Menu

wtorek, 22 grudnia 2015

↬ Świąteczny tag ↫

Tutaj Angelika. Tak, dobrze widzicie, dzisiaj napiszę posta - Świąteczny tag. Powiem szczerze, że wiem iż na tym blogu napisała go już jedna osoba. Takie tagi pojawiły się też na innych witrynach. Jednak zaplanowałam sobie cały maraton, jakie będą posty itp. już ponad dwa tygodnie temu (zapisane z zeszycie). Wymyślanie pytań zajęło mi trochę czasu i nie zrezygnuję teraz z tego posta. O tym, że go planowałam wie chyba tylko jedna osoba, jest nią moja przyjaciółka (Ola442 <3) i ona stosunkowo mogłaby to potwierdzić. Tylko po co? Chyba wierzycie mi na słowo. Dobrze dość tej gadaniny, bo pewnie i tak jej nikt nie czytał.


P Y T A N I E    1
Jaką i jak przystrojoną będziesz mieć choinkę w tym roku?

Właśnie dzisiaj (może i dla niektórych dopiero dzisiaj) będę ubierać choinkę u mojej babci (nazwijmy to "w ramach pomocy"). U siebie w domu jeszcze jej nie mam, moi rodzice planują kupno choinki, jak to się mówi "żywej". Wczoraj byłam z nimi i z moim bratem w sklepie u mojej koleżanki (jej rodzice mają firmę ogrodniczą... Coś w tym stylu), żeby kupić jakieś lampki, łańcuchy i ozdoby. Było strasznie dużo osób, kolejka przez cały sklep (dosłownie). Dlatego też zdecydowaliśmy kupić je gdzie indziej. Jako, że nie chodziłam do szkoły spotykając Natalię porozmawiałyśmy o tym i owym. Zresztą mam zdjęcia, czemu by ich nie pokazać?
*Śpiewający Mikołaj, jej!*

 *Śpiewający renifer B)*
*Tutaj też ruchome zwierzęta*




 *Kolejka, był też wyciąg, ale nie udało mi się zrobić w miarę wyraźnego zdjęcia*
*Jacyś ludzie...*
Nie wyszło jakoś specjalnie wyraźnie itp. ale uwierzcie nie miałam czasu na robienie zdjęć moją CandyCam.
P Y T A N I E    2
Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod choinką?

Szczerze odpowiem, że nie wiem. Przeważnie dostaję jakieś ubrania, może perfumy. W tym roku dostałam, wybrałam sobie swój prezent wcześniej, jest to kolorowanka "Świat tropików". 
Jedną stronę już skończyłam, a tutaj macie tą, którą dopiero dzisiaj troszeczkę zaczęłam.

P Y T A N I E    3
Ulubiona potrawa na wigilijnym stole?

To teraz Was zaskoczę, nie próbuję wszystkich potraw. Jednak chyba najchętniej jem desery, a jeśli chodzi już o dania to chyba barszcz.

P Y T A N I E    4
Jak wygląda u ciebie dzień 24 grudnia?

Tutaj bywa różnie, albo wstaję bardzo wcześnie, albo też śpię nawet do 11. Zazwyczaj od rana trwa sprzątanie domu, w którym muszę pomagać (ale raczej tego nie robię, ciii). Potem oczywiście przygotowanie potraw, a jeszcze później nakrycie stołu, co zawsze robię ja. Trzeba się również przygotować do uroczystej kolacji, co zajmuje mi trochę czasu. Po całym wydarzeniu zazwyczaj oglądamy jakiś film - Kevin sam w domu, a co myśleliście? - przy świetle choinkowych lampek.

P Y T A N I E    5
Jaki kolor kojarzy ci się ze Świętami?

Ze Świętami kojarzą mi się trzy kolory - złoty, czerwony/bordowy, zielony. Jeśli miałabym zdecydować to chyba byłby to kolor zielony, ale z drugiej też strony czerwony. Złoty kojarzy mi się ze świecącymi lampkami. Sama nie wiem, nie potrafię zdecydować.

 P Y T A N I E    6
Kiedy otwierasz prezenty?

U nas w domu jest tradycja otwierania ich na drugi dzień - rano, po wigilii. Utrzymuje się ona już od kiedy pamiętam. Będąc małą dziewczynką, zawsze czekałam do późna, aż ktoś podłoży prezent pod choinkę, lub też budziłam się bardzo wcześnie, aby w tajemnicy zobaczyć co dostałam B). Później udawałam, że jestem zaskoczona XDD.

P Y T A N I E    7
Co robisz podczas przerwy świątecznej?

Zazwyczaj odpoczywam od szkoły. Co się z tym wiąże - śpię do późna, mogę spędzić na komputerze tyle czasu ile chcę, chodzę spać o późnych godzinach. Czasem wychodzę na długie spacery, lub jadę do miasta. Od czasu do czasu czytam książki mojego taty (nie powinnam bo są to głównie jakieś horrory, ale ciii) Ogółem "samowolka".

P Y T A N I E    8
Ulubione zajęcie podczas przygotowań do Świąt?

Uwielbiam ubierać choinkę oraz piec ciasta z moją mamą. Zawsze też robię jakieś ozdoby do mojego pokoju. W tym roku jest to łańcuch. Mam też mały stroik, właściwie taką niedużą żywą choinkę (no dobrze, nie znam się... To nie wygląda na choinkę, ale nie mam pojęcia jak to nazwać) w doniczce. 

P Y T A N I E    9
 24 grudnia, wigilia - jak się ubierasz?

Praktycznie przez cały dzień chodzę w takich normalnych ubraniach (bo mogą być nienormalne...). Na kolację wigilijną ubieram się o wiele bardziej elegancko, jednak teraz już nie zakładam sukienek. Kiedy byłam mała ja i moja kuzynka miałyśmy takie same ubranka tylko w innych kolorach, ja miałam czerwoną sukienkę i buty, a ona niebieską. Wyglądałyśmy uroczo XDD (mam zdjęcie w albumie).

P Y T A N I E    10
Najlepsze w Świętach?

Myślę, że jest to ta rodzinna, ciepła atmosfera. Niestety jak to mówią "Święta, Święta i po Świętach". Szybko ona mija i znów trzeba wziąć się za obowiązki. Wracając wspomnieniami do dzieciństwa przypominam sobie pewien zwyczaj. Zawsze po kolacji rodzice zabierali mnie to pewnej miejscowości (za nic nie mogę sobie przypomnieć nazwy) gdzie wszystkie domy i ogrody były ozdobione lampkami. Zanim tam dojechaliśmy było już całkowicie ciemno i wyglądało to cudownie. Chciałabym się tam znów wybrać...


Dobrze to już wszystko na dziś. Mam nadzieję iż post się Wam spodobał. Pojawiło się w nim trochę emotikon, ale jak wiecie zazwyczaj ich w ogóle nie piszę. Przypominam o moim maratonie i rozdaniu prezentów >>INFORMACJE TUTAJ<<.
Dzisiaj 5 osoba zdobędzie swój prezent.
Pozdrawiam,
Angelika / Angie / Aga
Callies / Jesy <3

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wow, Luiza skomentowała mój post (((:
      Dzięki.

      Usuń
  2. Faktycznie, dużo jest tych świątecznych tagów. Ale post fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie zrobiony post! *o*
    Podziwiam Cię za to, serio.
    Fajne odpowiedzi :)


    >>CONVES-STAR-PLANET.BLOGSPOT.COM<< Wbijaj, skomentuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zwykły tag, jeżeli ci się nie podoba to nie komentuj ;)
      Może niektórzy lubią się czegoś dowiedzieć o innej redaktorce, nie pomyślałaś?
      Florka

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ktoś Ci kazał to czytać?
      Sorry, ale śmiechłam (((:
      "nas" - mogę wiedzieć o kim mówiłaś?

      Usuń
    4. Ja pierdole. Pamiętam, gdy szanowna Diamentowa Pati uczepiła się mnie kiedyś na filmowym-msp, bo oceniłam pozytywnie swojego Looka. Na koniec jeszcze wraz z Niveą zrobiły gównoburzę na cały blog. Pamięta ktoś może?
      A teraz uczepiła się naprawdę świetnej bloggerki kolejnym żałosnym tekstem ,,a co nas to obchodzi".
      Pati, ja Ci naprawdę życzę powodzenia w życiu, bo to jak się zachowujesz, jest komiczne a zarazem żałosne.
      Kto Ci do cholery kazał to czytać?
      Aż żal dupę ściska.

      Usuń
    5. Heh... Ja pamiętam. To były jaja.

      Usuń
  5. Ja też robiłam świąteczny TAG. :) Tak samo robiłam z prezentami pod choinką - udawałam, że jestem zaskoczona. xDD Ej, i ja też wiedziałam, że zrobisz TAG. :B

    ~ Emi Caffe/Emka ♥
    ' Stefan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe XDD
      Serio? Myślałam, że tyko Adze mówiłam.

      Usuń
  6. Super prezent sobie wybrałaś! My co roku z dziewczynami z klasy robimy sobie prezenty, w tamtym roku dostałam "Zniszcz ten dziennik", a w tym - "Połącz kropki". Jak ja je kocham. XD
    .C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Połącz kropki w empiku, ale koniecznie chciałam jakąś kolorowankę z masą szczegółów, więc wybrałam świat tropików ;)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)