Menu

piątek, 11 grudnia 2015

For the animal. #4 - WIELKI POWRÓT SERII!

Bu.
O NIE, KRYJCIE SIĘ, MARCIA WRÓCIŁA!

Przeglądałam wczoraj komentarze pod notką z faktami o mnie... nikt nie zauważył kilku literówek, które zdążyłam już poprawić. Uff!
W ogóle, co ja tam pisałam, ja chyba nie kontaktowałam, co piszę. Tak zawsze mam, piszę posta, żeby jakoś to wszystko wyglądało, a potem to człowieku czytaj.
Ale ogólnie to cieszę się, iż fakty Wam się podobały. I nikomu ekran ani oczy nie ucierpiały od mojego zdjęcia, hura!

Przechodząc do tematu wpisu - ostatnio jedna z czytelniczek zapytała, co z moją serią, gdzie upodabniam zwierzaczki. Cóż... zdarzyło mi się o niej zapomnieć... jednakże dzisiaj "For the animal" powraca! Z tej okazji w czwartym wpisie z ów serii nie odwzoruję żadnego zwierzaka... tym razem zrobię stroje na wzór... WAMPIRA!

Lecz wpierw kilka informacji o rzekomych potworach.

Tak więc wampiry:

  • Wychodzą ze swoich kryjówek tylko i wyłącznie w nocy, by atakować żyjących.
  • Mają długie kły.
  • Potrafią latać niczym nietoperze.
  • Nie rzucają cienia.
  • Nie mają odbicia w lustrze.
  • Używają zębów do nakłucia skóry i wysysania krwi ze śpiących ofiar.
  • Można je zabić, wbijając im kołek w serce.
Tyle chyba wystarczy, prawda?
W takim razie przyszła pora na stylizacje.

Outfit dla użytkowników bez pakietu VIP:


Strój dla użytkowników z pakietem VIP:


Zestawienie tych dwóch looków idealnie nam pokazuje, iż na MSP można się ładnie ubrać bez vip'a. Pierwsza kreacja, w której skład wchodzą białe włosy oraz czerwony wianek na głowę uzupełniające się z bordowym odzieniem i czarnymi butami, prezentuje się znakomicie w połączeniu z parą wampirzych kiełków. Drugi uniform nie wygląda przy pierwszym tak rewelacyjnie - suknia w kolorze szarym wraz z rubinową kokardą, a także szkarłatnymi butami (Marcia, co ty, całą paletę barw zjadłaś? Nie, ja zjadłam słownik synonimów) tworzyłyby bajeczny komplet, gdyby nie włosy. Fryzura w tej stylizacji moim zdaniem niszczy całość.

Jak widzicie, vipowskie outfity nie zawsze są takie ładne...

Do zobaczenia następnym razem!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ps. Na moim blogu conves-star-planet.blogspot.com trwa kobkurs na radaktora! Zapraszam. c;

      Usuń
  2. Zaczepisty post.
    Wampir wyszedł ślicznie!
    Bardziej podoba mi się kostium ?nie VIP", bo.. Ładniejszy. ^^
    Te stroje "VIP" są.. Przeładowane, lub poprostu brzydkie. ;/ Nie wszystkie mi się podobają.
    ~Jednorożec ♥
    #SamWieszKto :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam gdzie jest "?" powinno być " " ". Włączyły mi się znaki.. :C

      Usuń
  3. Świetny post, ten pierwszy look niewymagający pakietu VIP jest o wiele ładniejszy *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest do Kordelii.
      Po tym co zrobił, nie lubię Szymona I NIE BRONIĘ GO, ale przecież może komentować, prawda? ;-; Po prostu skomentował post a Ty ,,Ahha? NO SPOKO".
      srsly
      nie wiem jak to napisać... ;_;
      nieważne

      Usuń
  4. Oglądnij Shiki. Xd
    Są tam wampiry.
    Spoko post. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, pierwsza stylizacja o wiele bardziej mi się podoba. Ale... wampir to zwierzę - nietoperz! :D Jest taki nietoperz Wampir. Na następnego zwierzaka proponuję... gekona. *o*

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrz film zmierzch, Marta. XD

    OdpowiedzUsuń
  7. kanapka z marciom, chlepkiem i masłem
    by hania

    joł
    hania
    2015
    joł
    aha

    marcia
    marcia
    marcia
    tratatam
    marcia
    marcia
    marcia
    tratatam
    chlep
    chlep
    chlep
    tratatam
    chlep
    chlep
    chlep
    tratatam
    masło
    masło
    masło
    tratatam
    masło
    masło
    masło
    tratatam
    kanapka
    kanapka
    kanapka
    tratatam
    kanapka
    kanapka
    kanapka
    tratatam joł

    sry
    nudziło mi się

    fajny post
    jak zwykle
    #chlepzmasłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s
      kto zauważył nową profilówkę?
      z kotem moim
      hyhy
      słodka jest taka noooo

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)