Menu

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Odwzorowuję wianki świąteczne, czyli świąteczna notka.



Z tej strony Luiza, Lanche - jak to woli. Dzięki Emi Caffe (dziękuję), która podsunęła mi ten pomysł (odwzorowanie ozdób świątecznych), postanowiłam, że napiszę posta o Lookach inspirowanych wiankami świątecznymi (lub po prostu będę próbować je odwzorować). Zatem zapraszam do czytania! c:

                     ----------------------------------------------------------------



Na pierwszy ogień idzie śliczny wianek składający się z bardzo dużej ilości różnorodnych bombek oraz znajduje się na nim kilka gwiazdek. Bombki - są to różne odcienie szarego w kilku kształtach (mały, średni i największy), a także spora ilość kremowego i srebrnego, który się błyszczy. Ogólnie rzecz biorąc, najmniej jest chyba gwiazdek, a najwięcej kremowych bombek. Jak wyszła mi wersja MSP (o ile w ogóle mi wyszła)?

                 ----------------------------------------------------------------  



Tak prezentuje się odwzorowany Look. Zgodnie z obrazkiem ozdoby świątecznej, użyłam kilku odcieni szarości, m.in. ten bardzo jasny (tak jakby srebrny), ciemniejszy i najciemniejszy. Skład Outfit'u ogranicza się do dosyć dużej ilości dodatków - wielkiej kokardy na perukę, kolczyków kółek, naszyjnika przypominający mi tzw. "łapacz snów", który troszkę zlewa się ze moherowym sweterkiem, bluzki z drobnym wycięciem na brzuchu, lekkiej spódnicy kontrastujące odcieniem z niektórymi dodatkami oraz butów na obcasie z kokardką. Posiada dziewczęco-elegancki styl. Kosztuje 4400 StarCoin's + 4 Diamond's i niestety jest dla członkostwa VIP.

               ----------------------------------------------------------------

W koszyku możemy znaleźć:

naszyjnik Boho Dreaming, 375 SC,

kolczyki Vintage Hoops, 425 SC, 

kokardkę Perfect Detail, 500 SC,

czółenka Wrap Me Up, 1800 SC,

sweterek Da' Fluff, 650 SC, VIP,

spódniczkę Summer Love, 4 DM,

fryzurę Be Together, 650 SC.







              ----------------------------------------------------------------


Paleta kolorystyczna:




                   ----------------------------------------------------------------  



Kolejną inspiracją do odwzorowania jest wianek już odbiegający od poprzedniego, ponieważ zawiera zielone odcienie, jednakże nadal mi go przypomina przez te szare bombki, a także małe gwiazdki. Zauważyłam też mnóstwo białych malutkich perełek. Ogólnie na pierwszy rzut oka, kolorystyką wianka jest zwyczajny ciemny fioletowy oraz purpurowy. Bardzo ładny, lecz wersja MSP nie jest już taka ładna:


Dla odmiany, może najpierw zaczniemy od stylu projektu - elegancki, np. kolczyki, spódnica oraz bluzka, z nutką dziewczęcości - włosy. (: Barwy - jest to fioletowy & szary, jednak tutaj za bardzo nie bawiłam się w odcienie tak jak w poprzednim. Dodałam również troszeczkę czarnego, jednak zapomniałam o zielonym, ale tutaj nie zbyt pasował, ughh. Skład to krótkie, kręcone włosy z niewielką kokardką w kolorze spódnicy, długa, obszerna spódnica, bluzka z bufiastymi rękawkami, kolczyki i niewidoczny naszyjnik, i moje ulubione czółenka. Koszt kupna wynosi 3150SC, czyli nie jest tak tragicznie.


                 ----------------------------------------------------------------


Do jego stworzenia użyłam:

naszyjnika Snowflake Gem, 425 SC, VIP,

kolczyków Glamourous Hangers, 375 SC, VIP,

butów Pumped Up, 600 SC,

bluzki In The Spotlight, 525 SC,

spódnicy Georgeous!, 575 SC,

fryzury That sweet girl, 650 SC.





                ----------------------------------------------------------------


Paletka barw:





Kolejną i ostatnią już inspiracją, jest wianek, który chyba najbardziej nawiązuje do świąt Bożego Narodzenia, i zimy poprzez swoją kolorystykę, a nawet wzorki (śnieżynki i inne). Zauważyłam tutaj barwy takie jak: dominujący tutaj soczysty czerwony, a wszystko zostało połączone z białym oraz jasnym zielonym i nutką brązowego. Kształty, które na nim widnieją to rękawiczki, kulki, a także gałązki i kilka śnieżynek, o których już wspominałam na początku opisu.

                 ----------------------------------------------------------------  


Jeśli chodzi o sam styl Outfit'u, jest on dla odmiany (wcześniejsze Looki były eleganckie) na luzie właściwie poprzez większość ubrań, jednak znalazłam lenonki - hipowski akcent. Barwy jakie tu się znajdują: użyłam bardzo dużo czerwieni, zdecydowanie za mało zielonego, wszystko pomieszałam z odrobiną białego i brązowego. W koszyku możemy znaleźć blond-brązowe włosy upięte w kucyk, lenonki, o których już wspominałam, naszyjnik z kryształem, zimowy sweterek z napisem "Ho ho!", bardzo krótką spódniczkę z białymi wzorkami oraz creepers'y. Projekt wynosi 3100 StarCoin's, w związku z tym jest najtańszy z wszystkich Look'ów tutaj ukazanych i nie jest dla VIP'ów.


                 ----------------------------------------------------------------


Skład:

Naszyjnik Dragonfly Necklace, 375 SC,

lenonki Iconic Prisms, 350 SC, 

buty Creeperettes, 400 SC,

spódniczka Santa Print, 800 SC,

bluzka Santa's Coming!, 600 SC,






                  ----------------------------------------------------------------


Kolorystyka:


             ----------------------------------------------------------------  


To już wszystko w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że się spodobał! Dzisiaj żegnam się z Wami świetnym logiem od oli7117, dziękuję za nie.
Do zobaczenia,



'L.
LanchLuiza.

23 komentarze:

  1. PIERWSZA! WYGRAŁAM 1000$!
    Fajny i kreatywny pomysł na posta!
    (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WYGRAŁAŚ ZAPAS HLEPKUF Z MASŁEM I MANDARYNKAMI NA CAŁY ROK!

      Usuń
    2. JAM JEST MISTŻÓ! ZAMIAST PSZEKAZYWAŃA GO BJEDNYM SAMA GO ZJEM

      Usuń
  2. Fajny post. Wow, Luiza, szalejesz z tymi opisami! Może trochę przesadziłaś, bo ja nie wiem co to znaczy "moherowy" xD Ale drogi ten pierwszy look, a wcale na taki kosztowny nie wygląda! Sprawdzałaś już gmaila? C;
    |_Paulik
    =*Szynszyla*=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. c:
      ,,moherowy sweter" wpisz w grafikę i zobaczysz.
      Sprawdziłam.

      Usuń
  3. Zajebista notka!
    Hyhy, pomysłowe to odwzorowywanie wianków. C;
    Najbardziej spodobał mi się trzeci, te kolory, śliczne!
    Podoba mi się też pierwszy...
    Śliczne masz logo! *-*
    ~Jednorożec ♥
    Leciec-z-marzeniami-msp.blogspot.com - to świetny, szybko rozwijający się Blog!
    Wejdź, a jeśli Ci się spodoba - zostań na dłużej! *Sorry za reklamę. ;/*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszły te looki. Najbardziej spodobał mi się ten pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Looki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, widzę, że wykorzystałaś mój pomysł. B) Czuję się zaszczycona. Świetny post, wszystkie look'i wyszły pięknie.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. 8, hihihihihihi.
    Super post!

    ~Mala Tyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Looki prześliczne, opisy rozwinięte, a cały pomysł odjechany, lecz interesujący. Logo jest cudne.
    about-everything-forever.blogspot.com Nowo założony przeze mnie blog o wszystkim. Zapraszam.
    Sry, za reklamę

    OdpowiedzUsuń
  9. Supko post.
    Dawaj mi tu hlepka!!!
    Natyhmiast!!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)