Menu

wtorek, 8 grudnia 2015

NOWOŚĆ - konwersacja grupowa + co nowego w czwartek? + Loga.

                                        Hello!


Z tej strony Luiza. Na dzisiaj przygotowałam posta składającego się aż z... trzech części? Tak, dobrze przeczytaliście. Nie pojawiła się ode mnie notka wczoraj ze względu na to, że po prostu nie dałam rady - wróciłam ze szkoły o 17 + musiałam napisać wypracowanie i się pouczyć. Chyba rozumiecie, jak to jest ze szkołą. I z tym wszystkim...
Jutro kończy mi się ban i w końcu będę mogła pisać posty normalnie, ze swojego konta. Teraz ciągle używam tego zapasowego.
Chciałabym jeszcze wyjaśnić sprawę z logiem dla Danskusi Tfm - nie podałaś mi niestety nick'u, więc nie będę mogła Ci zrobić loga. Mam nadzieję, że się nie obrazisz. Oczywiście jeśli podasz nick - zrobię je, wstawię np. za 2 dni.
Skoro sprawy informacyjne mamy już za sobą, pora zabierać się za post. Zapraszam do czytania! c:


                                             •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*


Na MSP wczoraj (lub 2 dni temu)  pojawiła się nowa opcja, mianowicie tzw. Czat Grupowy. Jest to nic innego, niż po prostu typowa konwersacja - rozmowa z wieloma osobami na raz. Możemy dodawać różne osoby do chat'u i z nimi pisać. Taką informację możemy znaleźć wchodząc w "Aktywność", a następnie - "Nowości", gdzie również znajdziemy przykładową rozmowę. 
Myślę, że jest to fajna opcja. (: Jeszcze jej nie wypróbowałam (nie mam takiej możliwości), ale mam takie przeczucie, że będą tam o wiele większe lagi niż na privie... Raczej nie będę z tego często korzystała, raczej sporadycznie.




Aby stworzyć taką konwersację, należy po prostu otworzyć takie okienko (czyiś priv), po czym kliknąć na ikonkę, którą zaznaczyłam zielonym kółkiem. 


Następnie wyskoczy nam "takie coś". Wyświetlą nam tutaj się użytkownicy, których chcemy dodać do "grupy", ale tylko nasi znajomi. Znajduje tutaj się wyszukiwarka, dzięki której szybciej dodamy poszczególne osoby.

                                             •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*

Przykładowe rozmowy:



Tak mniej więcej to wygląda. Przynajmniej nie ma tylu różu i fioletu... Po prawej stronie znajduje się nasza twarz (można powiedzieć, że tak jakby "awatar), a po lewej - głowy innych graczy, a na górze znajdują się ich nick'i. 


                                             •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*



Teraz przechodzimy do drugiego tematu, mianowicie co nowego w czwartek.
Tak jak co tydzień, w ten właśnie dzień tygodnia, pojawia się nowy motyw. Z racji tego, że weszłam na stronę MovieStarPlanet na FaceBooku, zauważyłam nową informację na ten temat.
Moderatorzy znowu szykują coś związanego ze zbliżającymi się świętami - widać tutaj napis "Merry Xmas", po przetłumaczeniu - "Wesołych Świąt" i parę innych rzeczy. Ale zaraz, zaraz... Przecież zamiast renifera jest kangur, a zamiast świątecznego pokoju znajduje się plaża. Otóż będzie to motyw mówiący o świętach w Australii, dlatego jest tu ten kangur lub miś koala. W tym kraju święta są obchodzone prawdopodobnie na plaży, bo jest tam wtedy 30-35 stopni ciepła. c:
Myślę, że ubrania będą ładne. Od razu spodobały mi się te włosy. Jeśli chodzi o rzeczy do pokoju - nie wiem. Tło też wygląda na ciekawe.


                                           •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*


                                         Loga



Tak prezentuje się Twoje logo. Już Ci to mówiłam, ale powiem jeszcze raz - Twoje tło, które mi przysłałaś było zdecydowanie za małe. Dlatego znalazłam większe. Mam nadzieję, że się nie obrazisz. c:
Jest ono w różnych odcieniach różu. Do tego przydały się czarne napisy (były przezroczyste, ale przez efekty wszystko się popsuło). Look - taki jak chciałaś, moim zdaniem jest śliczny. Dodałam różne dodatki, np. serduszko lub motyle. Nie podałaś nicku, ale na szczęście udało mi się znaleźć (albo podałaś i to ja jestem ślepa). Jak dla mnie, wyszło w miarę dobrze.

                                           •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*



Starałam się spełnić wszystkie Twoje wymagania - mianowicie styl świąteczny oraz ten Look. Jak widzisz, chyba mi się udało... Nie wiem. Użyłam tutaj prawie tych samych efektów, co u Rozalii. Do tego dodałam przezroczyste śnieżynki. Znalazł się również napis "Merry Christmas", aby praca bardziej nawiązywała do świąt (w końcu miało być w tym stylu). Dodałam sporo dodatków typu strzałki etc. Mam nadzieję, że się spodobało.

                                       •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*



To już ostatnia praca, tym razem w stylu zimowym, dla Britnejki. Tło - drzewa obsypane śniegiem, a ten Outfit jest świetny. Cytat jest krótki, ale nie chciałam dawać dużo tekstu. Próbowałam znaleźć jakiś o zimie, ale najwyraźniej mi się to nie udało.  Efekty - podobne do poprzednich lóg, ale dodałam jeszcze ten zimowy efekt w SumoPaint'cie. 
Niestety kończymy już dzisiejszy post. 
Do zobaczenia,



/L.

Lanche | Luiza.

33 komentarze:

  1. Ja proszę o logo. Świetny post, trochę boję się tej zapowiedzi tematu o.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże! Jakie dostałam cudne logo! Dziękuję, wspaniałe jest i jak dla mnie najlepsze ze wszystkich.
    Wybacz, jeśli przyspożyłam Ci kłopotu nie podając nicku. Cały post jest fajny.
    Pozdr.,
    ~ Cheesek, Rezolla, TaZła, KtosKtoChce

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejsze logo jakie kiedykolwiek widziałam! Dziękuje, będę go ba pewno używać!
    - Lukcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej... Zauważyliście że na blogu od jakiegoś czasu pisze tylko Lanche? Gdzie Nat? Potrzeba tu aktywnego administratora który ogarnie ten syf, usunie redaktorki które nie piszą i doda nowe bo blog zaczyna się walić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, przecież Marcia jeszcze pisze. xd No i jesy.
      Sama nie wiem co o tym myśleć, ten blog rzeczywiście zaczyna się walić.

      Usuń
    2. No tak xD
      Ale błagam... 13 redaktorek a piszą tylko 3. Napisze do Nat, może da komuś odpowiedzialnemu admina i wszystko będzie po staremu. Chociaż wątpię...

      Usuń
    3. Spokojnie, gdy tylko skończę jeździć po lekarzach to napiszę posty. Uwierz, dla mnie to ciężkie- wybierać pomiędzy swoim zdrowiem, a zadowoleniem czytelników.
      Lukciu, ja już wspominałam, że mam raka i to nie jest hop, siup i go nie ma.
      Ledwo mam czas na wejście na MSP, ponieważ to zazwyczaj 30 minut lub godzinka.. i nic więcej. :'(
      Jeżeli aż tak bardzo chcesz, aby "syf" się choć trochę ogarnął to oczywiście na Wasze życzenie się usunę. Trochę popłaczę i przestanę.


      //Pati

      Usuń
    4. Patka! Nie usuwaj się! Rozumiem Cię. Nie miałyśmy Ciebie na myśli, bo wiemy, co przeżywasz... Że teraz nie możesz pisać postów. Jesteś świetną redaktorką.

      Usuń
    5. Spokojnie.. :')
      Sama postaram się coś dzisiaj napisać jak wrócę od koleżanki, która daje mi korepetycje z matmy. (Sąsiedni dom, moja najlepsza koleżanka z sąsiedztwa i takie tam, strasza o 3 lata, ale potrafi tł. lepiej niż nauczyciel)
      Btw. Dziękuję za miłe słowo.
      Chociaż świetną redaktorką nie jestem. :')
      Mimo to ogromnie Ci dziękuję i cieszę się, że rozumiesz moją sytuację. :*

      //Pati

      Usuń
    6. Rak to straszna choroba... Ale nie trać nadziei! Będzie dobrze! A, i mówiąc syf miałam na myśli to że redaktorek jest mnóstwo a postów... Ehh... Szkoda gadać...
      Życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia! Piszesz świetne posty!

      Usuń
  5. Ja BARDZO proszę o logo.
    Wymagania nie wielkie, bo byleby logo było świąteczne i miało jakiegoś świątecznego looka (który zresztą jest gdzieś daleeeko w szafie :'))
    ~#Kareu

    PS: Bym o nicku zapomniała!
    Kara3003

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny post od rewelacyjnej redaktorki! :*
    Też chciałabym takie cudeńko! <3
    Nie mam żadnych wymagań! Liczę na twoją kreaktywność i oryginalność! :33
    Nick: #Flerie


    //Pati

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! :) W Australii ponoć św. Mikołaj przypływa na desce surfingowej. :D
    A co do rozmowy grupowej - jakoś mnie do niej nie ciągnie, cały czas zaprasza mnie tyle osób, że nawet nie chcę na to patrzeć. ;-; I nie chcę pisać z obcymi ludźmi.

    ~ Emi Caffe/Emka ♥
    ' Stefan

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna notka.
    Cóż, ten "Czat Grupowy"..
    Kiepskie to. Dodali mnie do jakiejś rozmowy, gdzie było wiele obcych mi osób, jeszcze do tego mi ciągle spamowali. Ach, jak dobrze, że da się usunąć z tego Czatu! Hmm, Święta Bożego Narodzenia na plaży, w strojach kąpielowych i kąpanie się w morzu? Wymarzone Święta! Przynajmniej moje, bo kocham Lato! Taa, jeszcze 40 stopni ciepła.. Ech. Loga są śliczne!
    Podobają mi się, bo są Zimowe.
    ~Jednorożec ♥
    #SamWieszKto :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post!
    Mogę prosić o logo?
    NICK : jowitka_1000
    WYMAGANIA :Logo musi być w stylu zimowym
    ~ jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dawno był koncert Troya Siwana i mam wrażenie, że dlatego jest motyw z Australii :) Bo on jest z Australii! ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post!
    Ja tez bardzo bym prosila o logo. Nie mam żadnych wymagań,tylko żeby nie było różowe. Nick: Raven187

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny post! *O* Loga są zaje...fantastyczne! Zrobisz mi? Będziesz moim wybawieniem :D
    Nick: M a j u $ k a
    Prosiłabym o Świąteczny.
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymagania: Świąteczny klimay, Mój nick, oraz inicjał blogowy, czyli Nate. Prosiłabym również, aby moja postać miała jakieś Świąteczne ciuchy (mam pare kompletów w szafie) ;3

      Usuń
  14. Czy też mogę prosić o logo? Te, które są w tym poście są cudowne! =^.^=
    Nick: Magdalen2005
    Wymagania: Żadne świąteczne, a zimowe c; Bardziej popadnij w błękit i biel ♥
    Chciałabym coś podobnego jak u Britnejki.
    Look: Prosiłabym o look, w którym założyłam te nauszniki z kalendarza adwentowego :3

    Z góry dziękuję ☺

    ~`Milka ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłabym prosić o logo ? Nick to TamaraSA15SA - kolory loga sama wybierz 😃

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)