Menu

środa, 23 grudnia 2015

Stare świąteczne filmy + Logo.

Z tej strony Angie, Angelika, Callies, Jesy (jak kto woli). Przyszła pora na ostatni post z mojego maratonu. Postanowiłam obejrzeć i ocenić starą serię filmów o tematyce świątecznej, opisać ją (na luźno) oraz ocenić (tak jakbym to zrobiła zazwyczaj, normalnie). W drugiej części posta zaprezentuję Wam logo, które zrobiłam.
************************************** F I L M  -  O P I S **************************************

Film zrobiony przez ` Kyotka opowiada o dziewczynie, która była smutna bo nie miała przyjaciół i chłopaka (#SMÓTEK BUL RZAL). Nagle pomyślała sobie, że pójdzie do kawiarni, gdzie wszystkie miejsca były zajęte - zostało tylko jedno obok jakiegoś chłopaka (Davida). Spytała czy może się przysiąść, a on powiedział, żeby się przeszli.
(Tak, musiałam).
Poszli na spacer, panowała #niezręczna cisza i na sam koniec przedstawili się sobie. Dziewczyna sobie poszła, bo musiała iść (gdzieś...). Okazało się, że poszła do domu i tam stwierdziła, iż zakochała się z Davidzie. Scena magicznie się zmieniła i znaleźliśmy się z identycznej jak dom Amy posiadłości, gdzie to chłopak stwierdził, że zakochał się w dziewczynie (ile powtórzeń...). Następnego dnia Amy postanowiła iść do kawiarni. Gdy była już na miejscu zaczęła biec i nagle magicznym trafem pojawił się David, który również biegł (lel). Zderzyli się. Potem dziewczyna zaproponowała, aby poszli do niej. Tam chłopak wyznał jej miłość, a ona - jego zdaniem - dziwnie zareagowała, więc sobie uciekł (((: Ona pobiegła za nim, rozmawiali i zostali parą (jak słodko <3). W piątym odcinku (ups nie pamiętam go dokładnie...) znów byli w kawiarni, ale Amy po chwili sobie gdzieś poszła i obiecała odwiedzić chłopaka później. Wieczorem gdy była przed jego domem, usłyszała jak rozmawia z (o czym nie wiedziała) jego siostrą. Myślała, że to jego dziewczyna, zaczęła na niego krzyczeć etc. uciekła na most. On przybiegł do niej mówił, że "to nie tak jak myślisz" (i takie tam), ale ona mu nie uwierzyła, więc skoczyła na łódkę i się zabiła (#samobójstwo :C)
W szóstym i już ostatnim odcinku, duch, a właściwie "anioł" Amy (który swoją drogą wyglądał bardziej na jakiegoś demona zła) powiedział Davidowi, że nadal go kocha. Chwile rozmawiali i nagle "anioł" sobie poszedł (Poszedł. Nie, nie odleciał).
To na tyle z opisu.
************************************** F I L M  -  O C E N A**************************************
Do przyznania mamy maksymalnie pięć gwiazdek, dlatego też film ocenię według pięciu kategorii.

1. Bohaterowie - Postaci, które wnosiły coś do akcji było bardzo mało, bo tylko trzy - Amy, David oraz siostra Davida. Co prawda w pierwszych częściach pojawili się "przechodnie", ale nie mieli większego znaczenia. Czy tyle postaci wystarczyło? Powiem szczerze, że brakowało jeszcze jednego lub dwóch bohaterów, wtedy akcja mogłaby być o wiele ciekawsza. Nie przyznaję "gwiazdki".
2. Fabuła - Niezbyt ciekawa, brak zaskakujących wątków itp. Film jest bardzo prosty, a taki scenariusz "przypadkowego poznania się chłopaka i dziewczyny, którzy później zostają parą" wszyscy chyba znamy. Na sam koniec oczywiście "zdrada", a później następuje "wybaczenie" i wszyscy są hepi. Tak więc, znów nie przyznaję punktu. 
3. Oprawa graficzna (muzyka, tła itp.) - Tła zmieniały się, ale ciągle -  prawie we wszystkich odcinkach - pojawiło się tło z kawiarnią. Dopasowana muzyka raz była, a raz nie. Myślę, że pół punktu będzie odpowiednią oceną.
4. Dialogi - Powiem, że szczerze nie podobały mi się one, ani trochę. Wszędzie masa emotikon, które - moim zdaniem - nie zawsze pasowały. Gwiazdki nie ma.
5. Moje zdanie na temat filmu - Film jak wszystkie inne, niezbyt ciekawy. Jednak było w nim coś co mnie rozbawiło (mimo, że chyba miał to być dramat w końcu dziewczyna się zabiła) za co ogromny plus. Spodobało mi się też to, że w produkcji pojawiło się unikatowe tło oraz animacja (co prawda w tamtych czasach to nic specjalnego zapewne nie było). Przyznaję punkt.

Jak widzicie film wypadł dość słabo - 1,5 gwiazdki. Połówek przyznawać nie możemy, więc nadciągnę trochę ocenę, niech będzie 2. Spodziewałam się wyższej oceny, ale analizując fabułę naprawdę zniechęciłam się do niej. Nie było prawie słowa o "Świętach", z tego co pamiętam tylko słowo czy dwa na początku pierwszego odcinka. Oczywiście jest to tylko moja subiektywna ocena. 
Dobrze przejdźmy zatem do logo bo piszę tą część tak długo, że mam jej już dość.

************************************** L O G O **************************************
Przypomniałam sobie, że kiedyś pisałam posta i tam pokazałam Wam pewne logo. Jeśli chcieliście, składaliście w komentarzach zamówienie na podobne. Z góry uprzedzę Was iż nie brałam wymagań pod uwagę, jak to? A tak to. Zrobiłam loga (głównie świąteczne) według własnego pomysłu, bo pewnie i tak nie pamiętacie, że w ogóle chcieliście taką pracę ode mnie. Jeśli jednak chcielibyście dostać logo (ile powtórzeń) piszcie w komentarzach jakie ma ono być. NIE ZAPOMINAJĄC O DODANIU NICKU!
Dobrze, a teraz bez większych przeszkód zobaczmy co przez ten czas zrobiłam.

Pamiętam, że przeglądając tumblera natrafiłam na takie cudowne tło i postanowiłam je wykorzystać do swojej pracy. Efekt pikselizacji z picmonkey bardzo mi się tutaj podoba.
Tutaj z tego co pamiętam przerabiałam animację i z tego co teraz widzę moja moviestar nie ma ręki (fajnie). Cytat z piosenki See you again, który wręcz uwielbiam. 
Tym razem bawiłam się robiąc tło w pixlr, wyszło całkiem nieźle, jestem zadowolona z efektu końcowego. Na logo moja ms oraz Agi (Ola442 <3)
Znów coś dla Oli442 <3, tutaj jeszcze nie potrafiłam zbytnio posługiwać się pixlr, dlatego efekt końcowy jest jaki jest.
Coś dla Martyny, Wintelle . Jestem całkiem zadowolona z tego logo. Jest świąteczne i klimatyczne.
Logo dla Aneiil, też całkiem mi się podoba. Jedyne co tutaj niestety nie wyszło to fakt iż różdżka usunęła mi część sukienki. Nie mam pojęcia dlaczego.
Tutaj przyznam się, że wcześniej praca podobała mi się bardziej. Chyba napchałam za dużo tekstu.
Znów logo dla Agi (#no popacz). Jestem z niego ogromnie zadowolona, strasznie podoba mi się to ułożenie napisów (ta skromność).
Przygotowałam też pracę dla catvalentine1. Również jestem z niej zadowolona. Dodam tylko iż uważam, że efekt obrysu i cienia w sumopaint jest lepszy od tego (tutaj zastosowanego) z pixlr.
 Zrobiłam również logo dla mojego konta Jesy <3. Nie jest ono świąteczne, ani też nie prezentuje się jakoś "super" jednak fakt, że udało mi się je zrobić główne przy użyciu 2 programów bardzo mnie cieszy.
A tutaj mamy coś nad czym wczoraj spędziłam coś około 2 godzin. Może i nie widać tego wkładu pracy, ale ważne, że według mnie się opłaciło. Wstawiłam to zdjęcie na msp, ale zepsuła się jakość. Nie wiem dlaczego, jednak gdy kliknie się na zdjęcie pojawia się już takie jakie dodałam.

**************************************************************************** 
To już wszystko na dziś. Przypominam, że do zdobycia został już tylko jeden prezent! Jutro ogłoszę wyniki tego małego konkursu, pokażę oraz rozdam przynajmniej część nagród. Jako, że zauważyłam spadek komentarzy ogłaszam, że spod tego posta wybiorę dodatkowe 3 opinie i jutro ich autorzy (bądź autorki oczywiście) zostaną nagrodzeni (czym? Tutaj też nie zdradzam). Moim zdaniem warto, bo przecież napisanie komentarza nie zajmuje tak wiele czasu, a korzystając z owych nagród, które przygotowałam mogłabym zrobić nawet jakiś konkurs na logo.

Pozdrawiam,
Angelika / Angie / Aga
Callies / Jesy <3 / The Queen (ktoś pamięta?)
(Logo były wyżej, więc może dodam moją ulubioną piosenkarkę Nicki?)

36 komentarzy:

  1. Jakie piękne logo! Post oczywiście też świetny. ;)
    Pozdrawiam
    ~ love4ever1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      O ile się nie mylę wygrywasz już 2 nagrodę c:

      Usuń
  2. Śliczne logo, post wspaniały :)
    ~ Noe ❄️

    OdpowiedzUsuń
  3. Post jak zwykle zaje... Fajny xD
    Jesteś najlepszą redaktorką!
    -lukcia321

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Z tym drugim zdaniem nie koniecznie się zgodzę, są osoby lepsze ode mnie. Nie mniej chyba każdy lubi komplementy xd

      Usuń
    2. Jak dla mnie jesteś najlepsza! :D
      Piszesz długie, porządne posty, masz dużo pomysłów!
      -Lukcia

      Usuń
  4. Świetny post. Rzeczywiście, dziwna fabuła. Zobaczyli się i już się kochają. O.O Twoje loga są śliczne. Zrobisz może kiedyś poradnik jak je zrobić. Nie widziałam ładniejszych. Mogę jedno zamówić?
    Nick: mate9666
    Jeśli tak, to świąteczne.
    ~Marti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabuła jest bardzo - jak to mówią - oklepana. Mam teraz dużo czasu na pisanie notek, więc może niedługo pojawi się poradnik ;) tym czasem odsyłam Cię do poradnika Luizy, który też jest świetny.
      Jasne, logo postaram się zrobić dziś, aby nie zapomnieć. Napiszę do Ciebie na msp.

      Usuń
  5. Super post Jesy!
    Jejku, ta animacja jest świetna. ^^ Twoje loga są idealne (:

    Mogłabym prosić logo?
    Chciałabym jakieś urodzinowe, wiesz balony i te sprawy, cytat po angielsku, nick: Mala Tyna. (bez kropki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki c;
      Postaram się zrobić je jak najszybciej.

      Usuń
  6. Zajebisty post i oczywiście śliczne te loga dla mnie #TaSkromność heheh ;P
    ~Aga
    ~Ryba

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Tak jak pisałam w moim poście na Abiesce - jesteś cudowną redaktorką i niczego Ci nie brakuje. Moim zdaniem ocena filmu jest sprawiedliwa, ciekawie oceniasz. Co do zrobionych lóg (przepraszam, ale nie mam bladego pojęcia jak to się odmienia) są śliczne! Moim ulubieńcem jest logo dla catvalentine1 oraz to Twoje ostatnie. Wszystkie mi się podobają, ale jednak te się wyróżniają najbardziej! (oczywiście to moja opinia c:)
    Pozdrawiam, Florka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ( :
      Hm, chyba nawet się zgodzę. Wyszły faktycznie najlepiej xd

      Usuń
  8. Jeżeli to możliwe to...czy mogłabym poprosić o logo dla mnie? Również w jakimś świątecznym stylu :))
    Florka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne c; Postaram się zrobić je jak najszybciej.

      Usuń
  9. Super post i śliczne loga. Według mnie ten film taki... chaotyczny. Z tego co opowoedziałaś, bo go nie oglądałam. Mogłabym jedno logo? Jeśli tak:

    Nick: muza to zuza
    Prosiąbym o coś związanego z zimą. Nie robię looków, więc wybierz coś z szafy ;).


    ~Zuzeł | ZuZaNn ;** |

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny posteł! A loga mi się wszystkie podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Superowski post.
    Dziwna fabuła.

    Marti

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post. Ten film obejrzałam i szczerze mówiąc oceniamgo na 1. Ja poproszę logo.
    Nick: Sweecia 2014. Możesz zaprosić z jakiegoś innego konta.
    Look: Najnowszy.
    Cytat: Jakiś z piosenki R. City " Looked away ". Ostatnio mam na jej punkcie fioła ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki c;
      Jasne, robi się.
      Tą piosenka jest świetna, ale mi się wszystko szybko nudzi, więc już jej tak często nie słucham xd

      Usuń
  13. Ja nie mogę, no! Piszę tego komentarza już 3 raz, bo co chwilę mi pole znikało. #RZAL BUL SMÓTEG I ĆJERPJENJE. Loga są idealne, no po prostu świetne! ♥ Chciałabym je tak robić, jak Ty. Film nie wydaje się zbyt ciekawy, sama stworzyłam kiedyś podobny. (Miałam 10 lat)

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś napisałam zgłoszenie i mi się zawiesił bloger ;_;
      Uu, ĆJERPIENIE XDD coś nowego.
      Dziękuję ;*

      Usuń
  14. Jakie piękne logo !
    ~jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się sposób, w jaki oceniasz filmy. Jest to bardzo konstruktywna, ale zarazem prawdziwa i szczera krytyka. Może zrób kiedyś serię z ocenianiem filmów? Spodobał mi się taki post. XD
    .C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ni a jeśli chodzi o loga - boskie, szczególnie te z tymi różnymi czcionkami. <3

      Usuń
    2. Hm, jak narazie wolę nie rozpoczynać serii, bo wiem, że gdy tylko skończy się przerwa świąteczna trzeba będzie wrócić do szkoły i czasu na posty raczej nie będzie :/ Oczywiście napiszę coś na zapas, ale z drugiej strony nie chciałabym zmarnować tego czasu na komputer... Wracając, może jakieś randomwe posty z ocenianiem filmów.
      No i oczywiście dziękuję c; .

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)