Menu

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Movie Star Tygodnia. #12

Omfly, pomfly, szomf!
Tak więc... być może ostatnio zaniedbałam tego bloga. Przepraszam. Od dzisiaj posty będą o wiele, wiele częściej.
Heh, jestem beznadziejną blogerką, prawda?

To przedostatni post z serii "Movie Star Tygodnia". Do następnego, już ostatniego, będziecie mogli się zgłosić.
Mam nadzieję, iż lubiliście tę serię i pozostanie Wam na długo w pamięci.

Nie przedłużając - na pierwszy ogień idzie użytkowniczka z nickiem ZAZZIJA.


Jej chłopakiem jest markos@, który jest również jej najlepszym przyjacielem, tak jak s@mb@ i emmaeliza.
a) strój: zaprojektowany na Elsę z ,,Krainy Lodu" outfit wygląda doprawdy świetnie! Może i nie jest to mój styl, jednakże strasznie mi się spodobał! Wszystko idealnie do siebie pasuje, jest pod kolor... 10/10!
b) animacja: doskonale uzupełnia się ze strojem. Wyjątkowa, niepowtarzalna, a przede wszystkim bajeczna! 10/10!
c) status: gwiazda reklamuje w nim artbook swojego chłopaka. 7/10?
Łącznie: 27/30 punktów. Zobaczmy dalej!

! Harry ! posiada obecnie 50 poziom oraz plakietkę judge.


Wśród jego najlepszych przyjaciół znaleźli się Ari Zzang, a także ! #Konrad# !. Ocena:
a) strój: czerwony i biały to rewelacyjny komplet, lecz nie pasują mi tu ów czarne okularki widniejące na twarzy. 8/10.
b) animacja: podstawowa, popularna, aczkolwiek w tym przypadku dobrze dopasowana. 9/10.
c) status: zdania piszemy z wielkiej litery - tak musiałam się doczepić, przepraszam. 8.5/10.
Razem gracz uzyskał 25.5/30 punktów.

Na koniec przyszedł czas na użytkowniczkę Iza12134. Ma VIP Star, plakietki, a aktualnie posiada level 50.



Jej najlepsi przyjaciele to: EmoNisia110, ostry123 ostry123, domalala.
a) strój: czerwone ubrania, dodatki, ostry makijaż, a w dodatku blond włosy... znakomicie! 10/10!
b) animacja: dobrze odzwierciedla gwiazdorski charakter stroju. 10/10.
c) status: rozbudowany, reklamuje seki przyjaciół użytkowniczki. Co jak co, ale muszę postawić 10/10.

Iza zdobyła 30/30 punktów, tym samym zajmując pierwsze miejsce! Drugie należy do ZAZZIJA, zaś trzecie zgarnia ! Harry !.

Cóż, to by było na tyle. Wiem, dość krótkie te opisy, lecz straciłam zapał do tej serii, dlatego też ją kończymy.
Chcecie być w następnej notce z MS Tygodnia? Zgłoście się w komentarzu!
Widzimy się w środę!
Bajos Amigos!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.

24 komentarze:

  1. Świetny post! Bardzo lubię tą serię :) Hm zgłaszam się do ostatniej części
    nick: love4ever1
    Pozdrawiam
    ~love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  2. 2! Super post. Kocham tę serię. A przy okazji prowadziłaś kiedyś taką serię, w której upodobniałaś MS do zwierząt. Co z nią?
    Pozdr.,
    ~ Cheesek, Rezolla, TaZła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i zglaszam sie! Nick: Sweeciaa 2014. Sotki za bledy, pisze z telefonu :(

      Usuń
  3. Super post! Z resztą, jak każdy inny xd Ale wow <3
    Aha i tak! Mam 17 lvl ale chcę być w movie star tygodnia <3 ;3 - co z tg ze bd miala jakies 15 punktów? XD
    ~ NatkaXD<33

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! c: Hmm, chciałabym być w następnej notce z tej serii. Mój nick to Emi Caffe. (bez kropki)

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Szuper post. O i zglaszam się! Nick powinnaś znać Marciatelgo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi, że ta seria dobiega końca, bo bardzo ją lubiłam. :'-( Ale rozumiem, każdemu by się przejadło po tylu odcinkach, ja bym chyba nawet do 10 nie przetrwała. XD
    Zgłaszam się! Nick: Independent Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Mam mały lvl. itp., ale trudno.
    Nick: Marciowata
    ~Mercia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się c;
    NICK: juLLia888
    Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post c:

    Zgłaszam się: aniolek 100%

    ~K

    OdpowiedzUsuń
  10. Zglaszam sie! Nick: Raven187

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się! ;)
    Nick: M a j u $ k a
    Level: 31
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  12. Może się uda, haha.
    Nick: jaija001
    Lvl: 23

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna notka!
    Strój użytkownika ! Harry ! nie podoba mi się, w ogóle, masz rację, wielka litera.. Do stroju według mnie nie pasują okulary i ten.. Kaptur. (?)
    ~Jednorożec ♥
    #SamWieszKto :3

    OdpowiedzUsuń
  14. E tam.
    Zgloszę się.
    Bekka I Love.

    OdpowiedzUsuń
  15. E tam.
    Zgloszę się.
    Bekka I Love.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do serii!
    Nick: Rosence
    Superowy duperowy posteł!

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz taki mały błąd tam. Napisałaś ostry123 dwa razy...

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!
    Nick: jaija001
    Lvl: 23


    >conves-star-planet.blogspot.com
    Nowy blog. Zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się ! NICK TO: TamaraSA15SA i mam 24 lvi jaQ cos...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)