Menu

sobota, 5 grudnia 2015

Jak zmieniały się kalendarze adwentowe? + NOWOŚCI - naklejki do ArtBook'ów, nowe miasto MSP.

                                                                  Hello!

Z tej strony Luiza. Jako, że mój ostatni post był 30 listopada (właściwie od tego 30 listopada nikt nie pisał postów, dlatego jutro postaram się coś napisać, aby blog nie widniał pustkami), postanowiłam, że zrobię notkę składającą się z dwóch (a nawet trzech) części, mianowicie:

 • ocenę/opis starych kalendarzy adwentowych,

recenzję nowości - naklejek do ArtBook'ów oraz nowe miasto MSP.

Oczywiście chciałabym jeszcze oznajmić, że screeny kalendarzy nie są moje, a wzięłam je stąd *link*. Zapraszam do czytania! c:


                                       •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*


Grafika/tło: W ogóle inna niż teraz. Bardziej starsza, mniej nowoczesna, ale myślę, że nie jest najgorzej. Jeśli miałabym ocenić, który kalendarz byłby lepszy, z pewnością wybrałabym ten teraźniejszy. Ogólnie to tło wygląda mało realistycznie. A jeśli już jesteśmy przy jego temacie - przedstawia właściwie jakiś pokój pełen świątecznych motywów, około jest mnóstwo prezentów, znajduje się również choinka i kojarzący się ze świętami piecyk, i reszta rzeczy. Moderatorzy trafili w tej kwestii w dziesiątkę, ale mogli popracować nad grafiką.

Kolorystyka: Nie ma tutaj jakiś określonych kolorów. Przeważają w większości tutaj właściwie bordowy, czerwony, ciemny zieleń - typowo bożonarodzeniowe barwy, dopasowane do reszty. Mi się podobają, jednak niektóre z nich są takie... nudne? Coś w tym stylu.

Ocena: Myślę, że odpowiednią oceną będzie 7/10





A tutaj mamy po otwarciu. Znalazł się nawet świąteczny Boonie's, a reszta to właściwie świąteczne rzeczy do naszego ChatRoom'u, np. świeczki (akurat jest ich tutaj bardzo dużo) czy dzwonki. Są niedopracowane, o bardzo starej szacie graficznej. Nie znalazłam tutaj żadnych ubrań.

                                     •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*





Stwierdziłam, że skoro tło jest wręcz identyczne jak w poprzednim roku, nie będę oceniała po raz kolejny tego samego, bo czy to ma jakiś w ogóle sens? Raczej nie. Dlatego też ocenię jedynie prezenty po otwarciu wszystkich okienek:


Jeju, pamiętam te wszystkie prezenty... Grałam wtedy. Jaka była moja radość, gdy je otwierałam i takie "WOW, jakie to fajne". Teraz mam troszeczkę inne zdanie na ten temat, ale mniejsza. Zdecydowanie zmienił się ich wygląd, a to tylko rok różnicy - o wiele lepsza wersja graficzna.

                                       •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*







• Grafika/tło: O wiele bardziej nowoczesne stroje MS, ogólnie wszystko jest bardziej dopracowane. Tło - naprawdę świetne. (: Przedstawia ono jakiś śnieżny domek, las obsypany śniegiem oraz masę prezentów. Jedynie dwa lata różnicy, a już robi wrażenie. Zawiera bardziej realistyczne akcenty, np. ten jeleń, który jest naprawdę ładny. W tle nie znajduje się już stary Boonie's, a zupełnie nowy oraz po prostu odnowiony. Posiada w sobie "to coś".

• Kolorystyka: Jest on w bardzo jasnych kolorach, np. biały czy lekki odcień niebieskiego, ale zauważyłam też ciemniejsze, np. zielony. Przeważa tutaj właściwie biała kolorystyka, która symbolizuje zimę. Nie rzuca się mocno w oczy, jest naprawdę bardzo ładna.

• Ocena: Daję jemu 10/10. Mam nadzieję, że na to zasługuje. 


Jeśli chodzi o prezenty, mamy tutaj różne rzeczy, nie tylko do pokoju - znalazłam również ubrania - czapkę Mikołaja z brodą oraz jego strój czy dwie zimowe czapki. Wyszukałam nawet ładną choinkę, ławkę obsypaną śniegiem albo różne drobiazgi do ozdoby pokoju (bombki, śnieżynki etc.).

                                            •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*


~1~


Zdaje mi się, że niektóre z nich były już rok temu lub dwa lata temu, np. te śnieżynki, jednak nie jestem pewna... Mniejsza. Jak dla mnie, najładniejsze są tutaj śnieżynki - można nimi ładnie udekorować ArtBook. Znalazłam również przesłodką głowę renifera. Nie podoba mi się ta druga naklejka. Bombki - średnio mi przypadły do gustu. 


                                          •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*


~2~


Znajdują się tutaj rzeczy o dosyć starszej grafice, jednak nie są jakieś niedopracowane - czapki Mikołaja, wstążki czy te serduszka w szachownicę. Jest tutaj kolejny słodki renifer. Najbardziej chyba spodobały mi się te wstążki z napisami "Merry Christmas", jak dla mnie są świetne i możliwe, że zrobię z nimi ArtBook. Te sople lodu z niebieską kokardką - śliczne.


                                               •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*

~3~

Kolejne rzeczy o starszej grafice, a przynajmniej mi tak się wydaje, ale nie są złe. Jedyne, co nie przypadło mi do gustu to chyba ta krzywa, fioletowa lampa (nie wiem, czy to na pewno jest lampa, ale cśśś). Tymi kolorowymi śnieżynkami można cudownie udekorować Arta. c:


                                             •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*






                                                 •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*



Tak, wiem - nowy wygląd miasta pojawił się już kilka dni temu, jednak dopiero teraz go ocenię, a także opiszę.
Gdybym miała go oceniać, postawiłabym mu 10/10. Dlaczego? Jest po prostu cudne i świetnie nawiązuje do zimy, nadaje klimatu świąt Bożego Narodzenia. Wszystko jest obsypane śniegiem - ulice, choinki, drzewka, a w tle widzimy granatowe niebo.

                                            •*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*

Niestety, musimy się już żegnać. Mam nadzieję, że post się spodobał.
Do zobaczenia,



/L.

Lanche | Luiza.

18 komentarzy:

  1. Kto robił dla Cb logo?? śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! :D Przecudne logo, zakochałam się w nim. <3 Pamiętam ten kalendarz w 2013 roku.. Też się cieszyłam! A ta broda z czapką Mikołaja w 2014 przebija wszystko. xDD

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. c:
      Zgadzam się, ta czapka z brodą przebija wszystko. XD

      Usuń
    2. No Lanszi na podstawie mojego poradnika robiła to logo, cn? XDDDDD
      MUSIAŁAM.
      HEHEHE B)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Szymon, wyjaśnij mi coś. Ale najpierw podaj nr GG.

      Usuń
  4. Świetny, długi post c;
    Ten boonie z kalendarza z 2012 roku to tylko ozdobą c; (widziałam ja u kilku osób, nie da się popiescić).
    To tak tylko na marginesie XD

    `|}C/J/A{|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. c:
      Ups, a ja myślałam, że można go pieścić etc. XDDDD

      Usuń
  5. Świetny post, dopracowany.
    Jeju, pamiętam ten 2012 rok.. Zaczęłam grać, moje konto posiadało 3 Level. I co?
    Otwierając kolejne okienka kalendarza myślałam : "Łoł, jakie to super!!!", również podziwiałam wtedy to "piękne" tło, i "bardzo dobrą" grafikę.. Te czasy. :")
    Cóż, wydaję mi się, że te Miasto MSP obsypane śniegiem widniało już rok temu, aczkolwiek może jest trochę inne..
    Ale ładne, w każdym razie ładne.
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)