nauczycielami? 
- Zależy z kim! Niektórzy nie mogą mojego imienia zapamiętać, inni mylą mnie z moją najką, a jeszcze inni się na mnie uwzięli.

9. Jakie masz stosunki z kolegami oraz koleżankami z klasy?
- Z kolegami prawie w ogóle nie gadam, chciałabym, aby to się zmieniło, a z koleżankami... Mam takie zaufane gronko zawsze sobie stoimy i gadamy. Chyba, że mam ochotę zrobić coś szalonego, to zabieram przyjaciółkę i idziemy robić ,,psikusy,, innym.

10. Dużo się uczysz?
- Nie, prawie w ogóle, jestem taką osobą, która dużo zapamiętuje z lekcji.

Emm... To by było na tyle. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam na śmierć i Wam się chociaż troszeczkę podobało. Jeśli chcecie, też możecie zrobić ten TAG. Uważam, że Marcia zrobiła świetny TAG. Napiszcie jak Wam mijają Święta.

Pozdrawiam
- Selenne

P.S. Ten post ma 383 słów.
P.S. Komu zrobić logo? Chyba zrobię serię z robieniem loga dla Was.

13 komentarzy:

  1. Nie no co ty xd Ciekawy pościk C;
    Ps.Mi możesz zrobić logo :)
    Pozdrawiam,
    NatkaXD<33

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę prosić o logo? :3 jeśli tak, to nie mam konkretnego opisu jak to ma być zrobione, zdaję się na Ciebie :)
    Annabella TBV

    OdpowiedzUsuń
  3. Post taki... No ok. Nic poza tym.
    Za dużo razy - moim zdaniem - użyłaś słowa Tag.

    ×Callies

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post ! Mogę logo ? Napis: Tamix

    OdpowiedzUsuń
  5. "Nie ja jestem bardzo pilną uczennicą i byłam na każdej lekcji i mam 100% frekwencji yay!" - Nie wiem, dlaczego to zdanie mnie rozwaliło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nienawidzę tych "gronek". W mojej szkole, dziewczynwczki sobie chodzą do takieho gronku i obgadują innych, najczęściej mnje c:. Ponieważ ja, zbuntowałam się i zaczęłam chodzić z chłopakami. (Z 15 na raz hehe) do tego nie lubię (raczej niecierpię) dwóch księżniczek w mojej kl. Są chamskie. Jeszcze prawie cała klasa mnie nienawidzi (dziewczyny- ponownie), ponieważ się uczę C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post. Moim zdaniem za dużo użyłaś wyrazu TAG w powitaniu, wygląda to tak nieestetycznie. U nas w klasie jest taka jedna dziewczyna i ona cały czas się rządzi, myśli, że jest najlepsza w sporcie i w ogóle. Nikt jej nie lubi, i jeszcze ona bije chłopaków bez powodu. ;_; A później, jak ludzie chcą na nią poskarżyć i to robią, to ona się obraża i płacze, że ''nie ma przyjaciół''. XDDD Naprawdę mi jej żal (ale w innym znaczeniu).

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś moim lustrzanym odbiciem! XD Ten sam wiek, takie samo zdanie o szkole xd takie same cechy ;d

    PS. Zrób mi logo ^^ Pliz *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobisz mua logo? Zrób logo z twojej wyobraźni byle nie było puste :")
    A post ciekawy.
    Musze zrobić na swojego jakiegoś TAG'a
    Hehe xdddddd

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie,też mogę zrobić taki TAG na moim blogu? Jeśli nie,to zrozumiem :) Pisz jakby co,na MSP ;) Nick: WikiM020

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, możesz, to jest tag autorstwa Marci i ona dała pozwolenie. :-)
      Sorcia że odpowiadam za Selenne. XD
      .C

      Usuń
  11. Fajny post :)
    Ja także poprosiłabym logo, najlepiej w odcieniach szarości i beżu.
    Nick - Raven187

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)