Menu

niedziela, 6 grudnia 2015

Nowy motyw - Looki + loga.

                                                                  Hello!


Z tej strony Luiza. Jezu, jest 21:36 a ja dopiero teraz zabieram się za posta, ale nieważne. Obecnie na Lanche posiadam nieuzasadnionego bana na 3 dni - napisałam do nich w tej sprawie i napisali mi, że podawałam informacje typu moje GG, FaceBook czy inne portale społecznościowe oraz używałam obraźliwego i wulgarnego słownictwa, co jest NIEPRAWDĄ. Z racji, że nie mam zamiaru się z nimi kłócić, nie odpisałam, a Outfit'y robiłam z konta Lanche konto zapasowe. Na koniec pokażę loga dla dwóch osób. Zapraszam do czytania! c:


                                         •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*


W tym Looku dominuje pewien kontrast, bo użyłam tutaj bladego, nierzucającego się w oczy ciemniejszego koloru oraz jaskrawego miętowego. Jest on taki dziewczęcy, nieelegancki, ale nie jest taki do końca na luzie. Projekt składa się z bardzo krótkich włosów, wianka (nie wiem dokładnie, czy to wianek, ale cśśś, nie zabijajcie mnie za to), kolczyków, kołnierzyka, krótkiej sukienki, a także czółenek. Tak, przyznaję się - użyłam tutaj dwóch ubrań (a raczej akcesoria oraz butów) z innego motywu, nie mam pojęcia jakiego. Po prostu nie znalazłam odpowiedniego obuwia, które by tutaj pasowało z teraźniejszego tematu. Dodatków też było zdecydowanie za mało. A jak już jesteśmy przy temacie dodatków, to myślę, że jest ich odpowiednio, a mianowicie 3 rzeczy. Cena to ok. 3k StarCoin's, a dokładniej - 2975SC. Przez dwie rzeczy jest on jedynie dla użytkowników VIP, ale w każdym bądź razie można je po prostu usunąć i zamienić na coś innego.

                                            •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*


Do jego stworzenia potrzebowałam:

- kolczyków Glamourous Hangers, 375 SC, VIP,

- wianka Fairytale Crown, 500 SC,

- kołnierzyka Classy Collar, 300 SC,

- butów Full Deck, 500 SC, VIP,

- fryzury What sweet girl, 650 SC,

- sukienki Dream Dream, 650 SC.





                                             •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*

Paleta kolorów:





Jest to wersja taka... można powiedzieć, że świąteczna (?). Dominuje tutaj typowo świąteczna barwa - ciemny zielony, zapewne wszystkim z Was ze świętami się kojarzy. Mniejsza. Jak dla mnie, oryginał wyszedł lepszy.

Paleta kolorystyczna:



                   •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*



Jest to już ostatnia wersja. Tak, niestety ostatnia (a może ktoś nawet się cieszy z tego powodu?). Przeważa tutaj ostry, jaskrawy kolor - pomarańcz, ale również połączyłam go z ciemnym fioletem (no, może nie jest taki ciemny, za dużo tych nawiasów!) i brązowym.

Paletka barw:



                                            •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*




Postanowiłam, że Twoje logo będzie w ciemnych kolorach, chociaż czcionka w niektórych miejscach jest biała oraz ten "pasek". c: Looki są czarne, zaś tło - zielone, prezentuje znicze, jakieś lampiony czy coś, więc aby wszystko współgrało, dodałam animację ze świeczką. Akurat dobrze się złożyło, że ją miałaś... Użyłam tutaj dosyć sporej ilości efektów, nie w każdej MS dodałam obrys, a zrobiłam tzw. rozmycie w SumoPaint'cie. Przydał się również podwójny napis z Twoim nickiem.


Róż, róż, róż! Specjalnie szukałam tła z widoku na Paryż, ale przez te efekty (użyłam takich samych efektów jak u Agi) i ten czarny "pasek" słabo go widać. Looki starałam się robić takie, aby wszystko idealnie współgrało z tłem. Zrobiłam dużo przezroczystych napisów, a jeśli chodzi o cytat, dosyć długo go szukałam krążąc po internetach (Jezu, jak to zabrzmiało, dobra, nieważne). Również tutaj użyłam rozmycia u MS po prawej.

                                           •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*


I tym logiem wraz z opisem kończymy dzisiejszy post. Pisałam go dosyć na szybko, więc wiecie. No, oczywiście chciałabym przeprosić za jego "długość"... Mam nadzieję, że się spodobał!

Do zobaczenia,



/L.

Lanche | Luiza.

14 komentarzy:

  1. Mogę prosić o logo?
    Nick: lukcia321
    Look: Ten który mam na sobie.
    Styl: Nwm, jakiś świąteczny? Wybierz sama ;D
    Z góry dzięki c:
    - Lukcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Nie mogę się doczekać, aż mi zrobisz to logo ;*
    Look jest boski, ale dodatkowe wersje kolorystyczne nie podobają się mi. Cóż, mus to mus xD
    Pozdr.,
    ~ Cheesek, Rezolla, TaZła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. c:
      Z Lookiem jest w porządku, ale tło jest strasznie małego rozmiaru. :// Gdy próbuję je powiększyć w SumoPaint'cie, wszystko mi się zaczyna pikselizować. Pozwól, że znajdę jakieś inne tło większych rozmiarów, ale postaram się, aby było bardzo podobne.

      Usuń
  3. Super post! :D Czy tylko mi zrobiła się teraz dziwna czcionka przy pisaniu komentarzy? Moim zdaniem jest okropna. ;-; Modzi powariowali już z tym dawaniem banów.
    Pamiętam, jak mnie zablokowali na IP (w tym samym dniu zresetowałam neta i już bana nie miałam xd) i napisałam do nich, dlaczego tak zrobili, to oni, że używałam wulgarnego słownictwa i zboczonego! XDDDD Nie, no to było dziwne, nie jestem taka głupia, żeby pisać niedozwolone rzeczy.. Eh, ale modzi tacy już są.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz zrobić logo?
    Wymagania:
    Twój wymysł mózgowy xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne looki.
    Najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza wersja kolorystyczna c;

    ~ I

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka pytań:
    1. Mogłabym prosić o logo?
    2. Wyświetla mi się inna czcionka przy pisaniu komentarza, co zrobić?
    3. Nie wyświetlają mi się nowe posty, albo dzisiaj nikt niczego nie napisał, co zrobić?
    Moja nazwa na MSP: izabella260.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)