Menu

wtorek, 29 grudnia 2015

#1 Fejmowe looki + (nie)wielki powrót

Heju!
Z góry chciałam podziękować wszystkim za wyrozumiałość, jeśli chodzi o przeprosiny, które zamieściłam wcześniej na swoim blogu. Spodziewałam się, że wszystko to uznacie za kpinę, ale jak widać czasami odrobina ryzyka połączonego z dobrymi zamiarami się opłaca. Postanowiłam też powrócić tutaj, na Wanny. Mimo że od dawna nie było tu o mnie żadnych wieści i rzadko można było zauważyć z mojej strony notki, a nawet komentarze, czuję, że gdzieś głęboko pozostała tu ukryta cząstka mnie. Postaram się przywrócić w swoich postach dawny klimat, do którego większość z Was przywykła. Zresztą głównie chodzi mi o to, by móc dalej rozwijać swoją największą pasję i równocześnie mieć możliwość dostarczania informacji, czasem nawet rozrywki swoim czytelnikom, co od zawsze sprawiało mi ogromną przyjemność. Nie zatrę nigdy śladów tego, co wcześniej zrobiłam, nie posklejam nigdy kawałków zaufania, które rozpadły się wtedy na drobne części, ale czuję, iż jeśli będę starała się jakoś siebie poukładać, z czasem wszystko będzie lepiej.

-


O co właściwie chodzi z "fejmowymi" lookami? Mianowicie, postanowiłam na tyle wykorzystać ogromną kreatywność Szymona, i posługując się odrobiną pomysłowości, wygenerowałam w głowie pomysł. Stworzę dziś 3 stylizacje i makijaże, które będą charakterystyczne dla wybranych sławnych osób z MovieStarPlanet do tego stopnia, iż kiedy na nie popatrzymy od razu w naszej głowie pojawi się obraz tego użytkownika. Główni bohaterzy dzisiejszego wpisu wszyscy są dość rozpoznawalni i mają 40 poziom wzwyż - stąd też pojęcie "fejmowe". Przed opisem i zdjęciem kreacji oraz makijażu, zamieszczone będą też krótkie teksty objaśniające historię konta osoby, której styl staram się odtwarzać, które sporządziłam głównie na podstawie informacji ze strony Wiki oraz faktów, których mogłam doszukać się na różnych witrynach i innych źródłach internetowych.
Na pierwszy ogień, leci ktoś, kogo na pewno znacie.


Lolinkassi



W rzeczywistości nazywa się Paulina. Z jej biografii wynika też, że od ośmiu lat mieszka w Anglii, ma 15 lat oraz 156 cm wzrostu. Ogółem jest to dziewczyna, która szczególnie zabłysnęła na MSP dzięki swoim pełnym klimatu seriom filmów fabularnych. Do najpopularniejszych należą m. in:
  • ,,Czarno-białe sny",
  • ,,Sól & pieprz".
  • ,,Związek chemiczny",
  • ,,Dziewczyna za kasę",
  • ,,Witamy na MovieStarPlanet",
  • ,,Miasto z papieru".

Cera, którą zazwyczaj nosi na sobie Lolinkassi jest raczej dość ciemna. Do tego dobiera sobie jeszcze piegi, brązowe oczy oraz jasno różowe usta. Myślę, że to odwzorowanie wyszło mi prawie idealnie. Jeśli chodzi o to, czy podoba mi się cały efekt, to osobiście nie gustuję w ciemnej karnacji w naszej grze, aczkolwiek wiem, że na takową jest ostatnio moda. Zmieniłabym też na jej miejscu kolor ust. Reszta jest dla mnie w porządku. Podobają mi się też piegi, które fajnie dopełniają całość. Trochę szkoda, że MS nie dodała do tego jeszcze różu ze sklepu.


Zauważyłam, iż Lolinkassi często stawia na ciemniejsze kolory w połączeniu z jaśniejszymi. W tym looku główną rolę odgrywają barwy: ciemny granatowy oraz kremowy/beżowy. Krótki top (?), a właściwie można by powiedzieć, że sukienka fajnie komponuje się z oryginalnym naszyjnikiem i stroikiem na włosy. Funkcję fryzury pełnią tutaj czarne włosy spięte w stylowy, elegancki kok. Cena jak na tego typu stylizację jest dość przyzwoita. Wszystko fajnie do siebie pasuje. Ogólnie podoba mi się strasznie efekt końcowy.

Arli



Niewątpliwie jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych osób na MSP. Aktualnie wchodzi dość rzadko i nie tworzy już filmów, ale mimo wszystko jest wśród graczy bardzo ceniona. Podobnie jak Lolinkassi, zadebiutowała seriami pomysłowych filmów. Przykładowo są to: ,,Dziecko ze śmietnika", ,,Ja w domu dziecka?!", ,,Zwłoki mojej ukochanej". Miała również kilka innych horrorów, jednak większość z nich została przez moderatorów usunięta ze względu na "brutalne" treści. 


Uwielbiam tę twarz! Julia użyła do jej stworzenia bardzo bladego, wręcz białego koloru skóry i ust w barwie delikatnego pudrowego różu, co świetnie się ze sobą komponuje. Osobiście wszystko pasuje dla mnie idealnie, ponieważ gustuję właśnie w tego typu jasnych tonacjach już od bardzo dawna. Zresztą trzeba też wspomnieć o tym, że piegi dodają w tym przypadku całości dużego wdzięku, z kolei mocne cienie po prostu podkreślają pięknie całość. Nic dodać, nic ująć. 


Szczerze powiedziawszy, wszystko mi w nim pasuje  - od nakrycia głowy, aż po same buty. Bardzo podoba mi się przede wszystkim błyszczący top połączony z luźnym sweterkiem oraz długi, srebrny naszyjnik. Krótka, szara spódniczka w kratkę też jest ok, a obcasy bardzo przypadły mi do gustu. Wracając jeszcze do górnej części przebrania, to czapka wydaje mi się dość charakterystyczna dla stylu Arli. Łączy się też ona idealnie z rozpuszczonymi włosami.


juna13


Z racji, że Jagodzie niedawno udało się dobić 65 level, wyprzedzając dzięki temu ! ! ! Alicję ! ! ! oraz ustanawiając nowy najwyższy poziom w Polsce, stwierdziłam, że wystąpi też i w tym poście. Grę rozpoczęła wyjątkowo wcześnie w stosunku do innych movie star w TOP i w porównaniu do wcześniejszych osób, nigdy nie utworzyła "zwykłego" filmu. Najczęściej publikuje na swoim profilu seki z dość wysoką oglądalnością - to dzięki nim udało jej się dobić do rankingu.


Nie jestem pewna, czy taki typ makijażu mnie przekonuje. Juna użyła do niego mocno opalonej cery, jasnych ust w kolorze różowym, zwykłego nosa bez piegów i pustych, skromnych oczu. Zazwyczaj nosi też dużo różnych tatuaży ze sklepu. Gdybym miała to jakoś udoskonalić, to pewnie zrobiłabym dużo retuszu przy oczach i ustach. Nos też wzbogaciłabym o coś więcej, a konkretniej chodzi mi o piegi. Nie należę też do fanek dużej ilości tatuaży, lecz każdy ma inny gust.


Przypomina mi to strój jakiejś        . Albo nie, powstrzymam się. Ogólnie jedyne, co mi się w tym podoba to buty, być może również kolorystyka. Panuje tutaj zatrzęsienie tatuaży, a całość jest moim zdaniem zbyt ciężka i przesiąknięta akcesoriami. Włosy też, zbyt obfite. Ich kolor jest dość nietypowy, bo przypomina mi taki szary wpadający w brudny fiolet, jakkolwiek by to nie brzmiało. Kolczyki? No nawet fajne. Gwiazdki na włosach też zniosę. Sam kostium jest, ech. Nie w moim stylu.

-

Jeśli chodzi o "fejmowe" looki, na dziś byłoby to na tyle. Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o moim powrocie, ale napiszcie też trochę o tym czy spodobała Wam się ta notka. Oprócz tego mam też drugie pytanie: chcielibyście, żebym przywróciła serię z logami? Mam teraz dużo czasu, więc przez najbliższy tydzień może bym coś wykombinowała, ale to zależy wyłącznie od Waszej chęci i zaangażowania. Możecie zgłaszać się po obrazki już dzisiaj, pod tym wpisem, jeśli ktoś ma ochotę. 
/Kellow

23 komentarze:

  1. Świetny post, fajny pomysł, dobrze, że wróciłaś, ale moje przywitanie? Serio? :i

    ~'Milka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, sorry, nie wiedziałam. O ile dobrze pamiętam, to używam je co najmniej od sierpnia, więc myślałam, że jest moje, zwłaszcza, że wiele osób (nie będę wymieniać po imieniu) zaczęło je kopiować...

      Usuń
    2. Kellow kopiarka? Tsa, co jeszcze napiszesz?

      Usuń
    3. Szymon, bardzo Cię proszę.. Nie pisz do mnie sarkastycznie, a przede wszystkim nie odpowiadaj niepytany.
      Kellow, kiedyś nie czytałam Twoich postów, w ogóle przestałam czytać tego bloga (tymczasowo), ale wyszło nam, że miałyśmy ten sam pomysł na przywitanie. Wtedy, kiedy wymyśliłam to przywitanie, tak naprawdę Cię jeszcze nie znałam. Jakoś tak wyszło. Chociaż to przywitanie jednak mam od dawna. Nie wiem, która z nas miała je pierwsza, ale jednak na pewno go nie skopiowałam. Ty zapewne również mnie nie znałaś, więc Cię teraz nie obwiniam.

      ~`Milka ♥

      Usuń
  2. Świetny post, fajny pomysł, dobrze, że wróciłaś, ale moje przywitanie? Serio? :i

    ~'Milka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post Alicjo, fajny pomysł na serię :'D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna notka.
    Ogółem, fajnie, że tutaj wracasz!
    Hmm, Look'i bardzo mi się spodobały, bo faktycznie, podobne są do normalnych ubrań np. Juny13 lub Lolinkassi.
    Najbardziej spodobał mi się makijaż "na Lolinkassi", aczkolwiek nie gustuję w ciemnych karnacjach. Makijaż Arli - ach, kocham te usta! *-*
    Według mnie najładniejszy jest strój Arli. Coś takiego to nawet ja nałożyłabym na moją MS..
    Śliczne te Twoje logo!
    ~Jednorożec ♥

    Leciec-z-marzeniami-msp.blogspot.com - to świetny, szybko rozwijający się Blog!
    Wejdź, a jak Ci się spodoba - zostań na dłużej!
    *Sorry za reklamę.. ;/*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wróciłaś Kellow.
    Post fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko post *^*

    Na blogu http://msp-oczami-selenaxs5.blogspot.com/ trwa konkurs na redaktora zgłoś
    się jeżeli masz czas i chęci !
    Przepraszam za reklamę...
    ~Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Acha, fajnie, że sobie przypomniałaś o tym blogu ;"D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to uznać za coś w rodzaju takiej, hem. Nie wiem jak to nazwać.
      Pamiętałam o tym blogu ZAWSZE. To, że na nim się nie udzielałam, nie oznaczało, że tutaj nie wchodziłam.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. wyje x2
      gdy zwrocilam uwage dla Szymona, usunal komentarz :))
      tchorz

      Usuń
  8. 2 look najlepszy! ^^ Ale ogólnie cały post fajny c:

    ~Maja|LolkaaaXD

    OdpowiedzUsuń
  9. Lolinkassi mieszka w Irlandii ale i tak blisko Anglii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irlandia jest częścią Anglii (Wielkiej Brytanii). :)

      Usuń
    2. Irlandia jest odrębnym państwem, chyba że mówisz o Irlandii Północnej.
      Poza tym fajny post. (y)
      .C

      Usuń
    3. Dzięki. Chodziło mi właśnie o Irlandię Północną, bo tam też mieszka Paulina.

      Usuń
    4. Irlandia nie jest częścią Anglii, tylko Wielkiej Brytanii. Anglia też jest częścią Wielkiej Brytanii.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)