Menu

poniedziałek, 21 grudnia 2015

Movie Star Tygodnia. #13

Omfly, pomfly, szomf!
Nadszedł ten wielki dzień, dzień, w którym spotkacie się z serią "Movie Star Tygodnia" po raz ostatni. Mam do ocenienia około osiemnastu osób, co wiąże się z tym, iż ów oceny będą dość surowe. Jednakże nie zrażajcie się tym, albowiem, po przejrzeniu Waszych profilów, stwierdziłam, że wszyscy nadają się na zwycięzcę. Szkoda, iż może być on tylko jeden.
Mam nie lada wyzwanie do pokonania.

Nie przedłużając, zaczynajmy!
Pierwsza jest użytkowniczka love4ever1 z poziomem 23.


a) strój: dodatki dobrałaś wręcz cudownie, zwłaszcza ten naszyjnik, jednakże muszę doczepić się do dolnej części garderoby. Moim zdaniem, do tej bluzki lepiej założyć inne spodnie. Prócz tego nie podoba mi się jeszcze ta czarna kokarda na włosach. Wielki plus za białe creepersy! 8/10.
b) animacja: o ile się nie mylę, jest to ta animka, podczas której nasza MS puszcza papierowy samolocik. Moim zdaniem idealnie pasuje do stylizacji. 10/10.
c) status: przepraszam, ale nie lubię Adrianny. Kiedyś oglądałam więcej YouTuberów, teraz nie robię tego wcale. Cóż, chyba jestem zmuszona postawić 5/10.
Łączna ocena: 23/30.

Kolejna jest sweecia 2014 z levelem 16.


a) strój: hmm... czarna spódniczka, włosy w tych samych kolorach, zaś na nich widnieje żółta kokarda, doskonale dopasowana do całości kompletu. Być może i nie jest to mój styl, jednakże rzekomy outfit mnie dosłownie urzekł! 10/10.
b) animacja: ukulele! Jedna z moich ulubionych symulacji, no proszę. Cóż... 9.5/10 będzie wystarczające?
c) status: graczka informuje nas o opublikowaniu nowego posta na jej blogu. Jak najbardziej w porządku, ale mym zdaniem przydałby się jeszcze link. 8/10.
Łączna ocena: 27.5/30.

Przyszedł czas na NatkaXD<33. Obecnie posiada poziom 17.


a) strój: jejciuu, jaki uroczy! Zobaczcie tylko: czarne buty, kapelusz (moja ulubiona część garderoby) oraz sukienka w neutralnych kolorach! A wszystkiego dopełniają orzechowe kucyki, wspaniale dopasowane do koloru skóry. Nic dodać, nic ująć, jestem zmuszona postawić 10/10.
b) animacja: przepraszam za to, co teraz zrobię, lecz nie mogę się powstrzymać. YEY, TA PARASOLKA, WRĘCZ #TAGBARDZO SO CUTE KAWAII! *^-^* Marcia postawiła jakąś emotikonę, what the hell ...chyba wystarczająco wyraziłam swój zachwyt rzekomą symulacją. 10/10.
c) status: Natalia (o ile tak masz na imię...) daje w nim link do swojego bloga, dziękując zarazem za 112 wejść. Wszystko byłoby cudownie, gdyby nie... liczba wykrzykników. Przepraszam Was, naprawdę, ale ja jestem wprost uczulona na błędy interpunkcyjne. 8.5/10.
Łączna ocena: 28.5/30.

Mamy już czwartą osobę dopiero?. Jest nią Emi Caffe z 22 poziomem.


a) strój: jest on w dwóch harmonizujących się ze sobą barwach - różową oraz niebieską. Mamy tu także do czynienia z uroczym warkoczem. Wszystko wygląda doprawdy słodko, a uśmiechnięta twarz użytkowniczki odzwierciedla charakter looku. Należą się brawa! 8.5/10!
b) animacja: ach, jakże dawno jej nie widziałam... być może troszkę nie pasuje do tego ubioru, ale mi się podoba w pełni. 9/10.
c) status: kolejny link do bloga! Och, jak bajecznie, będę miała reklamować coś u siebie... tak, moi drodzy, zareklamuję każdy Wasz blog na "Marciowatym MSP", wystarczy mnie tylko poprosić. Wracając, status jak najbardziej zasługuje na najwyższą ocenę.
Łączna ocena: 27.5/30.

To teraz użytkowniczka z loginem Oliwenieczka, która do tej pory zdobyła level 15.


a) strój: rany! Bądź co bądź, nie spodziewałam się w tej notce tak pierwszorzędnego stroju! Te włosy, ta czapka... wprost wszystko, dosłownie WSZYSTKO, jest tu moim zdaniem ŚWIETNE. 10/10!
b) animacja: widać, że Oliwenieczka już czuje klimat świąt a kto nie czuje! Hmm... chyba 8/10 będzie sprawiedliwym osądem w kwestii animacji.
c) status: użytkowniczka reklamuje w nim swój blog. Jak najbardziej ok. W dodatku mamy do czynienia z dość wyjątkowym hasztagiem! Ja, jak to ja, z wielką chęcią zapełniłabym cały dymek, jednakże tu nie widzę potrzeby. 8.5/10?
Łączna ocena: 26.5/30.

Przyszedł czas na kolejnego gracza, a jest nim 1szymon102.


fala hejtów na Marcię z powodów wiadomych

a) strój: w kolorach żółtych z elementami niebieskimi. Nie wiem jak Wam, mi się podoba, każda rzecz jest starannie dobrana i się ze sobą uzupełnia. 10/10!
b) animacja: dokładnie nie wiem, jaka to, no ale cóż. Chyba 8/10 będzie zadowalające, prawda?
c) status: #mitampasi. 10/10.
Łączna ocena: 28/30.

Jak na razie wszyscy idą łeb w łeb, lecz poprzeczkę może wznieść jeszcze wyżej Independent Girl (świetny login) z levelem 23!


a) strój: uhuhu, jak atrakcyjnie co...czerwone włosy akcentują cały wyjątkowy outfit! Może go nawet kupię? 10/10.
b) animacja: MLEKO! I ta urocza pianka na nosie... 9/10!
c) status: moje oceny stają się coraz krótsze... warto się ciut rozpisać przy tzw. ctr. ,,Przesiąkanie zazdrością" jest beznadziejnym uczuciem, uwierzcie mi, także nie rozumiem, po co jest tu ta sarkastyczna uśmiechnięta buźka. Gdyby nie status, otrzymałabyś może i maksymalną ilość punktów, wygrywając zarazem nasze małe zawody, lecz jestem zmuszona postawić jedynie 6/10. Przepraszam.
Łączna ocena: 25/30.

Ósma osoba! Idziemy jak burza. Te pięć minut poświęcimy Marciowatej!


ukradli mi starą ksywę

a) strój: karmelowe włosy wyglądają doprawdy ślicznie, zaś fioletowe ubranka dodają im uroku... i jeszcze okulary w tej samej barwie! Zdecydowanie 10/10!
b) animacja: podobna jak u naszej poprzedniej zawodniczki, aczkolwiek bardziej symbolizuje święta. 9/10.
c) status: reklama bloga... ponownie. xD Na Twoim miejscu zapełniłabym cały dymek, ale cóż, to Twój status.
I moja ocena. 8.5/10.
Łączna ocena: 27.5/30.

No, to jedziemy dalej. Kolejnym uczestnikiem jest julia888.


a) strój: widać od razu, iż nasza użytkowniczka nie gustuje w zbyt tanich ciuchach. Jednak to nie świadczy o tym, że stylizacja jest kiepska, wręcz przeciwnie! Ciemny fiolet znakomicie pasuje do makijażu, a dodatki uzupełniają wszelakie braki jakie rymy w outficie. Śmiem, tak, śmiem, postawić 10/10!
b) animacja: symulacja z posyłaniem buziaka za 700 sc. Troszkę oklepane, albowiem większość osób ją sobie ustawia przy statusie. 7/10.
c) status: wreszcie jakiś wyjątkowy opis, no, nie powiem. Również chciałabym jechać do Tokio, #pjonteczka. A co mi tam, ja stawiam na oryginalność! 10/10!
Łączna ocena: 27/30.

Dziesiątą już z rzędu graczką w dzisiejszej notce jest Karola71830.


a) strój: dość zwyczajny, jednak po ciut niskim levelu, a co za tym idzie, małą ilością starcoins, nie można się zbyt dużo spodziewać. 6/10 chyba będzie sprawiedliwym wynikiem.
b) animacja: przez chwilę myślałam, iż te okulary wchodzą w skład looku! A to ci dopiero! 7.5/10.
c) status: moim zdaniem przy "dżem doberek", co nie jest zbyt osobliwym powitaniem, przydałoby się "miłego dnia" bądź "pozdrawiam". 7.5/10.
Łączna ocena: 23/30.

Hej, hej, a kogo my tu mamy? Toż to Nate z bloga Emily McCline! Obecnie posiada poziom 31.


a) strój: wreszcie jakieś świąteczne odzienie! I to w barwach zieleni, która to często jeśli chodzi o święta jest często zapominana. 10/10.
b) animacja: jedna z nowych, acz trochę jej nie ogarniam. Cóż, najważniejsze, iż jest w klimacie świąt Bożego Narodzenia, tym samym podkreślając charakter stylizacji. Chyba 8/10 będzie sprawiedliwą oceną, prawda?
c) status: użytkowniczka informuje w nim o swojej chorobie. Współczuję wszystkim, którzy się rozchorowali na święta. Życzę powrotu do zdrowia! 9/10.
Łączna ocena: 27/30.

Rany, to będzie chyba najdłuższa notka w historii tego bloga... witamy użytkowniczkę jaija001 w naszym konkursiku!


a) strój: och, jakie ładne kolory! I to jeszcze tak wspaniale dopasowane do odzieży! Nie zapominajmy o doprawdy fantastycznym makijażu oraz rozchwytywanych przez większość graczy unikatowych tatuażach! Włosy są po prostu świetne. 10/10.
b) animacja: do takowej symulacji nie mam nic, jednakże myślę, iż tutaj przydałaby się jakaś inna, np. ta z "prężeniem mięśni". 8.5/10.
c) status: nareszcie ktoś zapełnił CAŁY dymek! Jest tu link do bloga jak i informacja od użytkowniczki. Nie mam żadnych zastrzeżeń, 10/10.
Łączna ocena: 28.5/30.

Z numerem bodajże dwunastym aniolek 100% z 21 poziomem!


a) strój: jejuniu, genialne włosy! W dodatku są przyozdobione zabawnymi uszkami tygrysa w kolorze czarnym. Outfit jest dość... w szkolnym stylu, co nie zmienia faktu, iż sprawia wrażenie doskonałego. Na Twoim miejscu zmieniłabym bluzkę bądź buty. 9/10.
b) animacja: bardzo ją lubię, lecz teraz, kiedy mamy koniec 2015 roku, a MSP jest w Polsce już od sześciu lat, animacja ta wydaje się odrobinkę oklepana. 7/10.
c) status: ... nie mam co gadać, po prostu postawię 8/10. W końcu to całkiem wysoki wyniki, czyż nie?
Łączna ocena: 24/30.

To teraz Danska z levelem 18!


a) strój: Wy aż tak bardzo lubicie czerń i mrok, czy mi się tak tylko wydaje? Uniform pięknie prezentuje się z makijażem, zauważyliście? Zmieniłabym kolor włosów na fioletowy albo granat. 9/10!
b) animacja: taka sama jak u jaiji. Tutaj bardziej pasuje, dlatego też postawię 9.5/10.
c) status: ojoj! Za dużo znaków zapytania! Zdecydowanie za dużo! Prócz tego jest ok, więc Danska dostaje 8.5/10.
Łączny wynik: 27/30.

Myślę, iż w stanie podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej, mimo że jest już bardzo wysoko, będzie Raven187!


a) strój: kowbojski kapelusz widniejący na włosach to pierwszorzędne uzupełnienie owej stylizacji. Suknia, fryzura, a także spodnie są wyśmienitym kompletem dla Raven. Wymieniłabym buty na te bardziej jeździeckie i wuala! Mamy gotowy look kowbojki. Obecnie mogę postawić jedynie 9/10.
b) animacja: nieco zasłania odzienie użytkowniczki, do którego właściwie nie pasuje. Lecz najważniejsze, że jest. 6/10.
c) status: o, jak to sympatycznie brzmi. Ponadto graczka wsadziła do dymku cytat z piosenki. 10/10!
Łączna ocena: 25/30.

Jeszcze trzy osoby... Dasz radę, Marciu.

Przyszedł czas na wszystkim nam dobrze znaną Aleksę, czyli Bekka I love!


a) strój: czerwień + biel - doskonałe połączenie barw. Bluzka, jak najbardziej galowa, byłaby doskonała na Wigilię, za to spódniczka dodaje całości elegancji. Uważam, iż przydałyby się tu jeszcze jakieś dodatki lub inne włosy. 9/10!
b) animacja: rzadko kto jej używa, toteż ogromny plus za oryginalność! 10/10!
c) status: nie wiem, co oznacza rzekome "p". Właśnie przez to Aleksa straciła dość sporą sumę punktów. 4.5/10.
Łączna ocena: 23.5/30.

A o to i Rosence! Aktualnie posiada poziom 11.


a) strój: tu bez wątpienia stawiam 10/10. Prawdopodobnie sami potwierdzicie, iż jest to bajeczna stylizacja!
b) animacja: byłoby dobrze, gdyby taka torebka wchodziła w skład outfitu użytkowniczki, dlatego znakomicie, iż Rosence ustawiła tę symulację przy statusie. 9/10.
c) status: żadnych błędów nie zauważyłam, wręcz przeciwnie, opis zamienił się w naprawdę cudowny oraz interesujący tekst. 10/10.
Łączny wynik: 29/30.

Ostatnia graczka! Jest nią TamaraSA15SA z levelem 24.


a) strój: rany, jak niebiesko... ubrania się uzupełniają, jednakże momentami ów kolor razi. 8/10.
b) animacja: niebieska... *facepalm* Z zeszłorocznego świątecznego motywu. Podziwiam, że chciało Ci się jej tyle szukać w sklepie, ja bym pewnie po kilku minutach poszukiwań przestała. Punkty za wytrwałość! 8.5/10!
c) status: czyli nie tylko ja zauważyłam tą wielką ilość niebieskiego! XD Aż napisałam emotikonę, woho. Tekst z dymku brzmi przyjacielsko, za co Tamara dostanie maksymalną liczbę punktów w tej kategorii.
Łączna ocena: 26.5/30.

W końcu przyszedł ten wyjątkowy moment...
Tatararatararatartarsatartaratraa!!!
to u góry to miało być fanfary, ale coś nie pykło

Trzynastą notkę z serii ,,Movie Star Tygodnia" wygrywa...
Rosence z ilością 29/30 punktów!
Serdecznie gratuluję!

Pamiętajcie jednak, iż wszyscy, naprawdę wszyscy, byli tu doskonali i każdemu należy się zwycięstwo!
Ale niestety zwycięzca może być tylko jeden.

Przepraszam za wszystkie niedogodności związane z tym postem. Przygotowywałam go od czwartku, kiedy to zrobiłam screeny Waszych profili. Mam nadzieję, iż nie będziecie mi mieli za złe opóźnienia z tą notką.
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za ocenę! *o* Świetny post!
    Gratulacje dla Kingi ^^ TYLKI PÓŁ PUNKTA. GADAJ GDZIE MNIESZKASZ, IDE DO CIEBIE Z PATELNIĄ ><
    Hyhy, żart ;)

    />Convenon<\

    OdpowiedzUsuń
  2. XD teraz mam troche lepiej połączoną animke z statusem i strojem. Tez mi się podoba mój strój. A tak serio to niespodziewalam się tak wysokiej oceny. Heh ten screen byl robiony przed weecendem bo jeszcze Mayki nie miałam w sercu xD. Glupawka z Parasolem co ja poradzę xD to ja zaprosiłam xD dzieki za ocenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no Marcia! Jak taki super mój strój to bylo dać 11/10! Co mnie obchodzi ze tak się nie da!

      Usuń
  3. Jej! Mam ostatnie miejsce :)!! XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu wygrałam? Fajnie. Eh bo ja mam tak malo animek, ze gadac szkoda xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, ten status. XDXD
    Lubie przelewac to, co czuje na msp, fejsa, notki, lubie sie chwalic i skarzyc innym, lolololix. XD Takze spolo, rozumiem, poza tym dziekuje za ocene, pochlebia mi to, ze podoba ci sie moj stroj. B-))
    Gratulki Rosence!
    *slowotworstwo*
    Jezu, koniec, nie jadlam nic dzisiaj, odbija mi.
    .C

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha :") Na czarno sie ubieram czasem (":
    Ale status to serio trafiłaś :D
    Ale post fajny :D
    A tego całego Snowmana ( symona ) nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę zareklamowanie bloga.
    blogandmsp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)