Menu

czwartek, 17 grudnia 2015

Świąteczny maraton, mały konkurs - post informacyjny.

  Tutaj Angelika. Znów mnie nie było przez dość długi czas, hm? Doskonale zdaję sobie z tego sprawę. Chcę to Wam wynagrodzić w postaci małego konkursu (?). Dobrze na czym on polega, jak brać udział? Już tłumaczę.
  Dokładnie za tydzień mamy 24 grudnia, więc postanowiłam zorganizować mały "świąteczny maraton postów". Codziennie od jutra do 23.12 będą pojawiać się (miejmy nadzieję) ciekawe notki z mojej strony. No dobrze, ale co z tym konkursem? Polega on na tym, aby skomentować mój post jak najszybciej. Prościej mówiąc 1 komentarz pod moim postem wygrywa mały upominek z mojej szafy. Oczywiście ma on zawierać nie tylko "Pierwsza!", (lub czegoś w tym stylu) ale też opinię i nick. 
Przygotowałam specjalny obrazek/kalendarz, gdzie będę wpisywać nicki osób, które dostaną nagrody.

 Dobrze małe podsumowanie: bo jak czytam to co napisałam wyżej...
- Organizuję konkurs, aby wygrać nagrodę trzeba jako pierwszym skomentować post.
- Codziennie od jutra do 23.12 będą pojawiać się posty ode mnie (to właśnie je trzeba komentować, aby coś wygrać).
- Maraton trwa sześć dni z czego wynika 6 dni - 6 nagród.
- Po jego zakończeniu dnia 24.12 ogłoszę wyniki, rozdam nagrody.
- Jakie będą upominki? Tego nie zdradzam.

Jeśli nadal czegoś nie rozumiecie - piszcie! Nie umiem tłumaczyć, zdaję sobie z tego sprawę.
Tak jak napisałam, jest to post informacyjny. Czegoś lepszego spodziewajcie się jutro.

Pozdrawiam,

Angelika/Angie/Aga 
Callies / Jesy <3


9 komentarzy:

  1. Świetny post! Fajny pomysł z tym konkursem i świątecznym maratonem ^^
    ~ love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie pomysł super! Ciesze się, ze wracasz znowu do nas! Czekam na kolejne notki z twojej strony, powodzenia w listach.
    Jaija001

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post.
    Mimo, iż informacyjny to super.
    YAY! KONKURS! WALCZEEE! Hmm, jak narazie jestem czwarta, więc mogę coś wygrać, nie?
    ~Jednorożec ♥
    #Truskaffkowa
    Daria5677567 - (stare konto XD)
    Wybieraj, na które konto mi chcesz dać. (O ile "wygram".)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba być pierwszym ;-;
      Nie umiecie czytać?

      Usuń
  4. Fajnie że wróciłaś!
    Fajne też jest to że codziennie będą posty.
    (No, bo mnie wnerwia to że wchodzę sobie na bloga, a tu post który czytałam trzy dni temu.)
    Jestem piąta, więc zgłoszę się do konkursu.
    Nick: Flex#
    Bardzo się ucieszę, jeśli mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post. *.* Świetny pomysł z tym rozdawaniem prezentów! Cieszę się, że powróciłaś do pisania, stęskniłam się trochę za Twoimi postami.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥
    ~ Time Of Our Lives ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Maraton, będzie co czytać :D.
    Zapowiada się naprawdę ciekawie.
    Pomysł z prezentami fajny *u*, ale chyba bardziej ciesze się na maraton xD
    \Caramellia\

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)