Menu

czwartek, 31 grudnia 2015

Sylwestrowy przegląd forum + zmiana w Highscores?

Heju!
O ile dobrze pamiętam, jeszcze nigdy we własnej karierze przygodzie z blogowaniem o MSP nie robiłam żadnego przeglądu forum, co brzmi dziwnie samo w sobie. Szczerze powiedziawszy nigdy nie weszłam jeszcze w tę zakładkę, a jeżeli już, to robiłam to bardzo rzadko, dlatego korzystając z okazji wywnioskowałam, że ciekawie byłoby napisać notkę właśnie o tematach na naszym forum. Nie wiem w sumie czego mogę się spodziewać po ludziach, zwłaszcza, że wiem, iż na MovieStarPlanet krąży mnóstwo internetowych trolli, więc zanim zacznę znów rozpisywać się na pół strony, lepiej przejdźmy od razu do tematu.

-


Na pierwszy ogień leci coś, co skusiło mnie samym tytułem. Otóż chodzi mi o tytuł ,,Zablokowali nowe słowo!". Coś czuję, że ciężko mi dzisiaj będzie się opanować ze śmiechu, przepraszam. Podejrzewam, że pod tym tematem będzie wiele wpisów typu użalanie się nad moderatorami, bo modzi to zło itd. itp. Zgaduję, że słowo to jest albo wulgarne, albo zwyczajnie jest jakby przetworem użytkowników MSP jakiejś wulgarnej frazy, ale o tym przekonamy się za chwilkę.


Wiecie co? Po raz pierwszy od dawien dawna zgodzę się z moderatorami. MASŁO TO ZUO!!!!!1111!!!! W ogóle czemu oni dopiero teraz to zakratkowali? Przecież to trzeba było zrobić od razu po wymyśleniu całego tego pomysłu z cenzurą, no WOW. Poważnie. Najprawdopodobniej chodziło tu o to, że wiele movie stars zaczęło używać wyraz "masło" jako synonim wyrażenia "hasło", które jak dobrze wie każdy jest stricte zakazane w naszej grze. Ale przecież każdy ma prawo napisać do swojego kolegi bądź koleżanki i pochwalić się, że przed chwilą zjadł świeżą bułkę prosto z pieca z masłem, ale po nałożeniu kolejnej zasady, masło będzie musiało wyglądać mniej więcej tak: mxaxsxłxo.


Ciekawy temat, muszę przyznać. Samej autorce wpisu wychodzi 12 sc. Zobaczmy, co wyjdzie mi. Na koncie Charleney wychodzi mi wyjątkowo śmieszna liczba, bo 86.796. Jeśli ktoś zastanawiałby się, skąd wzięłam taką liczbę wirtualnych pieniędzy, to zarobiłam je głównie z VIP-a na miesiąc oraz z filmów, które wszystkie miały powyżej 1 tys. wyświetleń. Jeśli chodzi zaś o diamenty, to wychodzi mi 06. Postaram się teraz poszukać czegoś ciekawszego. Jeśli ktoś chce się pochwalić swoją liczbą star coins, możecie śmiało pisać w komentarzach.


Kocham tego typu tematy! Od zawsze byłam z nich w miarę dobra. Czekajcie, spróbuję. Zadanie brzmi tak: muszę napisać "Olga ma fajne buty" z zamkniętymi oczami. Wyszło mi tak: Olga ma fajne bity. Bity? xD Ogółem ja magicznie jakoś zapamiętałam gdzie jest każdy klawisz na klawiaturze swojego laptopa, dzięki czemu wyszedł mi chyba tylko jeden błąd. Ale serio, bity... Okazuje się, że taki słowo rzeczywiście istnieje w języku polskim. Tutaj macie śmieszne (przynajmniej dla mnie) tłumaczenie tego wyrazu z Miejskiego Słownika Slangu i Mowy Potocznej:

Czy tylko u mnie ten przykład ,,wpadaj stary, DJ daje grube bity" powoduje odruch śmiechu? Bity są też w house'ie tak w ogóle chyba. W sensie słucham house'u, ale sama nie wiem. Chyba są, na pewno. Najwyraźniej osoba, która tworzyła ten wpis słuchała techno, hip-hop, jakiegoś drum'n'bass którego totalnie nie kojarzę, ale nie znała house'u. Albo może drum'n'bass to jakaś nowa nazwa? Zresztą odbiegłam tak strasznie od tematu teraz. W każdym razie, jeśli czyta tego posta jakaś Olga, to niech wie, że ma fajne bity. Pozdrawiam wszystkie Olgi.


Teraz nie wiem czy odwrócić level z Char żeby się dowiedzieć ile będę miała dzieci za 20 lat, czy ten z Kel. Obliczę obydwa, będzie dziwnie. Ok, więc z Kellow wychodzi mi 94 dzieci, a z Charleney dokładnie 02. Chyba jednak wolę mieć dwójkę dzieci, niż 94. Najlepszy wynik wychodzi Wam, gdy macie poziom 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 lub 10. Dalej zasada jest taka, że im wyższy level tym gorszy wynik, choć nie zawsze. Ale to trochę nie fair, bo ta wróżba zmienia się, kiedy tylko zdobędziesz nowy poziom, więc jest trochę niedokładna.

-



Kolejnym tematem dzisiejszej notki będzie też niedawna zmiana w highscores. Na różnych stronach poświęconych nasze grze takie wpisy pojawiły się już wcześniej, bo w końcu zmiana ta miała miejsce mniej więcej tydzień temu, lecz nie mogłam się jej dopatrzyć tutaj, więc stwierdziłam wytłumaczyć Wam kwestię kolejnego sukcesu juny13. Właściwie to na początku chciałabym jej serdecznie pogratulować, bo to naprawdę niesamowite osiągnięcie. Poza tym pojawiło się mnóstwo okropnych plotek o tym, że Jagoda dokonała oszustwa, bo niemożliwe jest tak szybko zdobyć najwyższą pozycję w rankingu. Okazało się, że miała zapełnioną skarbonkę, w której miała kilka milionów fame, dzięki czemu udało jej się tak szybko wyprzedzić ! ! ! Alicję ! ! ! i o ile dobrze pamiętam również ANNIIĘ. Zresztą takie podejrzenia wymyślają głównie osoby, które komuś okropnie zazdroszczą...


-


Na koniec chciałabym jeszcze życzyć każdemu udanego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku, aczkolwiek o tym będę jeszcze wspominać jutro, 1 stycznia. Jeśli macie ochotę, w komentarzach możecie wykonać poprzednie zadania ze wpisów na forum. Powiedzcie też, co sądzicie o nowym układzie Highscores. Osobiście jestem z niego zadowolona.
/Kellow

Logo by Oliwia, bardzo Ci dziękuję

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Forum niestety trochę się stacza, ale czasami można się z tych głupot pośmiać, haha.

      Usuń
    2. Dawno tam nie wchodziłem, hah... Nudno tam.

      Usuń
    3. Ja w 2014 (jeśli w ogóle kiedykolwiek wchodziłam), to prawie zawsze tam zaglądałam... Teraz? To tylko materiał na posty, nic więcej. Nie dowiedziałam się z tego dzisiejszego przeglądu nic oprócz tego, że kratkuje słowo "masło".

      Usuń
    4. Masło! Teraz muszą wymiślić coś nowego xDDD fazło np. ;-;

      Usuń
    5. Lub 'gasło', 'Jasło'-taka miejscowość niedaleko mnie xd
      ale byłoby, nie?
      Monia133#

      Usuń
  2. Świetny post. Bity. Aha? No nie tylko Ciebie śmieszy te "wytłumaczenie". Jej, 74 dzieci! Jagoda miała 6 mln fame w tej skarbonce, niedługo ! ! ! Alicja ! ! ! będzie posiadać o wiele mniej fame od juny13 xDDD Te logo od Oliwi nawet ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Olga ma fajne bity. xDDD Zapamiętam, jak spotkam jakąś Olgę. *-* Ja coraz mniej przeglądam forum, ale są czasem śmieszne głupoty, np. ktoś ostatnio pisał, że bierze ślub ze ''swojim hłopakiem'' i mamy mu dawać prezenty z listy. XD

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie, że niedługo na MSP będziemy się porozumiewać tylko za pomocą animek xd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post.
    Jedyne co mi nie pasuje to przywitanie. Takie nie do ciebie c;. Ale to mo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem "heju" pasuje do Kellow bardziej niż do Milki. c;

      Usuń
  6. Fajny post. Przywitanie Kellow pasuje do niej moim zdaniem :0

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja pamiętam, jak weszłam na zapasowe konto, wtedy moja Naja siedziała obok, a ja tak sobie włączyłam HSC i ona się tak jakoś zacięła i patrzyła w ten ekran... xD Ja tak myślę: Co jest grane? Patrzę: juna13 pierwsza... takie zaskoczenie, w ogóle bardzo mało o niej wiem, praktycznie nic xd Super post <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Szymon, weź lepiej idź, bo twoje "opinie" wołają o pomstę i są na poziomie przedszkola. Żałosne.

    Okej post.
    ~`N

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę miała 71 dzieci :') a sc 962

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)