Menu

środa, 16 grudnia 2015

Look dopasowany pod... piosenkę?

Tak więc no... znowu mnie nie było?
Em... jakby tu zacząć...

NO PO PROSTU OMFLY, POMFLY, SZOMF!

Przygotowałam dla Was notkę z lookami dopasowanymi pod... piosenkę! nowość
Słuchając utworu będę wykonywać stylizację, która według mnie do niego pasuje.
Nie przedłużając - zacznijmy.

Na pierwszy ogień pójdzie piosenka zespołu Three Days Grace zatytułowana ,,Last To Know".


Outfit:


Strasznie lubię ów piosenkę, zawsze jej słucham, gdy jest mi smutno. Co do outfitu, jest wręcz bajeczny, wszystko do siebie idealnie pasuje. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Kapelusz oraz krótkie włosy wyglądają tu najlepiej, zaś mała rana na brzuchu dodaje uroku.

Teraz Linkin Park i jego ,,Faint".


Strój:


Matko, jak to ślicznie wygląda! Spójrzcie tylko: czarne conversy, szare spodnie, czarna bluza z uroczym kapturem, a fioletowe włosy stanowią rewelacyjny akcent kolorystyczny! Szkoda tylko, iż mam wrażenie, że ów odzienie nie pasuje do rzekomego utworu...

I na koniec Halestorm - ,,Mz. Hyde".

Stylizacja:


Och, jakże słodka! Jasny róż to niezwykle wyjątkowy kolor, czyż nie? Zwłaszcza, kiedy występuje w połączeniu z bielą! Te barwy doskonale oddają charakter głosu wokalistki zespołu Halestorm. Nie zapominajmy o tym, iż look jest uliczny, a co za tym idzie, w moim stylu.

Ok, to by było na tyle. Z powrotem widzimy się w piątek z ostatnim wpisem z serii ,,Movie Star Tygodnia"!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.

11 komentarzy:

  1. Super post! :D Ja na Twoim miejscu może jeszcze bardziej opisałabym stylizacje, lub piosenki. Ale i tak jest dobrze.^^ Trzecia piosenka jest całkiem fajna. Druga mi się nie włączyła. :c

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka.
    Dobry pomysł, z tym tworzeniem Look'ów do piosenek!
    Hyhy, tak.. Wszystkie mi się podobają! Są w stylu ulicznym i są "kolorowe". Wszystkie Look'i bym kupiła! A najbardziej podoba mi się trzeci! Róż & Biel.. *-*
    Do tego te włosy i czapka - świetne połączenie!
    Oczywiście czekam na "MovieStar Tygodnia".
    ~Jednorożec ♥
    #SamWieszKto :3

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba notka :D może zrobisz serię? :) najbardziej mi się podoba pierwszy, drugi i trzeci ☺ heh no i w drugiej piosence nie ma dźwięku chyba, że tak miało być o i na koniec 4 :D
    #TaggBardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę zasugerować piosenkę?
    Black Veil Brides - "In the End"
    #jestęWOWpiesełem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ostatni look jest bardzo ładny. Świetny post, Marciu.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)