Menu

piątek, 25 grudnia 2015

For the animal. #5

Omfly, pomfly, szomf!
Tak, to ja.
Nie, jeszcze nie umarłam.
Chociaż to było bardzo możliwe po mojej ostatniej notce.

Tak więc no, mamy do czynienia z piątym już wpisem z serii ,,For the animal"! Jeeeee!
Ostatnio spytałam Was, jakiego zwierzaka odwzorować w tym wpisie. Jedna z czytelniczek zaproponowała kameleona. Zgodziłam się, albowiem jest to dość wyjątkowy stwór, którego trudno będzie odtworzyć. Mimo to postaram się, by stylizacje "na kameleona" wyszły całkiem porządnie.

Wpierw parę słów o kameleonach!

Kameleony (zwane również kameleonowatymi) - rodzina gadów z grupy jaszczurek, słynąca ze zdolności do zmiany ubarwienia, długiego języka, a także wyjątkowych kształtów ciała. Mają chwytny ogon oraz palce zrośnięte w rodzaj szczypiec, co ułatwia im przytrzymywanie się gałęzi. Nazwa kameleon wywodzi się z grupy chamaileon, co oznacza lew na ziemi. Większość gatunków występuje na w Afryce na Madagaskarze, lecz możemy je spotkać też w innych regionach, takich jak: południowa Europa, Bliski Wschód, Indie, Hawaje. Ich biotopem są tropikalne, wilgotne lasy oraz tereny pustynne i skaliste. Większość gatunków wiedzie nadrzewny tryb życia.

Opis mamy za sobą, przyszła pora na outfity.

Stylizacja dla użytkowników bez pakietu VIP:


Stylizacja dla użytkowników posiadających pakiet VIP:


Jak widzicie, ogromnie ciężko jest ukształtować outfit na wzór owego zwierzęcia. W pewnym stopniu mi to wyszło, lecz to tylko dlatego, iż kameleony potrafią zmieniać swą barwę (właśnie dlatego zrobiłam looki we wszystkich kolorach tęczy). W pierwszym stroju mało co do siebie pasuje, aczkolwiek ja, jak to ja, stawiam na oryginalność. Ta fryzura z żółtym rogiem jednorożca jest wprost BA - JECZ - NA! Zaś drugi projekt, być może nieco skromniejszy pod względem kolorystycznym, wyszedł o wiele lepiej, niż ten pierwszy. Wszystko w nim idealnie do siebie pasuje, dodatki błyszczą, a sukienka prezentuje się wśród całej kompozycji doskonale!

Która stylizacja podoba Wam się bardziej? Jakiego pupilka mam odwzorować w następnej notce?
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia
Och, chwileczkę... zapomniałabym o najważniejszym...
Pragnę złożyć Wam serdeczne życzenia z okazji świąt Bożego Narodzenia! Niechaj Wasze wszystkie prośby i marzenia się spełnią!
Merry Christmas!


6 komentarzy:

  1. Hyhy, fajna notka.
    Kocham Kameleony. <3
    Hehe, te kolorowe zwierzątka..
    Stroje wyszły ładne, aczkolwiek ten "bez VIP" wydaje mi się trochę dziwny. No, Kameleon ma róg jednorożca? Fajnie by było. XD Bardziej przypomina mi Kucyka Pony, ale jest okej. Tutaj bardziej przypadła mi do gustu stylizacja "VIP". Piękna sukienka, włosy - jednokolorowe, mało dodatków.. No, Kameleon.
    #WowMarciePodobaSieCosVIP
    A ten Look "nie VIP" trochę zbyt kolorowy, ale Kameleon jak Kameleon. Ale się rozpisałam!
    Na następna notkę pomysł to..
    Wiewiórka! Jeśli już nie odwzorowywałaś. XD
    ~Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Może w następnym poście odwzoruj pingwina... (chyba, że go już odwzorowałaś).
    ~ Noe ❄️

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post!
    W następnym chciałabym zobaczyć... *Emka myśli* kapibarę. *-* Drugi outfit bardziej mi się podoba, ale musiałabym zmienić kolory. Ale ten róg wygrywa wszystko. I do Jednorożca - jakiś gatunek kameleona ma rogi. :D Włosy, kwiatki, sukienka. Piękny look.


    ~ Emi Caffe/Emka ♥
    ' Stefan chce kapibarę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, bardziej podoba mi się look dla vip, ale oba są ładne i oddają charakterystyczny wygląd kameleona.
    A następnym razem... Weź okapi! XD
    .C

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)